Sit out preflop

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Sit out preflop

ViestiKirjoittaja IIIRefuse » 23.12.2012 12:45

arderi kirjoitti:Ollaan mietitty kaverin kanssa johonkin helmi-huhtikuulle jonkunlaista pokerireissua. Onko kellään ideoita? Barcelona ainakin vilahdellut alustavissa suunnitelmissa. Kriteereinä suht fiksut lennot, kelvollinen sää ja mielellään mukavat pelit ~NL200 kieppeillä.

Bcn 2/2 rinki oli lähes jumalaista herkkua sen perusteella mitä ite siellä grindailin. Kuulemma 2/4 ja 3/6 ihan samaa tasoa :shock:
Jos ykskin asia menee suunnitelmien mukaan niin oon ite jo noihin aikoihin kaupungissa joten grind ja kalja?
Infoile ihmeessä mihin päädytte ja gz hienosta vuodesta :)
BLOG: viewtopic.php?f=46&t=15868&start=375#p369010
"reppaa misclick-reppauksen reppausta, perus neloslevelin metagame-konsepti" @ Vanhaomena
IIIRefuse

ViestiKirjoittaja arderi » 29.12.2012 18:14

Joo, katellaan Refuse Barcelonaa jos/kun on ajankohtaisempi!

Löytyisköhän Pokerisivuilta apua seuraavaan tilanteeseen:

-Eräs henkilö on mulle 2k€ auki, mutta toistuvista lupauksista huolimatta minkäänlaisia suorituksia ei oo näkynyt

-Velasta ei varsinaisesti oo mitään virallisia dokumentteja, mutta mulla on useita maileja ja tekstareita joissa mä mainitsen tuon 2000€ ja pyydän jotain kuittausta viestin näkemisestä. Vastauksena on tullut mm. "Kuittaan nähdyksi, selvittelen raha-asioita to-pe".

-Laina on annettu käteisellä

-Laina olisi jo pitänyt maksaa takaisin (maileissa/tekstareissa on mun osalta mainittu myös sovittu eräpäivä ja vihu kuitannut viestin nähdyksi)

Ymmärtääkseni velkaa vois lähteä perimään tiputtamalla haastehakemuksen käräjäoikeuteen? Onkohan näillä aseilla fiksua lähteä heilumaan käräjille, vai pitääkö vaan ootella ja toivoa? Mainittakoon semi offtopiccina, että vihu ei liity pokeriin millään tavalla.
Pääämäärä ilman määränpäätä on päämäärätön määränpää - 20% and counting
arderi

ViestiKirjoittaja Haazi » 29.12.2012 19:01

Man-to-man keskustelu kasvotusten. Samassa keskustelussa sovi mahdollinen maksusuunntelma kirjallisesti, mikäli kaverilla maksuvalmius nollissa.
"the hand was so sick because I was looking at the screen between the fingers when the final cards came. First I thought I had won, but then I realized that I actually lost the hand"
Haazi

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja arderi » 08.01.2013 4:44

Koitin kaks kertaa postata illan kassureissusta ja molemmat katos bittiavaruuteen. Onnistuminen postaamisessa kuvaa hyvin illan flaksia korttihommissa. Megavonkale tuli, vei ja katkoi mut pariin otteeseen.

Shit-o-meter: Farssimainen
arderi

ViestiKirjoittaja arderi » 19.03.2013 22:32

Iltaa taloon!

Tovi on taas vierähtänyt edellisestä postista, joten kirjoitellaanpa tännekin jotain.

Oon nyt hengaillut reilun viikon Oulussa Mekin kämpillä. Grindaavan pariskunnan comeback vaikuttaa hyvin todennäköiseltä, sillä Helsinkiin ei ole mitään pakottavia siteitä. Suurella todennäköisyydellä tuun siis muuttamaan taas määrittelemättömäksi ajaksi Ouluun, ihan vaan koska en osaa olla aloillani liian kauaa. En tiiä mikä asettumisen pelko mulla on, mutta tuntuu että muutun tosi epävakaaks heti kun elämä alkaa tuntumaan liian arkiselta.

