*Yleinen vedonlyöntiketju*

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle
illi78

Re: *Yleinen vedonlyöntiketju*

Viesti Kirjoittaja illi78 » 17 Syys 2011, 01:04

Puliveivari kirjoitti:
Onetime !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
+1
Tää on vedonlyöntiketju,ei fanifoorumi. Henkilökohtasella tasolla mulle on aivan vitun sama voittaako Lukko vai Äpylit,vedonlyönnin kannalta taas ei.

Kaikki vihaa Joksuja,mutta kai säkin munkkipossu silti lyöt Jokereita huomenna?

BustUout

Viesti Kirjoittaja BustUout » 17 Syys 2011, 08:42

Kaikki vihaa Joksuja
Mistä tämä btw johtuu? Itse olen aina kannustanut enemmänä joksuja kuin hifkiä.

Jokin hauska muoti-ilmiö, jossa kaikki haluu kuulua samaan "vihataan joksuja"-rivitanssiin?

Puliveivari

Viesti Kirjoittaja Puliveivari » 17 Syys 2011, 09:02

Kaikki vihaa Joksuja,mutta kai säkin munkkipossu silti lyöt Jokereita huomenna?

Joo, Jokereita oon kans betsannu. Pelicans +1:llä toki.
Punamustavalkoinen, rakkautemme ikuinen <3

setti-esa

Viesti Kirjoittaja setti-esa » 17 Syys 2011, 11:09

Jokereitten pitäis mun mielestä saada bonuspisteitä runkosarjassa koska kaikki jengit tsemppaa niitä vastaa paljo enemmä :x

HjeMe3

Viesti Kirjoittaja HjeMe3 » 17 Syys 2011, 15:16

Kiitos Arsenal. VITTU!!

teng13
Viesti:

Viesti Kirjoittaja teng13 » 17 Syys 2011, 17:54

arsenal ja jokerit 100e tuplassa #-o

Timce

Viesti Kirjoittaja Timce » 17 Syys 2011, 18:43

BustUout kirjoitti:
Kaikki vihaa Joksuja
Mistä tämä btw johtuu? Itse olen aina kannustanut enemmänä joksuja kuin hifkiä.
Jokeri-kannattajien itsensä luoma legenda. Kaikki inhoaa meitä, me ei välitetä, me ollaan Jokerit, super-Jokerit, stadista jne. :?

tupomas

Viesti Kirjoittaja tupomas » 17 Syys 2011, 19:44

Vitun pelicans... :twisted:

Jokereiden voitolla olis tullu 4k€.......

Edit: Nyt kyllä vähän vituttaa kun kaikki muut kohteet oli jo menny oikein, ja jokerit johtaa 1-3 pari minuuttia ennen loppuu. :D Perus biittiä.

HjeMe3

Viesti Kirjoittaja HjeMe3 » 17 Syys 2011, 21:06

teng13 kirjoitti:arsenal ja jokerit 100e tuplassa #-o
Sama paska oli itelläki 100e kii. Ei taaskaan menny ihan putkeen. :no:

Aanselmo

Viesti Kirjoittaja Aanselmo » 17 Syys 2011, 22:50

Sama täällä, narrit haistakoot piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkän vitun!
Ei tuu lasta eikä paskaa, kun ottaa e-pillerin ja imodiumin.

Harbo

Viesti Kirjoittaja Harbo » 18 Syys 2011, 08:21

Voi elämän kevät. Miten voi jokerit hukata 1. erässä (viimeinen vielä) kolmen maalin johdon. Noh pelaajille
parempi että oli Erkan joukkue eikä Suikkasen joka ryssi. Toisella vois olla rankempaa sanottavaa kuin
normi "etsä viitsis, viitsisitsä pelata loppuun *halihali*".

Eilinen Barca. Jos joku ei ole tsiigannut häkkejä niin suosittelen että käypi katsomassa "räkämaaleja" =).
Oliko se niin että Messi & Cesc olleet samoissa ikäluokissa junnuina pelailemassa kun toi yhteys toimii
aika hyvin? Cescistä näkee ettei Paska-Arsun paineet ole kannettavana ja nyt voi vain pelata kun ei ole
joukkeen kapu ja tähti(vielä).
Työnteko on juopottelevien luokkien kirous.
-Oscar Wilde-

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 21 Syys 2011, 13:42

Tän päivän vetolistoilta pompsahti punaisen välkkyvän valon lailla silmiin Milanin matsi.

