Sit out preflop

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit
arderi
Viesti:

Re: $$$Heads UP$$$ with Arderi (Bkk, Laos, Tao)

Viesti Kirjoittaja arderi » 29 Huhti 2011, 15:42

KOH SAMUILLE AIKOVAT HUOMIO!!! VAROITUS HENKILÖSTÄ KARI "Senna Samui" VÄISÄNEN!!!!

Monet foorumilta varmaankin tuntevat kyseisen henkilön. Kyseessä on asuntoja Thaimaassa, Koh Samuin saarella välittävä henkilö.
Olen ollut kuluneen puolen vuoden aikana Sennan kanssa jonkin verran tekemisissä ja tänään tapahtui viimeinen niitti. En suosittele kenellekkään kyseisen herran palveluita. Kyseessä on patologinen valehtelija, joka ei hoida sovittuja asioita ja jonka ainoa intressi on kusettaa pienissäkin asioissa jokainen mahdollinen penni asiakkaan kukkarosta.

Aloitan tämänpäiväisestä. Olin eilen sopinut Sennan kanssa, että tämä hoitaa minulle ja siskolleni kyydin lentokentälle. Sovimme kyydin lähtevän Sennan kämpiltä, koska Sennan kuski tiesi paikan varmuudella. Ajaksi sovimme 7:30, jonka varmistin Sennalta useamman kerran. Tänään aamulla saavuimme 7:15 sovittuun paikkaan. Huhuilimme ovelta, jolloin viinalle haiseva Senna kömpi ulos makuuhuoneestaan. Sennan vaimo keitteli kahvit ja laitoimme röökit palamaan. Autoa ei näkynyt sovittuun aikaan. Senna otti puhelimen kouraansa, ja meni etäämmälle puhumaan. "Taksi on nyt Lamailla!", Senna ilmoitti. Lamailta kyseiselle asunnolle on ilman ruuhkia maksimissaan kymmenen minuutin matka. Kello tikitti eteenpäin, ja pirssiä ei näkynyt. 10-15 minuuttia soiton jälkeen kuljettaja soitti Sennalle, joka lähti JUOKSIEN pois meidän kuuloetäisyydeltä. Senna tuli takaisin, ja ilmoitti auton olevan läheisillä kallioilla, joista on maksimissaan kahden minuutin matka. Kello oil jo yli kahdeksan, ja meiän lento lähtisi 9:15. Sanoin Sennalle harazoo ja paineltiin tien reunaan hunttaamaan muita pirssejä. Samaan aikaan Sennan kyyti vihdoin saapui ja päästiin matkaan. Sanoin kuljettajalle, että se on 50 minuuttia myöhässä. Kuski oli ymmällään, ja sanoi Sennan soittaneen hänelle aivan äsken ja antaneen hänelle 20 minuuttia aikaa valua paikalle. Senna luonnollisesti väitti soittaneensa eilen, mutta jokainen voi itse miettiä kenen sanaan luottaa. Missattiin meidän lento Bangkokiin. Kaikki päivän lennot olivat niin täyteen buukattuja, ettei edes yritetty jäädä hunttaamaan peruutuspaikkoja, vaan otettiin hotelli Chawengilta.

Vuokrasin täältä aiemmin Villan, johon murtauduttiin ~viikko sitten. En ala tästä syyttämään Sennaa, mutta haluan tuoda ilmi, etten sulkisi täysin hänen osallisuuttaan tapahtuneeseen. Murto tapahtui juuri silloin, kun oltiin lähetty systerin kanssa Koh Taolle ja Koh Phanganille muutaman päivän reissulle. Senna oli mun kavereiden lisäks AINOA, joka ties meidän reissusta. Meidän kämppä sijaitsi niin syrjässä, että tuntuisi absurdilta että kyseessä olisi täysin random jantterit. Murtovarkaat tiesivät valvontakameroista, sillä he selkeästi yrittivät vältellä kuvaan joutumista, ja osasivat käydä vääntämässä yhden kameroista väärään suuntaan. Ennen murtoa Senna soitteli kuulumisia / jutusteli facebookissa varsin usein, mutta murron jälkeen tuli lähes täysi radiohiljaisuus. Puhuin kerran Sennan kanssa puhelimessa murron jälkeen, jolloin hän alkoi syyttämään pitkäaikaista työkaveriaan tapahtuneesta ja vaati etten missään nimessä soittaisi tälle. Tänään taksia odotellessamme Senna esitti täysin tietämätöntä koko murrosta, vaikka hän oli siitä 100% varmuudella tietoinen. Kun mainitsin kameroiden tallentaneen murtovarkaat, oli Sennan ilme näkemisen arvoinen: "Tunnistiks niitä siitä?" Kuulostaa ehkä hieman salaliittoteorionnilta, mutta Sennan ollessa kyseessä en pidä hänen osallisuuttaan läheskään mahdottomana.

