Moneybookerssista..

Tietoa rahaliikenteestä: Internetlompakoista, luottokorttimaksuista, pankkisiirroista..

Re: Moneybookerssista..

ViestiKirjoittaja unakki » 22.02.2010 12:59

jamoz kirjoitti:
unakki kirjoitti:Onko moneybookers-tilin valuutan vaihto USD -> EUR mahdollista ja minkälaisella vaivalla? Kellään kokemuksia tästä?

Vanha tili pitää sulkea ja avata uus eri spostiosotteella.

Täytyykö tässä tapauksessa lähetellä uudelleen kaikki dokumentit ja suorittaa muut verification-jutut?

Mites pokerisaitit suhtautuu tähän tilin vaihtumiseen?
Muistelen lukeneeni jostain, että pokeritiliin voi liittää vain yhden moneybookers-tilin.
unakki

ViestiKirjoittaja jamoz » 22.02.2010 13:30

unakki kirjoitti:
jamoz kirjoitti:
unakki kirjoitti:Onko moneybookers-tilin valuutan vaihto USD -> EUR mahdollista ja minkälaisella vaivalla? Kellään kokemuksia tästä?

Vanha tili pitää sulkea ja avata uus eri spostiosotteella.

Täytyykö tässä tapauksessa lähetellä uudelleen kaikki dokumentit ja suorittaa muut verification-jutut?

Mites pokerisaitit suhtautuu tähän tilin vaihtumiseen?
Muistelen lukeneeni jostain, että pokeritiliin voi liittää vain yhden moneybookers-tilin.

Joo täytyy. Skannasin yhen laskun ja passin ja lähetin ne niin kävi tilin verifiointiin ja kortin hakemukseen.
Full Tiltille oon vasta vaihtanut, ite pysty cashierista poistaan vanhan, sit piti vaihtaa FTP tili samaan spostiin mikä tuo uus MB on ja sit toimii.
jamoz

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja amikey » 22.02.2010 13:37

Huomatkaa tässä että toi tilin sulkeminen ja uuden avaaminen toisella osoitteella on virallisesti moneybookersin sopimusehtojen vastaista. Alla teksti faq:sta ja kun mennään kohtaan I want to change the currency......:

Can I change the currency of my Moneybookers account?
Once your account has been opened, a change of currency is not possible unless your transaction history is empty. If this applies to you, you should go to the Messaging Centre: ‘My Profile’ > ‘I want to change the currency of my Moneybookers account’.

Your currency cannot be changed because your account has transaction history. Do NOT open a new Moneybookers account. This is strictly against our terms and conditions and result in account closure.

Tämä siis ihan varoituksen sanana, liekkö valvoo tuota käytännössä... :)
amikey

ViestiKirjoittaja jamoz » 22.02.2010 13:59

Olin ennen koko operaatiota supporttiin yhteydessä niin neuvoivat noin ja meni sääntöjen mukaan :)
Ehtona oli siis et vanha tili suljetaan ennen uuden avaamista jolloin kaikki ok.
jamoz

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja amikey » 22.02.2010 14:13

jamoz kirjoitti:Olin ennen koko operaatiota supporttiin yhteydessä niin neuvoivat noin ja meni sääntöjen mukaan :)
Ehtona oli siis et vanha tili suljetaan ennen uuden avaamista jolloin kaikki ok.

Ok, eli sana "strictly" saa jälleen hieman eri merkityksen :-D
amikey

ViestiKirjoittaja jamoz » 22.02.2010 14:21

Niin taitaa olla et strictly ei saa olla kahta tiliä.
Vanhan kun sulkee niin kaikki bueno :)
jamoz

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja stege » 11.03.2010 17:13

voi olla melkosen tyhmä kysymys, mutta jos talletan rahaa bookersista visa electronille niin tulevatko rahat mun tilille vai jääkö ne jotenkin vaan kortille?
stege

ViestiKirjoittaja RousQ » 11.03.2010 20:26

stege kirjoitti:voi olla melkosen tyhmä kysymys, mutta jos talletan rahaa bookersista visa electronille niin tulevatko rahat mun tilille vai jääkö ne jotenkin vaan kortille?

tilille. visa LUOTTOkortille jos nostaa ni voi käydä ni et jää "kortin puolelle" (ainakin op visa kortin kans itellä kävi joskus näin).
RousQ

ViestiKirjoittaja jemeni » 12.03.2010 1:14

Kattokaa tarkkaan paljo puskee rahaa ulos kun nostatte kortilla automaatista, mä nostin eilen ja tänään 250, molemmilla kerroilla tuli ulos vaan 200, kuittia en tietänkään tajunnut ottaa, mb- katevauksis 500 ja rahaa oon saanu 400, laitoin mailia mb.lle, katotaan onko mitään tehtävissä, tämä siis Maltalla.
jemeni

ViestiKirjoittaja RousQ » 12.03.2010 2:55

jemeni kirjoitti:Kattokaa tarkkaan paljo puskee rahaa ulos kun nostatte kortilla automaatista, mä nostin eilen ja tänään 250, molemmilla kerroilla tuli ulos vaan 200, kuittia en tietänkään tajunnut ottaa, mb- katevauksis 500 ja rahaa oon saanu 400, laitoin mailia mb.lle, katotaan onko mitään tehtävissä, tämä siis Maltalla.

paska homma :no: ootko suomessa nostanu 250e? itse en oo, tiä tohtiikokaan jos noin käy.. :?
RousQ

ViestiKirjoittaja jemeni » 12.03.2010 3:38

En oo käyttäny korttii suomessa ollenkaan.
jemeni

ViestiKirjoittaja ibeatyou » 12.03.2010 4:58

Ite oon tehnyt muutamia 100,200 ja 250 euron nostoja ja aina tullut kaikki rahat mitä on pitänytkin.. Ettei olis automaatissa ollut jotain vikaa? :o
ibeatyou

ViestiKirjoittaja Symsanki » 12.03.2010 6:37

Tais ottaa ottaa automaatti omat reikkinsä :)
Symsanki

ViestiKirjoittaja jemeni » 12.03.2010 7:59

Melko tuntuva rake, pitääki alkaa kyselee rakebackdiilejä Bank Of Valletan affeilta :-k
Kai nuo vehkeet on sen verran paskoja et yks seteli jääny johonki jumiin tai emmätiä kyl, outoa, ne kuitin ois ain hyvä ottaa #-o
jemeni

ViestiKirjoittaja RousQ » 27.03.2010 2:01

Kellään tietoo paljo kuluja jos siirtää mb$ -> mb€ ? siis mb siirto. kaverilla dolsuis ja itellä eurois ja pitäs saada kohtalaisen kokonen summa siirrettyä ni miten ois paras, vinkkejä saa laittaa!
RousQ

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Rahaliikenne