Ouluun muuttaminen tulee olemaan ainakin rahallisesti +ev. Elinkustannukset tippuu palttiarallaa kilolla kuukaudessa, minkä lisäks työmotivaatio parantunee kun ympärillä on muitakin pokeria ammatikseen pelaavia. Täällä kämpillä hengailevat henkilöt on muutenkin varsin ulalla, mistä esimerkkinä eilinen grindisessio.

Pelailin yhtä NL100 ja yhtä NL200 pöytää, molemmissa kaloja vastaan. Olin suunnilleen breakevenissä, kun vieressä istunut isompaa peliä pelaava kaveri toteaa punaviinihöyryissä:

-Hei Arssi, mun on ihan sairaat pelifiilikset, mun on ihan pakko saada pelata. Anna mä hyppään puikkoihin, jos häviän niin maksan sulle tappiot käteisellä, jos voitan niin saat pitää voitot.

Piti kysyä uudelleen, mitä kaveri justiinsa ehdotti. Olin kuitenkin kuullut oikein ja pääsin freerollaamaan.

Ennen pizzerioiden ja kiinalaisten ravintoloiden luvattuun kaupunkiin muuttamista edessä on kuitenkin reissu, josta tulee varmasti ikimuistoinen. Tulevaisuus määrittelee aiemman lauseen positiivisuuden/negatiivisuuden. Olen siis mukana Bwintures-poppoossa, joka lähtee lapioineen kiertämään muutaman kaupungin Euroopasta. Lisätietoja voi lukea reissublogistahttp://www.pokerisivut.com/forum/viewtopic.php?f=46&t=21797.

Viimeinen kuukausi tullut poltettua aivan liikaa rahaa (maksan kautta), joten kaiken mennessä reissussa odotetusti luvassa on non-stop istumista tietokoneen äärellä ja printtaustoiminnan harjoittamista. Jos vihdoinkin sais karistettua laiskuutta pois. Toisaalta, en olisi yhtään yllättynyt jos arderi-runi väläyttelisi olemassaoloaan WPT:n merkeissä.

Aamulla kohti Helsinkiä, perjantaina Tallinnaan ja sunnuntaina kohti Bwinturesia ja Venetsiaa!

Ps. Oiskohan jollain kiinnostusta vuokrata 42m2 kaksiota Helsingin Pukinmäestä? Kyseessä todella siisti kalustettu asunto, joka on omistajan taholta juuri rempattu. Maksan tuosta itse 800€ + vesi + sähkö. Pidän asunnosta todella paljon, enkä haluais irtisanoa sitä. Vuokraan alustavasti määräaikaisena 2-3kk eteenpäin, kunnes tiedän tarkemmin mitä teen tän Oulun suhteen.
arderi

ViestiKirjoittaja laamis » 20.03.2013 13:00

arderi kirjoitti:Ps. Oiskohan jollain kiinnostusta vuokrata 42m2 kaksiota Helsingin Pukinmäestä? Kyseessä todella siisti kalustettu asunto, joka on omistajan taholta juuri rempattu. Maksan tuosta itse 800€ + vesi + sähkö. Pidän asunnosta todella paljon, enkä haluais irtisanoa sitä. Vuokraan alustavasti määräaikaisena 2-3kk eteenpäin, kunnes tiedän tarkemmin mitä teen tän Oulun suhteen.

