Pokerstars blokattu

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle

Pokerstars blokattu

ViestiKirjoittaja Leriver » 11.07.2015 15:19

Morjesta! Mulla on soneran netti ja huomasin tänään että ilman VPN:n käyttöä en pääse pokerstarsin sivuille enkä myöskään voi käyttää pokerstarsin softaa. Kellään tietoa tästä asiasta? Kuumottaa mitä tulevaisuus mahtaa tuoda tullessaan........
Leriver

Re: Pokerstars blokattu

ViestiKirjoittaja MoppaJ » 11.07.2015 23:05

Leriver kirjoitti:Morjesta! Mulla on soneran netti ja huomasin tänään että ilman VPN:n käyttöä en pääse pokerstarsin sivuille enkä myöskään voi käyttää pokerstarsin softaa. Kellään tietoa tästä asiasta? Kuumottaa mitä tulevaisuus mahtaa tuoda tullessaan........

Mulla kans sonera ja ihan normaalisti toimii kaikki
MoppaJ

ViestiKirjoittaja Leriver » 12.07.2015 16:04

Todella outoa.. Tampereen seudulla asun ja aina aikasemmin toiminu ihan normaalisti. Nyt joudun jostain syystä käyttään VPN palvelua että saan yhteyden edes heidän kotisivuillensa. Muuten tulee vaan connection timed out.

En ole muuttanut mitään tietokoneeni asetuksia taikka asentanut uusia ohjelmia, paitsi steamin pelejä. En näe mitään muuta mahollisuutta kun että mun ISP yhtäkkiä päättänyt blokkata pääsyn
Leriver

ViestiKirjoittaja scorpio78 » 12.07.2015 17:10

Ei tunnu todennäköiseltä että sonera olisi estänyt pääsyä starsille tai niiden servereille, ei suomalaiset palveluntarjoajat yleensäkään minun tietääkseni pyri estämään muita kuin tosi epämääräisiä saitteja. Mopan kommentista ylipäätään selviää että soneralla ei ole asian kanssa tekemistä.

Tilisi on voitu blokata jostain syystä starsin toimesta tai koneellasi voi olla esimerkiksi jokin haittaohjelma. Sivuhuomiona että .com sivustoahan et voi käyttää ainakaan suoraan muutenkaan (kuten muutkaan), starsilla on eu saitti sen alueen pelaajille.
scorpio78

ViestiKirjoittaja Leriver » 15.07.2015 15:25

Juuh tässä koitan pähkäillä, mutta spybot s&d ei ainakaan mitään löydä, voin käyttää tiliäni(vaikkakin VPN:n kanssa) ja modeemin asetuksissakaan ei ole mitään estoja.

Ehdin jo panikoida kun vaikutti siltä että ISP yhtäkkiä blokkaa starsin, mutta koitin kännykällä WiFin kautta ja toimi normaalisti... Nyt kyllä leikkaa pää tyhjää, voisko joku kilpailevan pelihuoneen päivitys aiheuttaa tuollasta :-s
Leriver

ViestiKirjoittaja scorpio78 » 15.07.2015 16:05

Teoriassa joku pieni pokerisaitti voisi blokata starsin, en ole kylläkään kuullut moisesta. Joskus jotkut softat ovat ristiriidassa keskenään siten että toinen ei toimi ihan normaalisti. Voisit myös vilkaista mitä päivityksiä ja asennuksia koneellasi on sinä päivänä / lähituntumassa ollut kun tuo tapahtui. Mutta onko sinulla ainoastaan spybot koneesi turvana? Se on ihan kiva ohjelma lisäapuna mutta ei mielestäni korvaa kokonaan normaalia virustorjuntasoftaa. Esim. avira on hyvä ja ilmainen softa joka ei kuluta liikaa resursseja.

On kyllä ihan mielenkiintoinen ilmiö mihin olet törmännyt, voisit tietty kokeilla toisella koneella (jos on) samasta IP:stä. Silloinhan pystyt eristämään ongelman omaan koneeseesi ja sen ohjelmistoihin / asetuksiin.
scorpio78

Palaa alueelle Yleinen pokerikeskustelu