Vastassa on udinese jota milan ei ole onnistunut voittamaan viimeisestä kuudesta kohtaamisesta kuin kerran, viime kaudella ei kertaakaan vaikka oli mestaruuskausi. Nyt Milan on aloittanut kauden tasapelillä lazion kanssa kotona ja tappiolla vieraissa napolille. Vastaavasti udinese on on voittanut molemmat pelinsä 2-0.

Kerroinasettelu on kyllä mielenkiintoinen, kun udinesen suorasta voitosta saa luokkaa 5,5 kerrointa ja yhden maalin tasoituksellakin luokkaa 2,5 :o :lol:

Itse ainakin painan hiukan pienemmällä suoraa voittoa ja tasoituksellista sitten jo vähän isommalla.

Tosin, ehkä mun betsi on se paikka kun milankin tajuaa herätä että ei helvetti, nyt tähän on tultava muutos ettei voitot lipsu tuonne 8)
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

The River Takes It All!!!

jeppiskamaa

Viesti Kirjoittaja jeppiskamaa » 21 Syys 2011, 13:49

.
Viimeksi muokannut jeppiskamaa, 21 Syys 2011, 14:23. Yhteensä muokattu 4 kertaa.

Joukon

Viesti Kirjoittaja Joukon » 21 Syys 2011, 14:02

Tänään se tulee - nimittäin pelien peli! Tylsä ja ylimielinen Barcelona saapuu Cam de Mestalla stadionille ja kohtaa mustat lepakot! Valencian kerroin oli parhaimillaan jo yli 8 kunnes vedonlyöntiyhtiöt tajusivat, että Valencia tulee antamaan tänään pahasti tukkaan mammanpojille. Valencia ei lähde kotonaan peruuttelemaan vaan lähtee taktiikalla "hyökkäys on paras puolustus".

Toivotaan kuitenkin Barcelona ei tapa tätä ottelua pitämällä palloa 80% omalla kenttäpuoliskollaan. Valenciasta ei koskaan tiedä minkälainen päivä heillä on, mutta bettiä lähtee yli 3,5 maalia. Valencian päävalmentajan Emeryn hassuttelut ennen ottelua "Jos Barcelonalle osuu hyvä päivä, voit ainoastaan vaikuttaa kuolintapaasi" ja "Guardiolassa on vain yksi vika - hän ei ole Valencianista"

Täällä vielä vihje otteluun: Valencia - Barcelona 21.9

Kooname
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kooname » 21 Syys 2011, 15:20

Joukon kirjoitti:Tänään se tulee - nimittäin pelien peli! Tylsä ja ylimielinen Barcelona saapuu Cam de Mestalla stadionille ja kohtaa mustat lepakot! Valencian kerroin oli parhaimillaan jo yli 8 kunnes vedonlyöntiyhtiöt tajusivat, että Valencia tulee antamaan tänään pahasti tukkaan mammanpojille. Valencia ei lähde kotonaan peruuttelemaan vaan lähtee taktiikalla "hyökkäys on paras puolustus".

Toivotaan kuitenkin Barcelona ei tapa tätä ottelua pitämällä palloa 80% omalla kenttäpuoliskollaan. Valenciasta ei koskaan tiedä minkälainen päivä heillä on, mutta bettiä lähtee yli 3,5 maalia. Valencian päävalmentajan Emeryn hassuttelut ennen ottelua "Jos Barcelonalle osuu hyvä päivä, voit ainoastaan vaikuttaa kuolintapaasi" ja "Guardiolassa on vain yksi vika - hän ei ole Valencianista"

Täällä vielä vihje otteluun: Valencia - Barcelona 21.9
Vähän samaa tuumin, että voisi jopa kokeilla Valenciaa tässä. 7.2 kertoimen löysin, ja sehän kelpaa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen pokerikeskustelu”