Sivuveto: Interpol tienaa 60 päivän aikana $15k

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle
Eiska
Viesti:

Re: Sivuveto: Interpol tienaa 60 päivän aikana $15k

Viesti Kirjoittaja Eiska » 06 Syys 2008, 19:32

Interpol kirjoitti:Tää vetohan lähti alunperin siitä, että eiska väitti ettei mun kuukausitulot ole väliltä 5-10k$. Käsittääkseni kuukausituloihin lasketaan myös rakeback, tai minä ainakin lasken. Siispä mulla ei pitäisi olla mitään tarvetta hyväksyä vastaavaa vetoa ilman rakebackia. Totta kai sellainen ois paljon vaikeampi kuin tää, mutta toisaalta mulla ei oo tarvetta myöskään todistella itseäni sen enempää kuin omien väitteideni osalta, enkä lähde lyömään itselleni -EV suicide-vetoa ihan huvikseni. Tämän vedon minä sen sijaan ainakin uskon olevan itselleni +EV.

Esim. WCGRider ja Leatherass ovat lyöneet 2+2-foorumilla vastaavanlaisia vetoja. En tiedä, miten heidän vedoissaan on sitten huomioitu tämä mahdollinen chipdumppaus yms? Alkurolliksi ajattelin 5k$:ää ilman reload-mahdollisuutta, jotta kyse on todellakin grindaamisesta eikä shotittamisesta.
Siis. En väitä vaan EN USKO siihen että sun kuukausitulot on tämän vuoden puolella ollut 5-10k kuussa. Se ei vaan käy järkeen, sillä olen niin monta postausta nähnyt kuinka kituutat viimeisillä pennosilla/rakebackeilla. Vai eleletkö vain niin highroller elämää, että rahat loppuvat aina kesken??? Luulis pärjäävän 5000$ kuussa.

Missään vaiheessa en ole sua mihinkään vetoihin haastanut ja en todellakaan ole laittamassa rahaa tähän vetoon kiinni. Sen verran monta aukkoa on ja millään en voi luottaa puolueettomuuteen/jnejnejnejne--

Ihan vitun sama mitä sä sanot ja uhoat siellä, mutta vittuako sitten postailet, että "nyt on paha tilanne, katto lähtee pään päältä ellen tällä rb:llä ota 100 kilon uppia heti"

Jatka vaan highrollaamista ja bilettämistä julkkiksien kanssa niinkun tähänkin mennessä [-o<

Ja jep, olen helvetin kateellinen sun rahoistas ja kun saat liikkua vaikka Sampo Verkasalon kanssa. jihuu \:D/

tangonator
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tangonator » 06 Syys 2008, 19:40

Eiska oot idiootti.

Mutta ihmettelen kans vähän, ku lukenu blogista et taas melkee menty katki, mut kuitenki tienaat kuukaudessa sen 5-10k$. Onko sulla siis about 40-70$k rolli? Vai ootko aina tienannu ton 5-10k$ ja katkassu heti sen?

Carlton

Viesti Kirjoittaja Carlton » 06 Syys 2008, 19:43

rb % ja mahdolliset bonukset olis kiva tietää, jos aikoo lyödä vetoa.

xDonkey

Viesti Kirjoittaja xDonkey » 06 Syys 2008, 19:43

Eiska kirjoitti:Ja vielä kolmas asia. Tuo kun sanoit tienaavasi 5-10k kuussa on kyllä niin vitun paskapuhetta, että sen takia minä täällä päätäni auon. Jos ja kun sanot voittavasi jostain 20 dollarin sittareista 10k kuussa niin *sleepy*
Eiska kirjoitti:Siis. En väitä vaan EN USKO siihen että sun kuukausitulot on tämän vuoden puolella ollut 5-10k kuussa. Se ei vaan käy järkeen, sillä olen niin monta postausta nähnyt kuinka kituutat viimeisillä pennosilla/rakebackeilla. Vai eleletkö vain niin highroller elämää, että rahat loppuvat aina kesken??? Luulis pärjäävän 5000$ kuussa.
Minun korviin tuo kuulostaa väittämiseltä.
"Kun synnyin, taivaalta osoitettiin minua ja sanottiin: Tuo on se kaveri." -Romario, brasilialainen jalkapalloilija

