Kävi vituttamaan niin pahasti tämä Eiskan feidaus vedosta, että nousi äsken rauta paremmin kuin pitkiin aikoihin. Kiitos siitä.
Koska muutama sivu takaperin sanoit, että pelkäät sinulle käyvän WinCapitat, tarjoan sinulle tähän vetoon erityisehtoja. Muuten ehdot samat kuin aiemmin (tai mitä sitten yhdessä sovitaankaan), mutta saat mahdollisen häviön tullen shipata rahat minulle jälkikäteen. Näin sinun ei tarvitse pelätä, että kävisi WinCapitoja.
Ja muille, jotka haluatte lyödä vastaan: Ymmärrettävistä syistä en ensinnäkään a) ala tekemään tätä jos kokonaisbetsiksi ei tule vähintään 5k, koska ei riitä motivaatio ja sen pienemmästä en ala sitomaan itseäni ruutuun loppuvuodeksi ja tee itselleni pokerista ns. pakkopullaa, ja b) vaadin, että niin minä kuin vastapelurini siirtävät rahat etukäteen luotettavaksi todetulle taholle. Case lupautui jo mesessä kirstunvartijan tehtävään. Jos häntä ei pidetä tarpeeksi luotettavana, niin voidaan kysyä vaikka ylläpitoa, eli siis näitä Pokerisivut- ja Pokerisivut2-nimimerkkien takana lymyileviä henkilöitä. Jokainen varmaan järjellä tajuaa, etteivät ylläpitäjät 5k:n takia varastaisi jengin rahoja? Ja jos tämäkään ei käy, niin voidaan toki pyytää myös 2+2-modeja, jotka ovat aiemminkin hoitaneet vastaavia vetoja 50k+ panoksilla luotettavasti. Lisäksi uskoisin, että kenelläkään minut tavanneella tai kanssani raha-asioita hoitaneena tuskin on mitään negatiivista sanottavaa luotettavuudestani. Olen liikutellut viime kuukausina aika isoja summia rahaa ihmisten kanssa, jotka olen tavannut täältä 0-2 kertaa, ja hoitanut aina kaikki maksut sentilleen ja ajallaan. Muutenkin foorumikredibiliteettini on varmaan sitä tasoa, että kukaan tuskin ihan oikeasti voi epäillä tulevansa kusetetuksi.
Onko tämä järkevä tapa todistaa, että tienaat 5-10k /kk. Kerta voit tuona vedonlyönti aikana pelata vaikka 15h/p, mitä tuskin teet normaalisti.
Tämä on kyllä ihan reilu pointti. Mutta hei, onko parempia ehdotuksia? En ainakaan itse keksi mitään muutakaan.