Mustavalkoinen värityskirja

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Mustavalkoinen värityskirja

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 16.02.2012 2:29

KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Antti Tiainen » 16.02.2012 3:07

KarhuPingviini kirjoitti:http://www.pokerisivut.com/forum/viewtopic.php?p=371433#p371433

:wink:

" Älkää tehkö niinkuin minä teen, vaan tehkää niinkuin minä sanon " :)

GJ
Kehitys loppuu tyytyväisyyteen.
Antti Tiainen

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 16.02.2012 3:23

Juuri näin =) Kyl mä tiedän, että "miten". En vaan pysty toteuttaan sitä omilla rahoillani enää kun ei pää kestä...

Tämän saa tulkita mainospuheeksi jos haluaa.

...
Ps. Myös tämän: Osaan edelleen suhteellisen sujuvasti kertoa miten mä ennen tein sen... :wink:

Kuva

Kuva

^vanha sharkscope-alias kun en oo vieläkään jaksanu tehdä uutta.. tosta puuttuu ehkä 20-25k profitteja, mut ei se asiasisältöö muuta niin merkittävästi, että jaksaisin NYT säätää

...
edit: Innostuin tästä sen verran, että pelasin itekin vielä yhen 5 euron turboturnauksen. Huppiin asti meni, mut hupissa ratkasuflippi chipeissä melkein tasatilanteessa A8s < A4o. Gg ja nyt vihdoin (klo 5:50) pääsee nukkumaan. Huomisen päivän saatan viettää lähinnä liiketoimintasuunnitelman kehittelyn parissa ja yritän ehtiä jossain vaiheessa käymään salilla.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 16.02.2012 23:14

Tänäänkin taas hyvä ja tuottava päivä pokerin parissa vaikka en oo vielä pelannu kättäkään ja kohta taas yks ft Suomeen niin käyn sen jälkeen hakeen abc:ltä vähän naposteltavaa onnistuneen päivän kunniaks ja alan ehkä jopa ite grindaamaan jotain pikku käkkyjä tai turboja ;)

Maha oli sen verran sekasin iltapäivällä, että päätin jättää salin tänään väliin. Huomenna meen jos on parempi.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 17.02.2012 5:53

Tänään pelannu ite 7 turboo Bossilla (2) ja Entralla (5). Saldona 7 finaalipöytää. Not kidding. Fieldit kyl vaan 40-90 pelaaja per turnaus, mut aika hyvä runi. Ja siis kaikki itm kans. Ja mun padawan vetäny kolme finaalipöytää (yks voitto) ja yhen ft-bubblen vähän isommista ja isomman fieldin turneista. (h)

edit: Ja mulle Entralta kans pikkupytty.

edit: Illan viimesessä turnauksessa ehdotettiin diiliä 3-way ja olin ainoa joka kieltäyty. Diilissä oisin saanu vähän reilut 500$. Nyt jäin kolmanneks ja sain about 350$. Lähes vituttaa. 2 dollarin ribari btw. Vedän isoo!! :D

Yö mikroissa jotain reilut 700$ plussalle ja itm yli 50%. 8 tai 9 finaalipöytää. Jaksoin pelata kunnolla koko loppuyön ihan naurettavan pieniä turnauksia. Kivaa. Entralla ja Bossilla viimesen vuorokauden itm turnauksissa edelleen 100% ja noi kaikki finaalipöytään.

36 tuntia sitten mun koko life roll oli kaikki pankkitilit ja käteinen huomioiden täsmälleen 2,81€. Nyt se on taas euroissa 4-figs. Ez game.

Paisti my ass..... ;)

...
edit: No ettei ny pelkkää onnistumista niin käkyt jäi kyl 7 euroa miinukselle... :P

edit2: Klo 10:35 aamulla ja en oo vieläkään päässy nukkumaan. Jos seuraavan 25 minuutin aikana pääsis kun pitää nousta jo vähän ennen kuutta.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 18.02.2012 19:10

rapula. möö
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 18.02.2012 19:44

nousut. jee
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 18.02.2012 20:18

hyvät nousut. oujee

in the nezt 4 housr: vaihto-opiskelijoit från itävalta-öösterraih
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 19.02.2012 3:40

