Olen aikaisemmin ollut foorumin aktiivikäyttäjä ja olen osittain oppinut pelaamaan pokeria tämän sivuston ansiosta. Voittavaa pokeria olen pelannut aika kauan. Nyt eteeni on tullut seuraava tilanne. En saanut tänä vuonna kesätöitä, joten aion pelata koko kesän pokeria ”ammatikseni”. Taloudellisia kuluja minulla ei ole (ei vuokraa jne) ja saan kesältä myös opintotukea (opiskelija). Taloudellisesti tulen siis olemaan kunnossa, joten minun ei tarvitse täysin luottaa pokerituloihin. Kuitenkin tavoitteena on ansaita pokerista enemmän kuin voin ansaita kesätöistä. Olin ajatellut että +1300 euroa per kuukausi olisi mahdollinen ansiotaso, jos pelaan aktiivisesti ja kehitän peliäni. Pelaan tällä hetkellä NL100-50 Heads up-pelejä ja myös valmennan 50HU:ta aloittelijoille , josta tulee ylimääräistä rahaa kassaan. Suurin osa HEMin käsistä on lähtenyt ilmaan käyttäjärjestelmän jatkuvan uusimisen takia, mutta viimeisen 70k käden aikana olen saanut aikaiseksi melkein 8.0 BB/100 winraten.
Haluaisin kysyä teiltä ylesitä mielipidettä koko projektista. Miten toteuttaisitte sen ja onko omia kokemuksia? Kuinka paljon aikaa käyttäisitte pelaamiseen päivässä? Minkälaiseen tulokseen uskotte että näillä tasoilla ja taidoilla voi päästä (kk)? Mitä pelaisitte pitääksenne varianssin suhteellisen pienenä?
Ongelmani on tällä hetkellä että pelaan liian lyhyitä sessioita enkä saa tarpeeksi paljon käsiä aikaiseksi. Useasti myös lopetan päivän kun olen hyvin voitolla tai sitten pahasti häviöllä.
Suojelen voittojani, vaikka tiedän että tulos syntyy pitkässä tähtäimessä. Tähän olen adjustanut niin että olen poistanut HEM:istä tuloksen ja BB/100-tunnusluvun. Eipä ainakaan enää tuijoteta tulosta, paitsi päivän lopuksi.
Toivon että voisitte antaa minulle vinkkejä siitä kuinka voisin päästä ammattipelaajan rutiiniin ja mentaliteettiin. Kaikki muu apu on myös avuksi. Tulen kirjoittamaan tästä aktiivisesti blogiini, kunhan saan homman kunnolla alkavan.
Ps. alkukesästä lähden myös reissuun muutamaksi viikoksi, joten silloin pelaaminen ei onnistu.
Lyhennys:
- En saanut kesätöitä --> Kesätyöksi pokeri
- Tasot 100-50HU
- Tavoite ansaita pokerista enemmän kuin töistä
- Kuinka toteutus?
Threadsaver IMO

Foorumin säännöt
)
Joten sanoisin et vaikeinta sul tulee olemaan motivoida itseäs pelaamaan, etenkin jos sulla on sama tilanne kavereilla (jos kaikki kaverit töissä niin mikäs siinä sitten aamu- ja iltapäivät vääntää pokerii).