M: MTT-coachausta

Osto- ja myyntipalsta, jossa voit myydä ja ostaa kaikkea pokeriin liittyvää

Re: M: MTT-coachausta

ViestiKirjoittaja Topetelius » 30.03.2012 13:17

"I've got 3000 MTTs under my belt for the past three months. 1000 a month, steadily, also steadily losing $15k every month. Intense shit."

Ilman crf oot Sharkscopen mukaan pari kiloo ylhäällä tältä vuodelta. =)

Suositukset täältäkin!
Topetelius

ViestiKirjoittaja Interpol » 30.03.2012 16:06

Topetelius kirjoitti:"I've got 3000 MTTs under my belt for the past three months. 1000 a month, steadily, also steadily losing $15k every month. Intense shit."

Ilman crf oot Sharkscopen mukaan pari kiloo ylhäällä tältä vuodelta. =)

Suositukset täältäkin!

Haha luin tän ensin vittuiluna ja meinasin irtisanoa ystävyytemme ja kirjoitin jo vihaista viestiä kolmen kuukauden sample sizen merkityksettömyydestä ennen kuin tajusin. Lol aika sick, on kyl pakko perehtyä tohon vähän tarkemmin. Anyway kaikki tulokset niistä kiinnostuneille löytyy kun survasee scopeen global aliakseksi ChuckBass2012 ja leikkii noilla rebuy-hässäköillä kuten parhaaksi katsoo, eiköhän ne ihan tarpeeksi vakuuttavat etenkin tähän hintaan oo joka tapauksessa :)
Interpol

ViestiKirjoittaja Interpol » 02.04.2012 1:54

Selvittelin scope-asiaa, ja kuulin luotettavahkosta lähteestä infoa et scope ois ennen laskenu rebuy-turnaukseen pelkän buyinin, mut nykyään automaattisesti turnauksen average buy-inin (rebuyden määrän) mukaan. Eli jos turnauksessa on 100 pelaajaa ja rebuyt/adarit yhteensä 300 turnauksessa, niin se laittaa sulle 3 biniä lossiksi eikä 1 binin. Toki se menee vieläkin alakanttiin koska hyvät pelaajat / kaltaiseni rebuy-ajan roiskijat ostaa sisään avg:ta enemmän, mut ei se ero oo mikään 300% vaan tyyliin oma avg 4xbi/turnaus ja koko fieldin avg joku 3x ehkä.
Interpol

ViestiKirjoittaja ylad » 02.04.2012 4:12

Joo. Mutta kun teet sen 1 rebuyn enemmän 3300 turnauksessa ni scope näyttää 3300 rebuyta liikaa voittoa...

E. ja juuri about tuollaista olettelimkin aikasemmin, sillä se crf 3 on sama kuin 4xbi meneminen.
ylad

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja one_liner » 02.04.2012 9:37

Aika paljonhan noissa pelaajia, jotka eivät edes tee riparia tai ädäriä.
SSNL shorthanded valmennusta 75€/2h => viewtopic.php?p=392074#p392074
one_liner

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja zasga » 02.04.2012 12:33

Interpol kirjoitti:Selvittelin scope-asiaa, ja kuulin luotettavahkosta lähteestä infoa et scope ois ennen laskenu rebuy-turnaukseen pelkän buyinin, mut nykyään automaattisesti turnauksen average buy-inin (rebuyden määrän) mukaan. Eli jos turnauksessa on 100 pelaajaa ja rebuyt/adarit yhteensä 300 turnauksessa, niin se laittaa sulle 3 biniä lossiksi eikä 1 binin. Toki se menee vieläkin alakanttiin koska hyvät pelaajat / kaltaiseni rebuy-ajan roiskijat ostaa sisään avg:ta enemmän, mut ei se ero oo mikään 300% vaan tyyliin oma avg 4xbi/turnaus ja koko fieldin avg joku 3x ehkä.

Siis onhan se tolla average binillä laskenut rebuyt jo pirun pitkään, ainakin 3 vuotta. Recent resultsia, kun oon seuraillut niin tullut sitä kautta huomattua toi.
zasga

ViestiKirjoittaja Interpol » 02.04.2012 20:27

Eilen korjaantu vähän graafi kun napsu 20k$ Entractionin kuukausiturnauksen choppauksesta hupissa, täytyy ilmeisesti grindata se 200k nyt äkäseen että Tampereen miesten kuittailut loppuu :D

Sain nyt kunnon netinki, kaikkiin maileihin survasen vastaukset tänä yönä.
Interpol

ViestiKirjoittaja Knatterton » 03.04.2012 11:39

Interpol kirjoitti:Sain nyt kunnon netinki, kaikkiin maileihin survasen vastaukset tänä yönä.

:rant: :boxing:
:edit: ^^ Kannustus(/kysymys onko s-posti tullu perille) obv, unohtu hymynaamahymiö alkuperäsestä. :)
Knatterton

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Interpol » 03.04.2012 19:04

Vastasin äsken luullakseni kaikille. Viestejä tosin tuli sellainen nivaska että pidän mahdollisena että missasin jonkun - jos et saanut mailia niin pyydän ilmoittamaan :) Muilta osin ekat coachaukset lähtenee käyntiin noin 10 päivän päästä.
Interpol

ViestiKirjoittaja Interpol » 10.05.2012 3:56

Kiinnostusta tuli lopulta huomattavasti enemmän kuin itseltäni löytyi alkuun kapasiteettia ja tänään on eka päivä kun oon saanut koko ryppään purettua siihen pisteeseen että (tietääkseni) vetänyt ainakin ekan session kaikkien halukkaiden kanssa ja tehnyt rästissä olleet videot. Mulla oli välissä gmail päiväkausia pois käytöstä tunnariongelmien takia ja siinä rytäkässä meni ohi silmien muutama maili jotka löytyi roskapostista, uskoakseni oon hoitanut nyt kaiken mut jos on joku jolle en oo vastannut tms niin olkaa yhteydessä.

Aion pelata isolla volyymillä heinäkuulle asti joten sitä ennen valmennustunteja lienee tarjolla todella rajatusti ja tilaa on ehkä max kahdelle uudelle oppilaalle. Tällä hetkellä ei siis ole varsinaista hakua päällä, mutta joka tapauksessa kuulisin mielelläni kritiikkiä ja kommentteja coachatuilta tähän asti vedetyistä sessioista, joten mielipiteitä ottaisin mielelläni vastaan julkisesti tähän ketjuun. Vaikka ois pelkkää negatiivista sanottavaa niin en suutu julkisesta dissauksesta, antakaa tulla :)

Miikka
Interpol

ViestiKirjoittaja smaster- » 11.05.2012 6:19

Otin parin tunnin session coachausta, ja oli kyllä ehdottomasti rahan arvoinen. Avasi mukavasti silmiä ja löysi uusia linejä millä saada kasvatettua stäkkiä. Tulen ottamaan tulevaisuudessakin. Iso peukku!
Puolet silkkaa tuuria ja loput pelkkää onnea
smaster-

ViestiKirjoittaja alph-a-pot » 27.02.2013 5:13

Bumpataanpa tätä. Olen siis sama henkilö kuin OP, uusi nick vain käytössä (tämän voi varmasti esim. bet-a-pot vahvistaa).

En oo juurikaan tehnyt coachaushommia viimeisen vuoden aikana, pari tyyppiä on ollut vakiocoachattavina noin kerran kuukaudessa mutta en oo muuten jaksanut aktiivisesti coachailla. Osasyy oli myös todella pommissa meksikolaisessa netissä joka katkesi kesken sessioiden niin usein että oppitunnit vähän kärsi. Oon nyt Vancouverissa, Kanadassa ja kaikki toimii hyvin ja voisin ottaa muutamia uusia oppilaita.

Sitten aloituspostauksen pelit on menneet livenä päin vittua ja netissä pääsääntöisesti todella hyvin. Alla on editoimaton lifetime-graafi, oon pelannut avg noin 20 pöytää kerralla graafin ajan koska pidän tuntipalkkaa tärkeämpänä kuin ROI:ta:

Kuva

Sharkscopen luotettavuudesta voi olla montaa mieltä, tuohon ei siis ole erikseen laskettu rebuyta, niillä voi jokainen leikkiä halutessaan laittamalla hakuun ChuckBass2012 (player group). Graafissa ei myöskään ole rakebackeja, olen siis ostanut sisään 1,54 miljoonalla dollarilla graafin ajalta. Jos oletetaan että rake on 10% ja rakeback 30% mikä lienee suht hyvä arvio, niin oon myös saanut noin 50k rakebackia mikä kompensoinee rebuyden puuttumista suht hyvin.

