Sivuveto: Interpol tienaa 60 päivän aikana $15k

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle
Interpol

Re: Sivuveto: Interpol tienaa 60 päivän aikana $15k

Viesti Kirjoittaja Interpol » 06 Syys 2008, 22:26

overdog kirjoitti:Millaisella kertoimella sinua vastaan voisi pelata?
Mä tarjoan 1:1. Jos ulkopuoliset haluaa tarjota muita kertoimia, niin se on toki sallittua. Fungahz kommentoi jo aikaisemmin onnistumismahdollisuuksiani, ja jos hän ja muut sng-harjat haluavat vielä tarkentaa mielipiteitään ja esimerkiksi ehdottaa tähän ns. pohjakertoimia, niin kuuntelen mielelläni. Lähtökohtaisesti 1:1 on musta reilu, koska mun normaalilla winratella 15k/2kk menee kyllä, mutta toisaalta stressitekijöiden ja muiden vaikutus laskee prossia mun kannalta.

tupomas

Viesti Kirjoittaja tupomas » 06 Syys 2008, 22:26

Kuka takaa vedonlyönnin?

FinnishFool

Viesti Kirjoittaja FinnishFool » 06 Syys 2008, 22:29

Mä ehdotan et mennää luxin vessaan ja lyödään luut tiskii ja katotaa kellä on isoin ja se voittaa. Itse arvostan sellasia pelaajia, jotka ei hirveesti puhu pelien saldoista ja antaa tuloksien näkyä auton vuosimallissa, eikä niinkään hehkutuksissa mitä täällä viljellään. Saa toki kertoa miten pelit menee (onko swingi menossa mihin suuntaan), mutta jotai järkeä siihen hommaa ku tuntuu aika helposti lähtevän lapasesta noi liiottelut.

kile91
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kile91 » 06 Syys 2008, 22:31

Interpol kirjoitti:
tupomas kirjoitti:Eikö tähän nyt saakaan lyödä vetoa... :cry:
Otan siis itse vetoja vastaan joka tapauksessa, riippumatta osallistuuko Eiska vai ei. Oon tosissani tän vedon suhteen, ei tää ollut mun puolelta mikään läppä.
Voin ottaa 100$ vedon, jos rakebackin suuruudesta sovitaan ja peli pelataan tammikuussa, niin että päivät on peräkkäisiä.
Eiskalle vielä: "Haiden seassa uiminen on joko äärimmäistä typeryyttä tai onneton sattuma"

overdog

Viesti Kirjoittaja overdog » 06 Syys 2008, 22:32

"Mä tarjoan 1:1..."

OK, en ole lyömässä vetoa mutta uteliaisuudesta kysäisin. Ja vaikka olisinkin lyömässä, niin en kylläkään tuolla kertoimella vetoa ottaisi vastaan.

rox51

Viesti Kirjoittaja rox51 » 06 Syys 2008, 22:35

Miguel877 kirjoitti:*jotai random-tuhinaa rivitolkulla*

Mutta itselläni ei ole enää tänään energiaa taistella. Jatketaanko huomenna, kiitos.
En oo kenenkään puolella, mutta pysykää nyt edes hyvän maun rajoissa tuon Eiskan dissaamisen suhteen. :oops:

tupomas

Viesti Kirjoittaja tupomas » 06 Syys 2008, 22:38

rox51 kirjoitti:
Miguel877 kirjoitti:*jotai random-tuhinaa rivitolkulla*

Mutta itselläni ei ole enää tänään energiaa taistella. Jatketaanko huomenna, kiitos.
En oo kenenkään puolella, mutta pysykää nyt edes hyvän maun rajoissa tuon Eiskan dissaamisen suhteen. :oops:
En ole puolesta enkä vastaan vaan pikemmininkin päinvastoin... siis...
Mut mikä täs koko keskustelussa on ideana...?

