Kannettava pokerin peluuseen!

Keskustelua pokeriohjelmistoista ja tietokonelaitteistoista

Kannettava pokerin peluuseen!

ViestiKirjoittaja tony_G » 24.02.2009 0:17

Moi! Pitäisi tässä hankkia kannettava pokeria varten ennen kuin intti alkaa. No en itse hirveästi koneista tiedä, joten voisiko joku kertoa millainen olisi hyvä. Hintahaarukkana ois noin 600-900e, koneen pitäisi pystyä pyörittämään noin 4-6 ongame pöytää, myös jos pystyis elokuvia katselemaan vaikka matkoilla niin olisi tosi hyvä juttu. ty
tony_G

Käyttäjän avatar

Re: Kannettava pokerin peluuseen!

ViestiKirjoittaja Wili » 24.02.2009 0:24

Myös itsellä olisi tarkoitus hommata mielellään joku suhteellisen edullinen kannettava, jolla onnistuisi Ongamen 16 pöydän pyörittäminen sujuvasti. Eli minullekin saisi ehdotuksia laittaa tähän samaan topiciin. :yes:
Wili

ViestiKirjoittaja jemeni » 24.02.2009 1:12

Tarvisin itekkin. Jos joku tietäis mikä ois hyvä läppäri, max 12 tuumanen et saa helposti mukaan ja 46 pöytää sais pyöritettyy. Kiitos etukäteen.
jemeni

ViestiKirjoittaja ZeZeFLY » 24.02.2009 1:23

Mulla on MSI GX620 ja oon ollu tyytyväine. Vähä ehkä ois saanu olla halvempi mut oli pakko saada vähän isommalla resolla 15 tuumane et o mukavampi kannella mukana ni päädyin siihe. Joku tontun maksaa vissii tällä hetkellä.
ZeZeFLY

ViestiKirjoittaja aspmas » 24.02.2009 9:38

Ite hankin tossa vähän aikaa sitte HPn mikä tää ny on joku DV5jotai. 15 tuuman näytöllä pyörittää hyvin 4 pöytää ja leffoja pystyy kattelee kans ku on oikee mediatietokone kuulema. hintaa oli 650€. suosittelen
"Mulla on tämmöset luovat suittarit" Sano paisti ja kräkkäs heron naulat Q3lla
aspmas

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja wisva » 24.02.2009 9:52

Sama homma, hp:n dv5 tuli hankittua 4gb muistia,320gb kiintolevyä, 15" näyttö ja mukaan tuli laukku, microsoftin arc hiiri (erittäin hyvä hiiri muuten) ja perus sälää eli Office ja Norton. Hintaan 699€. Suositukset lähtee myös täältä.
"Jos pokerissa ei olisi taitoa, olisin voittamaton"
-Wisva
wisva

ViestiKirjoittaja SmiL » 24.02.2009 10:49

Wili kirjoitti:Myös itsellä olisi tarkoitus hommata mielellään joku suhteellisen edullinen kannettava, jolla onnistuisi Ongamen 16 pöydän pyörittäminen sujuvasti. Eli minullekin saisi ehdotuksia laittaa tähän samaan topiciin. :yes:

Itte oon haaveillu tuosta: http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=14408
Luulis tuolla pyörivän Ongamen softaki. Vanhalla IBM T41:llä kun rupee jo 6+ pöytämäärällä tipahtelemaan puolet käsihistorioista pois. 8 pöytää menee vielä, jos noista käsihistorioista ei välitä, ilman time-outteja, mutta aika hyydyksissä kone kyllä sitten on.