Oon viimeisen n. 3 kuukauden aikana voittanut FTP:n Sunday Brawlin ($33k), chopannut TCOOPin huppieventin ($32k, scope ja p5s näyttää väärin), voittanut 888:n Sunday Challengen ($23,5k), voittanut Big 162:n 2 kertaa ja chopannut 3way kerran (jotain 15-20k scoreja kaikki). Oon myös PocketFivesin maailmanrankingissa tätä kirjoitettaessa sijalla 98 (http://www.pocketfives.com/profiles/chuck-bass/). Teen myös videoita CardRunnersille, löytyy chuck_bass-nimimerkin alta. Olen viimeisen kuukauden pitänyt nettipeleistä lomaa pienen burnoutin takia, joulusta eteenpäin seuraavan kuukauden pelasin käytännössä joka päivä louhien n. 100k kuukauteen. Nää on myös käytännössä mun viimeiset pelisuoritukset netissä joten peli on todella hyvässä jamassa tällä hetkellä.

Coachaus maksaa tällä haavaa joko $100 tai 80€/tunti (voit kikkailla valuuttakursseilla miten päin haluat), maksaa voi kaikille pokerisaiteille, tilille tai moneybookersiin. En oo pitänyt ikinä mitään kellontarkkaa ajastusta, vaan toki käydään kyseinen käsihistoria loppuun vaikka siihen menisi ylimääräinen vartti tms. Coachattavaksi tulemiseen tarvitset TeamViewerin jonka voi ladata ilmaiseksi ja ohjelman jolla voi toistaa käsihistorioita (HEM, Universal Replayer esimerkiksi). Coachaus EI TAPAHDU koskaan livenä, eli en ns. ghostaa ketään reaaliajassa (tämä rikkoo saittien sääntöjä ja on muutenkin epäeettistä), vaan käymme valintasi mukaan läpi joko valmennettavan tai valmentajan turnauksia replayerillä keskustellen käsistä.

En coachaa turboja joten niistä ei kannata kysyä mitään, vaan pelkästään full ring ja 6max-mtt:tä. Kaikki coachattavat voivat myös vapaasti kysellä tulevaisuudessa ilmaiseksi skypessä. Mielestäni omaan erittäin hyviä käytännön vihjeitä esimerkiksi HUDin käyttämisen ja game selectionin suhteen, ja toki voi myös kysellä random-käsistä. Alleviivaan kuitenkin että en sitoudu mihinkään skypettelyn suhteen vaan kyseessä on puhdas bonuspalvelu, koska en halua ottaa stressiä vastaamisesta. Pidän yleensä skypeä pois päältä kun pelaan enkä ala mihinkään 50 käsihistorian posteihin vastaamaan, mutta randomkyselyihin vastaan mielelläni joskin varmaan pienellä viiveellä.

Koska olen eri aikavyöhykkeellä, coachaan pääsääntöisesti joko ennen turnausten alkamista Suomen aikaa noin 17-20 välillä, tai sitten turnausten jälkeen eli Suomen aikaa 02-03 eteenpäin. Vapaapäivinä varmaan muutkin ajankohdat järjestyy, mutta Suomen aikaa aamupäivällä en kyllä ole koskaan hereillä. En myöskään tykkää coachailla kauheasti viikonloppuisin vaan ma-pe ois parhaat päivät.

Tässä ketjussa voi esittää kysymyksiä, yhteydenotot voi lähettää osoitteeseen chuckbassldo at gmail .com. Uskon vilpittömästi tämän olevan todella hyvä diili lähes kenelle tahansa, eikä tähän hintaan varmasti löydy juuri parempaa suomenkielistä valmentajaa.

PS. En ole kiinnostunut minkäänlaisista steikkausprojekteista, jollaisia ainakin viimeksi ehdotettiin useamman kerran.

PPS. Haluaisin myös sanoa tietyistä aiemmista tapauksista viisastuneena, että parhaan hyödyn saaminen edellyttää myös coachattavalta valmistautumista ja paneutumista. Minäkään en ole mikään taikuri, eikä coachauksen ottaminen ole mikään tae sille että graafisi singahtaa koilliseen. Kehottaisin kaikkia coachausta harkitsevia rehellisesti miettimään, mitkä ovat oman pelin suurimpia leakkejä, ja mitkä ovat ne osa-alueet missä apua tarvittaisiin kaikkein eniten. Näin tiedän itse valmistautua etukäteen kiinnittämään huomiota erityisesti tiettyihin spotteihin tai esimerkiksi valita oikeanlaisia käsihistorioita omasta databasesta / miettiä konsepteja etukäteen keskusteltavaksi. Uskoisin että oppitunti on kyllä satasen arvoinen vähän huonommallakin asenteella, mutta aika on rahaa itse kullekin eikä sitä kannata tuhlata huonoon valmistautumiseen/keskittymiseen.

Miikka Anttonen
Eräänlainen luiro.
alph-a-pot

Käyttäjän avatar

Edellinen

Palaa alueelle Osta ja myy