Full Tilt rahansiirrot TILTISSÄ!?

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle
temetainio

Full Tilt rahansiirrot TILTISSÄ!?

Viesti Kirjoittaja temetainio » 05 Touko 2011, 10:43

Moro!
Mustan perjantain jälkeen siirsin Full tiltiltä kaksi rahasiirtoa noin niinkuin varmuuden vuoksi omalle pankkitilille "local transferinä" eli suoraan tilille. Yleensä rahat ovat ilmestyneet hienosta kolmessa päivässä (luvataan 3-5 päivässä), mutta täällä edelleen odotellaan niitä. Siirrot tapahtuivat 19.4. ja 21.4.. Olen pari kertaa ollu yhteydessä sinne sähköpostilla ja ensimmäinen vastaus oli, että pääsiäinen on viivästyttänyt siirtoja vaikka pankkipäiviä oli about 10 välissä ja rahat olivat kuulemma pian perillä pahoittelujen kera. No kun niitä ei edelleenkään kuulunut, niin uuden yhteydenoton jälkeen totesivat, että kaikki siirrot ovat olleet jäissä 19-21.päivä ja lukuisten pelaajien kotiuttamisten vuoksi siirrot ovat viivästyneet (eli suomeksi sanottuna rahat ovat loppu :) ?), mutta ovat tulossa lähipäivinä. No tässä on taas odoteltu muutama päivä lisää ja mitään ei ole edelleenkään ilmestynyt ja tässä alkaa rauhallisemmallakin ihmisellä jo hieman otsasuonet pullistumaan... :shock: Onko muilla samoja ongelmia?

t:FULL TILT vai FULL SUCK

maisa

Re: Full Tilt rahansiirrot TILTISSÄ!?

Viesti Kirjoittaja maisa » 05 Touko 2011, 10:49

temetainio kirjoitti:Moro!
Mustan perjantain jälkeen siirsin Full tiltiltä kaksi rahasiirtoa noin niinkuin varmuuden vuoksi omalle pankkitilille "local transferinä" eli suoraan tilille. Yleensä rahat ovat ilmestyneet hienosta kolmessa päivässä (luvataan 3-5 päivässä), mutta täällä edelleen odotellaan niitä. Siirrot tapahtuivat 19.4. ja 21.4.. Olen pari kertaa ollu yhteydessä sinne sähköpostilla ja ensimmäinen vastaus oli, että pääsiäinen on viivästyttänyt siirtoja vaikka pankkipäiviä oli about 10 välissä ja rahat olivat kuulemma pian perillä pahoittelujen kera. No kun niitä ei edelleenkään kuulunut, niin uuden yhteydenoton jälkeen totesivat, että kaikki siirrot ovat olleet jäissä 19-21.päivä ja lukuisten pelaajien kotiuttamisten vuoksi siirrot ovat viivästyneet (eli suomeksi sanottuna rahat ovat loppu :) ?), mutta ovat tulossa lähipäivinä. No tässä on taas odoteltu muutama päivä lisää ja mitään ei ole edelleenkään ilmestynyt ja tässä alkaa rauhallisemmallakin ihmisellä jo hieman otsasuonet pullistumaan... :shock: Onko muilla samoja ongelmia?

t:FULL TILT vai FULL SUCK
Ihan sama homma täällä, tosin kotiutin Netelleriin, mut ei oo näkyny eikä kuulunu.
Meilannu olen kans sinne ja samaan tyyliin vastaavat ku sullekin.

temetainio

Viesti Kirjoittaja temetainio » 05 Touko 2011, 11:05

Jep jep, normaalisti on kaikki toiminut loistavasti tai ainakin hyvin, mutta ei enää... Laitoin vielä asiakaspalveluun vastauksen ylimalkaiseen lupaukseen, että rahat tulevat lähipäivinä.Selitin, että itse kyllä tiedän rahansiirtoja tehdessäni, että milloin ne suurinpiirtein on tulossa maksuun, lähipäivinä, viikon päästä, kuukauden päästä ja niin edelleen! No, eipä tuohon enää vastausta tullut :no:
Mitäköhän tässä pitäisi nyt tehdä, lopettaa tilapäisesti pelaaminen siellä ja jättää rakeback kertymättä samalla ja katsella muita huoneita vai jatkaa vain ja ylioptimistisesti uskoa, että kaikki vielä joskus toimii!? :yes:
T:F--------- Tilt

salmaster

Viesti Kirjoittaja salmaster » 05 Touko 2011, 11:06

Hyvä, että tällainne ketju perustettiin. Toivottavasti tähän tulee informaatiota jatkossa niiltä jotka eivät saa kotiutuksiaan Full Tiltiltä.

Vaikuttaa siltä, että siellä on vakavia ongelmia rahojen kanssa sehnä on selvää. Täällä myös eräät ylistävät FTP taivaisiin ja ja haukkuu jopa niitä ketkä reklamoivat rahojen kotiutusongelmista. Faktahan on se, että kyllä ne rahat tulee saada kohtuuajassa eikä tuollaiset selitykset oikein vakuuta. Hoitaahan muutkin tahot joissa liikkuu rahaa valtava määrä liikenteen normaalisti.

