Slasher- kirjoitti:Hei pingviini säku oot expertti nii mitä mieltä oot et pitäskö metsäpubei laajentaa. Niitä ku on alkanu laajenee Hervantaan.

Hervantaa ei ainakaan pidä laajentaa enää kovin paljoo tai kohta Akaan kaduillakin kävelee teekkareita. Pysykööt metsäpubeissaan imo. Tästä päästääkin siihen, että ilmeisesti metsäpubeja on syytä laajentaa koska teekkareita on Hervannassa mun ymmärtääkseni noin neljä miljoonaa.
...
Se, että rakebackia ei huomioida lisää tosiaan "hieman" haastekerrointa. Rake on näköjään toistaseks ollu luokkaa 32 bb/100 ja mun winrate on so far 37 bb/100, mut jälkimmäisen ei juuri voi olettaa pysyvän tuolla tasolla. Tosin oon runnannu all-in ev:n mukaan pari biniä alle ev:n. Mut on tää jotenkin hauskaa. Tosin nyt oon voittanu jo sen verran, että voin hyvin ottaa valikoimaan NL$10:n eikä sitä tartte jättää heti pois jos tulee pari biniä alas. Kun sais sen verran rollia, että voi ottaa Stars.eu:n 7 dollarin turbosittarit valikoimaan niin sit helpottuis taas. Tosin taidan kohta käkyn sijaan jauhaa vähän 3,5 dollarin turboja. Ihan vaan, että pää kestäis vielä muutaman tunnin tätä mikrogrindiä...

Kyl mä tämän(kin) vedon selkeesti tuun voittamaan... Oon ihan vitun kone!! Ekat 2 tuntia 15-tablasin (enimmillään) nl4 6maxeja erittäin solidin näkösillä 22,8/18,4/7,2 statseilla (viimenen siis 3bet). Vähän vajaa 8 biniä plussaa.
Kun plussa on tullu pari sataa lisää niin sit voi varmaan loppuajan vetää isolla volyymilla mikroturnauksia, mut tuntuu, että jos nyt alottais sen niin joutuis vetään liian mikroo, että pystyis motivoituun. NL4 on niin läppä, että siihen pystyy hetkeks motivoituun koska vaan.
edit: Stupidityn kysymykseen: Jos grindaan 12 tuntia päivässä niin 4,50 euroa tunnissahan riittää vedon voittamiseen eli tän hetkisellä win ratella voittaisin vedon vähän reilussa neljässä vuorokaudessa pelaamalla 12 tuntia päivässä.
...
200 euron rollin kans tein semmosen ratkasun, että jakelen sitä moneybookersista eri saiteille tipoittain. Yritän saada pelattua suht monella saitilla, että löytyis aina hyviä pelejä. Bossilla pelasin äsken nl4:ää ja sinne ei tarvinnu depota kuin 65 euroa tota varten. Onneks ei alkanu downswingillä.
edittii: Jos työmoraali ois kohdallaan ja rollit ei niin periaatteessa nl4:llä pystyis elättään ittensä jo ihan rakebackeilla.