Otinkin parin tunnin unet ja jäin kotiin grindaan. Hyvä ratkaisu imo. Ja käkyt vähän toista sataa up tältä yöltä. Vois kohta alotella vielä jotain turboturnauksia ehkä...
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja julaak » 19.02.2012 9:10

KarhuPingviini kirjoitti:in the nezt 4 housr: vaihto-opiskelijoit från itävalta-öösterraih

Linkkiä? :P
julaak

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 19.02.2012 14:29

julaak kirjoitti:
KarhuPingviini kirjoitti:in the nezt 4 housr: vaihto-opiskelijoit från itävalta-öösterraih

Linkkiä? :P

Ei oo kun jätin väliin.

...
Jos tänään taas vähän isommalla volyymilla turnauksia...

...
klo 19 edit: Tilttasin. Kotiutin. Vittu.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja RobertKnepper » 19.02.2012 23:19

Sun peleissä ollut jo _pitkään_ tämä sama kaari. Välillä hyvää runia ja menestymistä, fiilis korkealla. Hiukan lunta tupaan niin tilttaat ja rollit sileeks tai kotiutukseen. Tää sun touhu on lähinnä surkuhupaisaa räpellystä, eikä siitä kyllä tule ikinä mitään valmista. Sun pääkoppaa ei oo rakennettu pokeria varten. Niin se vaan taitaa olla, parempi ois jättää koko peli ikuisiksi ajoiksi unholaan, tai ainakin nettipelit. Kai sitä voi läpällä liveä vetää välillä, mutta lopeta haaveilu pokeriammattilaisuudesta. Periaatteessa varmaan skillit riittäisi, mutta todellisuudessa ei koska sulla on mentaali puolen leakkejä ihan liikaa jotta voisit olla tasaisen varma menestyjä tässä pelissä. se on ihan sama miten hyvä olet, jos huonon runin iskiessä rollit on aina sileenä. Lopeta tämä touhu, varmaan elämänlaatu paranee jos pääset tästä eroon.
RobertKnepper

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 19.02.2012 23:23

Mikä vitun haaveilu pokeriammattilaisuudesta? Kyl mulla on ihan toisenlaiset tulevaisuudensuunnitelmat. Viimeks tällä sivulla ite sanoin, että ei kestä pää enää pelaamista... ;)
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Fox_FaTC » 20.02.2012 2:13

+1
Mitä oon blogin lukenut lävitse niin ainakaan pitkään aikaan ei ole ollut mitään puhetta täällä siitä että elämä menee päin helvettiä koska hävitään pokerissa tai siitä että ura pokeriammattilaisena ei lähde käyntiin. Pingu pelaa hyvää omaa peliään ja saa siitä lisätiennestejä, muistaakseni tästäkin juteltiin risteilyllä hyvin lyhyt aika ja sielläkin kerroit ettei susta ole ammattilaiseksi (kun itse kerroin etten itsekään hae moista statusta) vaan nimenomaan pelaat koska siitä saa välillä mukavastikin rahaa.

Pidä sama kunto päällä!
-Taikuri Riku Pajari
Fox_FaTC

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 20.02.2012 5:09

Turnaukset yöltä muutaman kympin plussalla ja käkyt vähintään 150€ up. Ihan hyvä yö. Oon lähinnä "koutsaillu" (for free) ja pelannu siinä sivussa paria-kolmee pöytää jotain pieniä. Kotiuttelin sen verran, että saan ostettua sen puhelimen ens viikolla. Oon päätymässä melko varmasti tohon Nokian Lumiaan, mut vertailen ny vielä kuitenkin vähän. Jos paistais tässä vielä vähän kanafileitä ja pelais sen jälkeen vielä jonkun pienen session jotain nl25-50 käkkyjä. Ehkä. Jos jaksan.

edit: Tutkinpa aikani kuluks hemistä ja sharkscopesta (ja rayn tilitapahtumista) kaikki alkuvuoden pelit. Kaikki pelimuodot ilman rb:tä vain 820 euroa up. Rakebackista ja bonuksista sit tullu ehkä vähän vajaat 2k€ lisää. Kyllähän tälläkin just ja just periaatteessa pärjäilis jos osais elää ihmisiks. Ja pärjäilis ihan mukavasti jos lisäks osais olla tilttaamatta :P
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit