High Stakes Poker Season 6 (spoilereita!)

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle

High Stakes Poker Season 6 (spoilereita!)

ViestiKirjoittaja Case » 16.02.2010 17:53

Kuva

High Stakes Pokerin kuudes kausi on polkaissut käyntiin. Ensimmäisessä pöydässä istuvat järjestyksessä Phil Hellmuth, Phil Ivey, Andreas Hoivold, Daniel Negreanu, Gus Hansen, Tom Dwan, Antonio Esfandiari ja Dario Minieri. Ivey ja Dwan ovat ostaneet sisään 500k:lla, kaikki muut 200k:lla. Linkit ensimmäisen jakson videoihin löytyy tästä uutisesta.

Ivey ja Dwan pelaavat ilmeisesti kaikissa jaksoissa tällä kaudella, joten mielenkiintoista peliä pitäisi olla luvassa. AJ:n puuttuminen häiritsi ainakin allekirjoittanutta... Gaben vitsit olivat edelleen hyviä mutta AJ:n naurua kaipaa.

Ohjataan jatkossa kaikki HSP-keskustelu tähän ketjuun. Ketjuun on sallittua kirjoittaa spoilereita niistä jaksoista, jotka ovat virallisesti ulkona!
Case

Re: High Stakes Poker Season 6 (spoilereita!)

ViestiKirjoittaja BustUout » 16.02.2010 19:43

pari huomiota ekasta jaksosta:
1: Hellmuth on nopea
2: Iveylla napsuu, mutta saa kivasti valuee
3: Loistava kokoonpano

Patea odotellessa
BustUout

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja dstrd » 16.02.2010 20:00

Muuten hyvää settiä mutta

1. AJ puuttuu ja sen mukana kaikki (kaplan-benza yhistelmä hsp:n sydän)
2. Kara Scottin välihaastattelut täysin sieluttomia ainakin tässä ekassa jaksossa ja voisi jättää vähemmälle (=imo täyttä ajanhukkaa ellei oikeesti pelattu jotain mielenkiintosta jakoa mistä kansa haluu kuulla ajatuksia)
3. Esfandiari on ärsyttävä ja viihdearvoton, jättäsivät jo pois hsp kokoonpanosta.
dstrd

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja BustUout » 16.02.2010 20:15

1. AJ puuttuu ja sen mukana kaikki (kaplan-benza yhistelmä hsp:n sydän)

ainii tämäkin, Gaben vitsit tuntuu sieluttomilta kun Benza ei oo niille nauramassa :cry:
BustUout

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja BlindEater1o1 » 16.02.2010 21:13

Benzan puuttuminen kyl häiritsi täälläkin.. Hyvää juttua Kaplan heitti taas (esim. se Lillehammer-väläytys), mut ei ne oikeen toimi, ku ei ole AJ naureskelemassa. Ei tommonen sarkastinen läppä (hyväkään) toimi, ku sitä yksistään heittää.
BlindEater1o1

ViestiKirjoittaja hardluck » 16.02.2010 21:24

Ensimmäinen jakso oli mun mielestä kohtuullisen nihkeä. Ei mitään ihmeellistä. Kaikki ennallaan ja sitä rataa. Minua ei kyllä häirinnyt kommentoitipuoli tai sen puute ollenkaan :roll:
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

The River Takes It All!!!
hardluck

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja NiklasR05 » 16.02.2010 22:49

dstrd kirjoitti:3. Esfandiari on ärsyttävä ja viihdearvoton, jättäsivät jo pois hsp kokoonpanosta.

Se on totta, että AJ:n puuttuminen vie HSP:n sielua pois, mutta tosta Esfandiarista oon kyllä erimieltä. Mun mielestä Esfandiari on viihdearvolta parhaita pelaajia pöydässä. Huomaa, että kaveri osaa esiintyä ihmisten edessä. Verrattuna esimerkiksi Iveyyn, joka on ehkä tylsintä katsottavaa viihdearvollisesti. Tosin Iveylla on ehkä muut syyt, minkä takia se on kokoonpanossa :D Mut Esfandiari ainakin allekirjoittaneen mielestä on yks viihdyttävimpiä pelaajia pöydässä. Varsinkin jos Laak istuu samassa pöydässä. (tosin en kyllä kiellä sitä, että Esfandiarin jutut ei enää yhtä paljoa viihdytä kuin mitä ne teki aluksi, mutta silti hyvä lisä pöytään imo)

Loistava asia on myös Minierin mukanaolo. Siinä on ehkä viihdyttävimpiä pelityylejä katsoa ja Minierin aksentti on myös aivan täydellinen, se saa aina hyvälle tuulelle :D Vielä jos peli lähtee hyvin kulkemaan, niin itse ainakin seuraan mielenkiinnolla Minierin liikkeitä.
PokeriaR05 (at) Hotmail.com
Kuinka ollaan biittaamatta microja:
viewtopic.php?f=46&t=19434&p=328835#p328835
NiklasR05

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Aanselmo » 17.02.2010 0:45

NiklasR05 kirjoitti:Se on totta, että AJ:n puuttuminen vie HSP:n sielua pois, mutta tosta Esfandiarista oon kyllä erimieltä. Mun mielestä Esfandiari on viihdearvolta parhaita pelaajia pöydässä. Huomaa, että kaveri osaa esiintyä ihmisten edessä. Verrattuna esimerkiksi Iveyyn, joka on ehkä tylsintä katsottavaa viihdearvollisesti. Tosin Iveylla on ehkä muut syyt, minkä takia se on kokoonpanossa :D Mut Esfandiari ainakin allekirjoittaneen mielestä on yks viihdyttävimpiä pelaajia pöydässä. Varsinkin jos Laak istuu samassa pöydässä. (tosin en kyllä kiellä sitä, että Esfandiarin jutut ei enää yhtä paljoa viihdytä kuin mitä ne teki aluksi, mutta silti hyvä lisä pöytään imo)

Ei paljon eri mieltä vois enää olla :-D . Jos oikeesti kiinnostaa jotku punnerrus-sivuvedot ja loputon lätinä joka vain pitkittää ja pitkittää jakoja ni mikäs siinä, henkilökohtaisesti haluun kuiteskin nähdä ihan vaan pokeria. Esfandiari on tään kokoonpanon turhin hemmo. Ja Ivey nyt on vain ton pelin kunkku, näin se vaan on. Kortti napsu toki ekassa jaksossa melkosen tasaseen tahtiin mut kuten edellä mainittiinkin myös valuet saatiin. Toivon kyl, että just Ivey kynis durrrrin jota yksinkertaisesti vain vihaan. Miksikö? Jaa-a. Ei kyl haittais yhtään vaikka kynis Patenkin samalla :P .

Muuten joo ei tää oo enää se sama HSP mitä joskus muinoin. Durrrr ei ole Farha ja tuo lehmä selostuskopissa ei ole AJ, näin se vaan on.

Onneks Eli ilmestyy kait ens jaksossa pöytään, Farhan jälkeen näiden pelien hauskin tyyppi. Niin ja sitä en kans oo tajunnu ollenkaan minne on kadonnut Todd Brunson :? .
Ei tuu lasta eikä paskaa, kun ottaa e-pillerin ja imodiumin.
Aanselmo

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Case » 17.02.2010 0:59

Aanselmo kirjoitti:Niin ja sitä en kans oo tajunnu ollenkaan minne on kadonnut Todd Brunson :? .

Tääkö siis on huono juttu? :roll:
Case

ViestiKirjoittaja Takis » 17.02.2010 1:05

Eikö ne vois edes kerran kaudessa pitää jtn spesiaalijaksoo missä pelattais omahaa tai HA. Olis noille pelaajillekkin varmasti kiinnostavampaa. Lisäks ottais nyt sinne niitä oikeesti high stakes -pelaajia eikä noita laakeja ja esfandiareja jotka pelaa tossa 10 kertaa isompaa ku normisti ja on totaalisen scared money.
Takis

ViestiKirjoittaja Rio » 17.02.2010 1:45

Iha perusvarma avaus mutta tosiaa AJ pitäis saada takasi. Silti number 1 poker show on television!

