EURO 2016 Fantasy + sidebet halukkaille

Keskustelua kaikesta maan ja taivaan välillä: leffoista, kirjoista, tapahtumista, julkisuuden henkilöistä... Mielenkiintoisia ja hauskoja linkkejä ja videoita
hardluck
Viesti:

EURO 2016 Fantasy + sidebet halukkaille

Viesti Kirjoittaja hardluck » 17 Touko 2016, 10:11

Hei,

taas on aika arvokisojen ja fantasyn lisämausteen. Laitoin perinteisesti mcdonaldsille Pokerisivut-sarjan.

Koska tuolla ei ole niin kätevää useamman sarjan omaaminen, laitan vaan tuon yhden pystyyn johon liittyvät sidebettiin osallistuvat ja minulta saa sitten sähköpostitse koodin sekä talletustiedot betsipanosta varten.

Mennään 50 € panoksella kuten aiempinakin arvokisoina. Jos oli tällä kuluneella tai edellisellä kaudella mukana BPL-fantasyssä, niin tuo talletustili (S-pankki) betsiä varten on sama, joten sitä voi käyttää ne joille tuo tutumpi on. Laittakaa kuitenkin sähköpostitse kuitti jos makselette sinne omin toimin, niin lähetän liigaan liittymiskoodin.

Sähköpostia voi laitella tmi.tomi.vesanen"ät"gmail.com

Itse fantasy löytyy osoitteesta http://eurofantasy.uefa.com/en/fantasy16/
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

The River Takes It All!!!

hardluck
Viesti:

Re: EURO 2016 Fantasy + sidebet halukkaille

Viesti Kirjoittaja hardluck » 23 Touko 2016, 08:41

Laitoin viime kesän postituslistan mukaisesti mahdollisille potentiaalisille osallistujille sähköpostia lähestyvän kisa-fantasyn tiimoilta, poislukien ne jotka ovat jo liittyneet (pahoitteluni jos sekaan vielä jäi sellaisia jotka ovat jo liittyneet tai olleet kontakteissa).

Tutkaillaan kisojen alkuun mennessä kuinka monta osallistujaa tänä vuonna tulee, mutta mukaillaan voitonjaossa sitten taas vanhoja kaavoja, niin männöö samoin kuin aiemminkin.
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 26 Touko 2016, 12:27

Syystä tai toisesta, jonkun verran tulee yhteydenottoja malliin:

"Hei, olen seurannut forumia vuosia, mutta pysytellyt lähinnä lukijaosastolla. Voinko silti osallistua tähän liigaan?"

Eli ei tämä ole mikään "aktiivisten kirjoittajien" oma liiga, vaan käytönnössä ihan avoin (en kuitenkaan ole maininnut tästä ollenkaan forumin ulkopuolella, enkä ehdoin tahdoin halua sitä muualla promota) kelle tahansa.

Edelliseen valjukauden kestävään fantasyynkin osallistui useampi jonkun forumistin kaveri tms. enkä näe tuolle ongelmaa, kunhan nyt ei mitään kansainvälistä megaskabaa tästä tule.

Tällä hetkellä yhteydenottoja on tullut 11 kpl, talletuksia itseni lisäksi 3 kpl (tosin itseni lisäksi ainaostaan kaksi on vasta liittynyt itse liigaan vaikka koodin annoin tälle kolmannellekin). Aika taas näyttää kuinka monta osallistujaa tähän loppupelissä tulee, useimmiten valtaosa liittyjistä tulee viimeisten päivien aikana. Valitettavasti tämä myös usein aiheuttaa sen että osa unohtaa kun ei ole ajoissa tuota hoitanut, ja sitten joutuu kikkailemaan viime hetkillä osallistumisen kanssa tai jopa eväämään osallistumisen (luokkaa ensimmäiset matsit jo menossa, niin ei voi oikein enää siinä vaiheessa uusia ottaa).

