Full Tilt rahansiirrot TILTISSÄ!?

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle
skidi18
Viesti:

Re: Full Tilt rahansiirrot TILTISSÄ!?

Viesti Kirjoittaja skidi18 » 05 Touko 2011, 18:41

Oletteko kotiuttanut netelerille? Kauanko teillä on sinne kestänyt, että tulee massit?

mtrookie

Viesti Kirjoittaja mtrookie » 05 Touko 2011, 18:54

Olen kotiuttanut Netelleriin, kestosta ei voi sanoa kun ei rahoja ole tullut.
Tosin aikaa on mennyt vasta 20 päivää.
Edit: mä en oikeen enää usko, että ne rahat tulee.
On aika viddumaista kun niitä ei ole pelitilillä eikä mulla, onkohan ne jossain pankissa kasvamassa korkoa? :roll:

MustaJätkä

Viesti Kirjoittaja MustaJätkä » 05 Touko 2011, 19:02

Itse tein 20.4 noston pankkitilille ja viime viikon perjantaina kaksi kotiutusta pankkiin - eilen tuli kaikki kolme kotiusta tilille (yht 1.5K).

kazuyalee

Viesti Kirjoittaja kazuyalee » 05 Touko 2011, 19:05

Mulla normaalisti nostotapana ollut moneybookers jonne rahat tulee yleensä 1-10min nostosta eli todella nopeesti. Mustan perjantain jälkeen moneybookers ei jostain syystä mulla ole ollut vaihtoehtona vaan sitä klikattaessa tulee teksti tyyliin että ei available tapa atm enkä ole löytänyt 2+2 tai täältä että muilla olisi sama ongelma mikä on vähän hämmästyttänyt.

Tästä johtuen nostin kuitenkin 21. pvä 4fig summan suoraan pankkitilille (local bank transfer) jota ei vielä ole näkynyt. Kuitenkin syystä tai toisesta en ole missään vaiheessa ollut juurikaan huolissani enkä ole sitä vieläkään, esimerkiksi jos kyseessä olis UB niin en elättelis vähääkään toiveita siitä että rahoja tulis mutta nää isot saitit kuten FT ja PS on hoitanut historiassa kyllä asiansa ainakin kohtalaisen mallikkaasti.

Tää jenkkipelaajien tapaus vaan on semmonen missä ymmärrän kaikkia osapuolia oikeestaan eli kun kyseessä on typerä laki niin ehkäpä saitit on myös pikkusen ahneuksissaan pelaajaosuuksista kilpaitaessa uskonut että laki muuttuu lopulta heidän edukseen (niinkuin se luultavasti kukkausien, vuosien tai kymmenien vuosien päästä muuttuukin) ja täten sallivat jenkkipelaajat sivuilleen. Toisaalta taas jokaisella jenkkipelaajalla lienee ollut jonkinlainen tietämys tilanteesta ja tuosta silloin pikkuisen epäselvästä laista joten tavallaan nyt pelkkien saittien syyttäminen on ehkä kuitenkin vähän väärä asenne.

Itse uskon ja toivon että kaikki saavat lopulta rahansa, tänään muuten nostoa tehdessä FT infoaa:
Kuva

mtrookie

Viesti Kirjoittaja mtrookie » 05 Touko 2011, 19:14

Mä en oikein keksi ketä tai mitä muuta kuin FullTilttiä vois syyttää, nehän mun rahoja siellä panttaa.

mrmayo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja mrmayo » 05 Touko 2011, 19:52

neteller nostoja tein 21. ja 24.pv ne ovat tulleet (yht 3kpl)
omaan pankkiin (local bank transf.) nostoja tehty myös kolme ja niistä ei ole näkynyt vielä mitään.
Mutta mutta ilmeisesti käsittelyt kuitenkin etenee ja pitää vain olla kärsivällinen..kaiketi nyt mennään käsittelyissä jossain 18. ja 25. pv:n viime kuuta välillä. Tämä puhdas arvaus tosin.

