Pikavippejä en ole ikinä ottanu, enkä otakkaan. kaverit on paalumiehiä niin sieltä sa kännidepoa jos meen katki offline.
opintolainahan on +EV ja olen sitä sillä mielin ottanutkin, kaikki on menny pokeriin, viinaan ja bensaan. yleensä se menee seuraavasti:
1. juodaan vitusti viinaa sillä opintolainarahalla.
2. pelataan kännissä kovalla grindauksella saatu kassa sileeks nl2k pöytiin
3. lähdetään vittuuntuneena stiimaamaan tiltti kännissä autolla kaupungille
näin käyny muutaman kerran. tällä hetkellä kassat saatu taas parille saitille hyviksi, ja olen pitäytyny suht hyvin kassanhallinnassa, vaikkakin olen gamblaaja jossakin mielessä, nii pientä shottia pitää välillä ottaa. lisäksi nykyään tulee opintotuen lisäksi palkkaa oikeesta työstä ja pokeristaki alkanu tulemaan ihan hyvin. lainaa en meinannu enää ottaa
niija toki pokeriuran alkuna tuli otettua välillä juuri jotain parinkympin lainoja kavereilta että sai kännissä tehdä ihmenousuja ja kusta sitten isoissa pöydissä.
ja olenki huomannu että olen aika koukussa tuohon tunteeseen, kun on kaikki pelissä

mutta pitää eristää se tunne sellaseen peliin että ei koko kassaa laita kuseen. pienen siivun isoon pöytään min. binillä ja saa hyvät tyydytykset.
arividerchi