arderi kirjoitti:Interpol kirjoitti:Miten Interopol oot ajatellu maksaa jos käy niin ettet saakkaan kasaan tarvittua summaa?
Siis mä kasaan kaikki panokset ennen vedon aloittamista, ja rahat shipataan escrow:lle. Escrow sitten varmistaa, että jokainen vetoon osallistunut (myös minä) on lähettänyt riittävän summan ja veto käynnistyy vasta sitten. Jos en siis myös itse lähetä rahoja, niin veto ei koskaan edes ala.
Täähän kuulostaa ihan joltain WinCapita viritykseltä :DDDD
Tämä tuli valitettavasti itsellenikin mieleen lukiessa. Joku kaveri mukamas tulee huutelemaan blogiin ja sitten ollaan lyömässä vetoa, johon voivat myös muut lyödä vetoa ja rahat laitetaan etukäteen 'luotettavalle' henkilölle..
En toki halua uskoa, että näin olisi, mutta eiköhän viimeistään juuri WinCapita opettanut kaikkia olemaan hyvin hyvin varovainen (no ei opettanut, näkeehän sen kun seuraa yleistä menoa talouselämässä, mutta toivossa on hyvä elää). Vedon rehellisyyden puolesta puhuvat toki se, että tämä luotettava henkilö olisi psivujen ylläpidosta (silti vaatisin itse hyvin pitävät todisteet) ja se, että poli on varmastikin kaikille skeneä seuraaville tunnistettavissa myös muita kautta.
Mutta itse vedosta en osaa juuri mitään sanoa, tällä hetkellä ehdot ovat ehkäpä polin puolesta melko hyvät jos suhde on 1:1.
Miksi pitää koittaa todistaa mielipiteidensä oikeutta heti lyömällä suuria summia rahaa vetoa?

On selvää, että suosittu blogi kerää paljon myös kateellisia/muuten vain huutelevia tyyppejä, eikö näiden kannattaisi vain antaa olla, kuten kaikkien niiden, jotka olivat hyvin epäuskoisia alk.per. blogin sisällöstä 8)