Mustavalkoinen värityskirja

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Mustavalkoinen värityskirja

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 12.04.2012 23:31

Buglu kirjoitti:Hahahhaha jätkästä pieni klippi tän pvän matkaoppaissa :D

Spoiler alert "jauhat jotain kaksinkäsin ottamisesta minnan kanssa ja otat huikan"

Juu. Näin olen tässä jo muutamaan kertaan kuullu :lol:

(ei... mä en viitsi kattoo sitä vaikka fb:ssä onkin ihan muutaman kerran tullu jo linkkiä...)

...
Sen sijaan jatkan iltalenkkiä. Kävelin/hölkkäsin jo 7,5 km ja 1 h 5 min. Nyt kävin vaan kotona laittamassa saunan päälle, vedän karnitiinidrinkin ja lenkkeilen vielä toisen tunnin perään.

edit: Niin joo. 87,8 kg ja sain tällä viikolla ensimmäisen kommentin, että "sähän oot laihtunu!". 8)
Veto voitettu käytännössä koska vetäisin tän painon tarvittaessa alle 85 kilon vaikka ylihuomiseks nykysestä.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 13.04.2012 4:31

Jaa kappas.. Se ois näköjään perjantai 13. päivä. Saanko grindata vain ihan vähän ylisuurta käkkyä koko päivän?
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 13.04.2012 21:33

87,4 kg

Sisäelinrasvat tippu mittauksessa ekaa kertaa 1,5 vuoteen 9 prosentista 8:aan... Koitan päästä ekaa kertaa elämäni aikana seiskaan :P (tai siis toki ekaa kertaa sinä aikana kun noita on mittailtu). Vyötärönympärys back 14 kuukauden takaisissa lukemissa ekaa kertaa sen jälkeen, samoin rasvaprosentti. Taididii ja sillee. Lenkkeilin viime yönä 2 h 10 min ja ei tuntunu missään.

Niin joo... Pokeriblogi. Jotain pokerista? No tota... Perjantain 13. päivän kuoppa kaivettu aamupäivällä. Syväksi. Jos grindais taas vähän mikroja...

Huomenna ois parturi, mut ajattelin siirtää ens viikolle ihan sen takia, että ei oo mitään mahdollisuuksia olla hereillä huomenna päivällä klo 12.

Mitäs muuta? No ei oikeestaan mitään.

Jatkakaa.

Möö.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja PiRaToS14 » 14.04.2012 2:29

:evil:
PiRaToS14

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 14.04.2012 6:35

Buttonia aika-ajoihin (paf 6,50 - nyt kerroin pudonnut), Paulo Thiagoo (pinnacle 1,72 tjsp) ens yön ufc-matsiin, Hakaa (pinnacle 3,12 tjsp), Tepsiä (pinnacle 1,48 tjsp) ja Kupsin pelistä X (pinnacle 3,55) huomiseen veikkausliiga-avaukseen. Tossa viikonlopun sijoituskohteet. Isolla. Nyt otan tunnin päikkärit ennen aika-ajoja.

Yritän väännellä pitkästä aikaa vähän kehittyneempiä rankingeja ja todennäkösyysarvioita tän kauden Suomi-futiksesta. Mut nyt zzz -->
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 14.04.2012 17:15

Blogien tasosta oli jossain blogissa jotain juttua. Paskaa. Kaikki. Paitsi tää. Tää on elämää suurempi blogi koska tää sisältää pokeria, liikuntaa, terveitä elämäntapoja, urheilua sekä draamaa ja hiuksia nostattavia juonenkäänteitä kuten myös hengästyttävän huikaisevaa verbil... verbali... öh... mikä se sana on... no vittu hienoja sanailuita, saatana! Katsokaas vaikka:

1. Nyt pelaan vähän mikrokäkkyä. En laita käsihistorioita enkä tuloksia koska ne ei jaksa kiinnostaa edes mua.
2. Myöhemmin illalla saatan lähteä lenkille. Jos en jaksakaan niin saatan silti kirjoittaa, että saatan kohta lähteä lenkille koska se antaa aktiivisemman kuvan kuin "en jaksa lähteä lenkille".
3. Söin äsken katkissalaatin. Mulla on ens keskiviikkona parturi. Swansea johtaa 2-0. Isäs oli homo!

Plääh. Möö.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 14.04.2012 19:12

Tän painonpudotus ym. -vedon aikaset poukkerit on vissiin enää vähän reilun 4,5k€ plussalla niin täytyy ny olla tarkkana tässä ettei mee tötöileen liikaa tai tulee pian kolminkertainen hinta jokaiselle hävitylle eurolle ja yhen kaverin kans oli just puhetta vielä yhestä vedosta joka kestäis kans vappuun asti. Se haluais lyödä vetoo etten pysty kasvattaan 200 euron alkurollia vappuun mennessä 1000 euroon noudattamalla kassanhallintaa et pitäis olla aina 30 biniä käkkyyn ja olikohan se ny 60 biniä turnauksiin. Panos ois mun 300€ vs. sen 700€ eli voin hävitä tossa max. 500€ ja jos voitan niin oon vähintään 1500€ rikkaampi. Oiskohan toi ny mulle +ev vai ei? Aikaa ei oo kyl paljoo. Ja grindit sais alottaa vasta 15.4. eli huomenna ja loppuis kun 29.4. loppuu eli tasan 15 vuorokautta aikaa. En kyl ota lisää actionia tohon, mut harkitsen vielä hetken...

Mä en just nyt edes oikein pysty objektiivisesti ajatteleen ton vedon järkevyyttä mulle. Ois siinä tietty sekin, että se samalla varmistais, että toisen vedon pokerit jää 100% varmuudella sen yli 3k€ plussalle kun Pingu jauhais vaan nl4:ää... Hitto. Ai dont nou...

Toisaalta päänhajoomisfaktori tän mikrogrindausvedon suhteen saattais olla melko korkee... Tai en tiä... Äääääääh...

Kertokaa mulle miten sekasin oon! Eikun älkää kertokokaan...

Meen istuun tunniks saunaan ja kelaan..
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja base002 » 14.04.2012 19:17

siisti kämppä sir!

On Lumiaa, on persialaista, on Askon johtajantuolia etc. Meillähän on paljon yhteistä :lol:
base002

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 14.04.2012 19:50

No niin... Nyt ois toi ylläoleva veto sit lyöty lukkoon mainituilla panoksilla. Sain sen verran tingattua brm-vaatimuksia alemmas, että nyt se on käkkyyn 25 bin, turnauksiin 40 bin, sittareihin 60 bin ja ribareihin 80 bin minimi. Yritin tingata alkurollia vähän isommaks, mut se ei käyny. Kyllä tolla pitäis olla jonkinlaiset mahdollisuudet onnistua. Veikkaan, että veto on mulle ihan niukasti +ev niin yritetään ny sit... Pidänpä puoleen yöhön asti taukoa. En vielä oikein tiedä, että missä kannattais vetää noita ihan pienimpiä mikroja. Cakella ja Pacificilla vissiin on ainakin tosi pehmeetä, mut en tiedä miten Cakella riittäis pöytiä hiljasina aikoina. Entraction/Ongame ehkä? No katotaan...

Meinasin jo innostua ja laittaa pari kuvaa kämpästä lisää kun oikein kehuttiin ja kaikkee, mut emmä sentään jaksakaan. Pianosta, takasta, keittiöstä, saunasta ja jopa eteis"käytävästä" ja kodinhoitohuoneesta oli mun mielestä ihan hienot kuvat koneella, mut eipä niissä ny mitään erikoista oo niin olkoon. Laitan lisää kuvia sit heti kun yläkerta on rakennettu ja siellä sijaitsee leffahuone, pokerihuone ja kuntosali eli tossa about viiden vuoden päästä jos pelit menee hyvin ;)

edit: Jos selviän parista ekasta päivästä hajoamatta ja luovuttamatta niin sit toi onnistuu. Bossin 50kk hh:n ja ehkä pari muutakin sunnuntaiturnausta saan pelata huomenna vedon ulkopuolella, mut en esim. mitään isompia käkkyjä missään vaiheessa ettei tuu toteennäyttämisongelmia.

saunanjälkeenedit: Hajosin jo koko vedon ideaankin. Tais kaveri tietää mitä tekee kun sai mut lyömään tän vedon alottamalla "et muuten varmaan pysty..." :D
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 14.04.2012 22:34

Ai hitto ja se oli muuten sit 200e --> 1ke ilman rakebackia. Koht lähtee. Kävin hakeen abc:ltä paketin geishaa ja alotan sillä hiilaripäivän. Huomiseks sit kanaa ja RIISIÄ (vihdoin) ja jotain lihapatajuttua. Sit kaks viikkoo vappuun asti taas hiilarit ihan vitun alhaalla. Tuntuu toimivan. Tykkään. Kyl mä tonkin vedon aion voittaa joka tapauksessa. Sit oon vappuna rolleissa kävi miten kävi. Ja ostan viis mersuu. Ja näytän köyhille persettä ikkunasta. Nih! Maaninen olo. Tietää ihan hyvää pokeriin jos ei karkaa liikaa lapasesta. 30-tablaan nl4:ää 15 tuntia putkeen ja laulan Lapin kesää täysillä! Joo. Saunds laik ö plään.