PearlyHill

Viesti Kirjoittaja PearlyHill » 06 Syys 2008, 23:06

Interpolin uskottavuutta (miehisyyttä) on epäilty :-D Interpol ja sen perskärpäset käyvät vastarintaan :lol: Interpolin blogihan on aivan täyttä teinihömppää. Samanlaista mitä kuuli yläasteen luokilla - tyyliin; mun mopo keulii ja kulkee paljon paremmin kuin sun mopo, määhän oon Paaaaaaljon parempi jätkä, kun sä.........mää joooouooon enemhhaän viihnaaä kuuuihn stä jhah ma ajjjoiin tkxilla 9900 kkm Utsssjoelstä Zttadddiiin. Mä komppaan Eiskaa täysin - mistä ihmeestä nämä 5 - 10k tienestit yht´äkkiä ilmaantu?

Eiska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eiska » 06 Syys 2008, 23:10

Ei vittu :rofl:

Täytyy kyllä kiittää. Sain äsken ehkä elämäni parhaat naurut kun luin näitä juttuja. Tuli oikeesti ihan vedet silmistä :-D

Finnishfoolin viesti lämmitti erityisesti

Interpol

Viesti Kirjoittaja Interpol » 06 Syys 2008, 23:15

PearlyHill kirjoitti:Interpolin uskottavuutta (miehisyyttä) on epäilty :-D Interpol ja sen perskärpäset käyvät vastarintaan :lol: Interpolin blogihan on aivan täyttä teinihömppää. Samanlaista mitä kuuli yläasteen luokilla - tyyliin; mun mopo keulii ja kulkee paljon paremmin kuin sun mopo, määhän oon Paaaaaaljon parempi jätkä, kun sä.........mää joooouooon enemhhaän viihnaaä kuuuihn stä jhah ma ajjjoiin tkxilla 9900 kkm Utsssjoelstä Zttadddiiin. Mä komppaan Eiskaa täysin - mistä ihmeestä nämä 5 - 10k tienestit yht´äkkiä ilmaantu?

Ja sun panos oli...?

Eiska
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Eiska » 06 Syys 2008, 23:17

Interpol kirjoitti:
PearlyHill kirjoitti:Interpolin uskottavuutta (miehisyyttä) on epäilty :-D Interpol ja sen perskärpäset käyvät vastarintaan :lol: Interpolin blogihan on aivan täyttä teinihömppää. Samanlaista mitä kuuli yläasteen luokilla - tyyliin; mun mopo keulii ja kulkee paljon paremmin kuin sun mopo, määhän oon Paaaaaaljon parempi jätkä, kun sä.........mää joooouooon enemhhaän viihnaaä kuuuihn stä jhah ma ajjjoiin tkxilla 9900 kkm Utsssjoelstä Zttadddiiin. Mä komppaan Eiskaa täysin - mistä ihmeestä nämä 5 - 10k tienestit yht´äkkiä ilmaantu?

Ja sun panos oli...?
Joko oot hommannu paininuken missä lukee Eiska ja murjot sitä siellä kuin viimestä päivää?

E: voin myös ruveta personal psyykkaajaks jos alkaa rautakin nousemaan paremmin.

Fungahz

Viesti Kirjoittaja Fungahz » 06 Syys 2008, 23:25

Mun mielestä mielenkiintosempi betsi ois sellanen, joka sitouttaa polin pelkkään sittarigrindaukseen esim. $22 -tasolla 60 päiväks. Ehtona, että jos Interpol pelaa jotain muuta pelityyppiä, niin veto on hävitty. Vaihtoehtoisesti, että jos Interpol ei pelaa keskimäärin esim. 120 peliä per päivä joka päivä tänä ajanjaksona, niin veto hävitty. Tää kutkuttais lähinnä siks, kun muistaakseni blogista löytyy jotain "ranteet auki" -kommenttia niitten harvojen grindien jälkeen. :)

Tämä veto, josta ketjussa puhutaan, ei mielestäni kaadu Interpolin varsinaisiin pelitaitoihin. Jos se jostain syystä epäonnistuu, niin syynä olisi jokin psyykkinen seikka; esim. grindaukseen hajoamisesta johtuva tilttaus. Yllä mainittu veto varmaan maksimois tota puolta aika hyvin.
Lean, mean, SNG-grinding machine.
Säännöllisiä arpajaisvoittoja 12/05-6/09.

workit
Viesti:

