HanTheMan kirjoitti:11,5bb.
Aivan.

HanTheMan kirjoitti:11,5bb.

HanTheMan kirjoitti:Kuinka helvetin monesti nuo muut shortit voi tuplata
HanTheMan kirjoitti:Plz älä tipu ennen FT
GL. Tuplilla pääset painaa viel muutaman tunnin lisää 

Jotain karman vittuilua luulen mä
Emäntä tosin herää vaille seitsemän että saatan siinä kohden koittaa iltapalan kautta unten maille, saa nähdä tulisko edes vähän väsy ajoissa.
River Takes It All!!!hardluck kirjoitti:Älä ressaa, eiköhän tuo sieltä kotiin tuu, ainakin jos pysyn reilille loppuun saakka. Omat turnaukset oli taputeltu tuossa yhden tienoilla ja jäin reilaamaan yhden kaverin turnausta, sopivasti sieltä kaikki luikerteli ja se voitti sen. Sit rupesin kurkkiin naapuriblogin rehabbia ja obv sekin juos paalulle asti. Lisäksi rupesin katsomaan sunday millionin menoa (että vieläkö mut runner runnerilla pudottanut spanski runaa hyvin) kun osu silmiin sieltä tuttu nick kaksnel.. no se on juossut kuin Viesker konsanaan chipliidiin saakka. Ja tuon sunkin pöydän avasin siinä kohden kun sulla oli vähän alle 100k stack ja pelaajia 15.
Ei oo ensimmäinen eikä varmaankaan viimeinen kerta kun itellä menee reisille ja sit tulee reilattua hirvee voittokulkue joka suunnasta muilleJotain karman vittuilua luulen mä
Emäntä tosin herää vaille seitsemän että saatan siinä kohden koittaa iltapalan kautta unten maille, saa nähdä tulisko edes vähän väsy ajoissa.

..meiltä tulis ilmeisesti vaan mä.FUUUU
50d 12k gara 13.
50d 12k gara 15.
50d 25k gara 13.
30d 20k gara 20.
50d 25k gara 15.
30e 12k gara 7.
100d 25k gara 9.