Kun mikää ei tunnu toimivan...=(

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle

Re: Kun mikää ei tunnu toimivan...=(

ViestiKirjoittaja scorpio78 » 20.12.2012 8:30

HerrDoktor kirjoitti:
Mulla on vikan kuukauden pelit varmaan 200BI pakkasella. Hyvää joulua kaikille! \:D/

No pitänee yrittää muistaa tuo, itellä on vain reilu parikymmentä bin pakkasella kuu. :( Sikäli kuin tuo on edes totta. Vaan vituttaa silti lähteä grindaa noita takas, kun ei ole mitään takeita että tuo eilinen huippu edes jotenkin tarkoittais DS:n loppumista
scorpio78

ViestiKirjoittaja KHI » 20.12.2012 10:16

Se fiilis, kun mietit timebankin almost loppuun ja painat pari sekuntia ennen time outtia maksua ja huomaat olevasi selkeästi edellä. Fistpumpit ja itsensä olkapäälle taputtelu "Nonii, jes". Lopputulos: Vihu vetää ohi 14 pinnasella riveristä.

On nää hienoja hetkiä .. :lol:
KHI

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja sisuskumi » 22.12.2012 17:19

Jo perinteeksi muodostunu marras-joulumonttu. Ens vuonna uuestaa. On se vähä kumma ku parhaat tulokset tulee aina ku pelaa sen 10-20k kättä kuukauteen puolihuolimattomasti ja sillonku yrittää krindata ja keskittyä hommaan tosissaan nii tulee sitä paskaa niskaan joka tuutista.
sisuskumi

ViestiKirjoittaja Mufler » 26.12.2012 23:45

JUMALAUTA!! Jos kerranki runnaa turbo mtt rahoille, ja johdan yhtä edeltävässä jaossa turneeta 1/84 ja saksan paisti vie ison potin, seuraavaan ottaa 982 flopilta kiinni mun shoven 93o VITTUUU!!! hienot rattaat heti turnille eikä riveriltä apuja! VITUN PUSSIHOUSUHOMO!!
Born to lose, live to win. -Lemmy Kilmister-
Mufler

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Paisti88 » 26.12.2012 23:56

Mufler kirjoitti:JUMALAUTA!! Jos kerranki runnaa turbo mtt rahoille, ja johdan yhtä edeltävässä jaossa turneeta 1/84 ja saksan paisti vie ison potin, seuraavaan ottaa 982 flopilta kiinni mun shoven 93o VITTUUU!!! hienot rattaat heti turnille eikä riveriltä apuja! VITUN PUSSIHOUSUHOMO!!

I feel u bro, ekaks tiltillä jossain rebuyissa 3h pelin jälkeen 30k posa nassuun, ku joku älykääpiö tunkee bb:ltä QTs sisään mun btn avausta vastaan itellä siinä 88. Ja sit starsilla big antes- turneessa top-3 potti kun reilu 60 jäljellä, 3bettaan KK:lla ja avaaja puskee AQlla, flop ja turn blancoja, riveriin... YLLÄTYS A :twisted: :twisted: Semi spew muutenkin tossa starsin turneessa vihulta ku oltiin 50bb deep :no:
Better to be lucky than good.
Paisti88

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja RobertKnepper » 28.12.2012 15:13

Paisti88 kirjoitti:
Mufler kirjoitti:JUMALAUTA!! Jos kerranki runnaa turbo mtt rahoille, ja johdan yhtä edeltävässä jaossa turneeta 1/84 ja saksan paisti vie ison potin, seuraavaan ottaa 982 flopilta kiinni mun shoven 93o VITTUUU!!! hienot rattaat heti turnille eikä riveriltä apuja! VITUN PUSSIHOUSUHOMO!!

I feel u bro, ekaks tiltillä jossain rebuyissa 3h pelin jälkeen 30k posa nassuun, ku joku älykääpiö tunkee bb:ltä QTs sisään mun btn avausta vastaan itellä siinä 88. Ja sit starsilla big antes- turneessa top-3 potti kun reilu 60 jäljellä, 3bettaan KK:lla ja avaaja puskee AQlla, flop ja turn blancoja, riveriin... YLLÄTYS A :twisted: :twisted: Semi spew muutenkin tossa starsin turneessa vihulta ku oltiin 50bb deep :no:

En näe kummassakaan mitään kovin outoa. Harmillista toki että noi tuli nassuun, mutta ei kummankaan vihun peli mikään kaamea pommitus ollut.
RobertKnepper

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Paisti88 » 28.12.2012 15:23

RobertKnepper kirjoitti:En näe kummassakaan mitään kovin outoa. Harmillista toki että noi tuli nassuun, mutta ei kummankaan vihun peli mikään kaamea pommitus ollut.

No en ehkä antanut kaikkea infoa, mut tossa tokassa kädessä ekoja jakoja uudessa pöydässä ja vihu avaa jostain utg+1 ja ite 3bettaan keskeltä, ni eiks oo muka aika spew mennä sisään AQlla ilman riidejä 50bb deep?? :o Mut nää on ilmeisesti näitä vitun kovia "reguja" :-'

Edit: Ja oma 3bet % on aika alhainen ainaskin turnausten alku-/ keskivaiheessa.
Better to be lucky than good.
Paisti88

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Mufler » 28.12.2012 16:21

No tuo nyt oli tollanen itkupotkuraivari, tottakai noita nyt tulee, varianssiinhan tää peli pitkälti perustuu.

Eri asia tietysti oli että kaveri flattaa sen bbstä mun midin avausta vastaan 20bb syvällä.
Ite se 16bb total.
Mufler

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Mascali » 30.12.2012 17:04

Farssin päiväkirja lukittu :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Mascali

ViestiKirjoittaja Vertti » 30.12.2012 17:14

Mascali kirjoitti:Farssin päiväkirja lukittu :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

hähää mä sain viimeisen sanan.
Vertti

ViestiKirjoittaja Mufler » 30.12.2012 18:05

Farssin päiväkirja lukittu :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Kuva

Fuufuu!!
Mufler

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja vertsi » 31.12.2012 22:00

Vuoden viimeinen MTT tai satelliitti siis meni hienosti, vähän kuin koko vuosi, paisteja kyllä oli tarpeeksi mutta hero ei hyötynyt niistä samaan malliin kuin aiemmin.

Flopista atk hero vetää allit at, iloinen vihu maksaa q4 offari. Turniin 4 ja riveriin 4 :-D Happy New Year =D>

Ensi vuoden tavoite on harjata bingossa, multitablaus sujuu jo
vertsi

ViestiKirjoittaja hardluck » 02.01.2013 15:59

Lopetin vuoden 7 päivän sairastelulla, vatsataudin ja jonkunlaisen munuaisongelman (onneksi kuitenkin varsin mietojen ainakin toistaiseksi) kautta seuraaviin tulehduksiin ja nyt olen aloittanut tämän vuoden jatkamalla ainakin parilla päivällä kuumeilua päälle kolmeysin ja vaikuttais tärähtäneen poskiontelontulehduksenkin kaupanpäälle, juuri nyt en sattuneeesta syystä edes pääse liikkumaan itekseni tuonne, niin odotan huomisaamuun ennenkuin pääsen noutamaan seuraavia lääkkeitä. Samalla tässä viikon mittaan on mennyt erinäisten vetojen ja vakioiden parissa 6 erilaista lappua yhden maalin päähän ja "läheltä piti voittoja" on kerennyt kertymään noin 19k verran #-o Juuri tässä kohden sanoisin että vuosi 2013 on ihan paska! :lol:
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

The River Takes It All!!!
hardluck

ViestiKirjoittaja corvus » 03.01.2013 1:52

Kokeillaan, jos kiukuttelu kääntäisi runin, vuoden vaihtuminen ei sitä näytä tekevän.

Edellisestä 10 kk:sta (pisin aika, jolta täydelliset historiat) 9 alle ev:n (1 kk binin yli), yhteensä vähän yli sata biniä. Kaikki kuukaudet viimeistään rb:n jälkeen ev:n mukaan positiivisia, mutta eipä näy kassassa toivotulla tavalla.

Nyt vuoden tokassa sessiossa 18 all in pottia, kaksi voittoa 1 splitti, loput takkiin, ja päälle muutenkin karmea runi. Yhteensä 13 bin miinusta, reilu 6 alle ev:n.

Vaihteeksi voisi kokeilla vaikka ev:n yli runnaamista, kun ei enää tahdo muistaa miltä sellainen tuntuu.
corvus

ViestiKirjoittaja Fickle » 04.01.2013 5:07

johny f lodden :no:
Fickle

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Yleinen pokerikeskustelu