lebba kirjoitti: iso leak olla reissaamatta Q8s.
totta. sortunut pelaamaan too many tables aina välillä ja näitä spotteja tulee missattua every now and then. defaultti peli reissata almost any2 sb limppiä vastaan toki

lebba kirjoitti: iso leak olla reissaamatta Q8s.

ja toki muitakin spotteja mitkä ois voinu maybe vetää paremmin. katotaa jos jaksan laittaa käsiä vaik huomen more.

(hero)

pvn 2bin upit muuttu 2bin tappioiks

more safkaa ja more grinds. jos ton 5k kättä kiskasis tänään ainakin. at least. maybe more

. hyhhyh. dbl CR+ship river-toimii
saa dissata.

) K5s tais olla vihulla

3betkunkku kirjoitti:Kattelin uusimmat läpi ja oisin kans lyöny tossa yhessä turnilla vähä isommin niiku itekki kommentoit ja sit riveril loput.
like this:
missä 4b pre? varsinkin mua vastaan tossa sessiossa
pelasin tyylikkäästi 26/22/13. 3b nappi oli pohjassa vähäsen
overbet riveril obv.
väljyy shave obv.

sit taksilla heron luokse
o'boy, kerranki kävi jopa hyvät! lauantaina piti ottaa uusiks ja dokasin sopivat 12 olutta alle, enneku piti lähtee baarii. olin toki täs vaihees pelannu nl50 suht juopuneena ja kaivanu 7 bin mosan. ei voinu lähtee enneku on mosa pienempi. sit jauhoin lisää ja pääsin melkee to be. sit kello oliki jo melkee 01.00
ei baaria herolle. stadin kebun kautta iskender ja leffa pyörimään ja nukkumaan joskus 3 aikaan. std.
, grinding the girls an poker for value. Being pokerpro! NICE!Slasher- kirjoitti:Being pokerpro!
not.Slasher- kirjoitti:NICE!
kattonu ku jugistyle sun muut vetelee tommosii pienii sizei aina sillo tällö ni kelasin kans kokeilla. oon obv sheivaamas riverin any A tai broadway. nutseilla obv samat linet. muute varmaa c-f river?

sanomattaki selvää et kuoppasin sinne 3bin ja pv +250$ atm. en tiä jaksanko pelailla enää more tänään. ei oo grindifiilist. satku rullaa edelleen ihan hyvin.

pienempi 3b pf koska noi shortit kippaa ~80% 3betteihin ja loput ajast ne 4b survoo. nyt teki hienon pelin vihulainen, bet-call 

satkusta about +20bin so far. nl50 oli kyllä vihoviimeinen kerta tänään. katotaan niin oon ennen vklop siel taas donaamassa runigodeille paalua.