Mustavalkoinen värityskirja

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Mustavalkoinen värityskirja

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 11.04.2012 20:44

Still 88,1.

Tänään mikroturnauksia ja futisvedonlyöntiä isohkolla volyymilla. Nyt on taas järki tässä touhussa, vuorokauden tilttitauko teki hyvää ja rollin uudelleenrakennus jatkukoon. Mietin päiväjärjestyksen, kassanhallintasuunnitelmat, kirjanpidon, pelisaitit ja -strategiat uuteen uskoon, mut just nyt en jaksa höpötellä yhtään enempää.

Microt (h) http://www.pokerihanska.com/?h=283838818
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 12.04.2012 7:19

Iski perus valvotun yön jälkeinen pingumania ja ostin sit pc:lle klassikkopelejä varmaan ainakin 20 eri peliä ja muutaman xbox360:lle (jolla en oo muutenkaan pelannu about vuoteen) ja lisäks vielä ehkä 30 paskaa vanhaa kauhuleffaa joita en luultavasti koskaan jaksa katsoa... Ja mitähän vittuu mä vielä ostinkin. En ees muista. Ups. Meen nukkuun. Pelit plussalla. Paino 88. Jee. Kääk. Ups.

edit: Command & Conquer YKKÖNEN! Se ihan eka! (h) Se on kohta jälleen MUN MUN MUN... (h)

Ja Leisuresuit Larry Collection :D

Hitto kun en oo löytäny toimivana sitä ihan alkuperästä Steel Panthersia mistään. Sit ois KAIKKI!
edit: Löysinpäs! (h)

...ja ei sit viisastella mistään downloadaus-vaihtoehdoista. Semmonen vie ainakin vartin per peli ja ostaessa noi maksaa noin euron/kappale ja onhan se ny paljon hauskempaa OSTAA joku 10 vuotta vanha peli UUTENA ;)
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja IIIRefuse » 12.04.2012 7:55

KarhuPingviini kirjoitti:Command & Conquer red alert 2! (h)

FYP :yes:

KarhuPingviini kirjoitti:Ja Leisuresuit Larry Collection :D

Tää on jo niin legendaa että pitäis varmaan itekin hommata koneelle :lol:
BLOG: viewtopic.php?f=46&t=15868&start=375#p369010
"reppaa misclick-reppauksen reppausta, perus neloslevelin metagame-konsepti" @ Vanhaomena
IIIRefuse

ViestiKirjoittaja Harbo » 12.04.2012 12:23

KarhuPingviini kirjoitti:Iski perus valvotun yön jälkeinen pingumania ja ostin sit pc:lle klassikkopelejä varmaan ainakin 20 eri peliä ja muutaman xbox360:lle (jolla en oo muutenkaan pelannu about vuoteen) ja lisäks vielä ehkä 30 paskaa vanhaa kauhuleffaa joita en luultavasti koskaan jaksa katsoa... Ja mitähän vittuu mä vielä ostinkin. En ees muista. Ups. Meen nukkuun. Pelit plussalla. Paino 88. Jee. Kääk. Ups.

edit: Command & Conquer YKKÖNEN! Se ihan eka! (h) Se on kohta jälleen MUN MUN MUN... (h)

Ja Leisuresuit Larry Collection :D

Hitto kun en oo löytäny toimivana sitä ihan alkuperästä Steel Panthersia mistään. Sit ois KAIKKI!
edit: Löysinpäs! (h)

...ja ei sit viisastella mistään downloadaus-vaihtoehdoista. Semmonen vie ainakin vartin per peli ja ostaessa noi maksaa noin euron/kappale ja onhan se ny paljon hauskempaa OSTAA joku 10 vuotta vanha peli UUTENA ;)

Vanhat pelit PC:lle on ihan ykkösjuttu. Itelle kaveri esitteli koneelta vanhat Ufot, Enemy Unknown ja Terror from the Deep
eikä pysty lopettamaan ennen kuin peli läpi. Toi Ufokin on ehkä paras PC:lle tehty peli eikä sitä ole ikinä pystytty toistamaan
tai uudistamaan kunnolla. Niko Nnirvi vai mikä se on kirjoitti viimeiseen tai edelliseen Pelit lehteen parikin aukeamaa maailman
parhaasta pelistä eli tuosta ufosta. Lopputulema oli että miksi ette vain tee sitä uudestaan paremmilla graffoilla =).

