Holdem Manager

Keskustelua pokeriohjelmistoista ja tietokonelaitteistoista

Re: Holdem Manager

ViestiKirjoittaja goapaa » 07.12.2011 23:17

Jotain updatee pistin tänään hemi kakkosessa kun sellasta tarjottiin ja nyt ei koko hemi enää aukea ton päivityksen jälkeen. Onko kohtalotovereita tai joitain ketä tietäisi sanoa missä vika? Edit. Mulla siis kyseessä trial versio, jos se mitään vaikuttaa tohon.
"en tiiä paljo sweatympaa ku nää turbot
ongame.ollaa koko aja fkin far from the comfort zone" -tsineks-
goapaa

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Kaima » 08.12.2011 0:44

Onko hemiin mahdollista saada poistettuja käsiä takas?
Onnistuin kadottamaan tänään noin 20 kättä ja mukana oli ilmeisesti isojakin potteja joten kuukauden tulos taitaa näkyä väärin.
Oli vähä nihkee hiiri käytössä ni klikkailin pari kertaa vahingossa "delete selected hands" mutta onnistuin aina perumaan kun se kysyy varmistuksen. Luultavasti sitten jossai välissä hyväksynykki moisen tai painanu jotain muuta kohtaa kyseisestä listasta.
Olin filtteröinyt vain tiettyä vihua vastaan pelatut kädet joten luultavasti ne sais takaisin pyytämällä historiat kyseiseltä saitilta mutta löytyykö nuo jostain oman koneen syövereistä vai poistaako se samalla ne myös koneelta?
Kaima

ViestiKirjoittaja Hmm_I_Call » 15.12.2011 12:35

Mulla on HUDissa tuo 3bet osio. Sitä ku klikkaa niin saa auki tuon tarkemman valikon. Tuossa on kohta: Fold to 4bet doh. Siinä ei koskaan oo mitään lukua, aina vaan et doh. Mikä vitun doh?
Hmm_I_Call

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Ruslanas » 15.12.2011 13:38

Hmm_I_Call kirjoitti:Mulla on HUDissa tuo 3bet osio. Sitä ku klikkaa niin saa auki tuon tarkemman valikon. Tuossa on kohta: Fold to 4bet doh. Siinä ei koskaan oo mitään lukua, aina vaan et doh. Mikä vitun doh?

Mulla korjaantui pari kuukautta sitten, kun päivitin uusimpaan versioon.
"Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win." -Sun Tzu
Ruslanas

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Samh » 16.12.2011 0:43

Hmm_I_Call kirjoitti:Mulla on HUDissa tuo 3bet osio. Sitä ku klikkaa niin saa auki tuon tarkemman valikon. Tuossa on kohta: Fold to 4bet doh. Siinä ei koskaan oo mitään lukua, aina vaan et doh. Mikä vitun doh?

Kuva
Samh

ViestiKirjoittaja Sepelisepe » 16.12.2011 15:33

Moi!

Nakkisormi iski taas, ja ihan perustavaa laatua oleva probleemi iski, eli HUDissa on varmaan jossain vaiheessa tullut hama, ja Unibetillä 6-maxia lätkiessä on ylhäällä keskellä istuvan vihun statsit kadonneet, ilmeisesti siirtyneet jonnekin reunan ulkopuolelle tai jotain, mitenkän tuon saisi helpoiten takaisin rikkomatta kaikkien muitten saittien asetuksia? Tai no, ylipäätään miten tuon saisi resetoitua?

-Sepelisepe, aina välillä aktivoituva hupipeluri...
Sepelisepe

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Button7 » 22.12.2011 22:59

Saako HEM:ssä filtteröityä jotenkin pelkät Double or Nothing turnaukset näkyviin?
Button7

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Eeero » 31.12.2011 12:11

miten noihin graafeihin sai yhdistettyä useamman nickin pelit? ty in advance!
Eeero

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Button7 » 31.12.2011 14:10

Options->Player Aliases..
Sieltä luot uuden Aliaksen, johon lisäät halutut nickit.
Button7

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja River Rat » 06.01.2012 18:05

Missä vika?

Poker Stars HU SNG data menee päin mäntyä, kun häviän ja kun voitan niin data menee oikein.

Esim. Hävisin äsken HU SNG:n ja data välilehdellä näyttää turnauksen kooksi 2, mutta sijaksi 4 :-k
River Rat

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja jaatavalatty » 11.01.2012 10:57

Sellanen probleema, että Hem kyllä importtaa kädet, mutta ne ei näy esim. grapheis tai sessioneis.Eikä ole mikään filtteri päällä. Help!
Niin ja tää ongelma tuli siis ihan yhtäkkiä, tyyliin eilen toimi, tänään ei...

E: importtaa siis files mutta ei hands.
One time, after another...
jaatavalatty

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja jefenho » 11.01.2012 18:28

Löytyyks tota Tourney VPIP%/PFR% based on effective stack size, position and action taulukkoa itse HEMistä mistään, että vois tarkkailla. Turnaushudissahan tuo löytyy..
jefenho

ViestiKirjoittaja zaizick » 17.01.2012 1:11

Patonkien Starssi päivitti ittensä eilen eikä HEM oo sen jälkeen importannu käsiä tai itse asiassa nyt kun katoin tuon Archieved hands kansion niin siellä on kyllä käsiä, mut ei näy HEMissä. Muilla samaa ongelmaa tai ratkaisua tiedossa ? Tällä hetkellä käytössä HEMistä versio 1.12.03 kun tuolla toimi(i) HUDit joka saitilla millä pelaan. Koitin päivittää uusimpaa versioon niin HEM alko valittaa jostain rekisteröitymisestä eikä ees lähteny käyntiin. Testasin myös 1.12.04, jolla HEM kyllä lähti käyntiin, mut kädet ei edelleenkään näy HEMissä.

E: Kun katon HEM Replayerilla 12.1.2012 pelattuja käsiä HUD ilmestyy noihin vähän ajan päästä ihan normaalisti. Eikö tää nyt oo sitten aika vahva merkki siitä, että patongit on päivitelly softaansa niin, että hand history tiedostot on muuttunu semmoseks ettei HEM tunnista niitä ?
zaizick

ViestiKirjoittaja Limppari » 17.01.2012 2:13

Limppari

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja zaizick » 17.01.2012 3:59

Limppari kirjoitti:http://forums.holdemmanager.com/general-support/173291-poker-stars-update-fix.html

Kiitokset linkistä. Sain HEMin ja Starsin toimimaan tuossa http://forums.holdemmanager.com/manager ... post870001 mainitulla LicDebug jutulla.
zaizick

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Ohjelmistot ja laitteet