Tänään Senna yritti myös laskuttaa minua uudelleen mopolleni tehdystä huollosta, jonka maksoin kuukausi sitten välittömästi saatuani moponi takaisin.

Eräs Suomalainen oli antanut deposittina Sennalle 20 000 bahtia. Kun oli aika palauttaa deposit, Senna lupaili aina seuraavaa päivää uudelleen ja uudelleen. Aikaa kului lopulta ~parisen kuukautta, jolloin Senna lopulta palautti rahaa, tosin ei täyttä summaa. Ohessa pätkä minun ja kyseisen henkilön messenger keskustelusta:

xxxxxxxx says:
no se lupas meidän villalle netin
siis laajakaistan
ei ikinä tullut kuukauden aikana
sano myös että kun lähdetään phanganille niin ehdottomasti pitää olla safety box
ei ikinä tullut
eikä myöskään pallogrilli
jälkimmäisistä ei edes kyselty, mutta netistä tuli kysyttä ja oli se kuulemma tulossa..

Lisäksi erään henkilön kommenti ircissä
[15:56:36] <@xxxxx> sano sille et haukkuu meiänki puolesta

Sennalla on ollut melko suuria henkilökohtaisia ongelmia viimeaikoina. Annoin hänen yöpyä yhden yön villallani, koska hän ei voinut mennä kotiinsa. Saman iltana kysyin, voisiko tämä hakea siskoni seuraavana aamuna lentokentältä. "No jos heität vähän bensarahaa???". Bensarahaa ei tosin tarvinnut heittää, sillä ukko meni hiljaiseksi kun pyysin vuokrarahaa tulevalta yöltä. Otettiin samana iltana brenkkua. Aiemmin mainittu Sennan pitkäaikainen työkaveri oli myös mukana, ja tämän mielipide osui yhteen monien Sennan kanssa toimineiden henkilöiden mielipiteiden kanssa. Hänen mielestään Senna valehtelee ja kusettaa ihmisiä.
Humalapäissään Senna kertoi myös hieman taustoistaan, jotka entisestään vahvistavat kuvaani siitä, millainen henkilö on kyseessä. Nämä asiat eivät kuitenkaan ole oleellisia tapahtuneiden asioiden kannalta, joten jätän ne kertomatta.

Syksyllä kun tultii kavereiden kanssa ekaa kertaa Samuille, meillä oli varattuna neljän makkarin hieno Villa. Senna saapui noutamaan meitä kentältä yli 30 minuuttia myöhässä. Saavuttuaan hän ilmoitti, että joutuisimmekin viettämään neljä ensimmäistä yötä eri Villalla, joka oli laadultaan varaamaamme selkeästi huonompi. Emme saaneet minkäänlaista hyvitystä tapahtuneesta.

Useammalla kortin lätkijällä on tietääkseni samankaltaisia kokemuksia, mutta he voivat itse kirjoittaa niistä, mikäli näkevät sen aiheelliseksi.

EDIT:
Paco kirjoitteli facebookissa:

ei ku siis se otti 8tbh/kwh ekan kämpän sähköst vaik oli luvannu 5b/kwh
sen suunnitelmaha oli vetää toi kaikilta välistä
Pääämäärä ilman määränpäätä on päämäärätön määränpää - 20% and counting

Paco

Viesti Kirjoittaja Paco » 29 Huhti 2011, 16:30

Itsekin ajattelin Thaimaasta tultuani kirjoittaa Sennasta samankaltaisen varoituksen, mutta laiskuuttani jäi kaikki kirjoittelu tänne, kun pääsin Suomeen ja muut riennot veivät mielenkiinnon. Yhdyn kuitenkin Arderiin, ettei Sennan kanssa kannata olla tekemisissä ja voin vahvistaa ainakin tuon 20k tarinan siltä osin, että olen itsekin sen asianomaisilta kuullut ja uskon täysin Sennan tuntien. Toinen, myöskin varmasti luotettava pokerinpelaaja kertoi, että Senna olisi näyttänyt sähköpostissa kuvia eri asunnosta, mitä oli todellisuudessa vuokraamassa. Kyse oli kuntoa ja sisustusta lukuunottamatta samanlaisesta, mutta aika törkeää silti.

