Comeback, maybe?

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Comeback, maybe?

ViestiKirjoittaja NiklasR05 » 25.02.2011 2:44

Terve,

Eli kyseessä olis uusi täysin sisällötän ja mielenkiinnoton blogi foorumille. On olut tarkoitus alottaa tää blogi jo pitkään, mutta ei vaan ikinä oo saanut aikaseks, kun ei yksinkertaisesti keksinyt mitään sanotttavaa. No sitä sanottavaa ei ole vieläkään, kun pää on yhtä tyhjä kuin miesten vessa baletissa, mutta nyt oon jo niin hukassa tän pokerin kanssa, että pakko yrittää saada tähän jotenkin järkee.

Ensin voisin kuitenkin kertoa jotain itsestäni, eli hero on 20v ylioppilas Etelä-Suomesta. Pääsin tossa tammikuussa eroon valtion kurkkusalaateista, eli sekin osa elämästä on nyt käyty. Tällä hetkellä teen neljän tunnin päiviä atk-tukihenkilönä yhdessä palvelutalossa, ja huhtikuussa alkaa taas duuni erään ravintolan baarimikkona, kun kyseinen lafka avaa ovensa. Tässä keväällä olis tarkoitus hakea myös kouluun, tai itseasiassa hainkin jo tekniikkaa- ja kaupan alaa ammattikorkeakouluun englanniks lukemaan, mutta päätavote on/oli kauppakorkeeseen pyrkimisessä. Siitä ei kyllä taida tänä vuonna mitään tulla, kun en oo vielä jaksanut edes pääsykoekirjoja hankkia. Mutta niin käy aina joskus.

Pokeria pelaamalla tulee siis tällä hetkellä täytettyä suurin osa vapaa-ajasta, ainakin sillon, kun emäntä on pois kotoo/nukkumassa. Ennen inttiä pelasin reguna nl20 ja otin just shottia isompiin, intin aikana pelasin vaan muutaman käden korttia, kun ei tuntunut ikinä aikaa löytyvän, ja vetelinkin siinä sit paskan ja liian ison pelin, sekä huonon runin saattelemana rollit aika sileeks. No tammikuussa kun kotiuduin rupesin sit rollin jämillä grindaan nl6:sta, ja nostelin sit tammikuussa nopeesti nl10:iin pelit. Helmikuun alkuun pidin pari viikkoo taukoo, ja vaihdoin saittia 888pokerilta bossille. Tarkotus oli tässä kuussa nostaa taso takas to nl20, mutta toisin kävi, eli tää pari viikkoa mitä oon tässä kuussa pelannut on ollut ihan helvettiä. Tuntuu ettei pakka oo ikinä ollut näin kylmä mitä se nyt on ollut, mutta ton intin ajan kestäneen tauon takia oon kyllä ihan kujalla siitä miten tätä peliä pitäis pelata. Ennen armeijaa tiesin aina korttia pelatessa, että mitä tein ja miksi tein, ja vaikka teinkin virheitä, niin en ikinä pelannut ilman ajatusta. Nyt on pokeri mennyt enemmän ja enemmän pelkästään nappien paineluks, ja siihen pitäis saada tän blogin avulla muutos. Jos sitä joskus vaikka tässä pelissä kehittyiskin.

Eli tarkoitus olis nyt lähtee grindaan nl10 5-maxia bossilla, ja saada oma peli taas sellaseks, että olis mahdollista oppia lisää tästä hienosta lajista, ja sitäkautta nostella tasoja. Oon myös suunnitellut, että jos sitä tässä jossain vaiheessa kuvais videon omasta pelistä ja ajatuksenkulusta, ja postais sen sit tänne blogiin, niin vois sitten porukka haukkua paistiks :) Tarkotus olis myös sopivassa määrin postailla tänne käsihistorioita, jos niitä vaikka joku innostuisi kommentoimaan.

Mutta jotta nyt ei ihan täysin pysyttäisi aiheessa, niin herolle voi sitten tänne suositella kaikkia hyviä oluita ja viskejä, koska oon erityisesti oluiden ystävä ja viskeistäkin tulee nautittua, vaikka aika alottelija niiden kanssa kieltämättä olenkin. Itsekin tänne voin välillä jotain suosituksia laittaa, mutta oon niin huono kuvailemaan mitään, että mitään syvällistä arvostelua ei kyllä täältä suunnalta tule.

