Pokerstars

Keskustelua internetin pokerihuoneista

Re: Pokerstars

ViestiKirjoittaja scorpio78 » 06.11.2012 18:57

langennut kirjoitti:
taimouster kirjoitti:Onko Pokerstarsilla haittaa, jos annan Pokerstarsin muuntaa valuutat automaattisesti liikkuessani EUR ja USD pöydissä? Eli meneekö jokaisessa valuuttamuunnoksessa jotain välistä? Kannattaako siis keskittyä pelaamaan vaan toisessa valuutassa vai voiko haitatta/kuluitta huoletta molemmissa?

Mun käsittääkseni ne kyllä ottaa jotain välistä jos menet esim euro-pöytään, mutta tilillä on vaan dollareita. Kun lopetat pelit, niin eurot näkyy erillisenä summana cashier:issä joten se ei muuta rahoja takas dollareiksi ja ens kerralla pääset pöytään eurojen kanssa mitä sulla on jo tilillä (olettaen että olet jääny voitolle ekasta sessiosta).

Niin, siis pokerstars ei ota mitään palkkiota valuuttamuunnoksista kunhan sitä ei käytetä valuuttakauppaan. Joten ihan rauhassa voi vaihtaa pelitarkoituksiin.

"PokerStars' exchange rates are calculated by adding 1% to the mid-market rate, provided by Reuters. PokerStars waives the 1% margin when the currency conversion is used for playing the games, meaning that our exchange rate is effectively the same as the Reuters mid-market rate. PokerStars also waives the margin for deposits and cashouts made in US Dollars, Euro, British Pounds or Canadian Dollars. We reserve the right to apply the full 1% margin retroactively where the features are not used for this purpose."
scorpio78

ViestiKirjoittaja Seta-Ben » 06.11.2012 19:20

lebba kirjoitti:Stellarit pyörii täysin automaattisesti kaikilla. Pitää vaan muistaa lunastaa ne jossain välissä.

Aivan niin näköjään.

Kiitos avusta!
Seta-Ben

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja JAdonis » 09.12.2012 10:11

Huomenta kaikille,

minulla on vaikeuksia Pokerstarsin kanssa(tili lukittu ilman asiallista syytä, rahaa sisällä). Katsotaan, josko täältä saisi apua. Support/Security ei ymmärrä asiaani tai eivät myönnä omia virheitään. Case menee lyhyesti näin:

Jokin aika sitten vaimoni sulki lopullisesti oman tilinsä Starsilla, koska koki että häviää liikaa rahaa (kok. summa varmaan alle $1000 muutamien vuosien aikana, mutta kuitenkin). Itse olen harvakseltaan pelannut Starsilla(pelasin mieluummin verovapailla saiteilla ennen kuin tuli pokerstars.eu). En muista, olenko koskaan tallettanut rahaa omalla kortillani. Olen muistaakseni jonkin verran voittanut freerolleista. Lisäksi vaimoni on siirtänyt player transferilla minulle pieniä summia muutaman kerran. Yhteissumma on arviolta alle $100. Siirrettyä rahaa olen käyttänyt turnausten pelaamiseen(kuten on säännöissä sallittua?).

Nyt en kuitenkaan saa tiliäni auki, koska minulla on ”läheinen yhteys” vaimooni, joka on sulkenut tilinsä OMASTA TAHDOSTAAN. Väittävät että ”uhkaa/uhkaamme pelien rehellisyyttä”, ilmeisesti siten että vaimoni pääsisi pelaamaan minun tilini kautta. Emme kuitenkaan käsittääkseni ole tehneet koskaan Starsin sääntöjen vastaista. Emmekä todellakaan ole olleet millään tavalla epärehellisiä. Vaimoni on pelannut omalla tilillään ja minä omallani. Minä haluaisin jatkossa pelata Starsilla, vaimoni ei halua enää pelata nettipokeria PokerStarsilla. En myöskään missään nimessä haluaisikaan vaimoni pääsevän käyttämään tiliäni, koska pidän itseäni parempana pelaajana(ja vaimoani tappiollisena). Tästä luonnollisesti seuraa minulle kannuste pitää salasanani ”extra-turvassa”. Muodostammeko me mielestämme jollakin tavalla suuremman uhkan Pokerstarsin pelien rehellisyydelle kuin muut avioparit tai muuten samassa taloudessa asuvat? Tähän eivät vastaa millään tavalla Starsin Security-osastolta. Vetoavat ainoastaan "läheiseen yhteyteen." Olen semi-vittuuntunut :evil: . Olen esittänyt asiani yksityiskohtaisemmin Starsille. Mielipiteitä?
JAdonis

ViestiKirjoittaja RakastanPuumia » 14.12.2012 11:56

Älä talleta rahaa toisten korteilla jotka asuvat samassa taloudessa. jos sun kuitenki on pakko niin tehdä niin pistät viestii etukäteen supportiin tämmöset ohjeet oon ite saanu kun kysyin. ja kysymys kuuluu miks vitus ketää poista tilin miks ei vaan olla käyttämättä tiliään? joo peluuri auttaa
RakastanPuumia

ViestiKirjoittaja dstrd » 14.12.2012 12:51

JAdonis kirjoitti:.... Mielipiteitä?