Meitä (minua ja Herraa) Senna ei varsinaisesti päässyt kusettamaan matkan aikana. Mitä nyt ensimmäisen viikon maksoimme sähköstä 8tbh/kwh, kun olimme sopineet hinnaksi sähköpostin välityksellä 5tbh/kwh. Tämän annoimme aluksi mennä vain läpi sormien, kun Sennalla oli joku hyvä selitys kiskuriomistajasta ja seuraavat 7 viikko saimme sähkön kuitenkin sovittuun hintaan, kun mainitsin noista sähköposteista ensimmäisen viikon sähköjä maksaessamme. Myöhemmin tämä paljastui obv. kusetukseksi, kun Senna ehdotti Arderille, että voisivat vetää kaikilta asiakkailta sähköstä 3tbh/kwh välistä, jos alkaisivat yhdessä vuokraamaan jotain kämppää. Senna toimisi tässä bisnesmallissa vuokraajana ja Arderi rahoittajan jossain useamman vuoden vuokradiilissa, koska Sennalla "ei juuri nyt ole rahaa, mutta on saamassa puolen vuoden päästä suuren summan syystä X". Vuokraaminen tapahtuisi pimeänä luonnollisesti. Meitäkin Senna houkutteli mukaan kaikenlaisiin bisnesideoihin, mutta annoin alusta asti ymmärtää etten ole kiinnostunut ja ettei olisi oikein rahaakaan sellaiseen niin vältyimme keskusteluilta, joissa olisi menty noin pitkälle.

Sitten Sennalla on paikalliseen tapaan saaren parhaat liikkeet ravintoloista ja baareista puvustamoihin, joita kehuu maasta taivaisiin ja on valmis viemään asiakkaitaan, koska saa niistä affituloja. Tämä nyt ei ole suoranaisesti kusettamista, mutta hieman arveluttavaa kun Senna kuitenkin pyrkii antamaan kaikille suomalaisille sen kuvan, että on ennen kaikkea heidän kaverinsa, mainostaa jatkuvasti kuinka rehellinen on ja varoittaa että kaikki muut yrittävät kusettaa turisteja Thaimaassa, maassa jossa kehenkään ei voi luottaa.
I see dead money.

naikkolas

Viesti Kirjoittaja naikkolas » 29 Huhti 2011, 22:42

Ikävä kuulla, että teillä on noin huonoja kokemuksia sennasta. Itse kun annoin sennalle kehuja meidän blogissa. Oikeestaan mikään noista jutuista ei kuitenkaan yllätä yhtään. Osattiin jo suhtautua varauksella sennaan, kun oltiin luettu sen thaiklubi banneista, jotka se sai kun kehu eri nimimerkeillä omia palveluita ja huviloitaan.

Meille Senna esitelli läjän huviloita päivän varoitusajalla ja kaikki suju huvilan kanssa kuten pitikin. Myös kaasupullon täyttö sujui sovitusti ja laskutus myös. Tyytyväisiä oltiin huvillaan.

Kerran senna kyllä hustlas kun sovittiin, että bensarahaa vastaan esittelee saarta niin pyys sitten kilon kierroksesta. Senna auttoi kuitenkin loppusiivouksessa ja heitti meidät ilmaseks lautalle. Tais kuskata myuös yhden kauppareissun ilmaseksi.

Skootterit saatiin myös sennan kautta ilman ongelmia ja senniksestä oli myös apua kun kaveri ajoi kolarin skodella. Saatiin myös jotain ihan hyviä neuvoja sennalta esim. silloin kun leikku rullas kaverin chawengilla.

tangamash

Viesti Kirjoittaja tangamash » 29 Huhti 2011, 23:21

naikkolas kirjoitti:Ikävä kuulla, että teillä on noin huonoja kokemuksia sennasta. Itse kun annoin sennalle kehuja meidän blogissa. Oikeestaan mikään noista jutuista ei kuitenkaan yllätä yhtään. Osattiin jo suhtautua varauksella sennaan, kun oltiin luettu sen thaiklubi banneista, jotka se sai kun kehu eri nimimerkeillä omia palveluita ja huviloitaan.

