3betkunkku kirjoitti:Onko muilla viel rahoja tulematta? itel joku 900$ puuttuu...
Pitäs kuulemma tulla 24h sisällä rahat taksin tilille.jallucola kirjoitti:Eilen kun lopetin pelit, niin olin aika varma, että jätin tilille 3000d. (en katsonut paljon euroissa). Tänään kun avasin clientien niin 35d puuttui. Voiko tuo olla jotain kurssivaihtelua vai olenko ihan yössä? Paikkana Betfair
Aloitin ihan vähän aikaa sitten pelaamisen Betfairilla enkä ole aikaisemmin seuraillut saldoa.
JZM kirjoitti:Oks muilla Bet24 down ?
Paisti88 kirjoitti:jallucola kirjoitti:Eilen kun lopetin pelit, niin olin aika varma, että jätin tilille 3000d. (en katsonut paljon euroissa). Tänään kun avasin clientien niin 35d puuttui. Voiko tuo olla jotain kurssivaihtelua vai olenko ihan yössä? Paikkana Betfair
Aloitin ihan vähän aikaa sitten pelaamisen Betfairilla enkä ole aikaisemmin seuraillut saldoa.
Voi olla kurssinvaihtelua, ainakin omasta kokemuksesta betukalla sanoisin näin.
Aramis kirjoitti:Paisti88 kirjoitti:jallucola kirjoitti:Eilen kun lopetin pelit, niin olin aika varma, että jätin tilille 3000d. (en katsonut paljon euroissa). Tänään kun avasin clientien niin 35d puuttui. Voiko tuo olla jotain kurssivaihtelua vai olenko ihan yössä? Paikkana Betfair
Voi olla kurssinvaihtelua, ainakin omasta kokemuksesta betukalla sanoisin näin.
Laittavatko ne sitten tilille lisää rahaa kun kurssit vaihtuvat toiseen suuntaan?
Meinaan vaan ettei tunnu kovin uskottavalta että dollaritililtä otetaan rahaa pois kun euron ja dollarin välinen kurssi muuttuu....