Eikös se näin mene, että jos teillä on ollu samassa kotiosotteessa yhtäaikaisesti aktiivisena kaks tiliä niin se on vastoin sopimusehtoja ja riittää jo itsessään perusteeksi tilin sulkemiselle.
dstrd

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja RakastanPuumia » 14.12.2012 18:01

dstrd kirjoitti:
JAdonis kirjoitti:.... Mielipiteitä?

Eikös se näin mene, että jos teillä on ollu samassa kotiosotteessa yhtäaikaisesti aktiivisena kaks tiliä niin se on vastoin sopimusehtoja ja riittää jo itsessään perusteeksi tilin sulkemiselle.

We strongly advise players against sharing the same deposit
method to fund their accounts. We suggest that you use an
alternative option to do so.

If your family live in the same household as you, please let us
know about any new accounts, so we can ensure our Security Team
does not think they are duplicates of your own account. Duplicate
accounts are not permitted and will be immediately closed when
identified.

Tuosta.
RakastanPuumia

ViestiKirjoittaja JAdonis » 14.12.2012 20:54

Jees, kiitos vastauksista!

Niin, en siis ole tietenkään tallettanut vaimoni kortilla rahaa. Tarkoitin, että en muista olenko tehnyt koskaan edes talletusta ollenkaan. En myöskään löydä ehtoa, jossa kielletään samassa osoitteessa asuvan miehen ja vaimon pitävän omia tilejään Starsilla? En ole koskaan pelannut kenenkään muun tilillä kuin omallani, eikä minun tililläni ole pelannut kukaan muu kuin minä.
Tämä ongelmahan alkoi, kun vaimoni oli jo sulkenut tilinsä. Sen jälkeen yritin tehdä talletusta, ei onnistunut, koska ”läheinen yhteys pelaajaan XX”. Pyysivät selitystä, selitin asian kuten se on. Tämän jälkeen Stars sulki minun tilini. Mitään ongelmia ei ollut silloin, kun meillä oli molemmilla tilit. Mitenhän olisi, jos esim. Negreanun vaimo/tyttöystävä haluaisi pelata Starsilla ja asua samassa asunnossa? :-s

Näyttää mielestäni selvältä, että minun talletusyritykseni(saattaa olla ensimmäinen, en muista varmasti) on laukaissut Starsilla jonkin hälytyksen, koska samassa taloudessa oleva toinen tili/tili jolta olen saanut esim. $20 siirron, on suljettu. No, tili on suljettu OMASTA TOIVEESTA, EI MINKÄÄN RIKKOMUKSEN TAKIA. PokerStars ei vain ole tallentanut tilin sulkemisen syytä. Tämän luulisi olevan heidän vastuullaan. Olisi ainakin ollut kohtuullista, että kun vaimoni sulkee tilinsä, annettaisiin varoitus vaimolleni ja/tai minulle, jossa ilmoitettaisiin että kaikki tilit johon vaimoni tili ”on yhteydessä” ovat sulku-uhan alla. Eli varoitan kaikkia palstalaisia ottamasta rahasiirtoja esim. kavereilta. Varoitan myös mahdollisia suunnitteilla olevia ”pokerikommuuneja/grindikämppiä”, älkää vaan asuko samassa osoitteessa [-X . Tai älkää ainakaan olko rehellisiä ilmoittamalla oikeat(=samat) osoitteenne… Tai voisi luulla, että kun toinen ihminen, joka asuu samassa osoitteessa ja haluaa tehdä tilin, tulisi jokin varoitus, että ei ole sallittua?

Starsin security/support ei kommentoi mitään siihen, kun esitin asiallisesti että ongelma saattaa johtua siitä, että heidän systeeminsä ei tallettanut vaimoni tilin sulkemisen syytä(oma pyyntö). Väittävät vaan, että minun tilini pitää sulkea, ”ettei vaimoni pääse pöytiin tilini kautta ja pelien rehellisyys vaarannu”. Jep jep, eikö se riski ole sama heidän jokaisessa asiakassuhteessaan, ainakin niiden henkilöiden kohdalla, jotka asuvat jonkun kanssa? Minun tilini kohdallahan on varmempaa, että sillä pelaan ainoastaan minä (vaimoni on häviävä pelaaja->pidän salasanan extra-turvassa). Tällaisella perusteella ei voida tiliäni sulkea kaiken järjen mukaan (tai miljoonien muiden pelaajien tilit tulisi myös sulkea).