Terve,
Mulla saattais olla sulle vuokralainen, joka kaipais kalustettua kämppää kesän ajaks.
Viittitkö laitta meiliä: lauri.antonius@gmail.com
laamis

ViestiKirjoittaja Harbo » 20.03.2013 15:05

arderi kirjoitti:Ps. Oiskohan jollain kiinnostusta vuokrata 42m2 kaksiota Helsingin Pukinmäestä? Kyseessä todella siisti kalustettu asunto, joka on omistajan taholta juuri rempattu. Maksan tuosta itse 800€ + vesi + sähkö. Pidän asunnosta todella paljon, enkä haluais irtisanoa sitä. Vuokraan alustavasti määräaikaisena 2-3kk eteenpäin, kunnes tiedän tarkemmin mitä teen tän Oulun suhteen.

Milloin tämä vapautuu? Mulla saattaisi olla sulle rauhallinen vuokralainen 4.4 alkaen ja jos natsaa niin hän maksaa sovitusta ajasta
kerralla niin ei tarvi jännittää vuokrista. Vastata voi halutessaan harrinpostit@yahoo.com.
Työnteko on juopottelevien luokkien kirous.
-Oscar Wilde-
Harbo

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja PaCoU » 21.03.2013 11:45

Viimeksi muokannut PaCoU päivämäärä 29.07.2014 20:04, muokattu yhteensä 1 kerran
PaCoU

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja arderi » 21.03.2013 21:24

Pistäkääs kiinnostuneet mailia osoitteeseen arssi.jalonen@gmail.com

Pistäkää jotain infoa ehdokkaastanne, sekä asunnontarpeen ajankohta.

Tuo 2-3kk on tosiaan alustava aika, pidemmätkin onnistunevat suurella todennäköisyydellä.
arderi

ViestiKirjoittaja arderi » 12.04.2013 0:57

En ole pitkään aikaan kirjoittanut mitään vapaamuotoisempaa, joten painetaanpa menneen reissun inspiroimana matkailua ainakin etäisesti sivuavaa stooria. Viittaukset oikean elämän henkilöihin ovat tuttuun tapaan tahattomia ja kaikki tapahtumat ovat täysin fiktiivisiä.

Selviytyjät

Tallinnan raikkaan lentokentän ilmapiiriä makeutti kahden isokokoisen miehen sunnuntaiaamulle tuoksahtanut hengitys. Arderi ja Beetasalpaaja olivat viettäneet viikonlopun Tallinnassa sielunveljiensä kanssa Uno-turnauksessa, jossa mittailtiin suomalaisten korttipelifoorumien välisiä voimasuhteita.

Kaksikko oli matkalla Venetsiaan raportoimaan gondolikiihdytysajojen maailmankiertueen osakilpailusta, mutta ennen metalliputkeen astumista heillä oli tapettavanaan vihamiesten lisäksi kuusikymmentä virolaista minuuttia. Virolaiset minuutit ovat pituudeltaan suoraan verrannollisia edellisenä iltana nautittujen drinkkien määrään, joten urakka oli vähintäänkin haastava. Tuskallisen pitkiä minuutteja oli kuitenkin mahdollista lyhentää kansallisperinteitä vaalimalla. Beetasalpaaja kaivoi esiin korttipakan ja kaksikko uppoutui narnioituneena kiinanpokerin ihmeelliseen maailmaan.

Peli eteni rivakasti, eikä aikaakaan kun arderi oli saanut seiskaparin kärkeen. Seuraavaan jakoon hän pääsi pelaamaan kätensä umpikinkkinä, mikä useimmiten tarkoittaa varsin hedelmäistä pistepottia.

-Mitäs sulla on? Beetasalpaaja kysyi.
-Rapula, Arderi vastasi nopeammin kuin muuan jamaikalaisen pikajuoksijan askel.
-Joo, mä tiedän. Mutta jos nyt keskityttäis tähän peliin? Avaa sun takapeli, Beeta käskytti

Arderi käänsi esiin kortin kerrallaan. Kolmonen, kolmonen, kolmonen ja neljäs kolmonen.
Beetalpaajan huulille kipitti vikkeläjalkainen elohiiri.

-Ja mitähän herralta löytyy keski- ja etupeleistä?

