KarhuPingviini kirjoitti:Iski perus valvotun yön jälkeinen pingumania ja ostin sit pc:lle klassikkopelejä varmaan ainakin 20 eri peliä ja muutaman xbox360:lle (jolla en oo muutenkaan pelannu about vuoteen) ja lisäks vielä ehkä 30 paskaa vanhaa kauhuleffaa joita en luultavasti koskaan jaksa katsoa... Ja mitähän vittuu mä vielä ostinkin. En ees muista. Ups. Meen nukkuun. Pelit plussalla. Paino 88. Jee. Kääk. Ups.
edit: Command & Conquer YKKÖNEN! Se ihan eka!

Se on kohta jälleen MUN MUN MUN...

Ja Leisuresuit Larry Collection

Hitto kun en oo löytäny toimivana sitä ihan alkuperästä Steel Panthersia mistään. Sit ois KAIKKI!
edit: Löysinpäs!

...ja ei sit viisastella mistään downloadaus-vaihtoehdoista. Semmonen vie ainakin vartin per peli ja ostaessa noi maksaa noin euron/kappale ja onhan se ny paljon hauskempaa OSTAA joku 10 vuotta vanha peli UUTENA

Vanhat pelit PC:lle on ihan ykkösjuttu. Itelle kaveri esitteli koneelta vanhat Ufot, Enemy Unknown ja Terror from the Deep
eikä pysty lopettamaan ennen kuin peli läpi. Toi Ufokin on ehkä paras PC:lle tehty peli eikä sitä ole ikinä pystytty toistamaan
tai uudistamaan kunnolla. Niko Nnirvi vai mikä se on kirjoitti viimeiseen tai edelliseen Pelit lehteen parikin aukeamaa maailman
parhaasta pelistä eli tuosta ufosta. Lopputulema oli että miksi ette vain tee sitä uudestaan paremmilla graffoilla =).
Ite taisin Civilizationin unohtaa 3 jälkeen ja kun näin 5sen niin voi jeesus mikä orkku. Parhaat muistot on Ufosta, Warlordseista
ja eri versoista jalkkismanageria mikä muuttui Championship Manageriksi ja sitten lopulta Footballmanageriksi. Fall Outtia,
änärilätkää Megadraivilla iskettiin joku -94 alkaen ja tietenkin legendaarista Party Gamesia =).
Työnteko on juopottelevien luokkien kirous.
-Oscar Wilde-