Olen esittänyt Starsille ”kehitysideoita”, vastapalveluksena he sulkevat tilini ja syyttävät minua ja vaimoani epärehellisyydestä (ainakin implisiittisesti) ja vievät rahani. Summa on toki mitätön, mutta periaate ratkaisee. BTW, luen sivuaineena kauppakorkeassa yritysjuridiikkaa ja vaatimattomat kuluttajansuojan tietoni eivät ole Starsin puolella asiassa, vaikka yritän heitä ymmärtää. Tiedän toki, että säännökset eivät välttämättä ole samanlaiset Maltalla tai jossain. Mutta luulisi, että EU:n alueella olisi esim. samantyyppisiä ankaran ja yllättävän ehdon korostamisvelvollisuuksia(=älä asu samassa osoitteessa toisen pelaajan kanssa/älä siirrä rahaa player transferilla).

Toivottavasti joku jaksoi lukea tämän pitkän avautumisen. En kauheasti yleensä jaksa kirjoitella, mutta tämä keissi pistää aina vituttamaan kun se tulee mieleen. Olisin toki valmis selvittämään asiaa jonkin Starsin henkilön kanssa, ei onnistu supportin kautta. Antavat vain samanlaisia robottimaisia vastauksia eri nimillä. Jos joku tuntee jonkun Starsilta, saa vihjata asiasta. Tai pyöriikö palstalla Starsin markkinoijia tms. henkilöitä? Olen valmis keskustelemaan asiasta. Ja asiakaskokemukseni saattaisi muuttua vielä positiiviseksi, jos asiaan saataisiin ratkaisu.
JAdonis

ViestiKirjoittaja JAdonis » 14.12.2012 21:20

Vielä pari nopeaa kysymystä käyttäjille dstrd ja RakastanPuumia: en löytänyt teidän esittämiänne ehtoja pokerstars.eu –sivuilta. Missä ne tarkalleen ovat? Ovatko nuo softan kautta saatavilla, en pääse sinne sisään… Sitä vastoin löysin Starsin EU-sivuilta selvällä suomella tällaisen:

”10.1. Käyttäjä saa avata ja käyttää vain yhtä tiliä PokerStarsissa, eikä Käyttäjä saa käyttää Palvelua muiden tilien kautta. Jos Käyttäjällä on useampi kuin yksi tili, pidätämme oikeuden, ilman muiden tässä sopimuksessa mainittujen oikeuksiemme vahingoittamista, jäädyttää kaikki Käyttäjän tilit, kunnes kaikki tilien tiedot ja saldot on yhdistetty, jonka jälkeen kaikki muut, paitsi yhdistetty tili, suljetaan.”

Mitä vittua? Siis jos joku epärehellinen mulkero pitää montaa tiliä, häneltä ei viedä oikeutta pelata? Minä olen pelannut yhdellä omalla tililläni, mutta enää en saa…

Rehellisiä pelejä kaikille,
JAdonis
JAdonis

ViestiKirjoittaja RakastanPuumia » 15.12.2012 0:59

Lähetin supportiin sähköpostia ja kysyin miten menee kun on tälläinen samantapainen keissi tulossa :D
RakastanPuumia

ViestiKirjoittaja Ruslanas » 21.12.2012 15:51

Miten estää lobbya katoamasta työkalupalkkiin aina kun istun pöytään?
"Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win." -Sun Tzu
Ruslanas

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja bajatso » 21.12.2012 16:52

Ruslanas kirjoitti:Miten estää lobbya katoamasta työkalupalkkiin aina kun istun pöytään?

"Options" > "Advanced Multi-Table Options" ja "General", sieltä rasti POIS ruudusta "Minimize main lobby when opening table" - taitaa olla ratkaisuna?
bajatso

ViestiKirjoittaja Ruslanas » 28.12.2012 17:41

bajatso kirjoitti:
Ruslanas kirjoitti:Miten estää lobbya katoamasta työkalupalkkiin aina kun istun pöytään?

"Options" > "Advanced Multi-Table Options" ja "General", sieltä rasti POIS ruudusta "Minimize main lobby when opening table" - taitaa olla ratkaisuna?

Kiitos!
"Victorious warriors win first and then go to war, while defeated warriors go to war first and then seek to win." -Sun Tzu
Ruslanas

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja LaJoker » 28.12.2012 22:37

Saanko starsilla softan reggaamaan itteni automaattisesti aina uuteen sittariin vai tarviiko käsipelillä aina heittää ite sisään?
Pienellä kirveellä voi kaataa suuren puun!
LaJoker

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja ICrushUFish » 28.12.2012 22:42

LaJoker kirjoitti:Saanko starsilla softan reggaamaan itteni automaattisesti aina uuteen sittariin vai tarviiko käsipelillä aina heittää ite sisään?

tableninjalla onnistuu, ilman sitä joutuu käsipelillä reggailee. Ctrl + s - reggaa samanlaisee..
ICrushUFish

ViestiKirjoittaja LaJoker » 29.12.2012 14:04

Jos kaverin kans molemmat pelataan sittareita starsil, niin voinko mennä kaverin tykö pelaamaan vaikka ip sillon sama? Ollaan kyllä ennen pelailtu, mut ollaa katottu ettei olla samois turneissa.
Pienellä kirveellä voi kaataa suuren puun!
LaJoker

Käyttäjän avatar

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Pokerihuoneet