Arderi käänsi esiin tripsit ja kurkoparin. Juustoinen tilanne sai elohiiren Beetan kasvoilla tihentämään askeliaan.
Samalla hetkellä virkailija pyysi matkustajia nousemaan koneeseen. Aparaatti kyllä muistutti etäisesti lentokonetta, mutta muutama propelleista puuttunut lapa ei herättänyt liiallista luottamusta kummankaan miehen hermokeskuksessa.

-Jälä hjuoli, sje kjyllä tulee alas, ennemmin tai myöhemmin, virkailijamies rauhoitteli kalpeaksi valahtanutta Arderia.

Virolaisin värein visualisoitu lentokone rullasi kohti kiitotietä. Sieraimiin kantautunut käry sai Arderin kasvot muistuttamaan kevytmaitotölkin sisältöä.

-Jälä hjuoli, mjeillä ljihapullat uunissa, lentoemäntä rauhoitteli.

Sanoilla ei juurikaan ollut rauhoittavaa vaikutusta, mutta lentoemännän hyvin muotoutuneet maitolaitokset saivat Arderin ajatukset kuitenkin hetkeksi toisaalle.

Lentokone aloitti lähtökiihdytyksen ja saavuttikin nopeasti lentoonlähtönopeuden. Vastoin kaikkia fysiikan lakeja peltipurkki irtosi kiitoradasta ja jatkoi nousua kohtalaisen jyrkässä kulmassa.

Kone saavutti pian lopullisen lentokorkeutensa ja henkilökunta valmistautui tarjoilun aloittamiseen. Aiemmin kaksikon havaitsemat utareet eivät vielä olleet joutuneet gravitaatiovoimien riepottelemaksi, joten ehkä konekin pysyisi pilvien päällä pari tuntia. Toisaalta, utarettareella oli kilometrejä takana vähintään kaksikymmentä vuotta vähemmän kuin venäläisvalmisteisella lentokoneella.

Lentoemäntä saapui Arderin ja Beetan istuimien välittömään läheisyyteen. Juuri kun neiti oli ojentamassa kahvilla täytettyä pahvimukia, kaikki irtotavarat lensivät kiinni kattoon. Kone menetti korkeutta kiihtyvällä tahdilla. G-voimat myllersivät valmiiksi huonovointisen kaksikon oloa entisestään. Ikkunasta pystyi jo havaitsemaan uhkaavasti lähestyvän maanpinnan. Turvatyynyt eivät auttaisi tässä törmäyksessä, etenkin kun ne olivat kattoon liimautuneen lentoemännän hallussa.

Vapaapudotus ei ottanut loppuakseen. Korkeutta oli maksimissaan enää puolen kilometrin verran. Hätääntyneet ihmiset näpyttelivät viimeisiä viestejä matkapuhelimiinsa. Arderi oli juuri kaivamassa esiin omaa puhelintaan, kun Beetasalpaaja keskeytti toimenpiteen.

-Ota tämä, avaa hätäuloskäynti ja hyppää, Beeta komensi.

Beetasalpaaja oli kokeneena matkailijana varautunut lähes kaikkeen mahdolliseen. Korttipakan, kryptoniitin ja puolijoukkuteltan ohella hänellä oli mukanaan kaksi laskuvarjoa. Arderi avasi hätäuloskäynnin ja syöksyi kohti tuntematonta.

Onko kaksikon pelit pelattu? Kuinka kovaa gondolilla pääsee? Onko rapula? Kaikki tämä selviää seuraavassa osassa.

Kone.png
Kaksikkoa seuranneen paparazzin valokuvamateriaalia lentokentältä.
Kone.png (382.21 KIB) Katsottu 3011 kertaa
arderi

ViestiKirjoittaja Herra » 12.04.2013 11:26

Hauskaa darratarinaa taas kerran!

Kuva
Herra

Käyttäjän avatar

Edellinen

Palaa alueelle Blogit