Tässä nyt esimerkiksi olis todella hyvä islaylainen (tottakai) lowrollereille eli Smokehead. Maksaa Suomessa jonkun noin 50€ pullo, ja saa siis ihan alkosta (joskus hyllystä, välillä pitää tilata). Todella pehmeän savuinen maku. Suosittelen!
Kuva

Mutta tosiaan pää hakkaa tällä hetkellä niin tyhjää, että ei tästä tekstin tuottamisesta tule mitään, toivottavasti edes yksi jaksoi lukea loppuun asti. Pahoittelen myös hirveää kielellistä ulosantia, ei nyt vaan jaksa tarkistaa tekstiä ja korjata virheitä.

Voisin tähän vielä postailla tammikuun graafin

Tammikuu:
http://img829.imageshack.us/i/tammikuu2011.jpg/
Viimeksi muokannut NiklasR05 päivämäärä 07.08.2012 13:51, muokattu yhteensä 1 kerran
PokeriaR05 (at) Hotmail.com
Kuinka ollaan biittaamatta microja:
viewtopic.php?f=46&t=19434&p=328835#p328835
NiklasR05

Käyttäjän avatar

Re: Rehellistä kiristystä

ViestiKirjoittaja HraX » 25.02.2011 3:40

Kuva
Viskiksi tätä kaikki sanovat, mutta oikeasti taitaa olla rommia. Seven-Elevenissa pari euroa pullo. Soveltuu parhaiten tilttikännien vetämiseen. Ei voi kuin suositella! :D

GL blogittajalle.
HraX

ViestiKirjoittaja NiklasR05 » 25.02.2011 16:37

HraX kirjoitti:Viskiksi tätä kaikki sanovat, mutta oikeasti taitaa olla rommia. Seven-Elevenissa pari euroa pullo. Soveltuu parhaiten tilttikännien vetämiseen. Ei voi kuin suositella! :D

GL blogittajalle.

Kaikenlaista sitä on tullut kyllä juotua, mutta toi on kyllä jäänyt välistä, pitää kyllä kokeilla, jos joskus eteen sattuu :D
NiklasR05

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja saapasmono » 25.02.2011 16:42

Kuva

Tämä ei nyt mene kategoriaan viski taikka kalja, koska en normaalisti niitä juo, mutta paras alkoholipitoinen juoma mitä löytyy. Eli Sambuca. Poikkeaa täysin kaikista muista anisviinoista. On kuin karkkia ja välillä tullut juotua koko pullo vahingossa.

Sang Som on jokaisen Thaimaassa asustelevan tuurijuopon ykkösvalinta. Ei mene pelkältään, mutta blandiksena toimii jäät tai mikä tahansa muu nestemmäinen.
Kyyberi @pt: "Eli voisiko niissä ajatella että jos hero reissaa jonon, ja vihu 3bettaa naulat, niin tilanne on tavallaan setup molemmille?"
- #pokerisivut.com @ Qnet & IRCNet
saapasmono

Käyttäjän avatar
Moderaattori

ViestiKirjoittaja NiklasR05 » 25.02.2011 17:50

saapasmono kirjoitti:
Tämä ei nyt mene kategoriaan viski taikka kalja, koska en normaalisti niitä juo, mutta paras alkoholipitoinen juoma mitä löytyy. Eli Sambuca. Poikkeaa täysin kaikista muista anisviinoista. On kuin karkkia ja välillä tullut juotua koko pullo vahingossa.

Sang Som on jokaisen Thaimaassa asustelevan tuurijuopon ykkösvalinta. Ei mene pelkältään, mutta blandiksena toimii jäät tai mikä tahansa muu nestemmäinen.

Joo siis muitakin juomia saa kyllä suositella, omasta kurkusta kun menee lähes kaikki alas, missä on vaan alkoholia.

Toi kyseinen puteli näyttää sen verran tutulta, että voisin luulla, että meillä on/on ollut sitä töissä, mutta varmaksi en mene sanomaan, kun harvemmin tulee noihin anisviinaksiin koskettua. Mielenkiintoiselta kuulostaa kuitenkin. Onko toi ihan alkon hyllystä löytyvää litkua, vai pelkästään jostain Espanjasta/Italiasta päin? Pahoittelen myös tietämättömyyttäni, jos toi on jotain ihan jokapäiväistä juotavaa, itsellä on vaan aika pelkistetty juomapolitiikka sisältäen lähinnä oluet, vaikka tarpeen tullen kaikkea juonkin. Yrittänyt kyllä tässä viime aikoina itseäni sivistää muillakin juomilla :)

Ja jotain tollasta tosta Sang Somista ajattelinkin, mutta itse ei oo valitettavasti ikinä tullut Thaikuissa käytyä, niin on kyllä jäänyt varmaan kaikki muut Thaimaalaiset juomat välistä, paitsi perus Singha. Sitä on kyllä tullut juotua sitäkin enemmän. Muutamaa muutakin Thai-olutta tainnut tulla maistettua, mutta merkkejä en saa nyt päähän.
NiklasR05

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja NiklasR05 » 26.02.2011 2:55

Joo enköhän mä laita pelit tältä illalta pakettiin, piti pelata vähän enemmänkin, mutta ei vaan oikein oo fiilistä. Peliä alan taas kuitenkin saamaan taas vähän kasaan, vaikka edelleen kyllä pelaan paskasti. Jäin kuitenkin jopa jotain voitollekin, jos toi käyrä alkais tosta BE:stä kipuamaan ylöskin päin, niin ei tarvis sentään nl10:ä biitata pelkästään rb:n avulla.

Oon taas alkanut enemmän katsomaan opetusvideoitakin, niin alkaa taas tulla uskoo omaan peliin. Vielä kun runi vähän paranis, niin ei tarvis joka sessiossa törmätä heti alkuun vihun nutseihin omilla second nutseilla :)

Tässä vielä yks käsi, kun ei ollut oikein mielenkiintosia käsiä session aikana:

Boss $10.00 No Limit Hold'em - 4 players - View hand 1201478
DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

SB: $11.74
BB: $7.71
CO: $15.96
Hero (BTN): $9.92

Pre Flop: ($0.15) Hero is BTN with TKuva AKuva
1 fold, Hero raises to $0.30, 1 fold, BB calls $0.20

-ei mitään ihmeellistä

Flop: ($0.65) 9Kuva AKuva JKuva (2 players)
BB checks, Hero bets $0.40, BB calls $0.40

-perus conttari

Turn: ($1.45) KKuva (2 players)
BB checks, Hero checks

-vihu oli aika tiukka passiivinen, varsinkin pre. En usko, että sillä on ikinä huonompaa naulaa kuin meillä. Jätkä sillä tässä on varmaan isoimman osan ajasta, mutta en usko saavani ikinä kolmee streettiä jätkältä valuee, enkä usko että sillä hirveen usein tässä on mitään vetoakaan, joten sökötän pot controllina perässä. Tällä tavoin voidaan saada vihu mtös bluffaan/valuttaan jätkää tai random kallee riverillä.

River: ($1.45) 7Kuva (2 players)
BB bets $0.72, Hero calls $0.72

-Meidän naula on aika alirepattu, joten tää on mun mielestä helppo maksu. Ei oo mitään järkee kuitenkaan lähtee korottaan, koska ei saada ikinä huonommalta maksuu.

Ei nyt aivot toimi kunnolla, joten toivottavasti saatte sepustuksista selvää. Mutta eiköös tää oo aika stantard, vaik pelaisitteko erilailla, eli missaanko valuee?
NiklasR05

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja hardluck » 26.02.2011 4:01

Mun käytännön ehdoton lempiviski tulee saaristoviskeistä, Highland Park nimeltään. Peruslaatuna tuota saa 12-vuotiaana ihan kotoisasta alkosta hyllytavarana, alkosta riippuen 44-47€, eli ei edes kallis. Samaiselta merkiltä on tullut muitakin toki maisteltua, ja yllättävän suuria eroja niissä kyllä on. 15 ja 18 vuotiaissa hukkaa vain valueta koska hinta ei kohtaa suhteessa 12-vuotiaan kanssa ollenkaan maun kanssa. Vielä selkeämmin rahat menee hukkaan 25-vuotiaan kanssa, jota pidän hölmönä tapauksena. Sen kerran kun sitä maistoin, on jopa pakko epäillä että siinä oli jotain vikaa, tai sitten mulle annettiin väärää ainetta. Se oli nimittäin aivan tajuttoman paljon kitkerämpää ja terävän makuista verrattuna muihin saman merkin tuotteisiin. Sit 30-vuotiaassa löytyy mun ehdoton suosikki tämän merkin alta, perussetti on itsessään aivan loistava, ja lisäksi Luulajassa eräässä loistavassa viskimestassa tuosta tuli vielä maisteltua 30 years old rare malttia, joka vei jo sitten kielen perseeseen.

16-vuotinen Lagavulin on myös varsin hyvä.

Lopultahan näitä voisi luetella pitkän liudan niin hyvistä kuin huonoistakin. Jos jatkossa aiot enemmän viskejä ruveta maistelemaan, niin suosittelen lämpimästi että laitat ihan muistiinpanoin ylös millaisia vivahteita on missäkin ja pidät muistiinpanot tallessa. Itse maistelin vuosina 2003-2005 varsin suuren määrän eri viskejä ihan tarkoituksenmukaisesti ja näistä muistiinpanoista oli kiva sitten selailla ja vertailla muistikuvilla miten eri alueiden ja tyyppien viskit vaihtelevat (+ erinäköisiin tapahtumiin jos haluaa viskiä niin siinäkin kohden on hyvä valmiiksi tietää ihan tarkalleen mikä siihen tapahtumaan sopii). Omat muistiinpanoni olivat vain koneella, ja kun vanhansta koneesta aika jätti ja kovo hajos, niin sitä ei kaivanut sieltä sitten millään. Tämä kohtuullisen kattava listaus oli asia joka kaikkein eniten vitutti menetetyistä filuista, uudestaan en ole jaksanut aloittaa alusta tuohon malliin, mutta jos alottaisin, pitäisin huolen että ne löytyisivät myös paperiversioina :lol:
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

The River Takes It All!!!
hardluck

ViestiKirjoittaja saapasmono » 26.02.2011 9:31

NiklasR05 kirjoitti: Mielenkiintoiselta kuulostaa kuitenkin. Onko toi ihan alkon hyllystä löytyvää litkua, vai pelkästään jostain Espanjasta/Italiasta päin? Pahoittelen myös tietämättömyyttäni, jos toi on jotain ihan jokapäiväistä juotavaa, itsellä on vaan aika pelkistetty juomapolitiikka sisältäen lähinnä oluet, vaikka tarpeen tullen kaikkea juonkin. Yrittänyt kyllä tässä viime aikoina itseäni sivistää muillakin juomilla :)

Juuri tota pulloo kaveri on tuonut saksanreissuiltaan. Toi on ehkä parhaimman makuista noista. Yleensä alkon hyllystä löytyy Isobella Sambucaa, mikä on erittäin juomakelpoista. Ei tosin aivan niin pehmeä kun toi Molinari Extra.
Kyyberi @pt: "Eli voisiko niissä ajatella että jos hero reissaa jonon, ja vihu 3bettaa naulat, niin tilanne on tavallaan setup molemmille?"
- #pokerisivut.com @ Qnet & IRCNet
saapasmono

Käyttäjän avatar
Moderaattori

ViestiKirjoittaja NiklasR05 » 26.02.2011 12:38

hardluck kirjoitti:Mun käytännön ehdoton lempiviski tulee saaristoviskeistä, Highland Park nimeltään. Peruslaatuna tuota saa 12-vuotiaana ihan kotoisasta alkosta hyllytavarana, alkosta riippuen 44-47€, eli ei edes kallis. Samaiselta merkiltä on tullut muitakin toki maisteltua, ja yllättävän suuria eroja niissä kyllä on. 15 ja 18 vuotiaissa hukkaa vain valueta koska hinta ei kohtaa suhteessa 12-vuotiaan kanssa ollenkaan maun kanssa. Vielä selkeämmin rahat menee hukkaan 25-vuotiaan kanssa, jota pidän hölmönä tapauksena. Sen kerran kun sitä maistoin, on jopa pakko epäillä että siinä oli jotain vikaa, tai sitten mulle annettiin väärää ainetta. Se oli nimittäin aivan tajuttoman paljon kitkerämpää ja terävän makuista verrattuna muihin saman merkin tuotteisiin. Sit 30-vuotiaassa löytyy mun ehdoton suosikki tämän merkin alta, perussetti on itsessään aivan loistava, ja lisäksi Luulajassa eräässä loistavassa viskimestassa tuosta tuli vielä maisteltua 30 years old rare malttia, joka vei jo sitten kielen perseeseen.