Itse olen kyllä sitä mieltä, että pelaajien ei pitäisi joutua kärsimään tästä sotkusta, koska A) ollaan Euroopassa ja B) meillä ei ollut asian kanssa mitään tekemistä.
Ja se vielä mietityttää että miten Stars on hoitanut asiat kuntoon päivissä kun Ft:llä menee viikkoja?

PS.ketjussa musta perjantai... tms...on myös keskustelua tästä aiheesta.

emeriaa

Viesti Kirjoittaja emeriaa » 05 Touko 2011, 20:00

Mulla pamahti mustana perjantaina nostettu 10k muutamassa päivässä tilille mutta siitä parin päivän jälkeen pankkitilille nostettu 6k on edelleenki out there.

Kyllä mun mielestä FTP kanssa kannattaa olla varovainen vaikka uskonki, että rahat tulee tilille jossain vaiheessa.

morie

Viesti Kirjoittaja morie » 05 Touko 2011, 20:19

Mun neteller ensimmäinen nosto oli tullu reilu 2viikkoa meni. Toinen vielä matkalla mut eiköhän ne sieltä tule.

Pedroverona

Viesti Kirjoittaja Pedroverona » 05 Touko 2011, 23:03

Mulle tuli 20.4. nostettu local bank transfer 1,8k taalaa tänään. Dollarin kurssi on kyllä just nyt karmaisevan huono :( Mutta pääasia, että tuli!

mtrookie

Viesti Kirjoittaja mtrookie » 05 Touko 2011, 23:17

Kysyin FullTiltiltä, missä MINUN rahani ovat ja kerroin, että ne eivät ole FTP:n rahoja.
Tässä vastaus:

We're sorry your withdrawal request hasn't been processed yet. We're experiencing slightly longer processing times due to a high volume of transaction requests.

Our cashiers complete transactions in the order they are received, and your request should be processed shortly.

Täyttä paskaa sanoisin.

temetainio

Viesti Kirjoittaja temetainio » 05 Touko 2011, 23:35

mtrookie kirjoitti:Kysyin FullTiltiltä, missä MINUN rahani ovat ja kerroin, että ne eivät ole FTP:n rahoja.
Tässä vastaus:

We're sorry your withdrawal request hasn't been processed yet. We're experiencing slightly longer processing times due to a high volume of transaction requests.

Our cashiers complete transactions in the order they are received, and your request should be processed shortly.

Täyttä paskaa sanoisin.
Täyttä paskaa tuo ainakin, että siinä järjestyksessä käsitellään kuin ovat saapuneetkin mikäli joku on saanut jo 20.päivän siirtoja itselle! Itselleni ei ole tullut 19.päivän siirtoa vaikka kyseessä oli vain muutama satanen... :-#

Cardigan

Viesti Kirjoittaja Cardigan » 05 Touko 2011, 23:59

Mulle tuli normaalisti nelinumeroinen summa pankkitilille. Nostin maanantaina ja keskiviikkona perillä.

kakstahti

Viesti Kirjoittaja kakstahti » 06 Touko 2011, 01:24

Juu ei oo tullu tännekkään rahoja.. 20.4 tein kotiutuksen. Jos nyt vielä pari viikkoa venailis ja sit voikin jo unohtaa koko rahojen saamisen.
-Selkä meni sätkää kääriessä 60-luvulla-

mtrookie

Viesti Kirjoittaja mtrookie » 06 Touko 2011, 04:18

Vituttaa kun ei pääse edes räiskimään niitä rahoja pois kun niitä ei ole missään.

mawko

Viesti Kirjoittaja mawko » 06 Touko 2011, 04:26

Ite laitoin just tulemaan, katotaan kuin käy... Toivottavasti tulee.

Onko kellään mitään tarkempaa tietoa tämän Full Tiltin luotettavuudesta tällä hetkellä? huhuja vaan kuullu ja ite otan ainakin suurimman osan rollista pois full tiltiltä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen pokerikeskustelu”