scorpio78 kirjoitti:Tää on oikeesti menny ihan sairaisiin mittasuhteisiin.. Siis enkö mä voi saada yhtä ainoaa hyvää kuukautta? viikkoa? päivää? tänäänkin taas helvetisti pakkasella, perus ohivetoja pre AK vs AJ KK vs AT jne.. sitten helmeksi 7765 mun 75 allit vs Q7 ja river Q sekä toinen käsi T72, TT vs AJ niin 8+9 tuli kivasti. Mun käyrä on toivottoman hirveän näköinen jo, alkaa lähennellä 5kk putkea tää sairas ds. Siis ajatukset on jo niin toivottomia, joutuu kattelee EV käyrää ja pelatuja käsiä / pelejä että ees uskoo enää itteensä. Sit näkee noita helvetin 3 outtisia läjäpäin eikä toivoakaan itellä ohivetämisestä tai ylipäätään että mikään käsi pitäis.![]()
![]()
EDIT: ois ollut hauska pistää viimeisen viikon käyräkin tähän mutta jostain syystä kun teen sen HEM:llä niin laittaessani big blinds käyrän niin se muuttuu tommoseks hemmetin multipelaajan käyräksi... nojaa samapa tuo

Buglu kirjoitti:Joo todisteita tiskiin jotta pokerisivujen raati voi hyväksyä virallisesti paskasti runaamisen tapahtuneen..Muutenha tähän ketjuun ei oo mitään asiaa...
Buglu kirjoitti:.Sehän nyt on faktaa et varmaa jokanen liiottelee noita biitti juttuja mut sit ku aletaa vaatimaan jotain vitun käyriä todisteeks ja ollaan siis kun mikään ei tunnu toimivan ketjussa.