Kaikkee sitä näkee.

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle
olli1234
Viesti:

Kaikkee sitä näkee.

Viesti Kirjoittaja olli1234 » 29 Touko 2006, 19:20

Eli pelailin paffilla 0.25/0.25 NL 5 hengen pöydässä. No pari kättä pelailtua huomas aika nopeeta että pelaajat tässä pöydässä eivät kovin jrkeviltä tunnu... No siinä vähän aikaa pelailtua ja huomattua että porukka kattelee ihan millä parilla loppuun asti (melkein aina). No sit tuli tää käsi jota nauroin koko eilisen päivän...eli mulla A3 ja muilla oli jotain no chekkailtiin loppuun asti ja pöytään oli ilmestyny 7 7 7 7 5 no päätin koittaa ja pistin piruuttaan all-in joka oli jotain 25 dollaria niin yks juntti makso....arvatkaa mitä sillä oli kädessä..........

AIVAN: 6 8

no siinä vaiheessa ne muut idiootit rupes haukkuun tätä yhtä sankaria ja mulla oli aivan simo hauskaa...

Zidlicky

Viesti Kirjoittaja Zidlicky » 29 Touko 2006, 19:24

:D :D :D Ei herranjumala...

Eihän tuossa tilanteessa pidä toista haukkua vaan kehua maasta taivaisiin. Jatkakoon callaamista!

habaskeba

Viesti Kirjoittaja habaskeba » 29 Touko 2006, 19:25

Sittarissa tapahtunut :

Pöytä lopussa [ 7 7 7 7 A ], 2 miestä mukana. Toinen bettaa potin, toinen foldaa 8)

zaketus

Viesti Kirjoittaja zaketus » 29 Touko 2006, 20:59

Tuon Ollin tapauksen sentään ymmärtää joten kuten, että jos se luuli että Ollilla on jotain pientä kädessä ja itsellään oli esim K tai J tai vastaavaa.

Mutta tuo että foldaa 4:silla ja A kickinä :mrgreen:
Noh sitä tapahtuu paremmissakin piireissä (muttei sentään minulle).

olli1234
Viesti:

no...

Viesti Kirjoittaja olli1234 » 29 Touko 2006, 21:28

zaketus... kuten tekstistä ilmenee niin kaverilla oli 6 8

JSNiemi

Viesti Kirjoittaja JSNiemi » 29 Touko 2006, 21:59

Ehkä se ajatteli, että jos pöydässä on valmiit neloset niin kikkeri ei enää ratkaise. Jos on aloittelija eikä ole ollut aiemmin vastaavassa tilanteessa niin voi ajatella, että se on varma jakopotti.

Tai ehkä se tuumi, että jos se häviää nelosilla niin se saa Bad beat jackpotin. :D

Fallafel

Viesti Kirjoittaja Fallafel » 30 Touko 2006, 00:47

Joskus tullut kiroiltua aika rankasti vastaavanlaista tilannetta ringissä kun pöydässä on nutsit ja joku sankari alkaa korottamaan. Tekee välillä mieli huutaa että älä nyt herrajumala taivaaseen sitä pottia korota kun splittiin menee kuitenkin. Pakkohan se sitten on aina callata ja maksaa saitille tolkuttoman iso rake :(

JapaJ

Viesti Kirjoittaja JapaJ » 30 Touko 2006, 03:17

Joskus tullut kiroiltua aika rankasti vastaavanlaista tilannetta ringissä kun pöydässä on nutsit ja joku sankari alkaa korottamaan. Tekee välillä mieli huutaa että älä nyt herrajumala taivaaseen sitä pottia korota kun splittiin menee kuitenkin. Pakkohan se sitten on aina callata ja maksaa saitille tolkuttoman iso rake
sama itteäki ihmetyttänyt. Pari kertaa ollu niin et pöydäs A-10 suora eikä väriä, niin joku vetää hirmu korotukset.

Nii ja ringissä 10 4 offsuit mies katto mun 6*bb korotuksen preflopissa ja potti korotuksen flopissa (10KQ). arvatkaa mikä oli turni? 10... Sit ku sanoin kaverilla että millä sä oikeen pelaat, nii totes vaan että pelasin huonosti käden. kädessä KQ... Millähän sen ois sit saanu foldaamaan? preflop all inillä varmaan:D . Sen jälkeen haastoin kaverin headsuppiin, mutta ei kiinnostanu...

Minä oon yleensä aika rauhallinen pöydässä, mutta tuo kerta on yks niitä ainoita ku oon vähän avautunu..
It's gonna be legen-

retovonarx

Viesti Kirjoittaja retovonarx » 30 Touko 2006, 14:01

Fallafel kirjoitti:Joskus tullut kiroiltua aika rankasti vastaavanlaista tilannetta ringissä kun pöydässä on nutsit ja joku sankari alkaa korottamaan. Tekee välillä mieli huutaa että älä nyt herrajumala taivaaseen sitä pottia korota kun splittiin menee kuitenkin. Pakkohan se sitten on aina callata ja maksaa saitille tolkuttoman iso rake :(
Onhan se hyvä yrittää tollasissa tilanteissa. Eihän sitä tiedä vaikka se toinen osa puoli säikähtää korotusta ja foldaa...on tommosia tilanteita nähty ennenkin.

Fallafel

Viesti Kirjoittaja Fallafel » 30 Touko 2006, 14:24

retovonarx kirjoitti:
Onhan se hyvä yrittää tollasissa tilanteissa. Eihän sitä tiedä vaikka se toinen osa puoli säikähtää korotusta ja foldaa...on tommosia tilanteita nähty ennenkin.
Juu, tottahan toki se on erittäin järkevää jos vaihtoehtoina on maksaa hiukan lisää rakea tai sitten saada koko potti itselleen. Mutta jos vastustajalla on mitattava pulssi niin voi olettaa ettei varmasta splitistä luovuta noin vain. Mutta jos onnistuu kalatiskille istahtamaan niin mikäpä jottei tuollaista kannata yrittää :P

LittleGreen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja LittleGreen » 30 Touko 2006, 14:41

No tämä nyt ei ole mikään varsinaisesti ihmeellinen juttu, mutta huvittaa varmaan osaavaa 10 hengen STT:n pelaajaa. Yksi jamppa oli alhaisten blindien aikana kerännyt aivan hirveän stackin, oliko lähes 4X aloituschipit, noin 5500. Olin itsekin hävinnyt osan chipeistä tälle sankarille, tosin viisaasti vain minimit, kun hälytyskellot olivat aina onneksi soineet.

Itsellä oli tässä vaiheessa enää 410 (/1500) chippiä. Kirjoitin chattiin "you're going to shoot blanks SOON" ja "drunk with luck". Tulos - sankari ulos 15 minuutin kuluttua sijalta KUUSI! Koskaan en itse ole tainnut jäädä rahasijojen ulkopuolelle, jos stack ollut alku/keskivaiheilla 3X aloitus.

Toinen ihmeellisyys oli, kun käteen 64o BB:llä ja floppiin 226. Korotan puoli pottia, turkkilainen maksaa. Turn 3, korotan potin, turkkilainen maksaa. River T, molemmat checkaavat ja Istanbulin kebabmies näyttää T8. Vastauksena omaan "???? WTF" tulee "that's poker". Voi Jeesus sentään. Näistä huolimatta voitin sittarin vaikka kävin pahimmillaan neljäosastackissa!

Loppuun todellinen ultimatetilanne. Tuskin kukaan on nähnyt yhtä pahaa "kännissä tuurista"-meininkiä kuin itse eilen. Joku italiaano veivasi riverillä 23o:lla neloset ja putsasi viisi jamppaa pois pelistä. Seuraava käsi 35o, joku meni täydellä alkustackillaan AA:lla keskelle. Italiaano maksoi ja floppiiin kaksi vitosta. Arvatkaa kävikö tippunut kaveri kuumana..

Kurkopari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kurkopari » 30 Touko 2006, 17:00

Sattui tuota itselleniki, että pöydässä oli 8888J, kaveri menee allin ja ite foldaan (ei J hailla uskalla katsoa noin 60 taalan reissua). Kolmas tyyppi alkaa soimaamaan minua foldini jälkeen chatissa samalla, kun hänen mietintä aika kuluu. Hän mm. ehti haukkua minut idootiksi, koska foldaan nutsit, ei voi olla parempia kuin neloset. Tämän jlk hän maksaa korotuksen ja yllätys yllätys se joka ekaksi korotti piteli ässää kädessä ja tämä sankari joka päätti avautua minulle piteli pikkuparia. Eipä tyyppi ton yllätyksen jälkeen kehannut reloada rahaa sisään samaan pöytään.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen pokerikeskustelu”