"Miks meillä niiiiiiin on monta mielipuolta! Mies kesken toimiansa katkeaaaaaaa!"
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Indyz » 14.04.2012 23:05

KarhuPingviini kirjoitti:Ai hitto ja se oli muuten sit 200e --> 1ke ilman rakebackia.

Ilman RB aika helevetin vaikeeta kyllä, muutenkin kuulostaa aika vaikeelta mutta GL.

Mäkin oon tässä ihan jopa niinkuin ajatellut että vois kuukauden verran käydä salilla kun tuossa vieressä on tollanen 24/7 sali, 30€/kk. Mulla vaan se ongelma että en kyllä tiie yhtään että mitä siellä pitäis tehä ja mitä syödä että läskit lähtis ja siitä ois ees jotain hyötyä.
Indyz

ViestiKirjoittaja Stupidity » 15.04.2012 0:04

Minkälaisella winratella pitää porskuttaa että tuo onnistuu? Ja monellako pöydällä sen saa hjelposti saavutettua? :)

Edit; Minkälaisella winratella per tunti? :))
Stupidity

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 15.04.2012 0:13

ei ehi ny vastaan... vastaan myöhemmin kun tiedän vastauksen :D

tai joku muukin voi jos viittii... speksithän on jo kerrottu yllä.. eka tunti 15,20€ up @ nl4 :D
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Slasher- » 15.04.2012 1:02

Hei pingviini säku oot expertti nii mitä mieltä oot et pitäskö metsäpubei laajentaa. Niitä ku on alkanu laajenee Hervantaan. :yes:
I`ve always been crazy but its kept me from going insane. -Waylon Jennings
Slasher-

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 15.04.2012 1:16

Slasher- kirjoitti:Hei pingviini säku oot expertti nii mitä mieltä oot et pitäskö metsäpubei laajentaa. Niitä ku on alkanu laajenee Hervantaan. :yes:

Hervantaa ei ainakaan pidä laajentaa enää kovin paljoo tai kohta Akaan kaduillakin kävelee teekkareita. Pysykööt metsäpubeissaan imo. Tästä päästääkin siihen, että ilmeisesti metsäpubeja on syytä laajentaa koska teekkareita on Hervannassa mun ymmärtääkseni noin neljä miljoonaa.

...
Se, että rakebackia ei huomioida lisää tosiaan "hieman" haastekerrointa. Rake on näköjään toistaseks ollu luokkaa 32 bb/100 ja mun winrate on so far 37 bb/100, mut jälkimmäisen ei juuri voi olettaa pysyvän tuolla tasolla. Tosin oon runnannu all-in ev:n mukaan pari biniä alle ev:n. Mut on tää jotenkin hauskaa. Tosin nyt oon voittanu jo sen verran, että voin hyvin ottaa valikoimaan NL$10:n eikä sitä tartte jättää heti pois jos tulee pari biniä alas. Kun sais sen verran rollia, että voi ottaa Stars.eu:n 7 dollarin turbosittarit valikoimaan niin sit helpottuis taas. Tosin taidan kohta käkyn sijaan jauhaa vähän 3,5 dollarin turboja. Ihan vaan, että pää kestäis vielä muutaman tunnin tätä mikrogrindiä... :D

Kyl mä tämän(kin) vedon selkeesti tuun voittamaan... Oon ihan vitun kone!! Ekat 2 tuntia 15-tablasin (enimmillään) nl4 6maxeja erittäin solidin näkösillä 22,8/18,4/7,2 statseilla (viimenen siis 3bet). Vähän vajaa 8 biniä plussaa.

Kun plussa on tullu pari sataa lisää niin sit voi varmaan loppuajan vetää isolla volyymilla mikroturnauksia, mut tuntuu, että jos nyt alottais sen niin joutuis vetään liian mikroo, että pystyis motivoituun. NL4 on niin läppä, että siihen pystyy hetkeks motivoituun koska vaan.

edit: Stupidityn kysymykseen: Jos grindaan 12 tuntia päivässä niin 4,50 euroa tunnissahan riittää vedon voittamiseen eli tän hetkisellä win ratella voittaisin vedon vähän reilussa neljässä vuorokaudessa pelaamalla 12 tuntia päivässä.

...
200 euron rollin kans tein semmosen ratkasun, että jakelen sitä moneybookersista eri saiteille tipoittain. Yritän saada pelattua suht monella saitilla, että löytyis aina hyviä pelejä. Bossilla pelasin äsken nl4:ää ja sinne ei tarvinnu depota kuin 65 euroa tota varten. Onneks ei alkanu downswingillä.

edittii: Jos työmoraali ois kohdallaan ja rollit ei niin periaatteessa nl4:llä pystyis elättään ittensä jo ihan rakebackeilla.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit