Pokerstars

Keskustelua internetin pokerihuoneista

Pokerstars

ViestiKirjoittaja rndr » 14.03.2006 16:08

Kukaan pelannut Pokerstars-sivuilla?

Toimiiko suomesta Visa Electron-siirrot?
Jos, niin minkä pankkien electroneilla?
Kauanko kestää?
Onnistuuko myös voittojen kotiuttaminen suoraan
pankkitilille electronia käyttäen?
rndr

ViestiKirjoittaja Kordoomi » 08.11.2006 16:48

Kellään tietoo tuleeko tilisiirrosta pokerstarsille kuluja??
Kordoomi

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Spacejorma » 08.11.2006 18:02

Mun käsityksen mukaan ei ole pankista kiinni toimiiko Visa Electron..sehän pitää vaan "aktivoida" joko pankin toimesta tai sitten omassa verkkopankki palvelussa.
-- ? -- = Vitutuksen Multihuipennus --
Spacejorma

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja SharksFin » 08.11.2006 18:25

Hommatkaa nyt hyvät ihmiset Neteller tai Moneybookers. Ite käytän Netelleriä ja sillä voi tallettaa/kotiuttaa kaikilla saiteilla, joissa oon pelannu. Ja taitaa joihinkin paikkoihin saada ylimääräsiä bonuksia, kun tekee ensimmäisen depon Netellerin kautta. Siirto omalta pankkitilitä Netelleriin kestää n.3päivää muistaakseni. (yli vuos kun oon joutunu sen tekeen... :D ). Netelleristä pokerilompakkoon instana. Kotiutuksessa yleensä 1-3 päivää Netelleriin ja n. 3 päivää sieltä pankkitilille. Helppoa ja yksinkertasta mun mielestä.

Moneybookersista ei oo kokemuksia, mut varmaan pätee melko samat asiat kun Netelleriin. Mitä noihin Visa elektroneihin ja luottokortteihin tulee, niin liikaa oon kuullu ongelmista mm. täällä foorumilla niiden käytössä.
SharksFin

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Spacejorma » 08.11.2006 18:32

Pakko lisätä tohon että Visa Electron---> Neteller--rahat näkyy samantien, ite käytän ja pelkästään netelleriä, ja tyytyväinen olen, vaikka ne jonkun hilun joskus ottaa.
Spacejorma

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Kordoomi » 08.11.2006 18:32

Kyllähän toi neteller löytyy, mut se on euroissa, ja käsittääkseni joudun maksamaan valuutan muunnoksessa pokerstarsiin??
Kordoomi

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Spacejorma » 08.11.2006 18:39

Kordoomi kirjoitti:Kyllähän toi neteller löytyy, mut se on euroissa, ja käsittääkseni joudun maksamaan valuutan muunnoksessa pokerstarsiin??

et joudu

Ainut kulu mikä menee kun talletat esim. Electronilla Netelleriin on joku pieni palkkio joka on esim 20€ talletuksessa 0.78€...siitä sitten siirto eteenpäin ei maksa mitään.
Spacejorma

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Zami80 » 09.11.2006 7:37

Spacejorma kirjoitti:
Kordoomi kirjoitti:Kyllähän toi neteller löytyy, mut se on euroissa, ja käsittääkseni joudun maksamaan valuutan muunnoksessa pokerstarsiin??

et joudu

Ainut kulu mikä menee kun talletat esim. Electronilla Netelleriin on joku pieni palkkio joka on esim 20€ talletuksessa 0.78€...siitä sitten siirto eteenpäin ei maksa mitään.

Kyllähän tuosta muistaakseni ihan pienen pieni fee otetaan välistä.
Zami80

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Zami80 » 09.11.2006 7:40

SharksFin kirjoitti: Siirto omalta pankkitilitä Netelleriin kestää n.3päivää muistaakseni. (yli vuos kun oon joutunu sen tekeen... :D ). Netelleristä pokerilompakkoon instana. Kotiutuksessa yleensä 1-3 päivää Netelleriin ja n. 3 päivää sieltä pankkitilille. Helppoa ja yksinkertasta mun mielestä.

Tuokin vaihtelee kovasti, Tiistaina tein tilisiirron telleriin ja eilen näkyi jo iltapäivällä siellä... Ja itse käytän vielä eri pankkia kun missä netellerin tili on.
Zami80

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja -Jupe- » 09.11.2006 10:53

Suomen Visa Electron ei käy PokerStarsiin
-Jupe-

ViestiKirjoittaja LongJohn » 09.11.2006 12:24

Spacejorma kirjoitti:Ainut kulu mikä menee kun talletat esim. Electronilla Netelleriin on joku pieni palkkio joka on esim 20€ talletuksessa 0.78€...siitä sitten siirto eteenpäin ei maksa mitään.

Mun mielestä 3,9% ei oo kovin pieni palkkio..
1000€:sta 39€...
LongJohn

ViestiKirjoittaja arsuFIN » 09.11.2006 12:41

-Jupe- kirjoitti:Suomen Visa Electron ei käy PokerStarsiin

WOWOW!

Sammon Visa Electron ainakin on toiminut tähän saakka ihan hyvin! Mielestäni tilinsiirrosta ei aiheudu kuluja, en ole tosin aivan varma. :shock:
arsuFIN

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Spacejorma » 09.11.2006 16:48

Mulla on itellä OP:n ja Nordean ja Sammon, ja Aktian electronit (älkää kysykö miksi) Ja niistä ainut joka vaati pankin kikkailua oli toi aktia (paska pankki muuten)..kaikki muut on toiminu moitteetta...kun ensin "aktivoi" ne nettipankin kautta.

ja tosta Netelleristä ja sen kuluista sen verran että jos 39€/1000€ on liikaa niin sit kannattaa varmaan unohtaa koko neteller...kaikki on suhteellista. Mä ite tykkään rahansiirron helppouden lisäksi tosta Netellerin korttiominaisuudesta eli voin nostaa rahaa just sieltä missä sitten ikinä olenkin, eikä noi muutamat eurot siinä paljon paina.
Spacejorma

Käyttäjän avatar

Neteller vs moneybookers

ViestiKirjoittaja Jesseli » 09.11.2006 18:50

Oman kokemuksen mukaan molemmat toimivat erittäin hyvin.
Moneybookerssiin kirjautuminen on huomattavasti helpompaa kun ei tarvitse kuin sähköpostiosoitteen ja salasanan.
Netelleriin tarvitsee tilinumeron, tilintunnistenumero sarjan ja salasanan.

Moneybookerssin ottama tilinkäyttö maksu on huomattavasti pienempi.
Jesseli

ViestiKirjoittaja -Jupe- » 09.11.2006 22:47

arsuFIN kirjoitti:
-Jupe- kirjoitti:Suomen Visa Electron ei käy PokerStarsiin

WOWOW!

Sammon Visa Electron ainakin on toiminut tähän saakka ihan hyvin! Mielestäni tilinsiirrosta ei aiheudu kuluja, en ole tosin aivan varma. :shock:

Jaa, Nordean ei kelvannu. Kerran vain kokeillu viime kesänä.
-Jupe-

Seuraava

Palaa alueelle Pokerihuoneet