Fantasy Premier 2015/2016 (+mahdollinen sidebet halukkaille)

Keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä: leffoista, kirjoista, tapahtumista, julkisuuden henkilöistä... Mielenkiintoisia ja hauskoja linkkejä ja videoita
hardluck
Viesti:

Re: Fantasy Premier 2015/2016 (+mahdollinen sidebet halukkai

Viesti Kirjoittaja hardluck » 26 Syys 2015, 15:56

En ole näinä vuosina varmaan kertaakaan nähnyt niin jumalaista runia kuin Vikström tän alkukauden on vetänyt!

Jos vaikka tekee virheliikkeen, niin siitä vain seuraa vain entistä paremmat pinnat jostain varamiehestä :D

HYI!
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

The River Takes It All!!!

danzku

Viesti Kirjoittaja danzku » 22 Maalis 2016, 14:30

pitkän pitkän taistelun jälkeen... vihdoinkin kärjessä! \:D/ nyt ei ohivetoja kiitos :-D
AllinTony

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 01 Huhti 2016, 21:56

danzku kirjoitti:pitkän pitkän taistelun jälkeen... vihdoinkin kärjessä! \:D/ nyt ei ohivetoja kiitos :-D
Mä taaseen olen TAAS koko joukon Jumbona. Saletisti ole "ahkerin" pelaaja tämän saralla, mutta päätökset onnistun sössimään kerran kerrasta, puhumattakaan tyhmistä taktisista tempuista #-o
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 13 Huhti 2016, 09:38

Oma paikka jumbona alkaa olemaan jo sementoituneena, ensi kaudella taas sitten uusi yritys :D

Tuli mieleen, että kesällä on taas arvokisat Ranskassa, ja varmasti jotkin alustat fantasya tuohon pistävät pystyyn, olisiko jälleen joku sellainen luokkaa 50 € sidebetsi halukkaille tuohon kohdallaan? Ainakin aiemmissa arvokisoissa nämä on osoittauneet hyväksi suolaksi kisojen seuraamiseen.

kiltroni
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kiltroni » 01 Touko 2016, 21:10

Mukana ollaan jos EM-kisoihin pistetään skabaa pystyyn. On kyllä hurjan huono kausi ollut sulla tällä kertaa. Itsellä paras ikinä, mutta kärjessä taso on todella kova joten tosissaan saa taistella rahoista.

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 12 Touko 2016, 10:36

Kärkikolmikko on erottunut sen verran muista että rahasijoille selviytyjät ovat selvillä, mutta näiden kolmen keskinäinen järjestys onkin sitten viimeisen kierroksen selvitystä vaille.

Jahka maanantaina on varmistettu fantasyn taholta lopulliset pisteet, niin laittakaa voittajat tilitietonne minne palkinto siirretään... tai no, niin tänä vuonna ei tarvetta ole odottaa maanantaille saakka, voitte laittaa ne nyt jo aiemminkin. Katson sitten vain että kelle kuuluu mikäkin summa.

Tässä vielä kertaalleen nuo palkinnot:

1 st, www.pokerisivut.com, tsämpiöön, paras 1100 €
2 nd, almost, runner up, 500 €
3 rd, ensi vuonna freerollataan voitto kotiin 300 €

Niin ja tuo kesän kisaskaba, varmasti alustoja tulee (ja aiemmin se mcdonaldsin versio on ollut toimiva) joten laitan sellaisen pystyyn ja sähköpostia vielä aktiivisimmille kun tätä ei enää hirveän moni seuraa täältä käsin.

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 16 Touko 2016, 08:18

Kaiken järjen mukaan voittaja on ratkennut, koska jotta voittaja vaihtuisi, tarvitsisi wombattien ottaa smallingin kanssa 14 miinuksia ja tuo on jo vähän vaikea yhtälö :D

Kakkossijalla ja kolmossijalla on sen sijaan vain 3 pistettä eroa, joten tuo -3 tulee lopulta hyvinkin helposti ja sijoitus voi vielä vaihtua.

Daniel ja Petteri voisi kuitenkin jo lähetellä tilitietonsa, niin laitan ne myös maksuun heti kun selviää miten smalling suoriutuu.

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 18 Touko 2016, 08:22

Ihan ei Smallingin yksi oma maali riittänyt vaihtamaan tilanteita kärjen osalta, olisi vielä punaisen kortin/lisäpäästettyjä maaleja tms. vaatinut.

Palkinnot on asianomaisille maksettu. Kiitoksia kaikille tästä kaudesta ja ensi kaudella taas uudestaan.

ps. itsekin kampesin lopulta jumbosijalta pois, sija 18/19 ei oo häpeä! :P

Seuraavaksi sitten EURO 2016 fantasy, jolle on oma topiccinsa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Olohuone”