Turnauspokerista kesätyö?

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle
Purtsum

Turnauspokerista kesätyö?

Viesti Kirjoittaja Purtsum » 18 Huhti 2009, 15:48

Tiedän että MTT-turnauksissa varianssi on suurta ja tappioputket ovat väistämättäkin välillä pitkiä. Olen kuitenkin mietiskellyt, että onnistuisinkohan saavuttamaan kuukausitasolla jonkinlaista tasaista tuottoa grindaamalla MTT-turnauksia. Aloituskassa on noin 1000d.
Miksi turnauksia? Siksi, koska osaan cashia huonommin. Turnauksissa kyylääminen sopii mulle :) , cashissa roiskin. Cashissä voin tiltatakkin, turnauksissa en.

Olen opiskelija, ja en ole vielä saanut varmistusta kesätyöpaikasta. Leikittelen tänä taantuman aikana kuitenkin ajatuksella, että mitäs jos pelattais sitten vaikka kesä pokeria, jos ei "oman alan" töitä sitten kesäksi välttämättä löytyisi. Ajattelin kysyä teiltä arvon turnauspelaajat, mitä arvelette olisiko minulla mahdollisuuksia 5d-33d turnauksia pelatessa saavuttaa n. 10-15d tuntiansio pitkässä juoksussa. Saman rahan minkä saisin tehtaalta 3-vuorotöissä. Tottakai tätä on mahdoton ennustaa, mutta ajattelin kuitenkin teidän raaka-arvioitanne kysyä.

Ja tietenkään en aloita ihan tyhjästä. Olen pelannut ja jonkin verran myös opiskellut turnauspokeria enemmän noin kahden viime vuoden ajan. Pelityylini on aika tiukka, olen itse kokenut sen pienissä nettiturnauksissa parhaaksi ja itselle sopivimmaksi. Tietenkin pelityyliä mukautetaan aina pöydän ja vastustajien mukaan. En ole omasta mielestäni vielä hyvä pelaaja, mutta turnausten taso ainakin Starssilla on aika huono joten se tasoittaa hieman.

Official poker rankings näyttää kohdallani seuraavaa:

Turnauksia takana n. 800 (otanta tietenkin aika pieni)
Prizes: 12563$
Profit: 3994$
ROI: 39%
ITM: 17%

Biggest prize: 1126d , monta kertaa ollut monen kilon rahastuksetkin lähellä mutta vielä ei ole pokerijumalat olleet näissä pakollisissa finaalipöydän flipeissä puolellani.

Kiitoksia asiallisista vastauksista!