KKa kirjoitti:Pyöriikös shorttifixu 5-max vai 6-max pöydissä tällä saitilla?
6-max
KKa kirjoitti:Pyöriikös shorttifixu 5-max vai 6-max pöydissä tällä saitilla?
Jay82 kirjoitti:Olikos asia niin että jos tuolta 24hpokeri vipshopista tilaa tavaraa niin sitä ei vähennetä rakebackista? Ei kai noilla pisteillä mitään muuta tee kuin käyttää tuolla kaupassa? Niitähän ei kaiketi pysty vaihtamaan rahaksi?
tsikensit kirjoitti:Semmosta vaan tkihenkilöiltä kyselisin että joulukuussa oli kampanja että kun teki cash a code -talletuksen ja ilmoitti s-postilla kampanjan vetäjälle niin paluupostissa piti tulla 24hpoker pipa. Tein talletuksen ja ilmoitin mihin käskettiin muttei vaan pipaa näy...

matnaa kirjoitti:Näkeekö tuossa rake racessa omaa sijoitusta mistään? Olis ihan kiva nähdä mitä porukka on rakettanu ja missä sijalla itse on.
matnaa kirjoitti:Hei. Pokerisivujen etusivulta kun menee katsomaan 24hpokerin diiliä, niin siellä mainitaan tuosta VIP loyalty programista. Sit jos haluaa liittyä siihen, niin kehoitetaan lähettämään sähköpostia osoitteeseen cmfinland@igame.com.mt ja jos menee 24hpokerin sivuilta katsomaan matskua tuosta VIP loyalty programista, niin siellä kehoitetaan ottamaan yhteyttä osoitteeseen support@24hpoker.com. Onko väliä kumpaan sähköpostiin asiani ilmoitan?
Reikkaan reilun satkun päivässä niinä päivinä kun pelaan, arviolta 2k€ kuussa. Minun varmaan kannattais liittyä siihen?
Mulla oli kyllä ennen sinne joku insta rakeback-diili, mut se on kait sit joku vanha juttu vai? Se maksettiin aina parin päivän viiveellä tjsp.
matnaa kirjoitti:Ihan niinku olisin jossain välissä jostain ohimennen lukaissu, et 24hPokerilla olis nykyään joku messenger livetuki, oonko ihan kujalla?