Meille Senna esitelli läjän huviloita päivän varoitusajalla ja kaikki suju huvilan kanssa kuten pitikin. Myös kaasupullon täyttö sujui sovitusti ja laskutus myös. Tyytyväisiä oltiin huvillaan.

Kerran senna kyllä hustlas kun sovittiin, että bensarahaa vastaan esittelee saarta niin pyys sitten kilon kierroksesta. Senna auttoi kuitenkin loppusiivouksessa ja heitti meidät ilmaseks lautalle. Tais kuskata myuös yhden kauppareissun ilmaseksi.

Skootterit saatiin myös sennan kautta ilman ongelmia ja senniksestä oli myös apua kun kaveri ajoi kolarin skodella. Saatiin myös jotain ihan hyviä neuvoja sennalta esim. silloin kun leikku rullas kaverin chawengilla.
Ihan hyvä sinänsä, että tuolla miehellä on joskus ollu rehellisiäkin bisneksiä. Homman nimi on kutienki se, että jos tuommonen "kiinteistövälittäjä" kärähtää kusetuksesta kerran, on sen uskottavuus vaakalaudalla. Yllä on luettavissa 2/3 asiakaspalautetta, jossa miehen bisneksien kerrotaan pohajutuvan kusetukseen. Kyllä sen pitäis kertoa jokaiselle vähänkään järkeä käyttävälle, kannattaako miehen kanssa olla missään tekemisissä.

Ens syksynä itse mahd. suuntaamassa thaikkuihin. Onni että sattumalta lukasin Arderin blogia just tänään.

arderi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arderi » 02 Touko 2011, 09:03

Viimenen paiva Thaikuissa menossa. 19.30 paikallista aikaa lahtee lento Bahrainin kautta Lontooseen. Bahrainiin napsahti mukava 11 tunnin odottelu, joten otin kentan lahelta jonkun hotellin valiajalle, niin voi rauhassa raapia palleja ja katella Breaking Badia. Todella hienot kolme kuukautta takana, mutta kylla tassa pikkuhiljaa on alkanut jo kotiinkin kaipaamaan. Suomen kesa on sitapaitsi sielta nutsikkaimmasta paasta, joten ei ainakaan viela oo mitaan vitutus fiiliksia. Ennen harmalaa kuitenkin viela 5 paivan stintti Lontooseen kaverin luokse palloilemaan.

Viimeset pari paivaa ollaan oltu siis Bangkokissa, Khao San Roadilla. Pakko kylla sanoa, etta mulle ei oikeen aukea mika tassa Khao Sanissa on niin hienoa etta jengi hehkuttaa. Koko katu taynna katukauppiaita, joisa osa ahdistavan tyrkkyja. Valilla ei mahdu katta nostamaan kun on katu niin tukossa. Ite tykkaan enemman olla vahan rauhallisemmassa paikassa, joten ei ollut mun juttu taa. Mulle tuli tasta mieleen kanariansaaret, eika reppureissaajien world wide paakatu, vaikken kanarialla oo tosin kayny.

Osamakin nayttaa polkaisseen tyhjaa. Toivotaan etteivat ala koneita pudottelemaan ihan mielivaltasesti. Olis beat.

HraX
Viesti:

Viesti Kirjoittaja HraX » 04 Touko 2011, 10:53

Postaa noi jutut SennaSamuista Thaiklupinkin puolelle jos vaan jaksat.

arderi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arderi » 11 Touko 2011, 21:48

HraX kirjoitti:Postaa noi jutut SennaSamuista Thaiklupinkin puolelle jos vaan jaksat.
On pitänyt jo pitkään postata, kyllä mä vielä isken sen sinnekin.

Suomessa ollaan oltu lauantaista lähtien. Ihan sopiva aika palata, kun säät alkaa olemaan jo ihan kelvolliset. Iltaisin ja öisin on vielä vähän kylmä, mutta pian nekin alkaa lämpiämään. Alku on ollut hemmetin hauskaa, ja jatkunee sellaisena myös ainakin lähitulevaisuudessa.