Onko tuo local pankkisiirto ainoa pankkisiirto vaihtoehto FTP:llä?
Osto&myynti asioissa email. salmaster.pt(at)gmail.com/ MSN salmaster(at)live.fi

salmaster

Viesti Kirjoittaja salmaster » 05 Touko 2011, 11:07

temetainio kirjoitti:Jep jep, normaalisti on kaikki toiminut loistavasti tai ainakin hyvin, mutta ei enää... Laitoin vielä asiakaspalveluun vastauksen ylimalkaiseen lupaukseen, että rahat tulevat lähipäivinä.Selitin, että itse kyllä tiedän rahansiirtoja tehdessäni, että milloin ne suurinpiirtein on tulossa maksuun, lähipäivinä, viikon päästä, kuukauden päästä ja niin edelleen! No, eipä tuohon enää vastausta tullut :no:
Mitäköhän tässä pitäisi nyt tehdä, lopettaa tilapäisesti pelaaminen siellä ja jättää rakeback kertymättä samalla ja katsella muita huoneita vai jatkaa vain ja ylioptimistisesti uskoa, että kaikki vielä joskus toimii!? :yes:
T:F--------- Tilt
Jos itse olisin asemassasi niin lopettaisin pelit välittömästi ja siirtyisin johonkin muualle. Vähintäänkin siksi ajaksi, että asiat on selvitetty johon tosin voi mennä todella pitkä aika.

temetainio

Viesti Kirjoittaja temetainio » 05 Touko 2011, 11:29

salmaster kirjoitti:Hyvä, että tällainne ketju perustettiin. Toivottavasti tähän tulee informaatiota jatkossa niiltä jotka eivät saa kotiutuksiaan Full Tiltiltä.

Vaikuttaa siltä, että siellä on vakavia ongelmia rahojen kanssa sehnä on selvää. Täällä myös eräät ylistävät FTP taivaisiin ja ja haukkuu jopa niitä ketkä reklamoivat rahojen kotiutusongelmista. Faktahan on se, että kyllä ne rahat tulee saada kohtuuajassa eikä tuollaiset selitykset oikein vakuuta. Hoitaahan muutkin tahot joissa liikkuu rahaa valtava määrä liikenteen normaalisti.

Onko tuo local pankkisiirto ainoa pankkisiirto vaihtoehto FTP:llä?
On Full Tiltillä muitakin rahansiirtomahdollisuuksia, varmaankin kaikki muutkin tavat kuin muillakin pokerifirmoilla. Itse olen tuota
"local transferia" käyttänyt sen vuoksi, koska rahat ovat tulleet kätevästi suoraan omalle tilille nopeasti YLEENSÄ kolmessa päivässä, muistaakseni siinä oli minimisiirtosumma 100$,maksimikin taisi olla,mutta ei ole ollut tarve niin isoihin siirtoihin... :lol:

pste

Viesti Kirjoittaja pste » 05 Touko 2011, 11:42

Joo, itelä aivan sama tilanne. 19.4 laitoin tuleen Visalle kotiutuksen, eikä mitään kuulu. Samoin olen myös lähetellyt sähköpostiviestejä ja samankaltaisia vastauksia on saanu kuunnella kuin OP. Ei mitään hajua, että mitä pitäis tehä, eikä kyllä ole luottoakaan siihen, että rahoja näkyisi.

Olisi mukavaa jos, joku joka on (???) saanut rahansa FTP:ltä, kirjottelisi tänne kuulumisia. En tiiä voiko tässä tehä juuri muuta kuin laittaa kädet ristiin ja odotella ihmettä.

salmaster

Viesti Kirjoittaja salmaster » 05 Touko 2011, 11:50

pste kirjoitti:Joo, itelä aivan sama tilanne. 19.4 laitoin tuleen Visalle kotiutuksen, eikä mitään kuulu. Samoin olen myös lähetellyt sähköpostiviestejä ja samankaltaisia vastauksia on saanu kuunnella kuin OP. Ei mitään hajua, että mitä pitäis tehä, eikä kyllä ole luottoakaan siihen, että rahoja näkyisi.

Olisi mukavaa jos, joku joka on (???) saanut rahansa FTP:ltä, kirjottelisi tänne kuulumisia. En tiiä voiko tässä tehä juuri muuta kuin laittaa kädet ristiin ja odotella ihmettä.
Toisessa ketjussa on kertomuksia kyllä, että jotkut ovat saaneet rahansa 2-3 viikon kuluttua. Kuitenkaan tämä ei kovinkaan vakuuta siltikään itseäni. Itsellä siis ei tosin ole tuolla FTP rahaa einkä aio siellä pelata.

