Kurre pelaa korttia (HEADS UP)

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: kurre pelaa korttia (HEADS UP)

ViestiKirjoittaja nocandy » 08.10.2011 20:50

Se on kukapa muukaan kun minä tossa kuvassa! Ei mäde!
Jolla on, sille annetaan, mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin mitä hänellä on.
nocandy

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja nocandy » 08.10.2011 20:51

Yritetetään biittaa tossavaisten grinditoimisto! Räbää tulossa?
Jolla on, sille annetaan, mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin mitä hänellä on.
nocandy

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja aRHAKKA » 09.10.2011 0:39

Katki.

pelasin 10 turnausta, ja voitin niissä valehtelematta 2 flippiä, jotka ei ollu millään tavalla tärkeitä. Isoimmas turtsis sain kerättyä reilun stackin, mut sit hävisin _todella_ ison ja tärkeän potin, jossa hilut meni sisään floppiin 89K. Mulla AK, vihulla T7 ja pikkustackillä QJ. turn 6. ja heippatirallaaa!

Onneks hercules on voitolla today, se sai yhen pytynki!

Nyt hero pitää tauon ( :D ) grindaamisesta ja keskittyy ( :D ) kouluun ( :D ), veikkaan et vaihtelu tekee hyvää! Aijon tehä satunnaisia talletuksia now and then ja postailla blogiin jos tulee jtn mielenkiintosii handyjä.

Kurre will be back!

Jäähyväisvideo!
Mä lopetan vast sitku sä oot katki!
aRHAKKA

ViestiKirjoittaja NoMorePie » 09.10.2011 12:19

ton videon jälkeen en kyl yhtään ihmettelekkään et blogin hero on katki
NoMorePie

Entropist & Grindex Oy ltd

ViestiKirjoittaja aRHAKKA » 21.10.2011 21:08

Hejsan!

Kurren blogi on nyt known as "Entropist & Grindex Oy ltd".

http://goo.gl/QAiQm Siinä meiä FB sivu!

Uusi nimi = meidän toimiston nimi. Eli tää tarkottaa sitä, että kaikkien toimistolla asioivien ihmisten vaaditaan päivittämään blogia aktiivisesti!

Tälläisiä henkilöitä ovat:

Marcules (Toimiston siivooja, entinen nl2 harja. TJ)
Kurre = Mäde = Mä (rahaton po-ur wnb high roller)
Strimbe aka Fox (deep run fish)
Eero_The_highroller (en oo tavannu vielä, mutta kuulemma on söpix ;) )
Charizard (high stakes plo HU harja)
Foskari (toimiston hyvinvointivastaava, samalla hoitaa myös pikavippiasiat)
Skege (midstakes harja)
Piridurri (voitti 3 vuotta sitten pokerilla mopon, nykypeleistä ei tietoa)
Riikka (... ei se tätä koskaan lue :D)

Rehellisesti sanottuna en odota päivityksiä kun 2-3 henkilöltä joten muut HAISTAKAA VITTU!

ollaan magen kans tääl atm kahestaan, Otetaan 250e (highrollz) live HU matsi täs nettipöytien ohella. Charizard ja skege liittynee seuraan myöhemmin!

ps. Meidän toimisto ei oo mikään hiekkalaatikko! :lol:
Mä lopetan vast sitku sä oot katki!
aRHAKKA

Re: Entropist & Grindex Oy ltd

ViestiKirjoittaja nocandy » 22.10.2011 1:06

Jjepa! Aika alottaa kirjottaa stoorii tänne. Oon kirjotellu öbaut neljää eri blogii ja yhteistä niille on et kaikki on kestäny alle kuukauden ku oon menny katki, katotaa jos tää päivyri menis pitemmälle.

Kaikkii pokerin muotoi oon koittanu ja kaikis ollu enemmän tai vähemmän huono, 6 maksissa kaikkein hirvein! Nyt oon ruvennu pelaa turnauksia ja ne on sujunu tosi mallikkaasti. Kivijalkana turnauspokeriin on toiminu enemmän tai vähemmän tää artikkeli http://fi.pokerstrategy.com/forum/thread.php?threadid=11643, noista opeista tosin joutunu tietyissä spoteissa poikkeamaan, tosin siinähän alussa lukeekin et: "Asettamani raamit ovat ainoastaan ohjenuoria. Turnauspokeri kehittyy koko ajan, eikä mikään ole ikinä mustavalkoista. On monia erikoistilanteita, joissa täysin normista poikkeava ratkaisu on tuottoisin.". Lähetin samalle jäppänälle ketä toiset vihaa ja toiset rakastaa mailii jos ois halunnu viel antaa muutaman tunnin coutchausta mut samoihin aikoihin sen kiintiö meni täyteen et ei ota enää uusii oppilaita. ( <3 Interpol <3 )

