Tänään pelannu ite 7 turboo Bossilla (2) ja Entralla (5). Saldona 7 finaalipöytää. Not kidding. Fieldit kyl vaan 40-90 pelaaja per turnaus, mut aika hyvä runi. Ja siis kaikki itm kans. Ja mun padawan vetäny kolme finaalipöytää (yks voitto) ja yhen ft-bubblen vähän isommista ja isomman fieldin turneista.

edit: Ja mulle Entralta kans pikkupytty.
edit: Illan viimesessä turnauksessa ehdotettiin diiliä 3-way ja olin ainoa joka kieltäyty. Diilissä oisin saanu vähän reilut 500$. Nyt jäin kolmanneks ja sain about 350$. Lähes vituttaa. 2 dollarin ribari btw. Vedän isoo!!

Yö mikroissa jotain reilut 700$ plussalle ja itm yli 50%. 8 tai 9 finaalipöytää. Jaksoin pelata kunnolla koko loppuyön ihan naurettavan pieniä turnauksia. Kivaa. Entralla ja Bossilla viimesen vuorokauden itm turnauksissa edelleen 100% ja noi kaikki finaalipöytään.
36 tuntia sitten mun koko life roll oli kaikki pankkitilit ja käteinen huomioiden täsmälleen 2,81€. Nyt se on taas euroissa 4-figs. Ez game.
Paisti my ass.....

...
edit: No ettei ny pelkkää onnistumista niin käkyt jäi kyl 7 euroa miinukselle...

edit2: Klo 10:35 aamulla ja en oo vieläkään päässy nukkumaan. Jos seuraavan 25 minuutin aikana pääsis kun pitää nousta jo vähän ennen kuutta.