nordicbet-ongelmaa

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle

nordicbet-ongelmaa

ViestiKirjoittaja ElCosta » 11.09.2014 15:48

morot.

elikkä tässä nyt nordicbetillä veikanneena sattui eilen ja tänään teknisiä ongelmia.

nopeasti kiteytettynä :

vanhan livevedolyönnin kautta valitsen kohteen joka tulee normaalisti oikeaan reunaan valikkoon, mutta kun painan summaa ja hyväksyä, niin vahvistusnappia ei tule ollenkaan hommaan mukaan.

nyt kun tänään päivällä sitten olin lyömässä vetoa tenniksestä (1st set www.pokerisivut.com), niin valitsin kohteen, ja hyväksyin, mutta vahvistus ei onnistunut. kokeilin lyödän vetoa 16€:lla.

kun menin pelihistoriaan, oli siellä KÄSIPALLOpeli aivan järjettömällä kohteella 166€:lla

Nyt oon ottanut nordicbetiin yhteyttä, mutta sieltä on tullut erittäin paskaa kohtelua, että "hyväksyttyjä vetoja ei peruuteta."

Otin nyt videocapturella kuvaa kun olen lyömässä vetoa ja sama ongelma jatkuu. Tutkivat asiaa, mutta tiedän jo 100% varmuudella, että rahojani en saa takaisin, mikä oli suuri osa mun rollia livevetoihin. Oksettaa toiminta.

Onko muille sattunut vastaavaa?
ElCosta

Re: nordicbet-ongelmaa

ViestiKirjoittaja LevelUp » 11.09.2014 17:02

Eipä ole omalle kohdalle tälläistä sattunut. Mutta tämä pistää naurattamaan:

"erittäin paskaa kohtelua, että "hyväksyttyjä vetoja ei peruuteta." "

Osaatko ajatella tätä muulta kuin omalta kantilta? Esimerkiksi firman kannalta. Arvioida kuinka monta bingomummoa ottaa yhteyttä päivittäin koska Martta oli pelannut aivan 100% varmasti 20cent panoksella Starburstia. Eikä niin kuin vetohistoriasta näkyy että oli Martalla käynyt pienehkö Max bet misclick, sekä harmillisesti ei myös sattunut voittamaan kyseisellä betsillä.

Olisikohan Martta ottanut yhteyttä jos kierros olisikin osunut?

Noita on mitä luultavimmin aika mahdoton tarkistaa oliko tarkotuksella pistetty betsi vaiko ei.

Sekä villi veikkaus, ei napsunut käsipallobetsi? :-k
LevelUp

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja ElCosta » 14.09.2014 23:25

lähinnä tarkoitin, että heti ilmoitellaan ettei vetoja peruuteta, kun ei olla asiaa katsottu kuin vilaisulta.

betsi meni luonnollisesti väärin, mutta kun asiasta ilmoitin asiakaspalvelun live-chatiin, oli kohde menossa oikein kertoimella 1.25 (lyöntihetkellä 1.7).

vieläkään ei ole infoa tullut miten tuon vedon kanssa toimitaan.
ElCosta

ViestiKirjoittaja ElCosta » 19.09.2014 0:30

ylläri ylläri. ei mitään ole tullut koko viikon aikana nordicbetiltä. olen pommittanut emaililla, että mikä ihme siinä on kun kestää. aina sanottu "it-osasto tutkii asiaa".

oon nyt 5 kertaa sanonut että laittakaa jumalauta sinne it-osastolle viestiä ja kysykää kattovatko he asiaa oikeasti vai onko tämä nyt puhasta v*ttuilua mua kohtaan.

pari forumilaista ottivatkin yhteyttä minuun, ja sanoivat että on ollut 6kk sitten samantyyppinen ongelma ja nordicbet "tutki" asiaa 3 (KOLME) viikkoa, ja lähettivät emailin "emme pysty paikallistamaan vikaa, joten emme myöskään palauta rahojasi".

us-ko-ma-ton-ta.
ElCosta

ViestiKirjoittaja nvolk » 19.09.2014 14:12

ElCosta kirjoitti:pari forumilaista ottivatkin yhteyttä minuun

Öö, toimiiko meillä YV:t nykyään? Ja eikös joku vedonlyöntifoorumi olisi parempi paikka puida vedonlyöntiaiheita?
The paths of glory lead but to the grave.
nvolk

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja yksinäinen_ravustaja » 15.07.2015 18:42

Onko kellään muulla ongelmia päästä loggaamaan sisään Nordicbetille? En ole pelannut pariin viikkoon eli en tiedä miten tuore ongelma on kyseessä. Kun olen syöttänyt käyttäjänimen ja salasanan, jumittuu siihen:

nordicbetongelma.JPG

(lobbyn takana piilossa olevassa harmaassa boksissa lukee "logging into poker network...")

Olen yrittänyt 2 eri koneella, ei ole myöskään palomuurista kiinni koska kokeilin ottaa sen pois. Nettisivuille pääsee loggaamaan normaalisti ja tili on käytössä, ainoastaan client ei toimi eikä sen uudelleenasentamisestakaan ole mitään hyötyä.
Clear eyes, full hearts, can't lose
yksinäinen_ravustaja

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja omeli » 15.07.2015 18:52

taitaa olla koko MG olla alhaalla...

-omeli-
omeli

Käyttäjän avatar

Palaa alueelle Yleinen pokerikeskustelu