*Yleinen vedonlyöntiketju*

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle
hardluck
Viesti:

Re: *Yleinen vedonlyöntiketju*

Viesti Kirjoittaja hardluck » 04 Maalis 2012, 22:53

No, sunday million ei osunut kun vihu tahto välttämättä lähteä koppaamaan mun 4 betin AJ:llä ja obv osui 102 bb:n potin mun AK:ta vastaan, normal.

Moniveto on silti vielä ohuesti hengissä, ei tarvi kuin muutamat täsmäosumat :-' :lol:

Kakse ekaa peliä jo päättyneet ja menneet oikein, mut madridin pitäis painaa viimeisen 25 min aikana vähintään kaksi maalia, ja taas vihun pitäisi tehdä _tasan_ yks... ohutta?? Joo, mut mahdollista 8) :lol:
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

The River Takes It All!!!

KOSmaar

Viesti Kirjoittaja KOSmaar » 04 Maalis 2012, 23:16

Taitaa loppuu minuutit kesken :( Noh, noilla tuloksilla olis voinu käyd karkkikaupas. Kerroin taas jotain 2k?
Itse sain ton Madrid -2 kiinni (1,97), joten ihan onnellinen et tuli murskajaiset. Rennes myös kiinni (2,5), mut toi devilsin peli pilaa kyl kaiken ilon. Ei tie oikein mitä täs pitäs painaa ku Sm-liigassaki painaa 1x2 koko ajan.
Vedonlyönnin satunnainen antiexpert.

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 04 Maalis 2012, 23:30

Huh, täytyy olla tyytyväinen että ei sentään madrid tehnyt sitä kuudetta, siinä kohden ois varmaan tiltannut :lol:

Tein netissä tuossa iltapäivällä lapun malliin:

0,1,2-1,2,3
0,1-0,1,2
6,7,8-0

Jonka sitten kaivoin vielä ostoskorista pois ja muokkasin tuon madrid ottelun vierasjoukkueen nollan 1:ksi.

Tämä siksi että muistin laittaneeni kioskilla livenä jo yhden monivedon jossa taas madrin peli oli mallia 5,6,7,8-0 , joten ei tohtinut ottaa riskiä että vihu tekee yhden maalin ja kaataa heti molemmat monarit. Nyt kun jäi tuohon 5-0 tulokseen niin se oli ihan kiva. Se antoi mulle viikonlopun aiemman over-rekan kiinni (+ 4 eri triplariviä samoista overeista), ja ei sentään tullut tulokseksi ostoskorista pois kaivetun lapun tuloksia :yes:

Hyvä vetoviikonloppu, mut ei niin isoista jutuista kiinni että ois saanut ihan eri näköisiä isompiakin voittoja. Nyt tilttailen siihen että mulla on illan turnausvalikoimasta enää yksi turnaus jäljellä joka on toki kohta kuplassa, mut kestää sen jälkeen vielä aamuun asti prkl ja aiheuttaa yksitablauksella vitutuksen, ellei siitä napsuta jotain kolmea kärkisijaa jotka antaa 5 figs #-o Saas nähdä kuinka paljon otan monttua tai uppia tuon turnauksen takia kun menossa on sen tuhannen Etelä-Amerikan ottelua joita betsata.
Jonakin päivänä laivani saapuu, mutta minun onnellani olen tietysti juuri silloin lentokentällä!!

Paisti88

Viesti Kirjoittaja Paisti88 » 05 Maalis 2012, 10:15

hardluck kirjoitti: Juu, tuo oli aika kiva. Mulla over-rekassa

Pool-Arsu over 2,5
Palermo-Milan over 3,5
Real M-Espanyol over 4,5
Tottenham-ManU over 3,5

Nuo triploina sekä yhtenä rekkana.
No paljo oli kerroin tossa over-rekassa? :-s
Better to be lucky than good.

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 05 Maalis 2012, 11:05

Paisti88 kirjoitti:
No paljo oli kerroin tossa over-rekassa? :-s
Äh, en viitsi vaivautua kaivaan slippiä esiin, mut ulkomuistista sanoisin että kertoimet olivat:

Pool-Arsu over 2,5 @ 1.9
Palermo-Milan over 3,5 @ 2.62
Real M-Espanyol over 4,5 @ 2.62
Tottenham-ManU over 3,5 @ 2.75

* * *

Onpa helpottavaa että tälle päivälle ei ole kotimaista kendoa ollenkaan, ja änärissäkin on vain 3 ottelua :D ei tarvi hirveästi päätä tuonne suuntaan hakata. Vaikka toki kerkesinkin jo kantaa oman korteni kekoon mallia: ana-1,5, pit -1,5 & buf ML sekä vielä tulosvedot ana 6-3, pit 6-2 sekä buf 5-3 :roll:

illi78

Viesti Kirjoittaja illi78 » 05 Maalis 2012, 12:23

Täysin käsittämätöntä,neljä kohdetta samalla lapulla ja kiinni?

Psg -1
Real-2
Rangers
ja Phi

Lisäksi Bostonin piti voittaa toi 10-2 kenttätapahtumiin katsottuna,mutta hyvä näin kerrankin. Alkaa Timin pelistä näkymään väsymys,pakko niitten ois sitä 'huilauttaa mut Savonlinnan veijari makailee nivuset paskana hotellissa ja laskee taaloja. :-#

Tänään Jukurit -1 ja Pittsburgh,sille sen 4 saa kertoimeks. Toi Jukurit on pomminvarma. Jos tosta miekkailusta nyt ikinä mikää varma on. :-({|=

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 05 Maalis 2012, 13:43

illi78 kirjoitti: Alkaa Timin pelistä näkymään väsymys,pakko niitten ois sitä 'huilauttaa mut Savonlinnan veijari makailee nivuset paskana hotellissa ja laskee taaloja. :-#
Niin, ja kun bostonin formi ei ole muutenkaan mikään loistelias ollut ja nyt tässä maaliskuussa joukkueella on 17 ottelua, niin voipi löytyä usein "nuts"-vetoja niitten vihuista :yes:

KOSmaar

Viesti Kirjoittaja KOSmaar » 05 Maalis 2012, 14:36

hardluck kirjoitti:
illi78 kirjoitti: Alkaa Timin pelistä näkymään väsymys,pakko niitten ois sitä 'huilauttaa mut Savonlinnan veijari makailee nivuset paskana hotellissa ja laskee taaloja. :-#
Niin, ja kun bostonin formi ei ole muutenkaan mikään loistelias ollut ja nyt tässä maaliskuussa joukkueella on 17 ottelua, niin voipi löytyä usein "nuts"-vetoja niitten vihuista :yes:
Peli oli ainakin ihan sekaisin Islandersia vastaan. Siks piti painaa Rangereita isosti mut myöhässä kuin myöhässä...
Vedonlyönnin satunnainen antiexpert.

Paisti88

Viesti Kirjoittaja Paisti88 » 05 Maalis 2012, 15:16

illi78 kirjoitti:Täysin käsittämätöntä,neljä kohdetta samalla lapulla ja kiinni?

Psg -1
Real-2
Rangers
ja Phi

Lisäksi Bostonin piti voittaa toi 10-2 kenttätapahtumiin katsottuna,mutta hyvä näin kerrankin. Alkaa Timin pelistä näkymään väsymys,pakko niitten ois sitä 'huilauttaa mut Savonlinnan veijari makailee nivuset paskana hotellissa ja laskee taaloja. :-#

Tänään Jukurit -1 ja Pittsburgh,sille sen 4 saa kertoimeks. Toi Jukurit on pomminvarma. Jos tosta miekkailusta nyt ikinä mikää varma on. :-({|=
Joo katoin tota peliä 2 erää ja täytyy sanoa et Bostoni vei kun litranmittaa, ja aika perusjuttu tällä kaudella et Bostoni ei kahta huonoa peliä putkeen pelaa tai saatika häviä, mut nyt kävi näin. Vähän kyl vituttaa et itellä jäi kohtuu hyvä kertoiminen rekka Bolognasta kiinni, kun ei ne paskiaiset saanu toista maalia kaikesta hallinnasta huolimatta ja missasivat vielä pilkunkin :x

Joukon

Viesti Kirjoittaja Joukon » 06 Maalis 2012, 10:19

HIFK - JYP 6.3, Merkki 2, Kerroin 2,75 Betsson

Jääkiekon SM-liigaa. Taistelu runkosarjassa tiivistyy, kun jäljellä on enää kärkijoukkueilla viisi ottelua. IFK ja JYP taistelevat kotiedusta, molemmilla tosin on mahdollisuus vielä jopa runkosarjan voittoon.

IFK oli vielä tovi sitten SM-liigan kuumin joukkue, mutta joukkueen sisällä tapahtuneet sairastelut ovat tuoneet ikävästi taka-pakkia. Edellisestä ottelusta sivussa olivat Mikael Granlund, Petteri Wirtanen, Janne Pesonen, Eero Somervuori, Kimmo Kuhta, Mikko Kurvinen, Mikko Jokela, Turo Järvinen, Micke Åsten ja Kristian Tuohilampi. Näistä pelaajista ovat ainoastaan mahdollisesti palaamassa kaukaloon päävalmentaja Petri Matikaisen mukaan Eero Somervuori ja kenties Mikko Kurvinen. Ei siis hyvältä näytä vieläkään.

JYP on noussut varkain taistelemaan kotiedusta ja vielä jopa "runkkarin" voitosta. Jyväskyläläiset ovat olleet todella kovassa vireessä, vaikkakin romahtivat edellisessä ottelussaan Pelicansia vastaan.

IFK antaa valtavasti "tasoitusta" loukkaantumiset ja flunssa-aallon huomioon ottaen, joten JYP lähtee Helsinkiin näillä kokoonpanotiedoilla selkeänä ennakkosuokkina. JYP on kaiken lisäksi ollut IFK:lle hankala vastus liigassa viime vuosina.

Veikkaussivut

Aanselmo

Viesti Kirjoittaja Aanselmo » 06 Maalis 2012, 11:50

Tänään aina yhtä osuvia viiden kohteen lappuja kendoon akselilta:
Tappara -0.5 & +0.5
JYP -0.5 & ML
Narrit -0.5 & ekan erän voitto
KalPa -0.5 & -1.5
Pelicans -0.5 & o5.5 osumaa matsiin
Kärpät -0.5

Panokset toki minimaalistakin pienempiä.
Ei tuu lasta eikä paskaa, kun ottaa e-pillerin ja imodiumin.

Kuuma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kuuma » 06 Maalis 2012, 11:51

Tänään painetaan rekkana seuraavaa:

Blues - Tappara 2
HIFK - Jyp 2
HPK - Kalpa 2
Ilves - Jokerit 2
Pelicans - Ässät 1
Saipa - Kärpät 1
TPS - Lukko 2

Panosta pistettiin 20 ja rahaa tulloo väistämättä yli 7k :)

Paisti88

Viesti Kirjoittaja Paisti88 » 06 Maalis 2012, 12:01

Ite vedin viimesillä pelitilillä olleilla hiluilla seuranvanlaisen rekan, Pelsut, Jokerit, Benfica, Boro, Nottingham, Soton ja Reading.
GL 2 me \:D/

hardluck
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hardluck » 06 Maalis 2012, 12:19

Paisti88 kirjoitti:Ite vedin viimesillä pelitilillä olleilla hiluilla seuranvanlaisen rekan, Pelsut, Jokerit, Benfica, Boro, Nottingham, Soton ja Reading.
No onnea tuossa tarviskin melko lailla :D ei oo osumassa. En nää forestin, soton, boron ja benfican millään jokaisen voittavan otteluaa. Itse laitoinkin noiden matsien osalta vakiossa: benfica: 1X2, Boro 1X, Forest 1X2, Soton 1X.. oli nimittäin sen verran herkullisia alipelattuja varmistuksia.

Paisti88

Viesti Kirjoittaja Paisti88 » 06 Maalis 2012, 12:38

hardluck kirjoitti:
Paisti88 kirjoitti:Ite vedin viimesillä pelitilillä olleilla hiluilla seuranvanlaisen rekan, Pelsut, Jokerit, Benfica, Boro, Nottingham, Soton ja Reading.
No onnea tuossa tarviskin melko lailla :D ei oo osumassa. En nää forestin, soton, boron ja benfican millään jokaisen voittavan otteluaa. Itse laitoinkin noiden matsien osalta vakiossa: benfica: 1X2, Boro 1X, Forest 1X2, Soton 1X.. oli nimittäin sen verran herkullisia alipelattuja varmistuksia.
No hei, huikee muutaman euron veti ja kerrointa kuiteski 30, no big deal vaikkei osuiskaan :-D Kaikki on kuitenkin aikamoisia ennakkosuosikkeja kotonaan ( ainaskin jos vakion peliprosentteja kattoo), ni ei mikään suuri ihme ois jos osuiskin, enemmän noi lätkät tossa huolettaa :-'

Edit: Ja benfica ei oo häviämässä kotona noin tärkeetä matsia, tän kauden kotisaldo niillä kotoisessa liigassa 10-0-1, just tuli viime vkoloppuna eka tappio kotona Portolle. Ja ilmeisesti et oo doncasterinkaan vierassaldoo paljoo tsekannu kun niitä lähit pelaamaan, Forestilla sentään pelissä sarjapaikka.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen pokerikeskustelu”