Viesti Kirjoittaja workit » 06 Syys 2008, 23:38

Fungahz kirjoitti:Mun mielestä mielenkiintosempi betsi ois sellanen, joka sitouttaa polin pelkkään sittarigrindaukseen esim. $22 -tasolla 60 päiväks. Ehtona, että jos Interpol pelaa jotain muuta pelityyppiä, niin veto on hävitty. Vaihtoehtoisesti, että jos Interpol ei pelaa keskimäärin esim. 120 peliä per päivä joka päivä tänä ajanjaksona, niin veto hävitty. Tää kutkuttais lähinnä siks, kun muistaakseni blogista löytyy jotain "ranteet auki" -kommenttia niitten harvojen grindien jälkeen. :)

Tämä veto, josta ketjussa puhutaan, ei mielestäni kaadu Interpolin varsinaisiin pelitaitoihin. Jos se jostain syystä epäonnistuu, niin syynä olisi jokin psyykkinen seikka; esim. grindaukseen hajoamisesta johtuva tilttaus. Yllä mainittu veto varmaan maksimois tota puolta aika hyvin.
Komppaan täysin.

Muutenkin tämä veto polia vastaan on liian -ev (olettaen että uskoo polin 5-10k/kk tienesteihin) koska veto pitäs olla kuitenkin jotain sellaista mitä ei joka kuukausi tehdä, ainakaan mielellään. Tässä tapauksessa poli tarjoo vetoa siihen minkä hän tekee joka kuukausi, oli vetoja tai ei. Mut siitähän ei alunperin ollutkaan kyse....

Ja oli veto mikä vain niin itse en ainakaan suostuisi muuhun kuin yhtäjaksoiseen pelaamiseen,ei niin että välissä on useita vapaa päiviä. Se jo itsessään helpottaa hommaa paljon.

PearlyHill

Viesti Kirjoittaja PearlyHill » 07 Syys 2008, 00:03

PearlyHill kirjoitti:
Interpolin uskottavuutta (miehisyyttä) on epäilty Interpol ja sen perskärpäset käyvät vastarintaan Interpolin blogihan on aivan täyttä teinihömppää. Samanlaista mitä kuuli yläasteen luokilla - tyyliin; mun mopo keulii ja kulkee paljon paremmin kuin sun mopo, määhän oon Paaaaaaljon parempi jätkä, kun sä.........mää joooouooon enemhhaän viihnaaä kuuuihn stä jhah ma ajjjoiin tkxilla 9900 kkm Utsssjoelstä Zttadddiiin. Mä komppaan Eiskaa täysin - mistä ihmeestä nämä 5 - 10k tienestit yht´äkkiä ilmaantu?

Iterpol kirjoitti:
Ja sun panos oli...?

Ihmettelin, että ketään perskärpästä ei kuulunut........vain sinä.

Kuten yllä kirjoitin - älä tästä ota henkilökohtaisesti.....sorry, en muista, että pyysinkö sinua olla ottamatta henkilökohtaisesti.....? Luulatassssti eenneenzzz. Athhteekekksi! Tämmöinen teinihömppä (arvoisa Blkittataja; älä suutu, kun tämmöistä nimikettä sinusta, Lähes Ammattilaisesta käytän) mutta en muuta voi :( ) Ei Millään muotoa ollut tarjoitus Sinua loukata, vaan jopa kehua ja ylistää, että jopa aikuiset ihmiset ovat samankaltaisia Nuorten kanssa :-D

Anteeksi, jos sinua loukkasin kirjoituksellani.

Case

Viesti Kirjoittaja Case » 07 Syys 2008, 00:53

Onko tässä nyt kyse jostain katkeruudesta vai kateellisuudesta vai mistä? (retorinen kysymys, ei vastauksia kiitos). Muutenkin se on kohtuu helppoa anonyyminä nimimerkin takaa postailla.

Pokerisivujen ammattiblogitkin eroavat paljon toisistaan ja kukin lukee sitä minkä sisältö itseään kiinnostaa. Jos interpolin blogi tai jutut ei miellytä niin ehkä niitä ei sitten tarvi lukea.

Ei enää turhia vittuiluviestejä tai provosoivia mielipiteitä. Myös off-topic viestit voi jättää kokonaan pois. Enempää varoituksia ei jaella. Jos ketjussa jatketaan vielä keskustelua alkuperäisestä aiheesta niin se on ok.

Lukittu

Palaa sivulle “Yleinen pokerikeskustelu”