Oon kirjotellu harvakseltaan blogia Ptiedon puolella mut vähä hiljasta ollu siellä ja oikeestaan koko blogin pohjalla oleva projektiki on ohi. Täten päätin siirtyä tänne, tätäkin foorumie lueskellu kuitenki pidemmän aikaa. Oon nyt tänä vuonna siirtyny PLO:sta NLHE:n puolelle. Oon vähä välillä pelannu rinkiäki, jos ei oo ollu fiilistä muuhun ja livenä tietty vähän pakostaki tulee pelattua muutaki ku heads-upia. Näiden ohella pelit kuitenki keskittyy pääasiassa siihen kahden miehen mittelöön.
Oon tällä hetkellä 19-vuotias työkyvytön työtön (lol). Menin kesällä inttiin ja kerkesin kolmisen kuukautta olla kunnes paskoin jalkani laskuvarjohypyssä. Samantien heittivät vithuun ja sanoivat et tuuppa vuoden pääst uudestaan. 3 viikkoa nyt oltu himas ja alkaa hajottaa ku ei voi tehä mitä muuta ku pelaa pokeria. Viel vähintää kuukausi pitäis jatkua samaa rataa..
Nyt oon aatellu et pakko kai sit opetella kunnolla pelaamaan ja yrittää saada sen verra tuloi et opiskelut pystyis vetäsee läpi tekemättä sivuduunia. Fiilis ainaki toteutumisen suhteen atm ihan hyvä.
Blogilla nyt ei sinänsä oo suurempaa tarkotusta. Aion yrittää postata jotain käsiä, fiiliksiä miten pelit menny ja yms shaibaa mitä nyt mieleen tuleekaan.
------------------------
Pikkuhiljaa alkanu ottamaan NL100HU pöytiä jo messiin ku pelit sujunu sen verran hyvin ja rollit alkaa olla riittävät. Jotain kuvaa kertoo et viimesen 40k käden ajalta graafi NL50 HU:sta näyttää tältä:

Winrate tossa näyttäis olevan perus 20bb/100 ilman RB:tä ja tuntipalkkaki ihan näppärä vähän yli 30 euroa.

Tän kuun pelit vois varmaan laittaa kans "pakettiin" kun ei huomenna mitään ihmeempiä oletettavasti tuu tapahtumaan. Alottelin NL50 peleillä ja loppuun ihan tyyliin 1-2k kättä NL100. Joukossa myös vajaa 10k NL50 6max kättä joista käytännön breakeven:

-------------------------
Joku käsi, kohtuullisen normi:
1. Vihu 3betannu hieman vajaa 20% ja tuntu pelaavan tosi solidisti, ei muuvaillu oikeastaan yhtään ainaki mitä olin vähän pelannu sitä vastaan. Preflop nyt on varmaan aika sama kippaanko vai maksanko, EV:llä luultavasti ei pahemmin eroa.
Flopilla vihu checkas ekan kerran 3betattuaan. Mulla oli lähinnä plääninä ampua yks barreli, että nään mitä se tekee. Oon flopilla lyöny 3bet poteissa pienemmin (siis ite kun aggressorina) ja nyt tavallaan pikkasen isommalla lyönnillä halusin repata vetoa. Ei ehkä merkityksellistä, enkä tiedä noteerasko vihu mitenkään.
Kun vihu maksaa sen range on käytännössä heikot Ax, 88+ ja ehkä joku tosi random KQ/KJ ristillä. Turnilla on periaattees ihan hyvä kortti lyödä, mutta jos lyön tässä niin se meinaa sitä, että mun pitää lyödä myös melkeinpä anyriver. Vihu ei luultavasti myöskään anna ihan liikaa respectiä meidän lyönneille. Checkaillaan perässä ja toivotaan ristiä, joka on meille ainoita & paras bluffikortti.
Niinku on ollu viime aikoina ni just ristihän se sieltä napsuu ja vihu leadattua vähän yli puolpottia alle pystyn puskemaan riverin ja saan vihun helposti pois lähes koko rangeltaan.
$0.50/$1 No Limit Holdem
2 Players
Hand Conversion Powered by weaktight.com
Stacks:
Hero ($110)
BB ($167)
Pre-Flop: ($1.50, 2 players) Hero is BTN

Hero raises to $3, BB raises to $10, Hero calls $7
Flop:
($20, 2 players)BB checks, Hero bets $13, BB calls $13
Turn:
($46, 2 players)BB checks, Hero checks
River:
($46, 2 players)BB bets $24, Hero goes all-in $87.20, BB folds
Final Pot: $157.20
Hero shows

Hero wins $156.70 (net +$46.50)
BB lost $47
Foorumin säännöt

(
(

(
(

(
(
(

(
(
(
(

Tai oishan sitä voinu, mut iha kidutusta ois ollu istua jossai nurkas kattoo ku muut tamppaa. Fiilistellään sit kotona.
(
(
(