saapasmono kirjoitti:Koskas tuota Poker Heavenin rakeseurantaa ruvetaan päivittämään? Pari päivää sitten lähetin käyttäjänimen ja PIN:n mutta eipä tuolla sivulla mitään pahemmin näy.
lohtamo kirjoitti:Lähetin pyynnön rakebackistä redbet pokeriin eilen, mutta en ole saanut vahvistusviestiä sähköpostiini. Voisiko joku ylläpidosta tarkistaa, että olenko sählännyt jotain asian kanssa vai kestääkö viestin lähetys yleensäkin päiviä..?
Kiitos jo etukäteen.
tai enlohtamo kirjoitti:Lähetin pyynnön rakebackistä redbet pokeriin eilen, mutta en ole saanut vahvistusviestiä sähköpostiini. Voisiko joku ylläpidosta tarkistaa, että olenko sählännyt jotain asian kanssa vai kestääkö viestin lähetys yleensäkin päiviä..?
Kiitos jo etukäteen.
trooppinen kirjoitti:Ei ole kolmeen päivään rakelaskuri liikahtanut mihinkään päin. Tiedustelisin onko muutaman päivän viive normaalia? (ennen päivittynyt joka päivä)

minulla sama ongelma....pelasin 8 ja 13 tuntia tässä ja näyttää 81 molemmilta päiviltä kun normaali olisi noin 120 ja 220 mielestänisuperhero kirjoitti:Laskeeko Full Tilt Poker / Pokerisivut rake-kertymän virheettömästi?
Itselläni aiheuttaa nyt ihmetystä se että olen pelannut lähes saman käsimäärän, saman kokoista peliä viitenä viime päivänä full tiltillä ja rakekertymä on:
11.08 - 99.01 (ok)
12.08 - 134.62 (ok)
13.08 - 120.02 (ok)
14.08 - 38.67 (wtf?!)
15.08 - 38.67 (wtf?!)
"Kursivoituina päivinä ei ole tehty päivitystä vaan seuraavan päivityksen summa on jaettu niille."
Ei voi millään pitää paikkaansa. En käytä trackeria tai muita ohjelmia, että voisin tarkasti ton itse tarkistaa.
superhero kirjoitti:Laskeeko Full Tilt Poker / Pokerisivut rake-kertymän virheettömästi?
Itselläni aiheuttaa nyt ihmetystä se että olen pelannut lähes saman käsimäärän, saman kokoista peliä viitenä viime päivänä full tiltillä ja rakekertymä on:
11.08 - 99.01 (ok)
12.08 - 134.62 (ok)
13.08 - 120.02 (ok)
14.08 - 38.67 (wtf?!)
15.08 - 38.67 (wtf?!)
"Kursivoituina päivinä ei ole tehty päivitystä vaan seuraavan päivityksen summa on jaettu niille."
Ei voi millään pitää paikkaansa. En käytä trackeria tai muita ohjelmia, että voisin tarkasti ton itse tarkistaa.
Pokerisivut2 kirjoitti:Saamme tilastot Fulltilt Pokerilta. Niissä voi olla viivettä ja seuraavassa päivityksessä tilanne yleensä on korjautunut. Viimeisimpään päivitykseen ei välttämättä ole 15.8. pelatut pelit kirjautuneet ja tämän johdosta tilanne näyttää väärältä. Tarkistamme tilanteen ja koitamme saada Fulltiltiltä ajankohtaisemmat päivitykset.
VeskuJ kirjoitti:Mulla on ainakin niin, että 14.8(kursivoituna) ja 15.8 rakekertymä = 15. päivän pelit / 2 (Eli siis 15. pvä pelit on jaettu kahdelle edelliselle päivälle, mutta 14. pvän pelit siis puuttuu kokonaan rakekertymästä).