Call me Coach

Pokeriin liittyvä mielenkiintoinen keskustelu, joka ei sovi muiden otsikoiden alle

Re: Call me Coach

ViestiKirjoittaja tpsjyraa » 01.09.2015 0:54

PantteriPoika kirjoitti:Minkäverran löytyy peliteoria osaamista ja miten luulet 2013 vinkkien toimivan nykypeleissä?

-Pantteri

Kun oikeestaan vertaa 2013 vs. 2015, niin se suurin ero on tietenkin että defendataan paljon enemmän ja flat on sillain okei pienilläkin stäkeillä. Mutta eihän se kauheesti peli oo muuten muuttunu?

Vai onko tullu ny viime aikoina sellasii uusia kikkoja joita kaikki käyttää yleisesti? Ite en oo ihan viime aikoina pelannu.
tpsjyraa

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja PantteriPoika » 01.09.2015 7:38

tpsjyraa kirjoitti:
PantteriPoika kirjoitti:Minkäverran löytyy peliteoria osaamista ja miten luulet 2013 vinkkien toimivan nykypeleissä?

-Pantteri

Kun oikeestaan vertaa 2013 vs. 2015, niin se suurin ero on tietenkin että defendataan paljon enemmän ja flat on sillain okei pienilläkin stäkeillä. Mutta eihän se kauheesti peli oo muuten muuttunu?

Vai onko tullu ny viime aikoina sellasii uusia kikkoja joita kaikki käyttää yleisesti? Ite en oo ihan viime aikoina pelannu.

Ihan yö ja päivä. Millään 2013 tietämyksellä ei oo mitään asiaa mihinkään peleihin. Ehkä turnauksiin, mut niissäkin kaikilla ROI't on jatkuvasti pienentyny = kaikki pelaa paremmin.

Edit: Pientä dumaamista OP'ta kohtaan, mutta aika moraalitonta myydä valmennusta peleihin joissa ei hyvin todennäköisesti pärjää nykypäivänä. couchauksen muotona sweattaaminen joka mun ja monen muun mielestä aivan turhaa touhua koska siitä ei mitään järkevää muista/et opi järjestelmään sun rangeja oikein. Jos joku nyt tän viestin sattuu lukemaan ja ettii couchausta, niin ettikää joku jolla on hyvä ymmärrys pokerista teoriatasolla. Hyvä pelaaja voi olla huono coachi, mut huono pelaaja ei oo ikinä hyvä coachi.
PantteriPoika

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja jimii » 01.09.2015 11:33

PantteriPoika kirjoitti:
tpsjyraa kirjoitti:

-Pantteri

Ihan yö ja päivä. Millään 2013 tietämyksellä ei oo mitään asiaa mihinkään peleihin. Ehkä turnauksiin, mut niissäkin kaikilla ROI't on jatkuvasti pienentyny = kaikki pelaa paremmin.

Edit: Pientä dumaamista OP'ta kohtaan, mutta aika moraalitonta myydä valmennusta peleihin joissa ei hyvin todennäköisesti pärjää nykypäivänä. couchauksen muotona sweattaaminen joka mun ja monen muun mielestä aivan turhaa touhua koska siitä ei mitään järkevää muista/et opi järjestelmään sun rangeja oikein. Jos joku nyt tän viestin sattuu lukemaan ja ettii couchausta, niin ettikää joku jolla on hyvä ymmärrys pokerista teoriatasolla. Hyvä pelaaja voi olla huono coachi, mut huono pelaaja ei oo ikinä hyvä coachi.

Tää threadi ei ole enään ajankohtainen, jos luit viimeisimmän viestini. Vastaan nyt silti vielä koska en tykkää että tuut oletuksillas vääristeleen asioita. Ensinnäkin en oo lopettanu pelaamista 2013, oon lopettanut ainoastaan multimonitor grindaamisen (20-30 pöytää), niin kuin kirjoitinkin. Toiseksi mistä sä tiedät mikä mun ymmärrys teoriatasolla on ja minkälaista mun opetus käytännössä on? Oonko joskus puhunut sun kanssa pokeriteoriasta? Ootko joskus saanut multa pokeriopetusta? Jos et, niin miten voit puhua kyseisistä asioista totuuksina?
jimii

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja PantteriPoika » 01.09.2015 12:20

Sori, mun viimesin kappale edellisestä viestistä ei ollu suoraan sulle vaan yleisesti nykysestä coachaus skenestä jossa kukaan ei voita ja teemana on rahat pois reppanoilta jotka ei tiiä paremmasta. Mun käsityksen mukaan kaikki jotka voittaa on ihan vitun turpa kiinni.

Yritin kattoa sun twitchistä ton sun edellisen broadcastin läpi, mutta kolme pöytää ja selostusta ei oo kun oot vissiin soittanu musiikkia taustalla niin ei ihan täysmittaista käsitystä saanu sun osaamisesta. Huomasin kyl et oot laittanu asian pakettiin, mut jos joku uus tänne tulee ja ettii coachia niin niille ihan hyvä, että lukee mun viestit läpi.
PantteriPoika

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja Timbe20 » 01.09.2015 13:36

PantteriPoika kirjoitti:Ihan yö ja päivä. Millään 2013 tietämyksellä ei oo mitään asiaa mihinkään peleihin.
Jos on 2013 ymmärtänyt pokerin teorian niin varmasti ymmärtää sen tänäkin päivänä. Ei se peli oo muuttunut mihinkään ja mitään "kikkoja" ei oo olemassakaan mihin ei pokeria ymmärävä keksi vastapeliä.

Se on totta, että nykyään avg ukko ymmärtää enemmän asioita kuin 2013.
Timbe20

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja tpsjyraa » 02.09.2015 0:57

Joo siis mun olis pitäny täsmentää että tarkotin että miten on muuttunu MTT. Mun mielestä ei niin paljon 2013 vs. 2015. Cashissa oon kyllä varmaan jo pudonnu kelkasta. Mutta turnauksissa vielä kulkee Kuva

Ja kyllähän turnauksissa voi tehä sellasii kikkoja millä saa vastustajat ihan solmuun ja sitten muuttuu pöytä ja taas voi pistää kaikki solmuun
Kuva
tpsjyraa

Käyttäjän avatar

ViestiKirjoittaja mawko » 04.09.2015 18:09

PantteriPoika kirjoitti:Sori, mun viimesin kappale edellisestä viestistä ei ollu suoraan sulle vaan yleisesti nykysestä coachaus skenestä jossa kukaan ei voita ja teemana on rahat pois reppanoilta jotka ei tiiä paremmasta. Mun käsityksen mukaan kaikki jotka voittaa on ihan vitun turpa kiinni.

Jos jää sellanen maku, että coachaus oli pelkästään rahastusta, niin suosittelen vaihtamaan coachia. Näitäkin löytyy.
mawko

Käyttäjän avatar

Edellinen

Palaa alueelle Yleinen pokerikeskustelu