ite olin 86 kans hopial ja 87 pronssil.
ite olin 86 kans hopial ja 87 pronssil.LosBeniittos kirjoitti:Ei pelattu sit vastakkainite olin 86 kans hopial ja 87 pronssil.
joo oon rapajuoppo.
Texassassin kirjoitti:staga kyllä pysyy kädessä ja varmaan öögaakin on. jalkoja tuskin liiaksiaktiiviajoista aikaa. ei kai tässä ihan vielä ikämiehiä olla, kun 28 on mittarissa
![]()
missä suunnalla jenginne vaikuttaa?
peeksa kirjoitti:HQ on Rusalla, mutta "treenit" on Campossa Rajakylässä. Pelit oc ympäri pääkaupunkiseutua. Joo me tosiaan kaivattaisiin alaikäisiä pelimiehiä, kun noi ikämiespelit sotkee välillä pirun pahasti noita divaripelejä.
peeksa
jos viittit ni laita mulle vaikka mailia sami.pekka(ät)gmail.com. jengin nimi jne.

Bullqvist kirjoitti:Itse pelasin Helsingin joukkueessa tossa alueturnauksessa. Pelattiin muistaakseni vastakkainkin ja otettiin teiltä pataan joku tyyliin 6-1. Oltiin aika huonoja
pelattiinko joku pudotuspeli vastakkain? en muista ees ketä vastaa meil oli finaali. oisko ollu itä-suomi? 
peeksa kirjoitti:Texassassin kirjoitti:staga kyllä pysyy kädessä ja varmaan öögaakin on. jalkoja tuskin liiaksiaktiiviajoista aikaa. ei kai tässä ihan vielä ikämiehiä olla, kun 28 on mittarissa
![]()
missä suunnalla jenginne vaikuttaa?
HQ on Rusalla, mutta "treenit" on Campossa Rajakylässä. Pelit oc ympäri pääkaupunkiseutua. Joo me tosiaan kaivattaisiin alaikäisiä pelimiehiä, kun noi ikämiespelit sotkee välillä pirun pahasti noita divaripelejä.
peeksa
tääl ois texassasin espoossaki(esport arenal) treenaava joukkue, saa tulla treeneihin kokeilemaa jos kiinnostaajiihah kirjoitti:tääl ois texassasin espoossaki(esport arenal) treenaava joukkue, saa tulla treeneihin kokeilemaa jos kiinnostaa
oma kuntopohja on maksipaska atm ja en jaksa juosta kyl varmaan paskaakaa
pakin paikka ois varmaan alkuun paras ja sielt vois viskoo lättyjä takatolpille
pitäs ostaa uus maila ja kengät kyl kans
katotaa täs alkuvuodesta mitä tehään. tosiaan kyllä kiinnostais pelailla taas ihan useemminkin.

perus bvb aggrei jannui vastaa JJ/QQvs AA törmäilyä ja singleraisetuissa totaaleja vastaan second settiä vs topsettiä johonki 236 boordeihin. nou can duuuu
kaikkiin en sentään katkennut...

3betkunkku kirjoitti:Mielellään lukis HH:ta peleistä. Enemmänki niitä ratkasuspotteja eikä KK-AA megayyberbiittejä(en tarkota et ois niitä liikaa vaan et ois jtn ideaa kaikes) mut gl loppuvuoteen

. ei oo mitää fiksui käsii. pelkkiä biittejä, joten annetaan olla hh postaaminen