mites onko sitä zombieta näkynyt siellä Tampereella...? tai mitään tietoa sen liikkeistä?
edelleen siis tuon reilun 4000€ velkaa...
Viesti ja sen vastaukset jaettu ketjusta viewtopic.php?f=41&t=20588 -modet
lummeeni kirjoitti:Kyllähän tuosta zombiesta on tietoa....Minkäs verran kaveri on pystyssä porukalle? Eikös se ole hoitanut niitä jonkuu verran niin ainakin muistelisin?

lummeeni kirjoitti:Mistäs velipuivari meinasit et oon toi md tai joku sen frendi? Näähän o vissii eri henkilöitä tää md ja zombie? Ja spadelle täs viestiä laitoin. Mitäs summaa pelle sul o heittää etten tunne koko jamppaa? voin vaik 100e laittaa ettei oo hajuukaa kuka toi md oikee on en köyhältä enempää viitti viedä.

Mitäs summaa pelle sul o heittää etten tunne koko jamppaa?

lummeeni kirjoitti:Mistäs velipuivari meinasit et oon toi md tai joku sen frendi? Näähän o vissii eri henkilöitä tää md ja zombie? Ja spadelle täs viestiä laitoin. Mitäs summaa pelle sul o heittää etten tunne koko jamppaa? voin vaik 100e laittaa ettei oo hajuukaa kuka toi md oikee on en köyhältä enempää viitti viedä.

kyllä varmaa yli ton nelosen on pystyssä? Tampereen suunnallaha se vielä hengaa
Selvittäköön velalliset ihan itse 
lummeeni kirjoitti:Mutta eipä tuo zombien meininki enää niin kiinnostavaa ole niin jätämpä itsekin kertomatta mistä hänet löytyy ymSelvittäköön velalliset ihan itse
J R kirjoitti:lummeeni kirjoitti:Mutta eipä tuo zombien meininki enää niin kiinnostavaa ole niin jätämpä itsekin kertomatta mistä hänet löytyy ymSelvittäköön velalliset ihan itse
Onks se päässy jo ulos vankilasta?
lummeeni kirjoitti:Mutta eipä tuo zombien meininki enää niin kiinnostavaa ole niin jätämpä itsekin kertomatta mistä hänet löytyy ymSelvittäköön velalliset ihan itse

lummeeni kirjoitti:Eiks tästä jutusta oo jo useampi vuosi? Luulisi että ne haasteet olisi jo laitettu eteepäin ku ei nyt kummiskaa mistää pikkurahoista ole kyse. Mutta tiedä sitte mikä ton jutun meininki nykyään on
lummeeni kirjoitti:Eiks tästä jutusta oo jo useampi vuosi? Luulisi että ne haasteet olisi jo laitettu eteepäin ku ei nyt kummiskaa mistää pikkurahoista ole kyse. Mutta tiedä sitte mikä ton jutun meininki nykyään on