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 02 Kesä 2016, 07:16

Ymmärtääkseni kuun taite oli deadline joukkueiden lopulliselle nimeämiselle. Joka tapauksessa joukkueet ovat UEFAn mukaan nyt kopulliset. Fantasyssa tosin oli ainakin eilen vielä pelaajia mukana jotka jäivät ulos lopullisesta joukkueesta mutta eiköhän nuo tuosta pikaisesti päivity, ellei jopa ole jo päivittynyt, en ole vielä tänään katsonut.

Enää 8 päivää ja tämä mahdoton odotus vihdoin päättyy

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 07 Kesä 2016, 18:39

Jos vielä ehtii mukaan niin mä voisin olla mukana. Joskus aiemmin sainkin aiheesta mailia, mut oon vissiin menny poistamaan sen niin ilmottautumistietoja voi laittaa sähköpostilla kun ilmeisesti mun mailiosoite on tallessa =)

edit: Laitoin mailia..
"If u liked u can ship me 99 cents on Stars". K-Pingu!!!

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 08 Kesä 2016, 15:11

Tällä hetkellä 9 osallistujaa varmasti mukana (en ole tosin esim pingun tilisiirron realisoitumista käynyt vielä katsomassa, mutta tarkastellaan perjantaina sitten että kaikki on kunnossa + mahdolliset yllätysilmottautumiset) ja jonkun verran on "ehkä" mukaan tulevia.

Tässä ote noista vanhoista palkintojenjaosta, joten männään tällä:
6 osallistujaa tai vähemmän - kakkoselle 50, voittajalle loput
7-8 osallistujaa - kakkoselle 100, voittajalle loput
9-10 osallistujaa - kolmoselle 50, kakkoselle 100, voittajalle loput
11-12 osallistujaa - kolmoselle 50, kakkoselle 150, voittajalle loput
13-14 osallisstujaa - kolmoselle 75, kakkoselle 175, voittajalle loput
15-16 osallistujaa - kolmoselle 100, kakkoselle 200, voittajalle loput
17+ osallistujaa - kolmoselle 125, kakkoselle 225, voittajalle loput
Eli jos ei jostain syystä lisää ilmottautumisia tule, niin 50/100/300 olisi top 3 palkinnot.

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 10 Kesä 2016, 08:02

Tänään sitten käynnistyy kisat ja tosiaan jos fantasyyn mukaan mielii, pitäisi joukkue jo pikkuhiljaa tulille laittaa ja hoittaa ilmottautumiset. Kävin tsekkaamassa aamulla tilanteen, ja tällä hetkellä on 10 kisaajaa varmasti mukana.

Ellei viime hetkien ilmottautumisia tule, tulee voitonjako olemaan siis:

1 st 350 €
2 nd 100 €
3 rd 50 €

Itse kävin eilen katselemassa omaa joukkuettani, ja melkoisia muutoksiahan tuohon alkuperäiseen ajatukseen tuli, 13/15 pelaajaa vaihtui johonkin toiseen :D

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 10 Kesä 2016, 19:43

Pari mattimyöhäistä tuli vielä tässä illan mittaan mukaan, joten 12 taitaa olla lopullinen osallistujamäärä.

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 15 Kesä 2016, 11:04

Oma startti meni sitten täysin vituiksi... jälleen jumbosija on lähempänä kuin kärkisija :D

Ensimmäisen kierroksen sulamisesta kuitenkin vastasi Pingu. Hänellä oli johtopaikka 60 pisteen saalilla ennen kahta viimeistä peliä, mutta vaihtojen siivittämänä romahti 8 pistettä alaspäin ja sijalle viisi :cry: :lol: :-'

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 15 Kesä 2016, 20:06

hardluck kirjoitti:Oma startti meni sitten täysin vituiksi... jälleen jumbosija on lähempänä kuin kärkisija :D

Ensimmäisen kierroksen sulamisesta kuitenkin vastasi Pingu. Hänellä oli johtopaikka 60 pisteen saalilla ennen kahta viimeistä peliä, mutta vaihtojen siivittämänä romahti 8 pistettä alaspäin ja sijalle viisi :cry: :lol: :-'
Ai emmä edes huomannu :D

Muistin ekaa kertaa lauantain jälkeen, että siellä voi käydä vaihtojakin tekemässä niin pitihän sitä... :D

Oisko eilisten matsien jälkeen saanu tehdä lisää vaihtoja vai vasta lohkovaiheen jälkeen? Vai miten toi homma toimii? Mä oon ihan unohtanu koko kimpan sen jälkeen kun tein joukkueen.

