goapaa kirjoitti:Oon vähän palikka. Minne ne rakebackit siis nyt tulee ja minä päivinä? Eka kirjotuksessa oli puhetta jostain instarakebackista, mutta en oo mailannut siinä viestissä olevaan mailiin mitään, vaan ihan pokerisivujen kautta ohjeiden mukaan.
Tossa vielä ketjun aloitusviestistä copya...
Pokerisivujen asiakkaille on lanseerattu alkaen 1.10. Immediate Rakeback. Rakebackin voi pyytää puhelin soitolla arkisin 09:00 - 17:00 CET numerosta: +358 9 2316 3811, jolloin rakeback maksetaan sinulle heti, tai lähettämällä minulle meilin osoitteeseen cmfinland@casagaming.com, jolloin rakeback maksetaan seuraavana arkipäivänä.

NiklasR05 kirjoitti:goapaa kirjoitti:Oon vähän palikka. Minne ne rakebackit siis nyt tulee ja minä päivinä? Eka kirjotuksessa oli puhetta jostain instarakebackista, mutta en oo mailannut siinä viestissä olevaan mailiin mitään, vaan ihan pokerisivujen kautta ohjeiden mukaan.
Tossa vielä ketjun aloitusviestistä copya...
Pokerisivujen asiakkaille on lanseerattu alkaen 1.10. Immediate Rakeback. Rakebackin voi pyytää puhelin soitolla arkisin 09:00 - 17:00 CET numerosta: +358 9 2316 3811, jolloin rakeback maksetaan sinulle heti, tai lähettämällä minulle meilin osoitteeseen cmfinland@casagaming.com, jolloin rakeback maksetaan seuraavana arkipäivänä.
Ainakin tossa pari kk sit ne tuli 1. ja 15. päivä joka kuukausi, ja mielestäni tulee edelleen. Mutta se kannattaa huomioida, että ne tulee sinne cashieriin, eikä sun pokeritilille

Jiiffi kirjoitti:entraction boikottiin!
Jiiffi kirjoitti:entraction boikottiin!
Spud kirjoitti:Onks tietoa miten pitkään kestää päivitys? Chatissa luki, et noin tunti, mut tainnu mennä jo yli. Omasta mielestä ei mikään paras aika päivitellä lauantaina kello 14.30.

jakedilaatio kirjoitti:Miten noi cashierin VIP pointsit saa vaihdettua rahaks, tai jotenkin käytettyä? vääntäkää rautalangasta, en vaan ymmärrä...