Ja kyllä, Esfandiari ulos ja Pate sisää!
"It is better to keep your mouth shut and appear stupid than to open it and remove all doubt." - Mark Twain

viewtopic.php?f=46&t=16752
Rio

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja NiklasR05 » 17.02.2010 2:01

Aanselmo kirjoitti:Ei paljon eri mieltä vois enää olla :-D . Jos oikeesti kiinnostaa jotku punnerrus-sivuvedot ja loputon lätinä joka vain pitkittää ja pitkittää jakoja ni mikäs siinä, henkilökohtaisesti haluun kuiteskin nähdä ihan vaan pokeria. Esfandiari on tään kokoonpanon turhin hemmo. Ja Ivey nyt on vain ton pelin kunkku, näin se vaan on. Kortti napsu toki ekassa jaksossa melkosen tasaseen tahtiin mut kuten edellä mainittiinkin myös valuet saatiin.

Tää asia on kyllä niin vedenjakaja; missä vaiheessa ohjelma keskittyy tarpeeks pokeriin ja millon on tarpeeks myös viihdettä :D mä oon vaan sitä kastia, jonka mielestä se on viihdyttävää, että niillä on noita punnerruksia yms, koska se olis imo liian tylsää katsottavaa jos ne hakkais vaan perse ruvella pokeria, eikä puhuis mitään :D sitähän voi katsoa ihan tarpeeks fulltiltillä päivittäin, jos sellanen kiinnostaa. Tosin se, miks haluan pokerin lisäks sitä viihdettä voi myös johtua siitä, etten ymmärrä pokerista riittävästi, että se pelkästään viihdyttäis mua tarpeeks :-k :lol: Mutta mun mielestä HSP on onnistunut aika hyvin tasapainoittamaan pokerin ja viihteen välillä, kun vertaa moneen näistä uusista sarjatulokkaista.

Mut siinä menee kyllä loppuu mullakin jo ymmärrys, jos joku kaipaa nuorempaa Brunsonia. En ehkä tylsempää katsottavaa tiedä kuin se, että joku röllimetsästä karannut sankari pelaa kolmeen jaksoon yhden käden, eikä sinä aikana sano sanaakaan. (okei toi oli vähän kärjistettyä, mutta pointin varmaan ymmärtää :-D )
PokeriaR05 (at) Hotmail.com
Kuinka ollaan biittaamatta microja:
viewtopic.php?f=46&t=19434&p=328835#p328835
NiklasR05

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja bet-a-pot » 17.02.2010 16:10

NiklasR05 kirjoitti:Loistava asia on myös Minierin mukanaolo. Siinä on ehkä viihdyttävimpiä pelityylejä katsoa ja Minierin aksentti on myös aivan täydellinen, se saa aina hyvälle tuulelle :D Vielä jos peli lähtee hyvin kulkemaan, niin itse ainakin seuraan mielenkiinnolla Minierin liikkeitä.

Minieriltä terveisiä.

https://www.youtube.com/watch?v=Z4jTVeNeB-I

Jutellut Darion kanssa pari kertaa ja todella mukava tyyppi kyseessä.
bet-a-pot

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja ay_fukinow_sl » 17.02.2010 18:13

Alkaa olla tuo Helmuthille vittuilu jo perseestä, muutenkin samaa mitä muutkin HS jaksot.

MISSÄ ON OMAHA ??? :yes:
ay_fukinow_sl

ViestiKirjoittaja pylkkana » 17.02.2010 21:23

Tylsältä vaikutti omasta mielestä ensimmäinen jakso. Parasta uudessa kaudessa oli, että näyttävät välillä pelaajien stackkien koot ruudussa.
pylkkana

Käyttäjän avatar

Seuraava

Palaa alueelle Yleinen pokerikeskustelu