Laitoin "korjausbetsiksi" pikku rekan
Pool
Crystal P
Osasuna
Malaga-RM over 3,5 goals
Roma-Milan over 3,5 goals
Athletic
sekä monariin
2,3-2,3
2,3-3,4
2,3-0,1

River Takes It All!!!hardluck kirjoitti:7 oikein jäi täälläkin... ei oikein auta vaikka saikin kaikki suurimmat yllätykset kiinni, kun vastaavasti peräti kolme ohipeliä kusee kun suosikki vie![]()
Laitoin "korjausbetsiksi" pikku rekan![]()
Pool
Crystal P
Osasuna
Malaga-RM over 3,5 goals
Roma-Milan over 3,5 goals
Athletic
sekä monariin
2,3-2,3
2,3-3,4
2,3-0,1

Noh, kuiteskin Malaga dnb kotiin sekä tupla PSVn& Roman matseihin over 3,5 osu 

River Takes It All!!!vertsi kirjoitti:Hmm tuli mieleen ajatus että olisiko ideaa tehdä jonkinlainen pokerisivut lauantai vakio kimppa? Itse oisin valmis lähtemään riviin noin 20 ekellä. Jos olisi edes 5 henkeä mukana saisi varmasti ihan kivan järjestelmän/haravan? Kommentteja?

Muutoinkaan ei tällä hetkellä ole vielä yksikään peli kusemassa, joten vielä on toivoa 
River Takes It All!!!hardluck kirjoitti:Koitin tätä joskus alkusyksystä ehdotella myöskin, mutta eipä juuri innostuneita ollut, johtuen ihmisten skeptisyydestä että porukka saisi yhdessä kaikille mieleisen rivin luotua
Minivakio on vielä elossa, mutta kuten jo alun alkaen todettua, niin mahdollisesti osuva 3,96€ tai 8,61€ ei paljoa lämmitä joten kaitpa tän vakion voi unohtaa jo tältä erää, 12 kohteen vakiossa, 10 sentin panoksella kun ei 11 oikeinkaan voi kummoisia antaa. 
River Takes It All!!!vertsi kirjoitti:Hmm tuli mieleen ajatus että olisiko ideaa tehdä jonkinlainen pokerisivut lauantai vakio kimppa? Itse oisin valmis lähtemään riviin noin 20 ekellä. Jos olisi edes 5 henkeä mukana saisi varmasti ihan kivan järjestelmän/haravan? Kommentteja?
Joten joo enpä kyllä taida toiste olla moisiin lähdössä mukaan. Ja toisaalta taas harrastanut tuota jo niin helvetin pitkään, että jos se nyt joskus sattuis natsaan kohilleen niin en kyllä haluais, että siinä on muita osallisena
. Kuka oikeasti ostaa kioskeilta porukkalottoja?
Onneksi tosin aikaa on vielä toistakymmentä minuuttia, että ehkä se seitsemäs tulee sieltä niin ei tarvi harmitella sit jälkikäteen.
River Takes It All!!!
Ekat nba betsit mulle tältä kaudelta ja vielä ihan ite mutuilin ( luin vihjeet netistä vasta jälkeenpäin)
nderia tasotuksella. Mietteitä?