24h poker rakeback?

Keskustelua liittyen Pokerisivut.comin rakeback-tarjouksiin.

Re: 24h poker rakeback?

ViestiKirjoittaja conu » 03.01.2012 14:14

Ne maksetaan iha 1 ja 15 pv mutta mulle tuli ainakin s-postiin ylläpidolta viesti kunnes ne oli aktivoinut rakebackin takaisin, ja siinä meni aika kauan ennen kun se viesti tuli, about kuukauden just.
conu

ViestiKirjoittaja Paisti88 » 04.01.2012 16:17

Miten noita vip-pojoja pystyy muuttaan rahaks? Ja onko tolla mitään seurantaa tohon ensitalletus bonukseen, et näkee paljon on keränny?
Better to be lucky than good.
Paisti88

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja kapoka1 » 04.01.2012 17:03

Paisti88 kirjoitti:Miten noita vip-pojoja pystyy muuttaan rahaks? Ja onko tolla mitään seurantaa tohon ensitalletus bonukseen, et näkee paljon on keränny?

Pisteet voi vaihtaa rahaksi suoraan Pokeri klientissä, jossa myös lisäinfoa pelaajan nykyisestä tasosta ja Base- ja Loyalty Pointsien määrä (BP-ja LP-pisteet)

https://www.24hpoker.com/fi/Poker/Promo ... yalty.aspx
Omat Muistisäännöt: Tilt...Broke...Reload
kapoka1

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Numba69 » 09.02.2012 16:55

Onko tuosta rakeseurannan keräämistä pisteistä mitään hyötyä enään,kun kuuluu tuohon vip-piste härdelliin?
Melko turhan oloista seurata rakeseurannassa, jos se ei palvele mitään tarkoitusta enään.
Numba69

ViestiKirjoittaja NikkiX » 09.02.2012 17:58

Numba69 kirjoitti:Onko tuosta rakeseurannan keräämistä pisteistä mitään hyötyä enään,kun kuuluu tuohon vip-piste härdelliin?
Melko turhan oloista seurata rakeseurannassa, jos se ei palvele mitään tarkoitusta enään.

kaikki ei ole siinä uudessa härdellissä,mä pidin vanhan 30% diilin enkä oikein tiedä että mistä rakeseurannan pisteistä sä puhut 24hpokerin kohdalla? :|
NikkiX

ViestiKirjoittaja Numba69 » 09.02.2012 19:09

NikkiX kirjoitti:
Numba69 kirjoitti:Onko tuosta rakeseurannan keräämistä pisteistä mitään hyötyä enään,kun kuuluu tuohon vip-piste härdelliin?

kaikki ei ole siinä uudessa härdellissä,mä pidin vanhan 30% diilin enkä oikein tiedä että mistä rakeseurannan pisteistä sä puhut 24hpokerin kohdalla? :|

Minä siirryin siihen 24h:n vip piste juttuun, joten käsittääkseni mun kohdalla on turha täällä jatkaa seurantaa tuossa yllä, koska 24h:sta ei saa kauppapisteitä eikä mitään muutakaan enään.
Ei se mua häiritse, mutta kunhan ajattelin.
Numba69

ViestiKirjoittaja iGame -Johanna » 10.02.2012 14:50

Lähinnä luku on sinulle jatkossa informatiivinen eli tiedät kertyneen raken. Kun olet uudesta systeemistä laskenut palautuksen, voit helposti verrata kumpi kannatti.
C'est tout pour le moment!
iGame -Johanna

ViestiKirjoittaja kippisjakulaus » 19.03.2012 11:13

kapoka1 kirjoitti:
Paisti88 kirjoitti:Miten noita vip-pojoja pystyy muuttaan rahaks? Ja onko tolla mitään seurantaa tohon ensitalletus bonukseen, et näkee paljon on keränny?

Pisteet voi vaihtaa rahaksi suoraan Pokeri klientissä, jossa myös lisäinfoa pelaajan nykyisestä tasosta ja Base- ja Loyalty Pointsien määrä (BP-ja LP-pisteet)

https://www.24hpoker.com/fi/Poker/Promo ... yalty.aspx

Nyt täytyy toistaa vanhaa edelleen että uskaltaa noita vaihtaa rahaksi. Eli olen 30% diilillä pelaava asiakas ja jos vaihdan VIP pisteitä rahaksi niin se ei vakuta mun rakebackiin mitenkään? Eli kaikki VIP piste vaihdot on vain kaupan päällisiä oli millä diilillä tahansa? Missä ne vaihdetaan ja mistä tiedän millä suhteella ne vaihtuu?

Onkohan pokerclient päivittynyt tässä välissä vai oonko vaan niin käsi etten löydä kissojen enkä koirienkaan kans pokeriklientistä kohtaa missä voi noita pisteitä vaihtaa rahaksi. Enkä kyllä löydä tuota Loyalty kohtaa mistä voi seurata noita BP- sekä LP-pisteitä sekä tasoja. Onko koko homma menneen talven lumia vai mikä on tilanne tämän kanssa?

Mieluiten rautalankaselitys kaikkine yksityiskohtineen jos joku jaksaa :oops:
kippisjakulaus

ViestiKirjoittaja NikkiX » 19.03.2012 12:51

jos sulla on vanha 30% niin ei sulla olekaan mahdollisuutta vaihtaa pisteitä rahaksi eikä sitä optiota ole sun tilissä ollenkaan
NikkiX

ViestiKirjoittaja -Twice- » 01.09.2012 20:04

Mihinkäs rakeback on kadonnut? Seurannassa näkyy viimeksi summa elokuun alussa.
-Twice-

ViestiKirjoittaja king_jimmy » 01.09.2012 21:04

kukaan saanu vielä rake backia tänään 24h/pokerihuone sivuilla? jotain ongelmia siellä päin on....

"Arvoisa asiakas,

pahoittelemme viivästystä! Kaikki rakeback maksetaan viimeistään maanantaina.

Parhain terveisin,

Tony
support "
"Vitun turnaukset. Monikohan turnauspelaaja on tappanut ittesä. Varmaan aika moni ei tuota normaali ihminen kestä." kevytmaito
king_jimmy

Edellinen

Palaa alueelle Pokerisivut.com rakeback