PearlyHill

Viesti Kirjoittaja PearlyHill » 06 Syys 2008, 19:44

Samaa on ihmetelty täälläkin. Aina niin tiukoilla, mutta nyt sitten tienataan 5 - 10k kuukaudessa?!?

eheeb
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eheeb » 06 Syys 2008, 19:46

Huoh, menee ihan offtopikiks mutta eiska oikeesti kato itseäs, alat näyttämään entistä naurettavammalta ainakin mun edessä:
1. Miks helvetissä luet polin blogia ja käyt kitisemässä sinne siitä, mitä se on ja mitä ei. On hienoa (mun mielestä) että poli ei oo perus vähättelijä suomalainen joka vähättelee kaikkea ja kelaa että jos joku kehuu itseään tai vastaavaa on heti ylimielinen kusipää joka kuvittelee itsestään liikoja. Eli onneks edes joku osaa osaa "kehua" sillä mitä on. Nykyään jopa raivostuttaa ihmiset jotka vähättelevät itseään loppuun asti. Lyhyesti pysy kaukana siitä blogista jos noin paljon vituttaa
2. Noi sun kaks vikaa lausetta kertoo aika paljon sun asenteesta, ihan sama onko se kateutta tai muunlaista katkeruutta. Mut kuitenkin onnistuit heti tuomaan jotain henkilöiden nimiä esiin. Ja ei hätää ei se alkoholistikaan osaa tunnustaa alkoholismiaan siinä missä kateellinen kateuttakaan.

PS. Jos sun katkeruus ja negaus tulee jostain muualta niin en tiedä mitä tehdä.

edit. Ja HUOM ettekö te tosissanne oo huomannu että kun on downswing/paskaa tsägää niin yleensä tappioita ja muuta liioitellaan aina. Hero ainakin sortuu siihen ja uskon tekstien perusteella monien muidenki sortuvan siihen. Lähinnä sen takia että tekstit kirjotetaan vitutus päällä.
Viimeksi muokannut eheeb, 06 Syys 2008, 19:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
red and gold

Interpol

Viesti Kirjoittaja Interpol » 06 Syys 2008, 19:47

Siis missähän välissä mä oon puhunut mistään katkimenemisistä? Olin suht tyhjätasku kun tulin Vegasista, kun kaikki rahat meni rullaan. Keväällä kuoppasin myös viisinumeroisen summan siihen. Nyt mulla on lähemmäs 10k kotiutettuja voittoja seisomassa, joten en oo kyllä katkimenoa lähelläkään. Lisäksi oon käyttänyt varmasti toiset (voitetut) 10k erinäisten turnausten sisäänostoihin, matkoihin yms nyt ihan kuukauden sisään. Keväällähän mä nostin $70->$20 000 muutamassa kuukaudessa, tää dokumentoitiin edellisessä blogissa hyvin tarkasti. Ne katkettiin sitten NL1k-5k:ssa ja rullassa.

e: Ja rahallisesti tiukoillahan mä en oo ollut aikoihin. Maksoin mm. pokerivoitoilla loppuvuoden vuokrat tossa heinäkuussa. Se on eri asia jos ette tajua metaforia, "nyt ois parempi tulla se upswing tai kerään kohta pulloja kadulla" ei ehkä tarkoita sitä että mulla on oikeasti vaan 21€ rahaa.

workit
Viesti:

Viesti Kirjoittaja workit » 06 Syys 2008, 19:49

tangonator kirjoitti:Eiska oot idiootti.

Mutta ihmettelen kans vähän, ku lukenu blogista et taas melkee menty katki, mut kuitenki tienaat kuukaudessa sen 5-10k$. Onko sulla siis about 40-70$k rolli? Vai ootko aina tienannu ton 5-10k$ ja katkassu heti sen?
Miten Eiska nyt sit idiootti on jos oot kerran itse samaa mieltä,tai ainakin kyseenalaistat tuon polin väitteen noista kuukausituloista ??

crouch

Viesti Kirjoittaja crouch » 06 Syys 2008, 19:54

veikkaisin että tässä tarkoitettiin tätä jatkuvaa polin pommittamista, eikä tätä yksittäistä kommenttia.