16-vuotinen Lagavulin on myös varsin hyvä.

Lopultahan näitä voisi luetella pitkän liudan niin hyvistä kuin huonoistakin. Jos jatkossa aiot enemmän viskejä ruveta maistelemaan, niin suosittelen lämpimästi että laitat ihan muistiinpanoin ylös millaisia vivahteita on missäkin ja pidät muistiinpanot tallessa. Itse maistelin vuosina 2003-2005 varsin suuren määrän eri viskejä ihan tarkoituksenmukaisesti ja näistä muistiinpanoista oli kiva sitten selailla ja vertailla muistikuvilla miten eri alueiden ja tyyppien viskit vaihtelevat (+ erinäköisiin tapahtumiin jos haluaa viskiä niin siinäkin kohden on hyvä valmiiksi tietää ihan tarkalleen mikä siihen tapahtumaan sopii). Omat muistiinpanoni olivat vain koneella, ja kun vanhansta koneesta aika jätti ja kovo hajos, niin sitä ei kaivanut sieltä sitten millään. Tämä kohtuullisen kattava listaus oli asia joka kaikkein eniten vitutti menetetyistä filuista, uudestaan en ole jaksanut aloittaa alusta tuohon malliin, mutta jos alottaisin, pitäisin huolen että ne löytyisivät myös paperiversioina :lol:

12-vuotiasta Highland Parkia oon tainnut joskus maistaakin, mutta en kyllä kuollaksenikaan muista millaset fiilikset siitä tuli. Kesällä vois maistaa vähintään yhtä noista uudelleenkin. Lagavulin on ollut sellanen viski, mitä on pitänyt kyllä maistaa, mutta jäänyt vielä jostsin syystä välistä. Niistäkin jotain pitäis tossa keväällä/kesällä maistaa. Onneks töissä on se noin 450 eri viskiä, niin voi sitten vapaapäivinä käydä siellä maistelemassa :) Yks sellanen mielenkiintoinen viski, mikä tuli tossa viime kaudella maistettua oli Ardbegin Supernova, oli kyllä todella mielenkiintoinen makukokemus kaiken sen savuisuuden ja turpeisuuden täyttämänä. Mutta kyseistä viskin varmaan suurin osa vähänkään viskejä harrastavista tuntee, ettei sen mainetta tarvitse sen enempää esitellä.

Ja toi olis kyllä todella fiksua pitää jotain tollasta listaa ylhäällä, mihin noi juomakokemukset laittais ylös. Ei oo vaan sitä vielä tullut tehtyä, kun oon niin huono kuvailemaan makuja muilla adjektiiveilla kuin "hyvä" ja "huono", niin ei oo lötynyt vielä oikein innostusta. Jos sitä tossa kesälle niitäkin alkais listaamaan, niin kyllä se monisanaisempi kuvailukin ehkä vähän kehittyis.

Ja saapasmonolle kiitos vinkistä, täytyypi varmaan jossain vaiheessa käydä tollanen pullo poistamassa alkon hyllystä, jos en tota Molinari Extraa saa käsiini.
NiklasR05

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja NiklasR05 » 28.02.2011 3:02

HELMIKUU

Eli aika laittaa pikkuhiljaa helmikuu pakettiin, vaikka huomenna(tänään) ehkä vielä jonkun session pelaankin. Kuukausi On ollut helvetin mollivoittoinen. Tuloksellisesti käytännön BE, noin yks bini miinuksella, mutta rb:n avulla muutama bini voitolle. Käsiä en tässä kuussa oo ehtinyt pelaan kuin sen ~15k, koska pidin ekat pari viikkoo lomaa pokerista. Se huomioon otettuna oon kyllä käsimäärään aika tyytyväinen.

Tavoitteina mulla oli tälle kuulle 10k hanskaa ja rakettaa vähintään 100€, aloittaa blogi, sekä päätavoitteena nousta jälleen nl20 reguks. No kuten sanottu, toi viimeinen tavoite ei onnistunut, kun tein so far ekan tappiollisen kuukauden microissa, jos otetaan huomioon ne kuukaudet, joiden aikana oon pelannut yli 1k kättä.

