"lol, HU4rollz?"

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

"lol, HU4rollz?"

ViestiKirjoittaja TheJudas » 03.11.2009 0:03

Yo!

Päätin pistää tälläsen enemmän tilttiä ja nopeempii päivityksiä varten tehdyn blogin ku ei tonne coinariin oikee voi laittaa ku masennus/brag viestei vähä pidemmält ajalta. Pidän siel varmaan tarkempaa lukuu rollien ja pottien koosta. En tääl viitti ainakaa noit isoimpii käsihistorioit paljastaa kokonaisuudessaan, koska sillon ku mul lähtee lapasesta ( about joka toinen päivä ) ni tulee yleensä niin isoi pottei et aika helppo jäljittää. Kyl nyt aina jotain pikkunättiiki tulee ni laitan ne sit varmaan tänne. Täytyy nyt kattoa...

Reilun kuukauden peleistä sen verran et swingailin aika reilusti aluks kunnes nappasin toistaseks tiukimman upswingin ikinä ja nousin 2,5 viikossa mun 400€ deposta to 50k€. Oon pelaillu paljon shortstackinä nl5kHU:ta ja nl10kHU:ta ( brm on yliarvostettua ) ja nl2kHU:ta fulleilla. Tullu aika sick käsiä esim. +20k potti tuli voitettuu 64 offarilla... OOPSIE! plus monia muita... Varmaan aika suuri osa näiden foorumeiden lukijoista tietää about minkälainen ukko tääl kirjottelee, joten en mitään tarkempaa esittelyy nyt tähän uudestaan laita, jos herää kysymyksiä ni ne on tiettty ain tervetulleita. Tosin musta ja Jouhkista tehtiin haastattelu (olin semi jäinen ja hermostunu koska eka haastattelu everr) mutta siitä sit varmaan irtoo jotain noit perustietoi lisää sit kun/jos se tulee ulos.

Oli tosiaa pakko pitää pieni breikki ja laittaa kokonaa uus blogi pystyy et faija & muut ei-toivotut reilaajat tippu pois kärryilt. Eiköhä tää oo nyt ihan solidil pohjalla ja luulis et voi kirjotella iha mitä mieli tekee. Toivottavasti jaksatte lukea :)

GL & ciao :wink:
"Just play every hand, you can't miss them all."
-Sammy Farha
TheJudas

Käyttäjän avatar

Re: "lol, HU4rollz?"

ViestiKirjoittaja jayboy » 03.11.2009 0:12

1nd
jayboy

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja ay_fukinow_sl » 03.11.2009 0:16

jayboy kirjoitti:1nd

Se on kyl 1st, mut mä oon 2nd
ay_fukinow_sl

ViestiKirjoittaja Eewert » 03.11.2009 0:22

ay_fukinow_sl kirjoitti:

voi lollero teitä. 3st!
Eewert

ViestiKirjoittaja Johnny89 » 03.11.2009 0:26

ay_fukinow_sl kirjoitti:

leveled IMO
Johnny89

ViestiKirjoittaja riskibisnes » 03.11.2009 0:29

hh 20k potista?.....5rd
riskibisnes

ViestiKirjoittaja TEX_WILL » 03.11.2009 0:31

hyvä avaus!

Susta toki kuullu ym. mut ei tietoo et mis vedät huppia? NL, PLO ?

Päivitystä tiuhaan! :) tätä tulee varmasti luettua!
TexWill
TEX_WILL

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja JonasRMB » 03.11.2009 2:05

ay_fukinow_sl kirjoitti:

6nd, 7st, 8nd,9nd,10nd,11st.. eiks se noin mee?
JonasRMB

ViestiKirjoittaja Robe_ » 03.11.2009 2:41

Pojilla vähä hakuses noi järjestysluvut :)
Robe_

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja olawitu » 03.11.2009 4:56

Robe_ kirjoitti:Pojilla vähä hakuses noi järjestysluvut :)

Onks niillä joku järjestys?
Bluffihan oli loistava mutta vastustaja paska.
olawitu

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja chinz » 03.11.2009 15:41

Menee kyllä jo aika offtopiciksi mutta nuo 1rd, 2st, 3nd ja vastavathan on aivanvitunvanhoja foorumitermejä ja aina suomalaisilla foorumeilla joku idiootti lähtee niitä korjaamaan... Vai vetääkö muut täällä pari leveliä korkeammalla kun mä ja levelinä huomauttelevat noista?