Eiska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eiska » 06 Syys 2008, 19:55

Interpol kirjoitti:Siis missähän välissä mä oon puhunut mistään katkimenemisistä? Olin suht tyhjätasku kun tulin Vegasista, kun kaikki rahat meni rullaan. Keväällä kuoppasin myös viisinumeroisen summan siihen. Nyt mulla on lähemmäs 10k kotiutettuja voittoja seisomassa, joten en oo kyllä katkimenoa lähelläkään. Lisäksi oon käyttänyt varmasti toiset (voitetut) 10k erinäisten turnausten sisäänostoihin, matkoihin yms nyt ihan kuukauden sisään. Keväällähän mä nostin $70->$20 000 muutamassa kuukaudessa, tää dokumentoitiin edellisessä blogissa hyvin tarkasti. Ne katkettiin sitten NL1k-5k:ssa ja rullassa.

e: Ja rahallisesti tiukoillahan mä en oo ollut aikoihin. Maksoin mm. pokerivoitoilla loppuvuoden vuokrat tossa heinäkuussa. Se on eri asia jos ette tajua metaforia, "nyt ois parempi tulla se upswing tai kerään kohta pulloja kadulla" ei ehkä tarkoita sitä että mulla on oikeasti vaan 21€ rahaa.
öh, siis olet voittanut sanotaan kolmessa? kuukaudessa 20 kiloa. Ok se tosiaan tekee yli 5k kuussa, mutta eikös sitä sitten lasketa kuukausituloihin jos katkeet sillä 20 kilolla isompiin peleihin? Ainakin ymmärsin nyt sillä tavalla että olet laskenut tuon 70->20,000 sun tuloihin mutta et ota huomioon katkimenemistä sillä samalla summalla.

Jos sanot että voitat 5k-10k kuussa niin mun järjen mukaan se tarkoittaa että tosiaan sen kuukauden jälkeen sulle jää käteen se summa etkä häviä sitä isompiin peleihin. Ja tästä siis pitäisi tulla tulokseen että sulla pitäisi olla aika lailla massia päällä? Vai oletko tosiaan tuhlaavaa sorttia ja käytät kaiken samantien

E: kyseenalaistan nyt vaan tämän polin väittämän että tienaa 5-10k. En ole meinaa missään välissä ennen tuota (milloin nyt mahtoikaan postata sen missä kertoi tienaavansa 5-10k ja että arvostelijat hiljenee) postausta huomannut että poli tienaisi näinkin suuria summia. Silmään on vaan laittanut nämä "melkein_katkeamiset"

E+E: Alkaa mennä aika monimutkaseks tää homma.

Miguel877

Viesti Kirjoittaja Miguel877 » 06 Syys 2008, 20:02

AceUp kirjoitti:
Miguel877 kirjoitti:
AceUp kirjoitti:Eihän tossa ole mitään järkeä jos RB:t ja bonukset huomioidaan. Jopa mäkin voisin ton tollein clearata. Mä voin laittaa 1k polia vastaan mikäli säännöt muuttuu niin ettei RB:a ja bonuksia lasketa mukaan. Ja haluan myös tietää millä rollilla lähdetään pelaamaan eikä lisää saa sitten enää ladata. Sekä luonnollisesti myös nicki pitää tietää. Myös nuo kavereidet dumppaukset pitää jotenkin huomioida...
Lue tuo polin avaus postaus äläkä päde siinä. Todelal naurettavaa kun et sitä edes viitsi lukea ja silti voit kuvitella tulla aukomaan päätäsi tänne.

Ja Eiska et taida uskaltaa. Meni jauhot suuhun kun veto oikeasti pistettiin pystyyn. (Semmoisen raadin saa kyllä kokoon jos tahtoa on, mr kateellinen)
Siis mitä???
Siellähän lukee ihan selvästi että sääntöjä voidaan muokata? Ja laitoin omia ehdotuksia joten mitä sä tuut siihen sitä näppistäs kuluttaa?? Lyö polin puolesta vetoa äläkä kitise!!
Idiootti ne on ihan samoja ku siellä lukee jo että nikki tiedotetaan ja rolli on 5k jolla aloitetaan eikä ladata uusiks joten mitkä oli sun omia ehdotuksia. Lyö vetoa polia vastaan sitten. Itse en lyö puolesta enkä vastaan. Olenko jossain vaiheessa sanoisin että olisin varma polin puolesta? En tietenkään ole, tuskin kukaan voi olla varma siitä koska pokeri on mitä on. Mutta toivotan onnea yritykseen ja en ihmettele vaikka se onnistuisi. Sen verran kun olen polin blogia seurannut olen huomannut että kaveri on pirun hyvä pelaaja, varsinkin kun tämmöinen lisä potku tulee pelaamiseen tämmöisestä vedosta.