Pelillisesti on kuitenkaan mielestäni pelannut mitenkaan erityisen huonosti, mutta runi on vaan ollut ihan hirveetä tässä kuussa. Oikeestaan ainoat mitä muuttaisin on muutamat tilttisessiot, joissa oon kasvattanut kuoppaa pelaamalla paskasti tietoisesti. Tää on kyllä sellainen asia, joka pitää saada hoidettua pois, koska vaikka en tiltissä ikinä mitään shotteja isompiin peleihin otakaan tms, niin en halua antaa pokerin vaikuttaa mun henkiseen puoleen tolla tavalla. Kyse tossa tiltissä taitaa kyllä olla siitä, että on liferollit ton armeijan takia helvetin pienissä, niin ei periaatteessa olis "varaa" hävitä pokerissakaan, vaikka ei se nyt ihan noin olekaan. Lisäks vielä se, kun takana on puolen vuoden tauko, niin en oo ollenkaan niin varma omista kyvyistäni pelaajana, jolloin otan jokaisen ohivedon paljon rankemmin, kun "tarvitsen kaiken mahdollisen avun", vaikka tiedän nää pelit biittaavanikin. Mutta eiköhän noi asiat korjaannu, kun saadaan toi runi taas kääntymään ja lisää käsiä alle, niin nousee taas itseluottamuskin.

Positiivisena pilkahduksena ainakin se, että pelasin äsken tuhannen käden session, jossa pelasin neljää käteispöytää ja siinä ohessa reggasin huvikseni pariin ongamen turnaukseenkin, niin vaikka lensin molemmista turnauksista biiteillä ulos, ja kuoppasin ainakin 6 biniä setupeihin ja ohivetoihin heti session alkuun, niin onnistuin silti voittamaan alkavan tiltin, ja sain nostettua session vielä BE:hen.

Yritin tänään myös kuvata omasta pelistä videoo, mutta se ei mennyt ihan putkeen. Ensin tappelin noin kaks tuntia mikin kanssa, kun en saanut sitä millään toimimaan, ja latasin sit netistä melkein kaikki mahdolliset nauhoitusohjelmatkin, kun yritin saada sitä mikkiä toimimaan, kunnes tajusin että olin unohtanut laittaa kuulokkeiden "kaukosäätimestä" namiskan "mic" kohtaan "on". No se ratkaisi sitten ääniongelman, mutta tän jälkeen en saanut enää millään ohjelmalla nauhoitettua järkevän kokoista tiedostoo, mistä vielä sais jotain selvääkin. Tän asian kanssa kun tarpeeks kauan tuloksettomasti tappelin, niin luovutin taiston, ja päätin hyökätä uudelleen joku toinen kerta. Sota ei oo vielä hävitty!

Mutta summa summarum, Helmikuu oli muuten paitsi tuloksellisesti ajateltuna ihan hyvä kuukausi. Erityisen tyytyväinen oo siihen, että sain vihdoin aloitettua tän blogin, koska oon vältellyt sitä niin kauan. Uskon kuitenkin, että se on +ev mun pelille, että on joku paikka johon kirjoittaa session jälkeen yhteenveto siitä, miten on mennyt jne. Maaliskuuhun lähen ihan hyvillä mielin, varsinkin kun on duunista hiihtoloma heti alkuun, niin ehtii hyvin grindaan käsiä alle.

Mutta eiköhän tässä ollut taas tarpeeksi kuraa tällä kertaa, palaillaan

edit. helmikuun graafi:

helmikuu 2011.jpg
vittumaisesti lähtenyt sukeltaan nonSdW -käyrä, kun yleensä se on ollut nollan paremmalla puolella, vaikkei paljoa oo ollutkaan
Viimeksi muokannut NiklasR05 päivämäärä 28.02.2011 3:46, muokattu yhteensä 1 kerran
NiklasR05

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja BluffVentura » 28.02.2011 3:29

NiklasR05 kirjoitti:HELMIKUUedit. Miten saa ton kuvan laitettua viestiin niin, että koko kuva näkyy yhdellä sivulla? Äsken kun koitin lisätä, niin koko kuva ei mahdu sivulle, vaan osa menee yli.