Pesäpalloa tulee taas tänä kesänä lätkittyä. Kävin tänään ekaa kertaa reenaamassa Espoon Pesiksen suomisarjaporukan kanssa, ja sunnuntaina sitten heti jännittävä tulikoe entistä pitkäaikaista seuraani Puna-Mustia vastaan. Vihujen joukkue on täynnä entisiä pelikavereita junnuvuosilta, ja koutsina häärii mun pesisuran pitkäaikasin valmentaja, joten hauskaa tulee takuuvarmasti. PuMu lähtee varmastikin ennakkosuosikkina peliin, mutta koitetaan pistää mahdollisimman paljon kapuloita rattaisiin.

EDIT:
Pesäpalloilusta vähäänkään innostuneet, muistakaa tehdä oma joukkue pesispörssiin osoitteessa http://www.pesisporssi.fi/index.php !! Kyseessä siis about liigapörssin kaltainen viritelmä

arderi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arderi » 16 Touko 2011, 22:20

Olipas supersunnuntai, kruununa tietenkin maailmanmestaruus !!

Otettiin myös ite kaudelle aivan loistava alku, kun pistettiin selkeenä ennakkosuosikkina matsiin lähtenyt PuMu nippuun kolmen pisteen arvoisesti lukemin 0-2 (1-5, 2-5). Oma peli oli ihan kelvollista sihen nähden, että alla oli tasan yhdet treenit sitten viime elokuun. PuMun rosteri oli täynnä entisiä pelikavereita vuosien varrelta, ja kyllä sieltä ennen matsia koitettiin vähän puolileikillä hiostaa meikäläistä :lol: Oli hemmetin hauskaa kentällä, ja pelillisesti tulossa varmasti viime kesää huomattavasti antoisampi kausi. Saa nähdä jos innostuis ens talvena treenaamaan taas ihan kunnolla...

arderi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arderi » 19 Touko 2011, 03:26

Ei muuta

omeli

Viesti Kirjoittaja omeli » 19 Touko 2011, 11:30

no helvetti. Äijä löytäny räpylän naftaliinista...

Koska tahko + brändylonkero?
Katoppa otteluohjelmasta joku matsi niin mennään tsiigaa matsii...

-omeli-

arderi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arderi » 20 Touko 2011, 04:25

Moneskohan aamu tänä vuonna, kun suljen softat aivan uskomattoman vitutuksen vallassa. Jälleen kerran kulutettu penkkiä yön yli, ja vielä maksettu tästä lystistä jollekin paviaanille. Elinkustannukset juoksee, rollit vajoaa, bustolandia kutsuu. Motivaatio on taas kerran nollilla, täysin nollilla. Runi on edelleen aivan karseeta, mutta pakko myöntää että nykyään mukaan mahtuu myös ajoittaista paisteilua. Ei hirveästi, mutta etenkin yön viimesinä hetkinä kun taas on saanut monta tuntia naulanuijasta täysillä anaaliin, tulee tehtyä jokseenkin kyseenalaisia pelejä. Steikki mekin kanssa olis ohi, mutta jatketaan sitä kuukaus kerrallaan, koska mulla riittäis hätäseen rollit pelailla NL200 omillani, ja silloinkin joutuis pihistelemään liferolleja.

Välillä mietin, että tää jälkimmäinen Thaikkureissu oli virhe. Moneywise näin varmaan olikin, mutta toisaalta oli mulla niin hemmetin hauskaa, että ei kaduta. Syksyn heateri myös pääs vääristämään mun käsitystä rahasta ja sen tekemisen helppoudesta. Oletin saman menon jatkuvan ja rahaa virtaavan kun silloin tällöin klikkailee. Pelit ahdistaa ja masentaa, mutta onneks muu elämä on tällä hetkellä varmaan paremmassa kuosissa kuin koskaan, mikä lievittää tätä tuskaa todella tehokkaasti.