Vielä vaan saa grindata aikasta paljon, että saa rahat tuohon kasaan, kun ei oo mikään halpisbudjetin vehje. Eikä kyllä kannettavakaan vaan ihan raahattavaa mallia :)

Itse ainakin kiinnitän tällä hetkellä koneenvalinnassa eniten huomiota näytönohjaimeen ja näytön tarkkuuksiin. FullHD pitäs löytyä ja niitä on aika harvassa. Yleensä jää tarkkuudet läppäreissä sinne HDReadyn puolelle :(
Internet on lätäkkö.
SmiL

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Leisuit Larry » 24.02.2009 12:08

En tiedä noista tämän hetkisistä acereista, mutta ainakin vuosi kaksi niissä oli todella pahoja laatuongelmia. Oma kohtaisena kokemuksena kotoa löytyy 2 aceria, jotka vittuilevat. Lisäksi parin kaverin acerit tekevät samaa, niin itse ainakin kierrän nykyään kaukaa nuo vehkeet.

http://www.verkkokauppa.com/popups/prod ... p?id=26752 Iteltä löytyy tommonen nykyään ja hyvin tuntuu pelittävän.Leffojen katseluun löytyy blue ray asema.
"Olen pelannut varmaan eniten elämässäni super mario pelejä eikä mulla ole vielä ollut mitään tarvetta ryömiä viemäreihin."
Leisuit Larry

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja TheKooba » 24.02.2009 12:29

Löysin elektroniikkaromuista p3 866:n kannettavan raadon, jolla pyörittää 4 ongamen pöytää + pt3:n käsihistoriat sujuvasti. Aluksi ei meinannut jaksaa edes kahta, mutta vaihdoin nopeamman kovalevyn tuohon 30e:lla käytettynä hankkien, jotta sen verran tuli hintaa komistukselle. Uudella kovalevyllä pirun ketterä laite, kun xp:llä ajelee, jotta ei sitä näihin softiin niin ihmeitä vaadita, mutta tuota 4 pöytää enempää ei näillä perusresoilla oikein ruudulle sovita.
TheKooba

ViestiKirjoittaja mikarh » 07.03.2009 22:51

Ajattelin herätellä ketjua eloon. Hyvää grindiläppäriä etsin ja hinta vois olla sen 600-700. Neljä pöytää pitäs mahtua mahdollisimman pienellä overlaylla. Koneella ei siis tuu oikeestaan muuta tehtyä ku grindailtua.
mikarh

ViestiKirjoittaja Haazi » 07.03.2009 22:57

Muistakaa toverit, ettei foorumilla ole saanut syksystä lähtien myydä/ostella kompuuttereita ja muita non-pokerituotteita.

Toki kaikenlainen keskustelu aiheesta on hienoo ja komeeta! :)
"the hand was so sick because I was looking at the screen between the fingers when the final cards came. First I thought I had won, but then I realized that I actually lost the hand"
Haazi

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja set-of-sixes » 07.03.2009 22:59

mikarh kirjoitti:Ajattelin herätellä ketjua eloon. Hyvää grindiläppäriä etsin ja hinta vois olla sen 600-700. Neljä pöytää pitäs mahtua mahdollisimman pienellä overlaylla. Koneella ei siis tuu oikeestaan muuta tehtyä ku grindailtua.

!paina mua! , pitäisi riittää jos tuon enempää ei vaatimuksia ole?
set-of-sixes

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja TheGreekFisherman » 08.03.2009 2:33

Tässä hyvä läppäri hyvään hintaan:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=32755
"Baseball is like a poker game. Nobody wants to quit when he's losing; nobody wants you to quit when you're ahead." ~Jackie Robinson
TheGreekFisherman

ViestiKirjoittaja tony_G » 08.03.2009 4:09

TheGreekFisherman kirjoitti:Tässä hyvä läppäri hyvään hintaan:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=32755

Kiitti ehdotuksistanne! Tää vaikuttaa ihan ook peliltä. Onko kelläää tämmöstä? Vois ite hankkii ton jos kellää ei oo mitää pahaa sanottavaa tosta. :| :) :-D
tony_G

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja kaljamaha » 08.03.2009 7:31

Itekki oon etsiskelly, mut sit kävin bustovillessä ja kaupat unohtu.
Acereista oon kuullu tosi negatiivista palautetta ihan joka paikasta.
Life is a game, and nits lose value.
kaljamaha

Seuraava

Palaa alueelle Ohjelmistot ja laitteet