Sivuveto: Interpol tienaa 60 päivän aikana $15k

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle
Interpol

Re: Sivuveto: Interpol tienaa 60 päivän aikana $15k

Viesti Kirjoittaja Interpol » 06 Syys 2008, 18:52

Naamaesa kirjoitti:Miten Interopol oot ajatellu maksaa jos käy niin ettet saakkaan kasaan tarvittua summaa?

Siis mä kasaan kaikki panokset ennen vedon aloittamista, ja rahat shipataan escrow:lle. Escrow sitten varmistaa, että jokainen vetoon osallistunut (myös minä) on lähettänyt riittävän summan ja veto käynnistyy vasta sitten. Jos en siis myös itse lähetä rahoja, niin veto ei koskaan edes ala.

AceUp

Viesti Kirjoittaja AceUp » 06 Syys 2008, 19:01

Eihän tossa ole mitään järkeä jos RB:t ja bonukset huomioidaan. Jopa mäkin voisin ton tollein clearata. Mä voin laittaa 1k polia vastaan mikäli säännöt muuttuu niin ettei RB:a ja bonuksia lasketa mukaan. Ja haluan myös tietää millä rollilla lähdetään pelaamaan eikä lisää saa sitten enää ladata. Sekä luonnollisesti myös nicki pitää tietää. Myös nuo kavereidet dumppaukset pitää jotenkin huomioida...
Viimeksi muokannut AceUp, 06 Syys 2008, 19:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Eiska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eiska » 06 Syys 2008, 19:03

Tää on muuten hyvä juttu, mutta ei ole niin puolueetonta "raatia" mihin luottaisin. Ja keinoja on monia jolla sä pystyt tavoitteesees, esim just tää että joku kaveri tulee pöytään ja dumppaa aina välillä pari biniä.

Hyvä idea mutta ei tule toimimaan käytännössä.

Carlton

Viesti Kirjoittaja Carlton » 06 Syys 2008, 19:06

Eiska kirjoitti:Tää on muuten hyvä juttu, mutta ei ole niin puolueetonta "raatia" mihin luottaisin. Ja keinoja on monia jolla sä pystyt tavoitteesees, esim just tää että joku kaveri tulee pöytään ja dumppaa aina välillä pari biniä.

Hyvä idea mutta ei tule toimimaan käytännössä.
sittareissa ei pitäisi olla tuota ongelmaa. Rb % ja bonuskset olis kiva tietää etukäteen.

Fungahz

Viesti Kirjoittaja Fungahz » 06 Syys 2008, 19:07

Tämä veto on todella, todella, todella paljon parempi Interpolia vastaan, jos 60 päivää ovat putkeen. En tiedä, onko siltikään +EV, mutta on paljon vaikeampaa grindata 60 päivää putkeen kuin, jos pitää lomapäiviä välissä.

Interpolia vastaan vetoa löyvien kannattaa ottaa huomioon, että Interpolihan on blogin perusteella hävinnyt eniten rahaa korkean tason heads uppeihin (NL1k+) ja rulettiin. Näitä -EV -pelejä ei sääntöjen mukaan edes voida laskea tuloksiin mukaan. Toisaalta, se estää mahdollisuudet kaikki tai ei mitään -tyyliseen loppuhuipennukseen (joka nostaa Interpolin odotusarvoa).

En usko, että tästä vedosta tulee yhtään mitään. Ehkä, jos ehtoja tiukennetaan.
Lean, mean, SNG-grinding machine.
Säännöllisiä arpajaisvoittoja 12/05-6/09.

Miguel877

Viesti Kirjoittaja Miguel877 » 06 Syys 2008, 19:12

AceUp kirjoitti:Eihän tossa ole mitään järkeä jos RB:t ja bonukset huomioidaan. Jopa mäkin voisin ton tollein clearata. Mä voin laittaa 1k polia vastaan mikäli säännöt muuttuu niin ettei RB:a ja bonuksia lasketa mukaan. Ja haluan myös tietää millä rollilla lähdetään pelaamaan eikä lisää saa sitten enää ladata. Sekä luonnollisesti myös nicki pitää tietää. Myös nuo kavereidet dumppaukset pitää jotenkin huomioida...
Lue tuo polin avaus postaus äläkä päde siinä. Todelal naurettavaa kun et sitä edes viitsi lukea ja silti voit kuvitella tulla aukomaan päätäsi tänne.