Lisäksi vaikka löisin vetoa polin puolesta en saisi voittojani koskaan, sillä te häviäjät valittaisitte jostain vilpistä joka tapauksessa, joten parempi että en tee mitään.
"Whenever you see me play super slow like two tables, I'm sleeping."

Miguel877

Viesti Kirjoittaja Miguel877 » 06 Syys 2008, 20:07

Interpol kirjoitti:Siis missähän välissä mä oon puhunut mistään katkimenemisistä? Olin suht tyhjätasku kun tulin Vegasista, kun kaikki rahat meni rullaan. Keväällä kuoppasin myös viisinumeroisen summan siihen. Nyt mulla on lähemmäs 10k kotiutettuja voittoja seisomassa, joten en oo kyllä katkimenoa lähelläkään. Lisäksi oon käyttänyt varmasti toiset (voitetut) 10k erinäisten turnausten sisäänostoihin, matkoihin yms nyt ihan kuukauden sisään. Keväällähän mä nostin $70->$20 000 muutamassa kuukaudessa, tää dokumentoitiin edellisessä blogissa hyvin tarkasti. Ne katkettiin sitten NL1k-5k:ssa ja rullassa.

Juuri näin, jos viitsisitee lukea koko blogin, ymmärtäisitte sarkasmia, ironiaa ja liioittelua sekä hieman jos käyttäisitte järkeänne ei teidän tarvitsi avautua, päteä tai etsiä mitään muitakaan "asiavirheitä" polin elämästä.

(okei joo nyt meni yli jo omatkin jutut.. #-o )
"Whenever you see me play super slow like two tables, I'm sleeping."

AceUp

Viesti Kirjoittaja AceUp » 06 Syys 2008, 20:13

Interpol kirjoitti:Avaan tälle oman ketjun, ettei blogi täyty pelkästään vetospekseistä. Pohjustus vedolle on luettavissa täältä: http://www.pokerisivut.com/keskustelual ... &start=555 (sivut 38-39).

Tähän ketjuun voitaisiin yrittää kasata alustavat vedon ehdot, ja samalla kaikki kiinnostuneet voisivat alustavasti ilmoittaa paljollako haluavat lyödä vetoa ja kenen puolesta. Alustavat kommentit eivät sido ketään mihinkään, mutta olisi hyvä saada jonkinlaista osviittaa siitä millaista actionia on tulossa.

Eli vedossa olisi kyse siitä, tienaanko 60 päivän ajanjaksona pokerilla 15k$. Ainakin Eiskan ja Ze Roquen mielestä tätä ei ilmeisesti tule tapahtumaan, muiden mielipiteistä en vielä tiedä. Itselläni ei ole vastaavista sivuvedoista mitään kokemusta, enkä osaa etukäteen sanoa vaikuttavatko vedosta johtuvat paineet ym. jotenkin suorituskykyyni.

Ja sitten itse vedon ehtoihin. Myös ne jotka eivät halua lyödä vetoa puolesta eivätkä vastaan, voisivat kuitenkin auttaa muokkaamaan ehtoja mahdollisimman pitäviksi. Tässä on muutama ohjenuora mitä ainakin itselläni tuli mieleen, muokataan tämä sitten vielä paremmaksi.

Säännöt:

-Interpol saa pelata vain yhdellä nimimerkillä ja yhdessä pokeriverkossa (nimi kerrotaan myöhemmin).

-Interpolin on voitettava 60 vuorokauden ajanjaksona 15k$, bonukset ja rakeback sisältyen, pelaamalla pokeria. Suurimmat sallitut tasot ovat SNG $54, NL200, PLO200 ja FL5/10. Pelaajien määrällä ei ole väliä, mutta yli 10 hengen turnausten pelaaminen on kiellettyä.

-Tavoitteen täyttymisen seuraamisessa käytetään ensisijaisesti Sharkscopea, Poker Trackeria ja Interpolin tilin tietoja. Ennen vetoa nimetään henkilö, jolle annetaan Interpolin pelitilin salasana, jolla hän voi tarkkailla tilin saldoa ja varmistaa ettei esimerkiksi rahansiirtoja ole tehty tilin saldon boostaamiseksi.