Ite taisin Civilizationin unohtaa 3 jälkeen ja kun näin 5sen niin voi jeesus mikä orkku. Parhaat muistot on Ufosta, Warlordseista
ja eri versoista jalkkismanageria mikä muuttui Championship Manageriksi ja sitten lopulta Footballmanageriksi. Fall Outtia,
änärilätkää Megadraivilla iskettiin joku -94 alkaen ja tietenkin legendaarista Party Gamesia =).
Työnteko on juopottelevien luokkien kirous.
-Oscar Wilde-
Harbo

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 12.04.2012 16:49

IIIRefuse kirjoitti:
KarhuPingviini kirjoitti:Command & Conquer red alert 2! (h)

FYP :yes:

Joo kieltämättä. Mut ei hätää! Mä kyl ostin aamulla kaikki C&C:t ykkösestä neloseen ja sit vielä jonkun special editioninkin :D

Ja hei!! Yhtä tärkeänä TULEVAT bileklassikot eli Wormssit. Ainakin neljä eri versioo! ;)

Hitto kun en muistanu ostaa niitä 90-luvun lopun ja 2000-luvun alun änäreitä ja alkuperästä Colin McRaeta, mut vielähän tässä ehtii.

edit: Onpas hassusti menny vituilleen quotet.
Viimeksi muokannut KarhuPingviini päivämäärä 12.04.2012 21:57, muokattu yhteensä 1 kerran
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Mufler » 12.04.2012 17:56

IMO noil vanhoil änäreil vois heittää vesilintua!! Poislukien tietysti 94 segalta ja Blades of Steel.

Noi kaikki CC:t nyt on ihan must, itteeki alko ny sit himottamaan päästä vähä komentamaan joukkoja.
Ps. Tos joku aika sit hommailin Sim City 2000 ja 3000, onhan noi ny perkele vaikeita pelejä saada aluille. :D Toista oli mukulana koodien kanssa pläräily ja sen kautta kaupunkien rakentelu. :lol:

edit.

Born to lose, live to win. -Lemmy Kilmister-
Mufler

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja unipatja » 12.04.2012 18:26

Ja kaksin käsin matkaoppaissa.... :lol:
unipatja

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 12.04.2012 18:27

Lupasin joskus puol vuotta sitten laittaa kuvia kämpästä. Nyt jaksoin ottaa vihdoin pari.

Kuva

Pingu's playground aka P.O.V. w/ Pingu.

(on meinaa RETROO kerrakseen noissa koneissa)

Kuva

Heads up.

Kuva

Ruokailutilaa...

Kuva

...and THIS, my friend, is where the magic happens! ;)

Kuva

...

edit: Emmä jaksakaan laittaa ny enempää... Joskus toiste sit. Lähen salille --->
Viimeksi muokannut KarhuPingviini päivämäärä 12.04.2012 18:39, muokattu yhteensä 1 kerran
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 12.04.2012 18:28

unipatja kirjoitti:Ja kaksin käsin matkaoppaissa.... :lol:

Hiljaa!!! Mä en aio koskaan katsoa sitä! :D :D :D
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Fisu47 » 12.04.2012 18:39

Asiallisen näköinen luukku!

Onks tosta kirkasvalolampusta ollu susta apua? Mulla on samanlainen, mut en hirveesti saanu iloa siitä.

Missä jaksoissa pokeristeja esiintyy?

GL grindeihin, välillä tullut reilailtua.
Fisu47

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 12.04.2012 18:52

Fisu47 kirjoitti:Asiallisen näköinen luukku!

Onks tosta kirkasvalolampusta ollu susta apua? Mulla on samanlainen, mut en hirveesti saanu iloa siitä.

Missä jaksoissa pokeristeja esiintyy?

GL grindeihin, välillä tullut reilailtua.

Emmä oo sitä ees kauheesti käyttäny. Sillon kun satun sohvalla lukeen jotain niin se saattaa olla siinä päällä. En oo pahemmin huomannu eroa.
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja KarhuPingviini » 12.04.2012 22:00

Mufler kirjoitti:IMO noil vanhoil änäreil vois heittää vesilintua!! Poislukien tietysti 94 segalta ja Blades of Steel.

Noi kaikki CC:t nyt on ihan must, itteeki alko ny sit himottamaan päästä vähä komentamaan joukkoja.
Ps. Tos joku aika sit hommailin Sim City 2000 ja 3000, onhan noi ny perkele vaikeita pelejä saada aluille. :D Toista oli mukulana koodien kanssa pläräily ja sen kautta kaupunkien rakentelu. :lol:

edit.

Meni tää muuten ohi, mut tulipa hommattua itekin myös noi Sim Cityt ja Railroad Tycoon.

Änäreistä edelleen ihan ylivoimanen ykkönen on NHL96!! Tota on kaverin kans vedetty aikanaan satoja matseja ja jos jostain vielä löytyy toi peli toimivana (mun hajos) ja samalta ajalta olevat basic gamepadit niin voin kyl ottaa haastetta vastaan! ;)
KarhuPingviini

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja hullu-k » 12.04.2012 22:19

Sid Meier's Civilization II =D> \:D/
hullu-k

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Knatterton » 12.04.2012 22:25

Mistä noita koneita oikein tulee? :D
Knatterton

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Buglu » 12.04.2012 22:41

Hahahhaha jätkästä pieni klippi tän pvän matkaoppaissa :D

Spoiler alert "jauhat jotain kaksinkäsin ottamisesta minnan kanssa ja otat huikan"
Buglu

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Blogit