Ja Eiska et taida uskaltaa. Meni jauhot suuhun kun veto oikeasti pistettiin pystyyn. (Semmoisen raadin saa kyllä kokoon jos tahtoa on, mr kateellinen)
"Whenever you see me play super slow like two tables, I'm sleeping."

Eiska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eiska » 06 Syys 2008, 19:15

Miguel877 kirjoitti:
AceUp kirjoitti:Eihän tossa ole mitään järkeä jos RB:t ja bonukset huomioidaan. Jopa mäkin voisin ton tollein clearata. Mä voin laittaa 1k polia vastaan mikäli säännöt muuttuu niin ettei RB:a ja bonuksia lasketa mukaan. Ja haluan myös tietää millä rollilla lähdetään pelaamaan eikä lisää saa sitten enää ladata. Sekä luonnollisesti myös nicki pitää tietää. Myös nuo kavereidet dumppaukset pitää jotenkin huomioida...
Lue tuo polin avaus postaus äläkä päde siinä. Todelal naurettavaa kun et sitä edes viitsi lukea ja silti voit kuvitella tulla aukomaan päätäsi tänne.

Ja Eiska et taida uskaltaa. Meni jauhot suuhun kun veto oikeasti pistettiin pystyyn. (Semmoisen raadin saa kyllä kokoon jos tahtoa on, mr kateellinen)
Jep juuri näin

arderi
Pokerisivut - striimaaja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja arderi » 06 Syys 2008, 19:18

Interpol kirjoitti:Miten Interopol oot ajatellu maksaa jos käy niin ettet saakkaan kasaan tarvittua summaa?

Siis mä kasaan kaikki panokset ennen vedon aloittamista, ja rahat shipataan escrow:lle. Escrow sitten varmistaa, että jokainen vetoon osallistunut (myös minä) on lähettänyt riittävän summan ja veto käynnistyy vasta sitten. Jos en siis myös itse lähetä rahoja, niin veto ei koskaan edes ala.
Täähän kuulostaa ihan joltain WinCapita viritykseltä :DDDD
Ma: https://www.twitch.tv/pokerisivut
Random: https://www.twitch.tv/ardenpelit

AceUp

Viesti Kirjoittaja AceUp » 06 Syys 2008, 19:18

Miguel877 kirjoitti:

Siis mitä???
Siellähän lukee ihan selvästi että sääntöjä voidaan muokata? Ja laitoin omia ehdotuksia joten mitä sä tuut siihen sitä näppistäs kuluttaa?? Lyö polin puolesta vetoa äläkä kitise!!

Zas

Viesti Kirjoittaja Zas » 06 Syys 2008, 19:19

Siis mitä rb ja bonukset vielä mukana tuossa 15k:ssa? Nuillahan tekee jo varmaan vähintään puolet tuosta vaaditusta summasta. Onko vetojen suhde 1:1 puolesta ja vastaan?

Interpol

Viesti Kirjoittaja Interpol » 06 Syys 2008, 19:20

Tää vetohan lähti alunperin siitä, että eiska väitti ettei mun kuukausitulot ole väliltä 5-10k$. Käsittääkseni kuukausituloihin lasketaan myös rakeback, tai minä ainakin lasken. Siispä mulla ei pitäisi olla mitään tarvetta hyväksyä vastaavaa vetoa ilman rakebackia. Totta kai sellainen ois paljon vaikeampi kuin tää, mutta toisaalta mulla ei oo tarvetta myöskään todistella itseäni sen enempää kuin omien väitteideni osalta, enkä lähde lyömään itselleni -EV suicide-vetoa ihan huvikseni. Tämän vedon minä sen sijaan ainakin uskon olevan itselleni +EV.

Esim. WCGRider ja Leatherass ovat lyöneet 2+2-foorumilla vastaavanlaisia vetoja. En tiedä, miten heidän vedoissaan on sitten huomioitu tämä mahdollinen chipdumppaus yms? Alkurolliksi ajattelin 5k$:ää ilman reload-mahdollisuutta, jotta kyse on todellakin grindaamisesta eikä shotittamisesta.

Interpol

Viesti Kirjoittaja Interpol » 06 Syys 2008, 19:22

arderi kirjoitti:
Interpol kirjoitti:Miten Interopol oot ajatellu maksaa jos käy niin ettet saakkaan kasaan tarvittua summaa?

No jos raati on esim pokerisivut.com-ylläpitoa, niin ehkä se on ainakin vähän luotettavampaa kuin wincapita. Ja muita ehdotuksia mahdollisimman luotettavan prosessin kehittämiseksi otetaan vastaan...

Interpol

Viesti Kirjoittaja Interpol » 06 Syys 2008, 19:22

Zas kirjoitti:Siis mitä rb ja bonukset vielä mukana tuossa 15k:ssa? Nuillahan tekee jo varmaan vähintään puolet tuosta vaaditusta summasta. Onko vetojen suhde 1:1 puolesta ja vastaan?

Todellakin tekee. Mun viime kuun rakeback oli reilut 4k, enkä edes pelannut kovin paljoa. En ole muuta koskaan väittänytkään kuin olevani bonushuora joka tienaa pokerilla 5-10k kuussa.

AceUp

Viesti Kirjoittaja AceUp » 06 Syys 2008, 19:28

Interpol kirjoitti:Tää vetohan lähti alunperin siitä, että eiska väitti ettei mun kuukausitulot ole väliltä 5-10k$. Käsittääkseni kuukausituloihin lasketaan myös rakeback, tai minä ainakin lasken. Siispä mulla ei pitäisi olla mitään tarvetta hyväksyä vastaavaa vetoa ilman rakebackia. Totta kai sellainen ois paljon vaikeampi kuin tää, mutta toisaalta mulla ei oo tarvetta myöskään todistella itseäni sen enempää kuin omien väitteideni osalta, enkä lähde lyömään itselleni -EV suicide-vetoa ihan huvikseni. Tämän vedon minä sen sijaan ainakin uskon olevan itselleni +EV.

Esim. WCGRider ja Leatherass ovat lyöneet 2+2-foorumilla vastaavanlaisia vetoja. En tiedä, miten heidän vedoissaan on sitten huomioitu tämä mahdollinen chipdumppaus yms? Alkurolliksi ajattelin 5k$:ää ilman reload-mahdollisuutta, jotta kyse on todellakin grindaamisesta eikä shotittamisesta.
Tottakai rakebacki lasketaan kk tuloiksi mutta ei kukaan vähänkään mistään tajua lyö vetoa noilla ehdoilla sua vastaan. Tai ylipäätään ketään vastaan. Sehän olisi samakuin antaisi sulle suoraan rahat. Joten ei noilla ehdoilla tuskin saat mitään vetoja aikaan.

Yeah

Viesti Kirjoittaja Yeah » 06 Syys 2008, 19:29

arderi kirjoitti:

Tämä tuli valitettavasti itsellenikin mieleen lukiessa. Joku kaveri mukamas tulee huutelemaan blogiin ja sitten ollaan lyömässä vetoa, johon voivat myös muut lyödä vetoa ja rahat laitetaan etukäteen 'luotettavalle' henkilölle..

En toki halua uskoa, että näin olisi, mutta eiköhän viimeistään juuri WinCapita opettanut kaikkia olemaan hyvin hyvin varovainen (no ei opettanut, näkeehän sen kun seuraa yleistä menoa talouselämässä, mutta toivossa on hyvä elää). Vedon rehellisyyden puolesta puhuvat toki se, että tämä luotettava henkilö olisi psivujen ylläpidosta (silti vaatisin itse hyvin pitävät todisteet) ja se, että poli on varmastikin kaikille skeneä seuraaville tunnistettavissa myös muita kautta.

Mutta itse vedosta en osaa juuri mitään sanoa, tällä hetkellä ehdot ovat ehkäpä polin puolesta melko hyvät jos suhde on 1:1.

Miksi pitää koittaa todistaa mielipiteidensä oikeutta heti lyömällä suuria summia rahaa vetoa? :) On selvää, että suosittu blogi kerää paljon myös kateellisia/muuten vain huutelevia tyyppejä, eikö näiden kannattaisi vain antaa olla, kuten kaikkien niiden, jotka olivat hyvin epäuskoisia alk.per. blogin sisällöstä 8)

Lukittu

Palaa sivulle “Yleinen pokerikeskustelu”