Nuuppa kirjoitti:Selvennyksen vuoksi: VIP Loyalty Program ja rakeback eivät ilmeisesti ole toisiaan poissulkevia vaihtoehtoja? Vaan voi ottaa molemmat?
Pokerisivut2 kirjoitti:rakeback on automaattisesti kaikilla, mutta voi halutessaan siirtyä VIP loyalty -ohjelmaan, jonka jälkeen normaalia rakebackkiä ei enää saa ja kaikki palautukset tulevat VIP loyalty -ohjelman mukaisesti.
push_or_fold kirjoitti:Pokerisivut2 kirjoitti:rakeback on automaattisesti kaikilla, mutta voi halutessaan siirtyä VIP loyalty -ohjelmaan, jonka jälkeen normaalia rakebackkiä ei enää saa ja kaikki palautukset tulevat VIP loyalty -ohjelman mukaisesti.
Voiko tästä VIP loalty-ohjelmasta irtautua, jolloin saisi normaalin 30% rakebackin?
Litmanenk0 kirjoitti:push_or_fold kirjoitti:Pokerisivut2 kirjoitti:rakeback on automaattisesti kaikilla, mutta voi halutessaan siirtyä VIP loyalty -ohjelmaan, jonka jälkeen normaalia rakebackkiä ei enää saa ja kaikki palautukset tulevat VIP loyalty -ohjelman mukaisesti.
Voiko tästä VIP loalty-ohjelmasta irtautua, jolloin saisi normaalin 30% rakebackin?
Voi, lähetät vaan supporttiin mailia ja seo siinä.

Kopoari kirjoitti:Milloin noi viime kuun RB:t näkyy pelitilillä? Ei ole vielä tullut!
NikkiX kirjoitti:Kopoari kirjoitti:Milloin noi viime kuun RB:t näkyy pelitilillä? Ei ole vielä tullut!
rauhoitu,kello on vähän yli 9 aamulla..

jusappi kirjoitti:Onko tuolla 24hpokerilla toi 30% rakeback kaikilla, vai vaatiiko rekisteröitymisen pokerisivujen kautta? itse kun olen joskus aikoinaan sinne tilin avannut ja nyt vasta alkanut pelailemaan siellä enemmän. Rakeseurantaan on varmaanki enää mahdoton päästä?
jusappi kirjoitti:Onko tuolla 24hpokerilla toi 30% rakeback kaikilla, vai vaatiiko rekisteröitymisen pokerisivujen kautta? itse kun olen joskus aikoinaan sinne tilin avannut ja nyt vasta alkanut pelailemaan siellä enemmän. Rakeseurantaan on varmaanki enää mahdoton päästä?