Historia on kyllä osoittanut, että jos osa rahansiirroista onnistuu ja osa ei niin kyllä siellä on vakavia taloudellisia vaikeuksia takana. Tietty pienimmät kotiutukset hoidetaan ja pyritään nimenomaan suureen määrälliseen kappalemäärään jotka onnistuu jotta luottamus säilyisi.

Jos FTP tekisi ison kotiutuksen niin 100% varmaa on, että se ei tule yhtä lyhyessä ajassa kuin esimerksi pienempi 500- 2000e. Jos selitys on se, että kotiutusmäärät ovat valtavia ja syy olisi se niin miksi nimenomaan suuren luokan kotitutukset kestää kauemmin/ eivät tule kuin pienemmät?

Toivon todella, että kaikki saavat rahansa mutta ikävä kyllä luulen tarinan päättyvän ikävästi lopulta.

pste

Viesti Kirjoittaja pste » 05 Touko 2011, 11:56

Omalla kohallanihan oli kyse suhtalaisen pienestä summasta (2k$). Että mene ja tiedä.

salmaster

Viesti Kirjoittaja salmaster » 05 Touko 2011, 12:06

pste kirjoitti:Omalla kohallanihan oli kyse suhtalaisen pienestä summasta (2k$). Että mene ja tiedä.
Se mitä olen lukenut sekä myös kuullut muutamalta lähipiiristä niin muutaman kilon kotiutukset ovat pääsääntöisesti tulleet vaikkakin 2-3 viikkoa mennyt.

Kaisas

Viesti Kirjoittaja Kaisas » 05 Touko 2011, 13:29

Kotiutin mustanperjantain jälkeisenä sunnuntaina 4fig summan local bank transferina ja seuraavana keskiviikkona näky pankkitilillä. Deposin viikkoa myöhemmin uudestaan ftp:lle ja kaikki toiminu muutenkin ihan normaalisti.

SleepsWithFishes
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SleepsWithFishes » 05 Touko 2011, 13:53

En kehtaisi pelata saitilla, joka kusee USA-pelaajien muroihin. Pokerimaailmassa "maine" ei näytä merkitsevän mitään; itse en depoa Tiltille ainakaan ennen kuin hoitavat informaationkulkunsa kuntoon - ja mielellään myös maksavat kaikille pelaajille heidän rahansa. Stars näyttää parhaillaan mallia.
"Jos diili nyt jostain syystä kusahtaa, niin käytännön 50.000€+ persnetto menee enemmän tai vähemmän JR:n aiheuttaman kalabaliikin piikkiin. Kuten sanottua, oikeudessa tavataan. Ja mitä joku tuolla aiemmin sanoi, että pitäisi laittaa tuollaiselle hampaat kurkkuun - oon samaa mieltä ja erittäin halukas toimimaankin näin, mutta niin tyhmä en tietenkään ole. JR voi siis hengittää aivan rauhassa, kaikki argumentointi minun osaltani tähän liittyen jää pelkästään verbaaliseksi." - uhkailua internetissä, 2009

salmaster

Viesti Kirjoittaja salmaster » 05 Touko 2011, 14:36

SleepsWithFishes kirjoitti:En kehtaisi pelata saitilla, joka kusee USA-pelaajien muroihin. Pokerimaailmassa "maine" ei näytä merkitsevän mitään; itse en depoa Tiltille ainakaan ennen kuin hoitavat informaationkulkunsa kuntoon - ja mielellään myös maksavat kaikille pelaajille heidän rahansa. Stars näyttää parhaillaan mallia.
1+

Eräällä tavalla pokerinpelaajat sekä pokeriyhtiöt on maapallon epäluotettavimpien otusten kärkipäässä.

SleepsWithFishes
Viesti:

Viesti Kirjoittaja SleepsWithFishes » 05 Touko 2011, 14:39

Samaa mieltä - helvetin itsekästä/itsekeskeistä jengiä koko 'skene' täynnä.
"Jos diili nyt jostain syystä kusahtaa, niin käytännön 50.000€+ persnetto menee enemmän tai vähemmän JR:n aiheuttaman kalabaliikin piikkiin. Kuten sanottua, oikeudessa tavataan. Ja mitä joku tuolla aiemmin sanoi, että pitäisi laittaa tuollaiselle hampaat kurkkuun - oon samaa mieltä ja erittäin halukas toimimaankin näin, mutta niin tyhmä en tietenkään ole. JR voi siis hengittää aivan rauhassa, kaikki argumentointi minun osaltani tähän liittyen jää pelkästään verbaaliseksi." - uhkailua internetissä, 2009

tilttari

Viesti Kirjoittaja tilttari » 05 Touko 2011, 17:23

SleepsWithFishes kirjoitti:itse en depoa Tiltille ainakaan ennen kuin hoitavat informaationkulkunsa kuntoon - ja mielellään myös maksavat kaikille pelaajille heidän rahansa. Stars näyttää parhaillaan mallia.
+1 Just näin.

Starssilta tuli massit todella nätisti, mutta FTP ei oo vieläkään näkynyt. Huomenna kai se 3 vk tulee täyteen odotusta.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen pokerikeskustelu”