:pro:

KarhuPingviini

Viesti Kirjoittaja KarhuPingviini » 16 Kesä 2016, 19:09

Yayy!! \o/ Ekalta sijalta viimeselle kahdessa kierroksessa :D

Meni mielenkiinto... Tosin ei sitä ehtiny pahemmin ollakaan.

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 17 Kesä 2016, 08:58

KarhuPingviini kirjoitti:Yayy!! \o/ Ekalta sijalta viimeselle kahdessa kierroksessa :D

Meni mielenkiinto... Tosin ei sitä ehtiny pahemmin ollakaan.
Kyllä se tuokin vaatii taitoa.. :-k :lol: :lol:

Itse olin sijalla 9/12 ensimmäisten otteluiden jälkeen, mutta toinen ottelukierros on ainakin alkanut hiukan paremmin ja hivuttauduin peräti kakkoseksi, ja ero kärkeenkin on kaventunut 3 pisteen verran \:D/

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 18 Kesä 2016, 16:32

Omg!! Olin osallimassa nakukympille ja kun otti pari pulloa Brandya iin unohtu vaihdot!

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 22 Kesä 2016, 01:34

Taas on aivan liikaa mahtunut paitsi typeriä, myös unohtuneita vaihtoja (joista on jo 11 pistettä tullut dunkkuun).

Lähes tuttu ja turvallinen sijoitus 10/12 kun enää parin lohkon alkusarjapelit on pelaamatta.

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 29 Kesä 2016, 10:54

Puolivälieräpelit edessä ja tälläiseltä näyttää sarjatilanne tässä kohden:

1. Konemainen Saksa 242
2. Molottojat 236
3.CreamT€am 225
3.OVBall3rs 225
5. FC Orkesteri 221
6. Reisipullat 218
7. Check & Mate 217
8.Saksa rulaa 208
9. TeamHardluck 204
10. Wombatit 200
11. tekninentoimisto 181
12. -K-Pingut 153

Kuten odottaa saattaa, kierroksia takana 4, joten erot myös aika pieniä, joskin pelaajamäärä ja kierrokset vähenevät joten todellisuudessa erot ovat tuntuvia.

Pingut voitaneen laskea ulos tässä kohden kun mielenkiinto lakkasi jo alkusarjassa eikä ole muutoksia tehnyt, tekninentoimisto yhkaa myös jäädä jälkeen ja kolmikolla Saksa rulaa, Wombatit ja minä on sitten siinä veitsenterällä että vielä kerkeää mukaan kärkikamppailuun.

Kannattaa kuitenkin muistaa, että esim. Ronaldo otti yhdessä pelissä kaputettuna sen 26 pistettä yksin tässä eräällä kierroksella, että teoriassa toki mikä tahansa on vielä mahdollista. Varsinkin kun järjestelmässä olleet bugit on nyt korjattu. Yhdessä kohden oli niin että osaa joukkueista ei nähnyt ollenkaan ja muista joukkueista näki kaiken kokoajan, myös realiajassa tehdyt muutokset joten halutessaan pystyi kyttäämään muiden kapteenivalintoja ja muitakin vaihtoja, joka oli vähän liikaa jo kun teoriassa pystyi odottamaan viime hetkille ja tiesi jo toisten vaihdot ja valinnat. Nyt näkee ainostaan edellisen pisteitä saaneen jengin, sekä sitten matchdayn alettua toki jengin mutta siinä kohden ei pysty enää pelaajia muuttaa.

Itsehän lähden varmaan jonkunlaisella riskillä hakemaan nyt eroavaisuuksia muihin ja joko tulen vitun kovaa takaa tai vaivun jumbovalssiin pingun säestäessä pianolla...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Olohuone”