Viestikentän alla on "vaihtoehdot" ja "liitetiedostot" namiskat. Klikkaa liitetiedosto ja lisää koneelta kuva suoraan siihen. En tiedä onko muita temppuja saada kuvaa "oikean kokoisena" viestiin.
Punaista päälle!
BluffVentura

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja NiklasR05 » 28.02.2011 3:44

BluffVentura kirjoitti:
NiklasR05 kirjoitti:HELMIKUUedit. Miten saa ton kuvan laitettua viestiin niin, että koko kuva näkyy yhdellä sivulla? Äsken kun koitin lisätä, niin koko kuva ei mahdu sivulle, vaan osa menee yli.

Viestikentän alla on "vaihtoehdot" ja "liitetiedostot" namiskat. Klikkaa liitetiedosto ja lisää koneelta kuva suoraan siihen. En tiedä onko muita temppuja saada kuvaa "oikean kokoisena" viestiin.

Okei ty, sitä kyseistä vaihtoehtoo sieltä katseilinkin, mutta unohdin kokeilla sitä tossa säätäessä :D
NiklasR05

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja NiklasR05 » 28.02.2011 14:13

Äsken tuli vielä pelattua jonkinlainen sessio, mutta tuloksellisesti ei mitään mielenkiintoista, ei tappioo, mutta eipä erityisemmin voittoakaan. Oikeestaan melkein koko sessio meni käsiä kippaillessa, kun ei tullut oikein mitään lappuja.

Voisin tähän vielä postata statsit tän kuun peleistä, niin niitäkin voi joku kommentoida, jos jaksaa/jos niissä on mitään kommentoitavaa. Taidan pelata hiukan löysempää, kuin mitä tän tason regut yleensä, mutta aika perus tagia mielestäni pelailen. Toi löysempi peli johtuu aika paljolti siitä, että tykkään pelailla tän tasojen reguja vastaan aika paljon, koska niitä on niin helppo bullyttaa. Itseasiassa oon tältä kuulta hyvin ylhäällä reguilta, mutta paisteille oon donatoinut vaikka kuinka paljon :D

helmikuu 2011 statsit1.jpg
Kommentoikaa mielellään, jos on jotain outoa

edit. on kyllä aika pieni käsimäärä, mutta katoin niin aikasemmat reilu 30k hanskaa oon pelannut melko samanlaisilla statseilla 6-maxia, paitsi että oon 3-betannut, 4-betannut ja squeezennut enemmän, mutta nekin johtuu ihan otoksen koosta.
NiklasR05

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja HraX » 28.02.2011 15:16

Statsit näyttää muuten ihan hyviltä, mutta W$WSF on kohtuu alhanen. En tiedä johtuuko sitten tasosta... 41 tarkottas sitä, että pelaat weakisti postflop. Hyvä luku olis joku 45-50. Katon ite tosta luvusta, että ketä kannattaa bluffata. Sua vastaan painaisin aika usein kolme streettiä. :P
HraX

ViestiKirjoittaja NiklasR05 » 28.02.2011 16:02

HraX kirjoitti:Statsit näyttää muuten ihan hyviltä, mutta W$WSF on kohtuu alhanen. En tiedä johtuuko sitten tasosta... 41 tarkottas sitä, että pelaat weakisti postflop. Hyvä luku olis joku 45-50. Katon ite tosta luvusta, että ketä kannattaa bluffata. Sua vastaan painaisin aika usein kolme streettiä. :P

No tasosta ainakin siinä määrin, ettei näillä tasoilla oo kannattavaa barreloida bluffina/kukaan ei barreloi bluffina, ja multiway potteja tulee huomattavasti korkeempia tasoja enemmän, jolloin ei oo kauheen kannattavaa pelata kovin aggressivesti muuta kuin hyvillä osumilla. Mutta tarvitsee kyllä ottaa huomioon, että pelaanko liian weakia postflop, koska se voi hyvinkin olla mahdollista. Erityisesti nyt, kun runi ei oo ollut mitään maailman parasta viime aikoina, niin voi olla, että oon alkanut varomaan liikaa, kun ajattelee että "vihulla on kuitenkin aina mun beat".

Kiitoksia kommentista!
NiklasR05

Käyttäjän avatar

Seuraava

Palaa alueelle Blogit