-60 vuorokautta eivät ole perättäisiä, johtuen siitä että olen työmatkoilla puolet koko loppusyksystä. Tämä on asia mille en voi yhtään mitään. Jos joku haluaa lyödä vedon vain niin, että se koskee 60 perättäistä päivää, niin sitten pitää odottaa ainakin tammikuuhun. 60 vuorokauteen ei ole mahdollista saada minkäänlaista taukoa mistä ei ole ennen vetoa sovittu, vaan päivät lyödään lukkoon etukäteen. Ainoat syyt, joilla lykkäyksen voi saada, on kuolemantapaus perheessä tai vakava, pelaamisen estävä vamma. Näiden sattuessa Interpolin on toimitettava asianmukaiset todistukset ennaltamäärätylle raadille, joka päättää näyttöjen riittävyydestä. Näyttöjen riittäessä vetoa ei kuitenkaan peruta, vaan sitä siirretään lääkärin määräämän sairasloman mittaisella ajalla. Jos siis esimerkiksi murran hiirikäteni kesken kolmen viikon grindausjakson, aikaa jolloin olen pelikyvytön ei vähennettä 60 vuorokaudesta vaan aika lisätään vetojakson loppuun. Näin Interpol ei hyödy mutta ei myöskään kärsi mahdollisista vammoista mitenkään. Lisäksi jos Interpolin valitsemassa pokeriverkossa on yli 5 tunnin mittaisia käyttökatkoksia tai Interpol ei muista itsestään riippumattomista syistä pääse tililleen vedon aikana, tästä aiheutunut menetetty aika lisätään vedon loppuun.

-Interpolin on pidettävä webbikameraa päällä aina, kun hän pelaa. Jos hän kuitenkin unohtaa laittaa sen päälle (unohtaminen on inhimillistä), kaikkien ilman kameraa pelattujen käsien tulokset mitätöidään ja niihin käytetty aika lasketaan mukaan 60 vuorokauteen. Webbikameran pointtina on siis todistaa, että pelaamassa on Interpol ja ainoastaan Interpol.

-Kaikki puolesta tai vastaan lyödyt rahat shipataan luotettavalle henkilölle, todennäköisesti pokerisivut.com-ylläpidolle ennen vedon aloittamista. Konsultoin tästä ylläpitoa jahka he palaavat reissultaan missä ovat viikonlopun yli. Ylläpito ja mahdollisesti erikseen valittu muutaman hengen raati päättää viime kädessä vedon voittajan.

-Kukaan vastaan vetoa lyönyt ei saa tarkoituksellisesti istua Interpolin pöytiin ja häiritä hänen pelaamistaan. Näin tekeminen johtaa kyseisen henkilön panosten automaattiseen lähettämiseen Interpolille.

-Interpol antaa kaikki käsihistoriat kaikista 60 vuorokauden aikana pelatuista käsistä raadin tarkasteltavaksi mahdollisten huijausten paljastamiseksi.

-Interpol postaa vähintään kerran vuorokaudessa tarkan tiedon rollinsa kehityksestä ja saldosta.

Olen valmis ottamaan actionia itseäni vastaan 5-20k edestä. Myös muut voivat lyödä vetoa puolestani, jos vastaan lyöviä vain löytyy tarpeeksi.

Discuss!
Siinä toi polin alkuposti. Itse en ainakaan nähnyt tuossa mitään mainintaa rollin koosta eikä uudelleen latauksista puhuttu yhtään mitään, maininta niistä tuli myöhemmin. Jotta olisiko ne niitä uusia ehdotuksia??? Sinuna Miguel877 opettelisin lukemaan ennekuin tulen tänne muille avautumaan.

Z Roqu899

Viesti Kirjoittaja Z Roqu899 » 06 Syys 2008, 20:14

hyvä poli. mainiota toimituksellista työtä.

Carlton

Viesti Kirjoittaja Carlton » 06 Syys 2008, 20:15

Onko tämä järkevä tapa todistaa, että tienaat 5-10k /kk. Kerta voit tuona vedonlyönti aikana pelata vaikka 15h/p, mitä tuskin teet normaalisti.

Lukittu

Palaa sivulle “Yleinen pokerikeskustelu”