On runnattu alle-eeveen, mutta sitäkin sairaampaa on ollut tuo coolerihelvetti. Vihulla on aina pykälän isompi pari, isompi suora, isompi setti yms yms perus paskaa, kyllä te tiedätte. Vuosi 2011 komeasti 3,8k$ plussalla....
cadfcas.png

ville--
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ville-- » 26 Touko 2011, 16:01

ootko jatkanut/edistyny meditaatio harjoituksissa?
miten paljon muistat ja käytät edelleen peleissä mekin opettamia bumhunttaus/asioita?

arderi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arderi » 26 Touko 2011, 16:21

ootko jatkanut/edistyny meditaatio harjoituksissa?
miten paljon muistat ja käytät edelleen peleissä mekin opettamia bumhunttaus/asioita?
Meditaatiot valitettavasti jääneet paljon vähemmälle viimeaikoina, mutta satunnaisesti edelleen tulee harjoitettua. Osittain tähän vaikuttaa tän hetkiset asuinolosuhteet. Oon ennenkin vinkunut, ettei täällä porukoilla saa hetkenkään rauhaa. Onneksi on muutto lauantaina...

Asiat on edelleen täydellisesti muistissa. Ei mulle oikeastaan tullut kuin pari ihan isompaa uutta juttua silloin kun aloitettiin, ja ne oli melko helppoa sisäistää.

arderi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arderi » 29 Touko 2011, 14:52

Uus kesä, uudet kujeet

Muutin eilen Töölöön, Tullinpuomin Shelliä vastapäätä. Muuttoon liittyy tälläkin kertaa eräänlainen projekti. Monet varmaan tunnistaa nimimerkin Mascali. Alotettiin samantyylinen projekti kuin mulla ja mekillä, tosin mä en pysty pumppaamaan rolleja läheskään samalla volyymilla kuin mekki. Tarkoituksena kuitenkin saada ukkoa tasoissa reippaasti ylöspäin mahollisimman nopeasti. Ollaan pari sessiota päästy jo vetelemään ja pitäis olla aika piece of cake, Mascalilla kuitenkin on pelitaustaa aika reippaasti. Jotkut kaverit kyseli multa ennen tätä projektia, oonko tietoinen Mascalin taustoista. Olin ja oon tietoinen, joten ei siitä sen enempää kiitos.

Mascali lähetti perheensä Pohjois-Karjalaan ja mä asustelen kesän täällä sen nurkissa, minkä jälkeen hommaan luukun jostain päin Helsinkiä. Koitan lisätä pelimääriä huomattavasti alkuvuoteen verrattuna, mutta en mä nyt ihan täysin nolifettämäänkään ala. Kesä on kuitenkin vuoden parasta aikaa, joten pitää siitäkin nauttia. Eilen vedettiin bileet projektin alkamisen kunniaksi, ja Mascalikin innostui ryypiskelemään pitkän tauon jälkeen. Hyi hyi!! Darrassakin näyttää kuitenkin pelit maistuvan, joten intoa varmasti löytyy ihan riittävästi :lol:

Mascali

Viesti Kirjoittaja Mascali » 30 Touko 2011, 07:12

Hyvästi selvä päivä!

Elikkäs tämä blogin Hero, Arderi otti ja muutti mun nurkkiin heilumaan. Lähti vähän homma lapasesta lauantaina ja kolmen vuoden tipaton katkes kuin kamelin selkä ja vedettiin shampanjaa pitkin stadia ja ajettiin pimeellä taksilla oulunkylässä jne. No sit iski aika järetön krapula ja Hero veti itsensä panacodin voimalla klo 15.30 sängystä sunnuntaina ylös ja suunnattiin selloon ruokaostoksille.

Sit toki koneet auki ja pikku grindit. Runi oli aika heikko mut silti perus +14binii ja yks 50$ bonari himaanpäin. Arssi puuhas muuta ja mä pelasin käytännössä 90% ajasta itsekseen. Projekti sai näinollen ihan mukavan lähdön ja kohta voikin ottaa satkun pöydät auki. Vihuja odotellessa tulee sit vedettyä shortti-omahaa mahdollisuuksien mukaan ja liveäkin pitäs aika reippaasti kesän aikana pelata.

Tarinoita kesän mittaa saattaa tänne tulla tai sit ei. Mieli tekis toilailuista siviilissä kirjoittaa mut pidetään aika tiukkaa linjaa yksityisyyden kanssa ja peleistä taas ei viitsi mitään kirjoittaa, kun en kuitenkaan osaa kovin hyvin pelata :-k

Lukittu

Palaa sivulle “Blogit”