Ja sitten asiaan:
Tällä foorumillahan vaan ylistetään ja kannustetaan ottamaan shottia ja blabla... mutta jos ei olla vielä edes täysi-ikäisiä (vai?) tai muuten vaan nuoria ja porukoilta pitää salailla minkä kokoisia pelejä pelaillaan (ja kyse kymmenistä tuhansista) niin ei se kyllä ihan tervettä oo mun mielestä. Vai oliko tuo joku läppä?
Suomalaiset on niin kateellista väkee, et heti jos tääl on jollai vähänki massia päällä nii välittömästi alkaa joku läski vinkuu... vitun kommarit.
chinz

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja TheJudas » 03.11.2009 16:16

riskibisnes kirjoitti:hh 20k potista?.....5rd

En mitään tarkempia käsihistorioita tänne ainakaan noin isoist poteist voi laittaa. Ymmärrän kyl et jos jollakin on "pic or didnt happen" asenne mut en oikee voi asialle mitään... En oo ikinä nähny pointtia kirjottaa tänne mitään mitä ei oo oikeasti tapahtunu, mut ne uskoo jotka uskoo.

TEX_WILL kirjoitti:hyvä avaus!

Susta toki kuullu ym. mut ei tietoo et mis vedät huppia? NL, PLO ?

Päivitystä tiuhaan! :) tätä tulee varmasti luettua!

tyty! Vetelen siis nl1-nl2k huppia noin reguna ja shotittelen välillä isompaan niin et otan 20-35bb sisään. Pelailen melkein kaikil näil euroopan sisäsil lafkoilla ainaki turnauksia. Tosin viime aikoina pelit keskittyny aika paljon vaan yhen softan tarjontaan mut on mul sen lisäks ainaki kaks saittia joilla on semmoset ihan ok rollit.

chinz kirjoitti:Menee kyllä jo aika offtopiciksi mutta nuo 1rd, 2st, 3nd ja vastavathan on aivanvitunvanhoja foorumitermejä ja aina suomalaisilla foorumeilla joku idiootti lähtee niitä korjaamaan... Vai vetääkö muut täällä pari leveliä korkeammalla kun mä ja levelinä huomauttelevat noista?

Ja sitten asiaan:
Tällä foorumillahan vaan ylistetään ja kannustetaan ottamaan shottia ja blabla... mutta jos ei olla vielä edes täysi-ikäisiä (vai?) tai muuten vaan nuoria ja porukoilta pitää salailla minkä kokoisia pelejä pelaillaan (ja kyse kymmenistä tuhansista) niin ei se kyllä ihan tervettä oo mun mielestä. Vai oliko tuo joku läppä?

Eiköhä ne levelöi...

Kyl porukat tietää minkä kokosta pelaan. Lähinnä en halunnu et ne seuraa jos oisin esim. tehny vähän tilanne-raportointia maltalta. Ei mutsi tietty aina käsitä, mut kyl faija on ihan hyvin perillä saldosta... Tota heittoo iästä en älyä et mitä merkitystä sillä on shottien ottamisen kanssa.
-Sammy Farha
TheJudas

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja TheJudas » 03.11.2009 17:31

20k€ montTU

joo
-Sammy Farha
TheJudas

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Akke » 03.11.2009 18:50

Alkaa vahvasti näyttää siltä, että Juudas on joko poikki tai megassa ennen 18v synttäreitä. Katsotaan miten käy.
Akke

ViestiKirjoittaja ogelinnepa » 03.11.2009 18:51

judas on paisti
ogelinnepa

Seuraava

Palaa alueelle Blogit