Huh, täytyy olla tyytyväinen että ei sentään madrid tehnyt sitä kuudetta, siinä kohden ois varmaan tiltannut
Tein netissä tuossa iltapäivällä lapun malliin:
0,1,2-1,2,3
0,1-0,1,2
6,7,8-0
Jonka sitten kaivoin vielä ostoskorista pois ja muokkasin tuon madrid ottelun vierasjoukkueen nollan 1:ksi.
Tämä siksi että muistin laittaneeni kioskilla livenä jo yhden monivedon jossa taas madrin peli oli mallia 5,6,7,8-0 , joten ei tohtinut ottaa riskiä että vihu tekee yhden maalin ja kaataa heti molemmat monarit. Nyt kun jäi tuohon 5-0 tulokseen niin se oli ihan kiva. Se antoi mulle viikonlopun aiemman over-rekan kiinni (+ 4 eri triplariviä samoista overeista), ja ei sentään tullut tulokseksi ostoskorista pois kaivetun lapun tuloksia
Hyvä vetoviikonloppu, mut ei niin isoista jutuista kiinni että ois saanut ihan eri näköisiä isompiakin voittoja. Nyt tilttailen siihen että mulla on illan turnausvalikoimasta enää yksi turnaus jäljellä joka on toki kohta kuplassa, mut kestää sen jälkeen vielä aamuun asti prkl ja aiheuttaa yksitablauksella vitutuksen, ellei siitä napsuta jotain kolmea kärkisijaa jotka antaa 5 figs

Saas nähdä kuinka paljon otan monttua tai uppia tuon turnauksen takia kun menossa on sen tuhannen Etelä-Amerikan ottelua joita betsata.
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!
The River Takes It All!!!