Tänne tullaan sit ajan mittaan kirjottelee yhtä sun toista, jokasessa postissä Mäden sadoista käsistä poiketen heitän vaan yhen mielenkiinosen käden mitä jengi voi sit miettii et onks hyvä vai huono ratkasu / mitä ite tekisit. Seuraavaan postiin vois heitellä vaikka vähä graaphii turnauksista mut nyt kerron tosta HUpista minkä Mäde äsken mainitsi :) Ni kyse ei ollu mistää 250e hupista vaan PS pisteistä joiden arvo oli öbaut 250e, mitkä oli jääny kyseisestä steikkidiilistä.

Pelasin kyseisen HUpin niin läpällä ku osasin, tarkotuksena voittaa jokanen käsi (missä tosin en onnistunu, pari hävisin :D). Seuraava tilanne osoittaa vakavuuteni kyseistä pelii kohtaan:
Molemmilla öbaut 200bb stäck ja blindit tasa arvoset (sb = bb) ja kippaan buttonilta suoraan (eräs syy miksi en onnistunut voittamaan jokaista kättä), tähän Mäde sanoo: "et oo nyt vittu kippaamassa" ja ojentaa kortit takas. Nooh... Tähän toteen et whatevs ja korotan 3bb johon mäde 3bettaa 12bb. Maksu. Floppaan vedokkaaseen pöytään keskiparin ja flättään cbetin. Turnilla saan 2 pair ja merkit sisään ja Mäden AA on paperia :) Voittopisteillä lähtee sit verkkokaupasta nää: http://goo.gl/VNYu6

Samalla toki pelasin myös Starssin 75d turboo josta kakkossija ja +3500d :) Ku oli 25 jäljel lupasin et lähetää PILETTÄÄ jos oon top 2. Toki sinne sekaan mahtu myös 1 tällanen: http://weaktight.com/4028620 joka oli sinänsä täysin std ja Mädehän oli fiiliksissä :) Vielä ei olla päästy lähtee ku on The Big 55 menossa 121/
175 menossa, (alotusfieldi 2288). Katotaa et joutuuks lähtee Pleikkarin jatkobileisiin jos tää menee myöhäseks... (tällä välin ku kirjottelin ni sijotus onki jo 48/172 :) :) )

Ainii jos napsuu voitto ni lupasin parille frendille euroopan matkat ens viikolle :)

http://weaktight.com/4028643:

Apestyles OPR mukaan vajaa 50k voitolla, pelas semi LAG. Hyvä regu.

PF: Gus Hansenin neuvoja noudattaen tässähän ei ikinä foldata näillä syvyyksillä ku saa oddsit 3.73:1

F: C-C Tää rajaa vihun rangee jossain määrin. On toki mahdollista joku fancy line vihulta?

T: Mitä mieltä ootte sizingistä? Ite käytän usein vähän yli 1/3 potin lyöntiä jos nään spotin sopivaks.

R: C-R vihun valuerange on tässä tosi ohut + turnin pieni lyönti indusoi floutteihin + riverin bluffilyönteihin. Vihulla myös missattuja vetoja rangessa (Hertat hyvin heikosti rangessa koska ei tehny CBet) kun taas oma range näyttää todella nutsikkaalle. Näin hyväks tilanteeks käyttää yhen ylimääräsen laukauksen ja hyvinhän se meni :)

Yleensä en pelaa noin fancyä mut näin tän hyvänä spottina.

Ps. Se on MUN toimisto! :D
nocandy

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja TeeHoo » 22.10.2011 13:26

Markus Lehto kirjoitti:http://weaktight.com/4028643:

Apestyles OPR mukaan vajaa 50k voitolla, pelas semi LAG. Hyvä regu.

Kyllä Apestyles oli about megan voitolla kun viimeksi kattoin 8)
TeeHoo

ViestiKirjoittaja ay_fukinow_sl » 22.10.2011 14:39

Kuva

Milloin viimeksi olet katsonut :?
ay_fukinow_sl

ViestiKirjoittaja nocandy » 22.10.2011 16:30

uuh totta, katoin vahingossa last 120 days, et se on tosiaan yli M voitolla :o Mut toi 3M mikä tos kuvas näkyy on vast pelkät voitot josta ei o vähennetty BInejä, loggaa inee ja kato profit kohta.... Mut vissii tiiat ton jo..
nocandy

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Vertti » 22.10.2011 18:09

Apestyles on kirjottanu pari turnauskirjaa ja tehnyt paljon videoitakin.

...eli aika selvä fold pf oop yhtä netin parhaita mtt-jyriä vastaan.
Vertti

ViestiKirjoittaja nocandy » 22.10.2011 19:58

Apestyles on siis mahdollisesti jopa kovempi harja kun minä?? How come?? :shock: :shock: :D

Sanottakoon tästä kädestä vielä et Mäde huuteli riverillä FB:ssä: "En ees tiia mitä sulla on mut FOLD!".

On kyl totta et fold ois ilmeisesti ollu std täs kädessä jos tiedetään et siel on noin kova harja vastassa, mut olin tosiaan tsiigannu OPR väärin ton voitot (mitä se oli jotai vajaa 50k VRT yli M), näillä infoilla maksu ok, huomioiden et se pelas muutenkin tosi löysää? VPIP öbaut 24% ollu finupödäs.
nocandy

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja nocandy » 24.10.2011 2:26

Toimiston virkistyspäivä

Eilisen downswingin johdosta E & G oy ltd on viettänyt työntekiöiden virkistyspäivää tänään. Virkistyspäivään on kuulunut mm.

-Pingistä (rahapanoksilla)
-Superturbo HU live pokeria (rahapanoksilla obv)
-Kuntosalia (rahapanoksilla?)
-McDonald's (rahapanoksilla???)
-Biljardia (rahapanoksilla)
-Reilausta (RAHAPANOKSILLA)

Kaikista näistä (paitsi MC donalds) oon jäänyt ylös :)

Tosta reilauksesta vielä ni turnaus mitä tsiigailtiin oli joku 75k gara missä meidän oma deeprunfish, Strimbe aka Fox teki 4way dealin o(aika ujoo tehä diili :P) ja nappas 12k :)

Huomenna E & G oy ltd jatkaa taas avoimien ovien viikkoja. Tarkoitus vetää normaalia pitempi sessio +12h ja pelata semisti pienempää.

Tässä loppuuun vielä pieni video uusista ja sisustetuista tiloistamme:

nocandy

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja nocandy » 24.10.2011 3:16

Toki Timppa halus lahjottaa vajaa 300d avojakojen muodossa tänneppäin turnausvoitostaan :)
nocandy

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Mufler » 24.10.2011 20:27

http://www.youtube.com/watch?v=ILsziXXc648&feature=player_embedded

Kiitos tästä, äänentaso oli pisin viddua joten kupit kaakkoon ja UncleSamPatriottia en kerinny aavistamaan ja tuo sielua riistävä ininä täytti koko asunnon järjettömällä volyymillä!
Born to lose, live to win. -Lemmy Kilmister-
Mufler

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja nocandy » 25.10.2011 3:30

Almost deeprun

Tänään yks isoista turnauksista mitkä painelin oli Starssin The Big 109, siinä sitte meinas tulla deep run kunnes tipuin sijalla 14.

http://weaktight.com/4035135:
Kaveri pelas statseilla 28/21 hyvällä otannalla ja oli mun mielestä aika obv resteal spotti (jos tota nyt restealis voi mitenkään sanoa) Bond18 strategioita noudattaen ;;) Toki ikäväks tästä teki vihun positio mikä oli tosiaan UTG+1, mutta uskon vihun pelaavan tarpeeksi löysää jotta voin painaa todella ++ev 77. Toki Ti_Thompson heräs myös Keijoilla, mikä sinäänsä nyt oli meille hyvä sillä UTG +1 pelasi myös yliparia suhteessa meidän seiskoihin jolloin setin saadessamme yli triplaamme stäkkimme (vrt meidän pottiosuutemme tilanteissa JJ vs 77 joka on 19,7% ja JJ vs 77 vs KK 17,8%).

Tästä tuli toki n.800d jonka ainut vaikutus mielentilaani oli TILTILT!! Aikani sitte donatoin muissa turnauksissa kunnes sain vähän buranaa tilttiin =

Sekä vajaa 700d rahastus eräästä höpö-höpö turnauksesta, jonka jälkeen tiltti was gone!

Tässä käyrät Entropist & Grindex Oy ltd:n ajalta (vähän yli 2vk, mutta alle 3? hmmm :-k )

Erityisen ilonen oon et oon pystyny pitää volyymin +8h joka pv, varsinkin nyt ku lomalla yliopistolta, nyt taas vajaa viikko ku opiskelut alkaa ni en tiia mitä teen :/
Liitteet
<3suvi<3.png
Ton käyrän nimi on Suvi <3
nocandy

Käyttäjän avatar

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit