*Yleinen vedonlyöntiketju*

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle

Re: *Yleinen vedonlyöntiketju*

ViestiKirjoittaja hardluck » 22.12.2012 19:21

7 oikein jäi täälläkin... ei oikein auta vaikka saikin kaikki suurimmat yllätykset kiinni, kun vastaavasti peräti kolme ohipeliä kusee kun suosikki vie :D

Laitoin "korjausbetsiksi" pikku rekan :-'

Pool
Crystal P
Osasuna
Malaga-RM over 3,5 goals
Roma-Milan over 3,5 goals
Athletic

sekä monariin

2,3-2,3
2,3-3,4
2,3-0,1

:roll:
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

The River Takes It All!!!
hardluck

ViestiKirjoittaja Aanselmo » 22.12.2012 19:32

Peliprosenttien valossa kyhätyssä femman maksaneessa rivissä mini oikein ja 11 oikein lopputulos, joka sitten tietenkin kääntyi kympiksi koska harava ja koska toinen kussut kohde oli tuo Leicester joka oli varmana (Watfordin peli toinen väärin mennyt, siinä x2).

Reilu satku tuolla tuli, kiitos minin jonka arvoa Spursin tasuri ja Sunderlandin vierasvoitto kivasti nostivat.

edit.
Monaria:

malaga-real 0,2-4
roma-milan 3-3,4
athletic-zaragoza 0,3-0,2
Viimeksi muokannut Aanselmo päivämäärä 22.12.2012 21:06, muokattu yhteensä 1 kerran
Ei tuu lasta eikä paskaa, kun ottaa e-pillerin ja imodiumin.
Aanselmo

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Paisti88 » 22.12.2012 19:47

hardluck kirjoitti:7 oikein jäi täälläkin... ei oikein auta vaikka saikin kaikki suurimmat yllätykset kiinni, kun vastaavasti peräti kolme ohipeliä kusee kun suosikki vie :D

Laitoin "korjausbetsiksi" pikku rekan :-'

Pool
Crystal P
Osasuna
Malaga-RM over 3,5 goals
Roma-Milan over 3,5 goals
Athletic

sekä monariin

2,3-2,3
2,3-3,4
2,3-0,1

:roll:

Wooot, vedit puppeleita tolla kertoimella? :o

Itellä illaks seuraava rekka, ( sekä joku overirekka ja Malaga dnb sinkkuna)

Barca -1,5

Malaga 1X

Lorient

Edit: Tello pelasti viimesellä minuutilla :P

Edit2: Oonko jo kertonu kuinka paljon vihaan tota patonkiliigaa, aina suosikit kusee kotonaan vaikka vastassa ois maailman paskin jengi :twisted: Noh, kuiteskin Malaga dnb kotiin sekä tupla PSVn& Roman matseihin over 3,5 osu 8)
Better to be lucky than good.
Paisti88

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Paisti88 » 22.12.2012 23:43

Semi biitti toi PSVn 6.maali vajaa 10min ennen loppua, jos toi espanjan peli vielä osuu. Kertoimet pyöri siellä 40k tuntumassa :(

Edit: Onneks Bilbao jäi maaleitta niin ei jääny harmittamaan toi PSVn vika osuma yhtään :)
Liitteet
monari.png
monari.png (22.34 KIB) Katsottu 2597 kertaa
Viimeksi muokannut Paisti88 päivämäärä 23.12.2012 2:30, muokattu yhteensä 2 kertaa
Paisti88

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Puliveivari » 23.12.2012 0:08

Huh, aika viimehetkien pelastuksia tänään... Eka Lazio & Napoli tupla kotiin käytännön loppumetreillä, sitten oli triplassa Valladolid - Barca o2,5 + Malaga - Real o2,5 + Roma - Milan both teams to score... Jokaisessa matsissa näytti vähä heikolta 80min kohilla mutta tarvittavat pyyrit tuli kuitenkin :P

Yks isompi rekkaki vielä elossa jossa edellä mainitut kohteet + NBA:sta Chigago & Miamin peli overi , hejjaa one time tännekin? [-o<
Punamustavalkoinen, rakkautemme ikuinen <3
Puliveivari

ViestiKirjoittaja Aanselmo » 23.12.2012 15:25

Parinkympin satsaus tämän päivän vakioon. Pt-1 + mini.

1. Swansea - Man Utd 1x2
2. Chelsea - Aston V 1x2
3. Toulouse - Sochaux 1
4. Marseille - StEtienne 1x
5. Feyenoord - Groningen 1x
6. VVV-Venlo - Roda JC 1x2
7. Verona - Juve St. 1x
8. Sassuolo - VLanciano 1x
9. Brescia - Livorno x
10. Crotone - Varese x
11. Spezia - Padova x
12. Hearts - Dundee U 1x

Melkosta hepreaahan nuo kohteet tällä kertaa ovat. Siksipä vaihtomerkit lähinnä minin puolelle, ja Serie B:hen pitkä liuta tasureita.
Aanselmo

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja womenonly » 23.12.2012 15:29

Semibiitti myös Malagan 3 maali. Monari ois tullut muuten kotia, toisessa lapussa 3 ois löytynyt, mut muuten kusi. Kyllä se vielä joskus osuu :lol:
womenonly

ViestiKirjoittaja hardluck » 23.12.2012 15:38

Määkin työnsin vakion, tällä kertaa poikkeuksellisesti ei kummoista panostusta minivakioon, koska luultavasti voitto-osuus jää chelsean ja marseillen voittojen jälkeen niin alas, ettei järkeä satsata. Vielä kun joku manu raapii sieltä voiton, niin voitto-osuus jää jonnekin reilun euron hujakoille, niin morjesta :D

pt-1 + minivakio:

1. Swansea - Man Utd 1x2
2. Chelsea - Aston V 1
3. Toulouse - Sochaux 1X
4. Marseille - StEtienne 1
5. Feyenoord - Groningen 1X
6. VVV-Venlo - Roda JC 1
7. Verona - Juve St. 1
8. Sassuolo - VLanciano 1X
9. Brescia - Livorno X2
10. Crotone - Varese X2
11. Spezia - Padova 1X2
12. Hearts - Dundee U 1X2

Monariin:

4,5-0,1
1,2-1,2
2,3-0,1

Vetoihin:

chelsea-1 & marseille tupla

vetoläppähaku:

Livorno
Venlo
Chelsea-2
Hearts-Dundee X
Marseille-1

Luultavasti näidenkin seurontojen vuoksi hassasin 60 € kuin kankkulan kaivoon, mut toisaalta en tarvi voittoon kuin tuon tuplalapun osumisen :roll:
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

hardluck

ViestiKirjoittaja vertsi » 23.12.2012 17:16

Hmm tuli mieleen ajatus että olisiko ideaa tehdä jonkinlainen pokerisivut lauantai vakio kimppa? Itse oisin valmis lähtemään riviin noin 20 ekellä. Jos olisi edes 5 henkeä mukana saisi varmasti ihan kivan järjestelmän/haravan? Kommentteja?
vertsi

ViestiKirjoittaja hardluck » 23.12.2012 17:22

vertsi kirjoitti:Hmm tuli mieleen ajatus että olisiko ideaa tehdä jonkinlainen pokerisivut lauantai vakio kimppa? Itse oisin valmis lähtemään riviin noin 20 ekellä. Jos olisi edes 5 henkeä mukana saisi varmasti ihan kivan järjestelmän/haravan? Kommentteja?

Koitin tätä joskus alkusyksystä ehdotella myöskin, mutta eipä juuri innostuneita ollut, johtuen ihmisten skeptisyydestä että porukka saisi yhdessä kaikille mieleisen rivin luotua :D

Tän päivän vakio alko lähes täydellisesti kun sekä manu että feyenoord jäivät tasuriin peliprosentein 21% sekä 14%... MELKEIN, noordin pelle teki pilkusta voittomaalin pari minuuttia ennen loppua ja jäi tuo suuryllätys toteutumatta. Hyvä että kuitenkin edes toinen jäi voittamatta :) Muutoinkaan ei tällä hetkellä ole vielä yksikään peli kusemassa, joten vielä on toivoa 8)

hardluck

ViestiKirjoittaja vertsi » 23.12.2012 17:32

hardluck kirjoitti:Koitin tätä joskus alkusyksystä ehdotella myöskin, mutta eipä juuri innostuneita ollut, johtuen ihmisten skeptisyydestä että porukka saisi yhdessä kaikille mieleisen rivin luotua

Totta tuokin, ajattelin että nyt on ollut aika vilkasta tämä vakiokeskustelu täällä niin kimpalle voisi olla ideaa. Itse teen yleensä sillä 20e ekellä lapun ja ongelma on siinä että ei milllään vaan merkit riitä vaikka ideoita olisi. Jollain satkun lapulla varmaan olisi paremmat mahkut saada se 13 oikein.
vertsi

ViestiKirjoittaja hardluck » 23.12.2012 18:04

Niin, no itsellä tulee nykyään laitettua 5-3-92 (pt-1) harava usemmiten, joka siis maksaa sen 23€ ilman minivakiota. Kyllähän siinä monesti niin käy että parikin kohteen kanssa joutuu tekemään kompromissejä jotta mahtuu rivit raamien sisään vaikka "tuntuma" jostain yllätyksestä sieltä tai täältä olisikin.

Tän päivän vakion jännitys kesti aina seitsemän ensimmäistä kohdetta, kahdeksas oli jo sitten liikaa, obv viime hetken maalilla kun Crotone teki voittimaalin kotijoukkueen eduksi täyden ajan kynnyksellä, kun itsellä oli kohteeseen X2 #-o Minivakio on vielä elossa, mutta kuten jo alun alkaen todettua, niin mahdollisesti osuva 3,96€ tai 8,61€ ei paljoa lämmitä joten kaitpa tän vakion voi unohtaa jo tältä erää, 12 kohteen vakiossa, 10 sentin panoksella kun ei 11 oikeinkaan voi kummoisia antaa.

Vetojen ja monarin parissa sit, uusia vetoja en kyllä laita, siirryn pokerin puolelle loppuillaks tai meen nuq :lol:

hardluck

ViestiKirjoittaja Aanselmo » 23.12.2012 18:54

Joo ois kyllä saanut jäädä se Pellen rankkariosuma syntymättä, eihän tuolla minillä tee enää paskaakaan kun Chelseakin jyrää Villaa ihan miten tahtoo. Serie B:n varmoista tasureista osui sitten vain 1/3. Näytti vielä siinä lopussa hyvältä kun pari peliä oli maalittomana ja kolmannessa kotijoukkue maalin takana mutta yhden miehen ylivoimalla. Noh sitten tuli se yks osuma, mutta väärään peliin.

vertsi kirjoitti:Hmm tuli mieleen ajatus että olisiko ideaa tehdä jonkinlainen pokerisivut lauantai vakio kimppa? Itse oisin valmis lähtemään riviin noin 20 ekellä. Jos olisi edes 5 henkeä mukana saisi varmasti ihan kivan järjestelmän/haravan? Kommentteja?

Joku vuos sitten tuli oltua neljän hengen vakioporukassa muutaman kuukauden ajan, ja olihan niiden rivien luominen yhtä kaaosta. Kertaakaan ei lähdetty kiskalta pois niin, että kaikki olisivat olleet tyytyväisiä riviin :-D Joten joo enpä kyllä taida toiste olla moisiin lähdössä mukaan. Ja toisaalta taas harrastanut tuota jo niin helvetin pitkään, että jos se nyt joskus sattuis natsaan kohilleen niin en kyllä haluais, että siinä on muita osallisena :lol: . Kuka oikeasti ostaa kioskeilta porukkalottoja?

edit. veikkaan myös, että kimpan pyörittäminen livenä on selkeesti helpompaa mitä virtuaalisena. Varsinkin jos siinä useampi haluaa osallistuakin ihan rivin luomiseen :)
Aanselmo

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja hardluck » 23.12.2012 19:38

Hyi, chelsea siirtyi 6-0 johtoon ja nyt todellakin toivon että tekevät myös seitsemännen. Lapulla oli alunperin 5 ja 6 sinisille, mut vähensin pykällällä, suattaapi korveta jos jää nyt sit jut tohon :-s Onneksi tosin aikaa on vielä toistakymmentä minuuttia, että ehkä se seitsemäs tulee sieltä niin ei tarvi harmitella sit jälkikäteen.

edit: huh, tuli onneks heti perään, niin ei tarvi ressaa. Voi lähteä saunomaan mielen rennoks ennen illan pokereita :)

hardluck

ViestiKirjoittaja Paisti88 » 25.12.2012 16:16

Pakkohan sitä on tänäänkin jotain betsata tähän tylsyyteen :P Ekat nba betsit mulle tältä kaudelta ja vielä ihan ite mutuilin ( luin vihjeet netistä vasta jälkeenpäin) #-o

Lakers- Knicks over 212,5

Miami Heat -2,5

tällänen tupla kympillä, joku vihjaili kyllä tohon Miamin peliin just päinvastaista eli Thunderia tasotuksella. Mietteitä?
Paisti88

Käyttäjän avatar

EdellinenSeuraava

Palaa alueelle Yleinen pokerikeskustelu