Kuha on varaani

Pokerisivut.comin käyttäjien omat blogit

Re: Kuha on varaani

ViestiKirjoittaja Mehtäne » 21.12.2016 21:40

Tohon A7 käteen vielä et jos tää on tarpeeks vahva xc käsi riverillä nii mitä käsiä xr bluffaisit riverillä( kuitenki Ac ilman väriä tuntus iha kivalta kandidaatilta tähän) ?
Mehtäne

ViestiKirjoittaja Fiilismies » 21.12.2016 22:26

Sahatyöntekijä kirjoitti:Hienoa settiä! Tuli luettua koko blogi kerralla läpi kun tänne eksyin.

A7o kädestä kun tuli kerran puhetta nii onko tuo mielestäsi GTO calldown sulta? Tuolla tasolla vihulainen luultavasti pelaa near GTO jolloin itsekin on syytä pelata GTO. Mietin et eikö löydy tarpeeksi parempiakin bluffcatcher comboja sun rangesta? Riverillä A (c) on hyvä, mut 7 ei imo koska blockaa vihulaisen bluffi comboja (missatut gutarit ja OESD)

:)

Ty!

Ac7x on gto maksu ~20% ja bluff-raise ~0%. Tietyt pohjapari combot on parhaita check-raiseja bluffina. Aletaan jo mennä aika syvälle strattikeskusteluun mutta whatevs \:D/
Fiilismies

ViestiKirjoittaja tpsjyraa » 21.12.2016 22:30

En mä ny tiiä sitten onko GTO:lla kauheesti väliä tossa kädessä kun on riidi että vihulla on joku leakki, niin vetää vaan max exploitative niin kuin tossa kädessä nähtiin että A7o on riittävän hyvä. Toki result-oriented, mutta tuskin vihu ainakaan bluffaa splittiä tai parempaa kättä, niin ihan hyvä bluffcatcheri ainakin exploitative mielessä.

Mut en mää mikään expertti oo niin voi heittää jotain vastaan.
tpsjyraa

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Fiilismies » 11.01.2017 19:28

Joulukuu 2016

Kuva

Kuva

Vuoden viimenen kuu.. huhhuh. Pelailin netissä pääasiassa huppia 2k reguja vastaan. Kuukausi alko aika mukavalla upswingillä, mutta päätty sitten pieneen downeriin. Mitään ihmeempiä ei tapahtunut, ylä ja alamäki menee ihan normi huppivarianssiin ja muutenkaan ei mitään ihmeempiä tapahtunut netissä Joulukuussa.

Prahan reissu tuli sit jossain vaiheessa ja oli se aikamoinen mesta.. 5 tähden Hiltonissa kelpas elää ja Praha kylmyydestä huolimatta oli viihtyisä kaupunki, mun mielestä paljon parempi kuin Barca ja vähän parempi kun Amsterdam näin pokeristoppina. Jos red light districtillä mietin, että vittu tää on härski paikka, niin se ei ollu vielä mitään verrattuna Prahaan. Ne tietää, jotka on käyny saunomassa Prahassa :) mut ei siitä sen enempää.

Pelattiin Eliaksen kaa tuttuun tapaan kaikki turnaukset 50% swapilla ja siinä missä mun runit ei tuonu yhtään rahasijaa paikkas Elias monttua hyvin ottamalla meille 34k pytyn turbotexusta. Olin niin poikki et en jaksanu pelaa turboa illalla vaan menin nukkuu. Heräsin sit parin tunnin unien jälkeen 04 aamulla siihen et Elias soittaa ja kertoo et on päässy finaalipöytään. Kaveril oli varmaan 5bb ja mietin et ei täst tuu mitään, mut pakko mennä kannustaa kuitenki. Noh ylivoimasilla shortstack skilsseillä ja kannustusjoukoilla (minä) Elias stäkkäs vihua toisen perään ja voitti turnauksen (d)

Nyt ei oo laittaa koko vuoden käyrää, kun vaihoin hemistä -> pt4 jossain kohtaa syksyä ja menetin vanhan databasen samalla. Oon kuitenki joka kuukausi laittanu käyrää tänne ja jotain osviittaa niitä yhdistelemällä voi tuloksista saada. Tavote oli 200k vuodelle ja se suurinpiirein täytty tai oli ainakin todellä lähellä. Tulos ei silti tyydytä. Shotitin isoja (+5k) pelejä ahkeraan läpi vuoden ja vaikka pelasin lähes varmasti +ev lineuppeja pääosin tuli niistä aika karmivat tappiot, luokkaa -150k tai jopa enemmän. Jos isot olis menny paremmin niin vuosi olis helposti voinut olla +400-500k. Ei auta itku markkinoilla vaan painetaan 2017 entistä lujemmin duunia.

Tallihommat on lähteny hyvin rullaamaan ja etitään edelleen potentiaalisia ja motivoituneita kavereita meidän tiimiin. Ollaan tehty todella paljon duunia labrassa ja pelipöydissä ja tulevaisuuden näkymät näyttää hyviltä. Tarkotuksena olis vuokrata lähiaikoina toimisto meidän tiimille pk-seudulta. Eliaksen kanssa panostetaan 2017 aivan maksimimäräät pokeriin mitä vaan mahdollista ja tälle vuodelle tavoitteena tehdä yhdessä Eliaksen ja tallin kanssa 1,000,000€.

Tällä hetkellä pelaan pääasiassa turbosittareita / mtt ja hyviä käkkyrinkejä. Eli enskuussa tuleekin sitte jo jotain sittarikäyrää todennäkösesti. Ainin, yks aivan must tavoite vuodelle 2017 on pytty +1k binin turnauksesta. Starsilla oon pelannu ja tuun pelaamaan kaikki weekly +1k binin turnaukset ja mulla on hyvä fiilis siitä että iso score tulee vielä. Lähellä ollaan käyty useemminkin, mut mitään merkittävää ei oo vielä napsahtanut, mutta tulee napsahtaa!

2017 Vamos Vamos Vamos ! ! !
Fiilismies

Edellinen

Palaa alueelle Blogit