Microgaming vs Pokerstar. Kumpiko todellista pokeria?

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle
Kopoari

Re: Microgaming vs Pokerstar. Kumpiko todellista pokeria?

Viesti Kirjoittaja Kopoari » 10 Loka 2011, 20:03

Eiks sun pitäis olla tyytyväinen, et oot Starssilla voitolla ja Nordicilla tappiolla=break even. "ei aina voi voittaa, ei edes joka toinen kerta"

Sinappikaasu

Viesti Kirjoittaja Sinappikaasu » 10 Loka 2011, 20:03

Olin viime viikonloppuna ekaa kertaa yhden kaverin luona kotipeleissä, missä en ole ikinä ennen ollut. Muissa paikoissa olen tasaisesti voittanut AA:lla ja KK:lla, kun oon saanut preflop kalkut sisään, mutta tuolla hävisin useiden tuntien aikana monta kertaa noilla käsillä, myös AK oli paperia AQ:ta ja AJ:tä vastaan. Ei siihen kovin montaa tuhatta kättä tarvita, että voi jo sanoa, että tuolla viimeisimmissä kotipeleissä oli jotain outoa pakassa tai jakajissa.

sittari212

Viesti Kirjoittaja sittari212 » 10 Loka 2011, 20:04

dstrd kirjoitti:Näin sittarin muuten eilen virossa. Oli just käyny hankkimassa silikonit ja hameeseen pukeutuneena otti poskeen pultsarilta.

Sittari, äskeisellä lauseella ja teoriallasi on yhtä paljon painoarvoa. Sinulla ei ole tarjota mitään konkreettisia todisteita teoriastasi, eikä minulla tuosta tapaamisestamme. Tuota minun lausetta ei kukaan ota tosissaan, joten miksi ottaisi sinun teoriaasi? Molemmat täysin mahdollisia kuitenkin.

Jos oot taidokas rölli, onnittelen ja pyydän lopettamaan. Jos oot tosissas tän asian suhteen niin nyt herätys, perkele.
Aika vaikea ottaa vakavasti tuolla kielenkäytöllä. Pitäiskö kaikkien susta vaan nuolla persettä joka asiassa. Se että sä käyt virossa tekemässä sun juttuja ei tarkoita että minä tekisin samoja.

seam

Viesti Kirjoittaja seam » 10 Loka 2011, 20:09

Avaa uusi tili johonkin Microgaming-saitille ilman rb-sopimuksia ja katso muuttuuko käyrä.
Ohion ohi on vedettävä.

sittari212

Viesti Kirjoittaja sittari212 » 10 Loka 2011, 20:11

.
Viimeksi muokannut sittari212, 13 Loka 2011, 07:04. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Paisti88

Viesti Kirjoittaja Paisti88 » 10 Loka 2011, 20:31

Vuoden LOL-ketju [x]
Better to be lucky than good.

sittari212

Viesti Kirjoittaja sittari212 » 10 Loka 2011, 20:46

Paisti88 kirjoitti:Vuoden LOL-ketju [x]
Hommaa nyt eka se kunnon netti niin sut voi ottaa vakavasti pokerinpelaajana.. Mikä pokerinpelaaja se semmoinen on joka pelaa paskalla netillä. Kysy joko iskä ostaisi. Vai häh perävaunu?

epeli

Viesti Kirjoittaja epeli » 10 Loka 2011, 20:59

sittari212 kirjoitti:
Paisti88 kirjoitti:Vuoden LOL-ketju [x]
Hommaa nyt eka se kunnon netti niin sut voi ottaa vakavasti pokerinpelaajana.. Mikä pokerinpelaaja se semmoinen on joka pelaa paskalla netillä. Kysy joko iskä ostaisi. Vai häh perävaunu?
comeback of the year =D>

Vertti

Viesti Kirjoittaja Vertti » 10 Loka 2011, 21:03

Sarjassa pelaajia, jotka ymmärtävät varianssia jopa mua huonommin. En ois uskonut, että sellasiakin on. :o

card-paladin

Viesti Kirjoittaja card-paladin » 10 Loka 2011, 21:04

Olen kanisteri täynnä grindausmotivaatiota!

dstrd

Viesti Kirjoittaja dstrd » 10 Loka 2011, 21:16

sittari212 kirjoitti:
dstrd kirjoitti:Näin sittarin muuten eilen virossa. Oli just käyny hankkimassa silikonit ja hameeseen pukeutuneena otti poskeen pultsarilta.

Sittari, äskeisellä lauseella ja teoriallasi on yhtä paljon painoarvoa. Sinulla ei ole tarjota mitään konkreettisia todisteita teoriastasi, eikä minulla tuosta tapaamisestamme. Tuota minun lausetta ei kukaan ota tosissaan, joten miksi ottaisi sinun teoriaasi? Molemmat täysin mahdollisia kuitenkin.

Jos oot taidokas rölli, onnittelen ja pyydän lopettamaan. Jos oot tosissas tän asian suhteen niin nyt herätys, perkele.
Aika vaikea ottaa vakavasti tuolla kielenkäytöllä. Pitäiskö kaikkien susta vaan nuolla persettä joka asiassa. Se että sä käyt virossa tekemässä sun juttuja ei tarkoita että minä tekisin samoja.
Juu, vastasitkin kysymykseeni. Troolarit troolaa jne.

Natasha

Viesti Kirjoittaja Natasha » 10 Loka 2011, 21:21

Sinun täytyy hyväksyä tosiasia, että sama taktiikka ei toimi kaikissa verkoissa. Erityylisiä vastustajiakin vastaan täytyy varioida peliä voittojen maksimoimiseksi. Sinänsä Microgamingin tai minkä tahansa verkon ohjelmistossa ei ole mitään kyseenalaista. Kuten olet huomannut, Microgamingillä huonommat lähtökortit voittavat all-in tilanteessa todennäköisyyksiä useammin. Tämä huomio on ensimmäinen askel. Toinen askel on sopeutuminen eli oman taktiikan muuttaminen. Ehdotankin, että muutat Microgamingilla all-in rangeasi. Otat mukaan esim. keskisuuret parit 66-99 sekä kippaat isot parit suoraan preflop, jos ei aina, niin ainakin silloin tällöin.

sittari212

Viesti Kirjoittaja sittari212 » 10 Loka 2011, 21:28

.
Viimeksi muokannut sittari212, 13 Loka 2011, 07:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

sittari212

Viesti Kirjoittaja sittari212 » 10 Loka 2011, 21:40

.
Viimeksi muokannut sittari212, 13 Loka 2011, 07:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

LizardPenguin

Viesti Kirjoittaja LizardPenguin » 10 Loka 2011, 22:27

sittari212 kirjoitti:
Vertti kirjoitti:Sarjassa pelaajia, jotka ymmärtävät varianssia jopa mua huonommin. En ois uskonut, että sellasiakin on. :o
Ei tarvita mitään 250k käsiä että saa jotakin tilastoa. Kerron niin yksinkertaisesti nyt että tyhmemmätkin tajuaa. Jos otettaisiiin esim. 100 all in tilanteen pätkissä nuo AA , KK , QQ ja AK all in tilanteet niin JOKAISESSA tulos olisi se että Nordicbetilla nuo kädet häviäisivät enemmän suhteessa Pokerstarsiin.

100 all in = Pokerstar 66 voittoa. Nordicbet 56 voittoa sadasta.
100 all in = Pokerstar 72 voittoa. Nordicbet 58 voittoa sadasta.
..... samaa kun toistetaan jatkuvasti niin AINA tilanne on se että Pokerstarsilla voittaa enemmän kuin Nordicbetilla.
Unohtakaa nyt saatana ne 250k tai 500k otannat joita voitaisiin käyttää kun pelataan kaikki lähtökädet.
En puhu nyt mistään yksittäisestä huonosta jaksosta vaan jokapäiväisestä pelaamisesta näillä saiteilla.
Viittauksena ensimmäiseen tummalla painettuun, haluan vain sanoa että "People who live in glass houses should not throw stones".

Mutta jatketaan! Sillä tätäkään kolmea minuuttia en saa elämästäni takaisin...oh well, here goes nothing:

"Jos otettaisiin" + "jokaisessa tulos olisi" = sinun oletuksesi, ei fakta. Konditionaalin käyttö sitäpaitsi viittaa epävarmuuteen niin sen viljely ei myöskään nosta argumenttisi pisteitä.

"samaa kuin toistetaan jatkuvasti niin AINA tilanne on se että...." = perustuen mihin? Ja ei, "minä olen pelannut ja kyllä minä tiedän" ei ole faktatietoa. Ei nyt, ei huomenna, ei koskaan.

Toivottavasti nyt astuin trolliin, sitä ainakin suuresti toivon.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen pokerikeskustelu”