Päätin pistää tälläsen enemmän tilttiä ja nopeempii päivityksiä varten tehdyn blogin ku ei tonne coinariin oikee voi laittaa ku masennus/brag viestei vähä pidemmält ajalta. Pidän siel varmaan tarkempaa lukuu rollien ja pottien koosta. En tääl viitti ainakaa noit isoimpii käsihistorioit paljastaa kokonaisuudessaan, koska sillon ku mul lähtee lapasesta ( about joka toinen päivä ) ni tulee yleensä niin isoi pottei et aika helppo jäljittää. Kyl nyt aina jotain pikkunättiiki tulee ni laitan ne sit varmaan tänne. Täytyy nyt kattoa...
Reilun kuukauden peleistä sen verran et swingailin aika reilusti aluks kunnes nappasin toistaseks tiukimman upswingin ikinä ja nousin 2,5 viikossa mun 400€ deposta to 50k€. Oon pelaillu paljon shortstackinä nl5kHU:ta ja nl10kHU:ta ( brm on yliarvostettua ) ja nl2kHU:ta fulleilla. Tullu aika sick käsiä esim. +20k potti tuli voitettuu 64 offarilla... OOPSIE! plus monia muita... Varmaan aika suuri osa näiden foorumeiden lukijoista tietää about minkälainen ukko tääl kirjottelee, joten en mitään tarkempaa esittelyy nyt tähän uudestaan laita, jos herää kysymyksiä ni ne on tiettty ain tervetulleita. Tosin musta ja Jouhkista tehtiin haastattelu (olin semi jäinen ja hermostunu koska eka haastattelu everr) mutta siitä sit varmaan irtoo jotain noit perustietoi lisää sit kun/jos se tulee ulos.
Oli tosiaa pakko pitää pieni breikki ja laittaa kokonaa uus blogi pystyy et faija & muut ei-toivotut reilaajat tippu pois kärryilt. Eiköhä tää oo nyt ihan solidil pohjalla ja luulis et voi kirjotella iha mitä mieli tekee. Toivottavasti jaksatte lukea
GL & ciao

Foorumin säännöt